Volgens mij ben je eerste als je 30 kills hebt maar dat ter zijdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:29 schreef Dj_unkie het volgende:
Altijd genoeg ammo en die G18 in gebouwenSpeel vrijwel alleen FFA en sta dan meestal wel in de top3 met 30 kills. Geloof dat mijn k/d ratio op 1,5 staat
Wow dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij ben je eerste als je 30 kills hebt maar dat ter zijde
om het echt op te halen moet je elke match spelen met een k/d van > 2quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:09 schreef PierreTT het volgende:
Mijn k/d-ratio ligt op 0,8 ongeveer. Komt omdat ik tot level 50 slecht was, en daarna tot level 63 bijna alle potjes k/d van hoger dan 1 hebHeb dus nog wat in te halen
Dat idee had ik alquote:
Tja, dat red ik nog steeds niet... de meeste potjes zijn gemiddeld 15-10 ongeveerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
om het echt op te halen moet je elke match spelen met een k/d van > 2
mijn gemiddelde nu zal zo'n 2,5 zijn, terwijl mijn ratio op 1.25 blijft hangen, omdat ik aan het begin zo zoog (of mijn wapens, if you will)
Inderdaad, claymores op bekende camp plaatsen zetten en vervolgens gewoon verder lopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik vind clays echt geniaal. Elke mag heeft wel zo'n plek waar campers graag gaan zitten en waar ze op twee manieren naar binnen kunnen komen. Clay plaatsen en snel een nieuwe oppakken en die ook tactisch neerzetten. Vervolgens even een rondje doen en wachten tot de clays zijn afgegaan. Laatste campers neersprayen met de dubbele G18 en weer overnieuw en ondertussen even een kistje uit de hemel laten vallen
Secondary machinepistols ook fan van ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:29 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik speel zo nu en dan ook wel eens een potje op de PS3.
Mijn favo kit
Scar met holo sight
G18 akimo
Claymore
Scavenger Pro
Stopping power Pro
Ninja Pro
Care package
Sentry gun
Harrier
Altijd genoeg ammo en die G18 in gebouwenSpeel vrijwel alleen FFA en sta dan meestal wel in de top3 met 30 kills. Geloof dat mijn k/d ratio op 1,5 staat
Nog beter; op de standaard camp plek neerzetten, en een meter verderop nog een; zo heb ik regelmatig twee keer dezelfde speler gekilled die dacht mij even snel te komen killen op die campplekquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:31 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Inderdaad, claymores op bekende camp plaatsen zetten en vervolgens gewoon verder lopen
Die m93quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Secondary machinepistols ook fan van ja.
Maar gebruik M93 Raffica's akimbo (ook al bijna 300 kills meegemaakt). Echt super relaxed in gebouwtjes en zeker ook in last stand wel.
Verder silencer op m'n SCAR ipv RDS. Gebruik deze class vooral in maps die ik niet zo leuk vind of als ik even potjes geen zin heb in running and gunning.Want dat blijft toch wel m'n favoriete speelstijl, maar dat verklaart ook direct waarom ik nu een gat moet dichten naar een K/D-ratio van 1.
![]()
Stond 0.68 met 750 kills negatief of zo, nu boven de 0.9 met nog 'maar' 350 kills ertussen, dus gaat goede kant op.
Claymores zijn gewoon vetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef Dj_unkie het volgende:
Ik vind clays echt geniaal. Elke mag heeft wel zo'n plek waar campers graag gaan zitten en waar ze op twee manieren naar binnen kunnen komen. Clay plaatsen en snel een nieuwe oppakken en die ook tactisch neerzetten. Vervolgens even een rondje doen en wachten tot de clays zijn afgegaan. Laatste campers neersprayen met de dubbele G18 en weer overnieuw en ondertussen even een kistje uit de hemel laten vallen
Ja, in last stand ook gegarandeerd een kill als je van dichtbij werd neergehaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Die m93!
Prefer die in close combat boven shotguns. In akimbo is het net een dikke submachine gun
Ik gooi semtex tegenwoordig ook vaak op die grote gastanks, werkt best goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:12 schreef KrentebolHooft het volgende:
zat laatst in een bagger potje. Ging ik bij die helikopter op highrise staan schiet op zo'n gast in een van die kleine huisje buiten, mis godverdomme. Dan gooi ik maar ff een semtex en ga ik ff herladen.
Boem! ontploft mijn semtex zo'n grote gastank had ik een multikill en daardoor harriers met als gevolg chopper gunner, dikke positieve ratio puur en alleen door dat granaatje
Nu weer even de TAR voor de 750-kill challenge. Hiervoor de ACR en de SCAR. Secondary altijd de Stinger, mijn mede teamgenoten redden als er iets aan komt vliegenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:23 schreef Biefstuk het volgende:
Welk wapens gebruiken jullie het meest =o?
Ik gebruik vooral de TAR, UMP45 en de mp5k, de rest laat ik links liggen
O, en inderdaad de AUG ook nogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:58 schreef zatoichi het volgende:
ACR maar het echte bazenwapen is toch wel AUG met Grip
daar haal ik ratio's met 10:1 mee.
En hoeveel vlaggen had je gepakt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef MPC60 het volgende:
Gister 36-3 gegaan in een potje domination in 3rd person. Was nog op Rust ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |