silencer vind ik gewoon niet fijn werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:28 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ooit erover nagedacht dat bijna iedereen op hardcore alleen maar de UAV volgt als die aanstaat? dus als je dan met silencer + cold blooded loopt, ben je zowaar invisible...
EDIT: waren de voorgaande topics na een of twee dagen niet alweer vol?
LOL, toch was dat in WAW beter, daar deden ze het de eerste 15 seconden gewoon niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
na 5 seconden een triple kill met pro tube![]()
![]()
die was echt precies op hun spawn plek
Eens, vooral als je heel stoer probeert een vlag te veroveren in vijandelijk gebied en je teammaten gewoon langsrennen en daardoor wordt afgeknald vlak voordat je de vlag hebt!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:37 schreef KintoUn het volgende:
Domination is de laatste tijd echt geen zak meer aan hoor.
Ik word zo moe van die gasten die zich totaal niet boeien om het securen van vlaggen.
Enkel en alleen maar killstreaks halen, dat is alles wat ze boeit.
Lekker tactisch campen terwijl ze 1 vlag hebben.. triest.
Maargoed, soms zit er een ok potje tussen.
Nu nog van die lag af, want daar wordt toch iedereen knettergek van?
Soms lijkt het wel of gasten het kunstmatig creeeren ofzo..
inderdaad ik was dat ook al aan het proberen maar schiet echt niet op je moet ook 100 kills hebben daarvoorquote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef zatoichi het volgende:
Wil ff een knife class starten met tactical knife, maar wat is het kut om die attachement eerst te halen zeg. Loop ik een beetje met mijn magnum in het wilde weg te knallen in de hoop mensen nog een beetje te raken... nou ja van 1.10 K/D naar 1.09 is nog te overzien...
sommigen moeten er toch slecht in zijn, anders kun je nooit verliezers hebben he:pquote:Op maandag 4 januari 2010 18:52 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
FFA is ook supersimpel, weet niet precies waarom.
maar ik speel nooit in m'n eentje, vind ik niet leuk...
Idd! Heb ik ook ff geprobeerd. Vooral met een silenced UMP een groep tegenstanders flanken en die heel tot een stapel lijken reduceren.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:16 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
yep UMP is de shit. speel vrijwel alleen met dat wapen.
Daarstraks zo'n potje gehad waar van die mafkezen rond aant sprinten waren met hun tactical knife + marathon/lightweight/commando en een care package marker in hun hand.quote:
ik heb tactical op mijn .44quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
inderdaad ik was dat ook al aan het proberen maar schiet echt niet op je moet ook 100 kills hebben daarvoor
Gewoon rondrennen met de std first recon class en iedereen neerknifen met die magnum+tactical knife, dan heb je hem zo..quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
inderdaad ik was dat ook al aan het proberen maar schiet echt niet op je moet ook 100 kills hebben daarvoor
Ja maar mijn ratio gaat wel helemaal naar de knoppenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:47 schreef Biefstuk het volgende:
Heb de tactical knife met m'n usp45. Ondertussen al meer dan 1000 knifekills ermee gehaald
Het halen ervan is makkelijker dan je denkt. Eerst FMJ, daarna akimbo. Loop gewoon 5 potjes met die akimbo rond en je hebt die tactical knife zo
die usp is idd de beste handgun. Die kills heb je zo. maak een marathon perk aan en iedereen die je in de rug tegen komt schiet je. de rest knife je. ook met die usp kan je vollop snel schieten en heeft weinig terugslag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:47 schreef Biefstuk het volgende:
Heb de tactical knife met m'n usp45. Ondertussen al meer dan 1000 knifekills ermee gehaald
Het halen ervan is makkelijker dan je denkt. Eerst FMJ, daarna akimbo. Loop gewoon 5 potjes met die akimbo rond en je hebt die tactical knife zo
Dat had ik ook toen ik 5 dagen met de riotshield ging spelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja maar mijn ratio gaat wel helemaal naar de knoppen
Toen ik altijd met riotshield speelde had ik het altijd op mn rug, word je tenminste ook bijna niet van achter neergemaait.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:55 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik 5 dagen met de riotshield ging spelen
Moest zowat elke keer lachen maar ik ging 30x dood met 11kills ofzo
Het leukste is om in een deuropening te staan. Iedereen op je shield raggen, teammate komt van de zijkant en krijgt al die killsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toen ik altijd met riotshield speelde had ik het altijd op mn rug, word je tenminste ook bijna niet van achter neergemaait.
Gewoon hardcore spelen heb je het zo... heb zo 20 kills per potje dus 5 potjes en klaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:14 schreef zatoichi het volgende:
Wil ff een knife class starten met tactical knife, maar wat is het kut om die attachement eerst te halen zeg. Loop ik een beetje met mijn magnum in het wilde weg te knallen in de hoop mensen nog een beetje te raken... nou ja van 1.10 K/D naar 1.09 is nog te overzien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |