Altijd dat gelul van andere erdoor of je moet ze muten. Als je buiten de lobby bent en niet in een party kan je elkaar niet horen. Als je dood bent in de game (of in het echtquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:18 schreef versteegrob het volgende:
Hoezo werkt het niet goed via de ps3 dan? Me vrienden hebben oud spul.
Weet niet of dit mogelijk is maar ik moet geen geluid uit me headset hebben, alleen het praten met vrienden. Heb namelijk al een Dolby set staan.
FFAquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:59 schreef versteegrob het volgende:
RelaxGebruik het alleen met Spec Ops voor de rest speel ik alleen FFA
die heb ik gister gehaaldquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef mstx het volgende:
Onderstaanden heb ik zelf nog niet maar als je ze hebt kun je er naar mijn mening wel trots op zijn![]()
[ afbeelding ]
"All Pro" - Get 2 headshots with 1 bullet.
loop naar de winkel toe koop het spel. en speel online.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:29 schreef BobLeSponge het volgende:
TVP, ik ben benieuwd hoe dit spel online is.
Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef MFE15 het volgende:
Zeker de moeite waard, vraag gelijk een poster d'r bij, heb ik ook gedaan, best mooi istie!
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga zo ook weer ff 3rd person team tactiical doen, zijn er hier nog meer mensen die dat (ik durf het bijna niet te zeggen) leuker vinden dan de normale modes?
Groundwar is wel goed inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ook niet, speel eigenlijk alleen maar groundwars
en je kan dan gewoon met je party in de partychat blijvenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks
doe in je class een javelin en een semtex grenaat.
pak je javelin erbij doe dan op R2 or R1 klikken voor semtex NIET LOSLATEN druk daarna op driehoekje blijf R2 of R1 inhouden en ren dan een groep enemies in laat jezelf doodschieten en de javelin en de semtex ontploffen
had ik gisteren in 1 keer 5 kills
En dit is al weken gefixed?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:05 schreef pr0tege het volgende:
ik ken ook iets leuks
doe in je class een javelin en een semtex grenaat.
pak je javelin erbij doe dan op R2 or R1 klikken voor semtex NIET LOSLATEN druk daarna op driehoekje blijf R2 of R1 inhouden en ren dan een groep enemies in laat jezelf doodschieten en de javelin en de semtex ontploffen
had ik gisteren in 1 keer 5 kills
Dit heb ik al vaker gehad inderdaad, niks nieuws volgens mijquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef mstx het volgende:
Is er weer een update geweest ofzo? Net toen ik een harrier wilde oproepen kreeg ik "airspace too busy" en het potje daarna bij mijn pave low "pavelow will arive when the airspace is free"... nog nooit eerder gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |