ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan de TAR... weet niet waarom. nouja eigenlijk wel, heb hem niet meer gebruikt sinds ik die RDS heb gezien, sjonge wat is die klote. en dat ding heeft ook een accuracy van niks..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef KintoUn het volgende:
[..]
En hoeveel vlaggen had je gepakt?
Ik snap best dat mensen een goede K/D ratio willen, maar veel spelvarianten hebben een doel.
En ik kan er echt slecht tegen als mensen daar ruk aan hebben en gewoon hun eigen weg gaan om zo hoog mogelijk te scoren.
Anyway, de scar-H, TAR en M4 heb ik inmiddels op 1000 kills.
De volgende challenge is 2500.
Leuk, maar voor de M4 ga ik die echt niet doen, dat ding is best brak.
Overigens, wat ook zo'n vreselijk nutteloos wapen is, de uzi.
Vreselijk, vooral met rapid fire en akimbo, ik raak he-le-maal niks met die dingen.
Doe mij maar scar of de TAR met silencer.
Heerlijk!
Een van de grootste ergernissen inderdaad... net zoals bij Domination, je moet verdomme die punten halen en behouden, niet als een idioot maar ergens gaan zitten sniperen omdat dit je kills omhoogbrengtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen een goede K/D ratio willen, maar veel spelvarianten hebben een doel.
En ik kan er echt slecht tegen als mensen daar ruk aan hebben en gewoon hun eigen weg gaan om zo hoog mogelijk te scoren.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Vreselijk, vooral met rapid fire en akimbo, ik raak he-le-maal niks met die dingen.
Heerlijk!
Die reddot is idd heel erg bagger. Maar ik gebruik gewoon de iron sights die erop zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:18 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik begin een steeds grotere hekel te krijgen aan de TAR... weet niet waarom. nouja eigenlijk wel, heb hem niet meer gebruikt sinds ik die RDS heb gezien, sjonge wat is die klote. en dat ding heeft ook een accuracy van niks..
Ja, gister of eergisterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef KintoUn het volgende:
Joh een timer?
Echt niet op gelet dus.
Maar het duurde bij mij ook een poosje voor ik doorhad dat ik kon schakelen in ammo.
![]()
Zijn jullie al infected trouwens?
schakelen in ammo? Hoe dan. Heb hem nl alleen een keer in een care package gehad en heb hem niet in mijn killstreaks staanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:14 schreef KintoUn het volgende:
Joh een timer?
Echt niet op gelet dus.
Maar het duurde bij mij ook een poosje voor ik doorhad dat ik kon schakelen in ammo.
![]()
Zijn jullie al infected trouwens?
Als het goed is moet je op Y drukken dan krijg je andere kanonnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
schakelen in ammo? Hoe dan. Heb hem nl alleen een keer in een care package gehad en heb hem niet in mijn killstreaks staan
Maar de uzi maakt wel een leuk geluidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Heerlijk!
Die marioquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
Ja, klopt, maar daar heb ik niks aan.
![]()
Pijn moet het doen!
Wat is nou een callsign of emblem waar jullie heel trots op zijn dat je hem hebt?
Ik ben best trots op de Mastodonquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
![]()
Pijn moet het doen!
Wat is nou een callsign of emblem waar jullie heel trots op zijn dat je hem hebt?
Mastodon valt wel mee, maar Harder They Fall is echt lastig.. daar moet je gewoon geluk mee hebben...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben best trots op de Mastodon
Challenge: "Star Player" - Play an entire match with a 5:1 K/D ratio.
Ook op ...The Harder They Fall
Challenge: "The Harder They Fall" - Kill the number one player on the enemy team 5 times in a row.
Voor mijn doen was dit echt een prestatie
Ik ook, 10 killstreak zonder harrier en dergelijke is best lastigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef MPC60 het volgende:
Die 8bit Cpt Price heb ik wel met campen gehaald.
Dat is al helemaal kansloos... waar gaat het dan nog om? Alleen maar om de nuke te halen zodat je je challenge kan bereikenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vandaag zat ik in FFA op Karachi en zag telkens knife kills en toen hoorde ik gergeld van die tactical insertion spawn geluiden. O ja hoor ze zaten weer te kutten voor hun nuke, dus ik ren op het geluid af, aah ze zullen vast achter deze muur zitten. Al sprayend omheen gelopen en ze alle drie gekilled, met z'n 2en gaat het te traag tegenwoordig. Vervolgens deed hij een chopper gunner en NOG won ik die match, wat zijn sommige mensen toch triest![]()
En nog in in andere ffa match iemands care package gejat, er zat een chopper gunner in
1 bullet 2 kills, gebruik hem al heel lang, maar vind hem nog steeds de mooiste, verder ghillie in the mist, stealth, en dat soort zaken. En ja ik snipe graagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:21 schreef KintoUn het volgende:
![]()
Pijn moet het doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |