Dat zijn de mensen waarmee je in een party speelt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe kan het dat sommige spelers in YouTube-montages teammaten zien in blauwe namen en teammaat-iconen? Ik dacht dat het om kleurenblindheid tussen groen en rood ging, maar het gebeurt dus ook bij teammaten die groen horen te zijn?
En op internet lees ik ook dat er petities zijn om een patch die de kleuren verandert voor kleurenblinde mensen?
Uhm gaat waarschijnlijk pas weekend wordenquote:
Oooh okequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen waarmee je in een party speelt.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm gaat waarschijnlijk pas weekend worden!
hoe krijg je die klok emblem? die heb ik 1x eerder gezien, en ik vind hem zoo vetquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:26 schreef NLS04 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is die van mijBen op het moment bezig met de FAMAS. In het begin is het ff wennen maar als je het eenmaal onder de knie hebt echt een heel effectief wapen.
ja alleen leave jij altijd omdat het niet luktquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je op de 360 speelt moet je maar eens met ons mee doen
We zijn vaak wel met 4+ mensen.
KUCH KUCH!quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja alleen leave jij altijd omdat het niet lukt
Complete the "Domino Effect" challengequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe krijg je die klok emblem? die heb ik 1x eerder gezien, en ik vind hem zoo vet
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsignsquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:39 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe krijg je die klok emblem? die heb ik 1x eerder gezien, en ik vind hem zoo vet
Zo moeilijk is het spel nou ook weer nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
Iedereen speelt super zo te lezen. Ongelofelijk dat er zoveel goede spelers zich in 1 land begeven.
haha nou hier wordt niet super gespeeld hoor. Speel eigenlijk alleen TDM & FFA en heb een killstreak van 'slechts' 14 en mn killdeath ratio is ook maar 1.03. Denk dat ik met die stats tot de gemiddelde speler behoor en zeker niet tot de topquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
Iedereen speelt super zo te lezen. Ongelofelijk dat er zoveel goede spelers zich in 1 land begeven.
Zit er wat dwars bij je?quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Loop niet zo op te scheppen en post gewoon de score die je hebt gehaald.
meeste mensen posten alleen de goede potjesquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:17 schreef Edwinuss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |