Sorry, ik deed niet express 5 gasten met 1 predator missile afmaken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef FadetoBlack het volgende:
[..]
Wtf, wat doe jij met mijn callsign?!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sorry, ik deed niet express 5 gasten met 1 predator missile afmaken.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:37 schreef FadetoBlack het volgende:
[..]Even serieus je vorige callsign + naam is die van mij!!!
ªIDS werkt waarschijnlijk welquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:13 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dan aids in super l33t h4x0r letters anders mag het niet
+1, ik heb ze alleen nog niet allemaal maar ben mijn best aan het doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 11:20 schreef PBateman1978 het volgende:
in een oorlogspel met <3 in roze en een vrouwen embleem rondlopen is cool...
Die is inderdaad briljant. Dit is een beetje een mix tussen een assault wapen en een sniper, meer voor de gemiddelde afstanden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:07 schreef Biefstuk het volgende:
Die AUG HBAR is best wel pwnage. Knifen gaat wat trager en heel snel verplaatsen kan je je niet maar met Grip is het echt een fijn wapen
zal dalijk eens proberen, duurt zeker weer MOEILIJK lang voor je die grip en silencer vrijspeelt?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die is inderdaad briljant. Dit is een beetje een mix tussen een assault wapen en een sniper, meer voor de gemiddelde afstanden.
Ik had altijd Bling met grip en silencer ( want Hardcore Team Deathmatch )
Als je daar nog Ninja en Cold Blooded bij neemt own je gewoon.
Weet ik niet precies. Ik zit op dit moment nog in het begin van de 1e prestige.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zal dalijk eens proberen, duurt zeker weer MOEILIJK lang voor je die grip en silencer vrijspeelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |