Dat heb ik ook wel eens gedaan maar toe kreeg ik een klap in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben vandaag 2x aangesproken door vrouwen die wilden weten waar ik m'n muts weghad
Daar zit vast een verhaal achterquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan maar toe kreeg ik een klap in mijn gezicht.
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zit vast een verhaal achter
Hier ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de SC gepost had
Mooi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
volvokunst, geholpen door vanmiddag een temperatuur van boven nul en nu weer onder nul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had AIVD al aan de deur. Ik voldeed aan alle symptomen van een bommenlegger.... net ontslagen, actief op internet en malloot......quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4, wat was dat met die bommelding op Eindhoven?
Nee dat niet maar die zwarte balk voor mijn ogen hielp niet echt mee natuurlijk.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
... is unabomber your nickname, Sir?....
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:39 schreef LadyBlack het volgende:zijn er nou nog fokkers bij het glazen huis geweest vandaag? Morgen om 4 uur sta ik er ws kerstliedjes te zingen
Dan kan ik het morgenmiddag bekijken. Misschien wordt dat van jullie wel uitgezonden. Hoe laat ongeveer?quote:
Wel met een flashmob toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
We hebben gisteravond, nadat ons kerstconcert was afgelast, in de kroeg nog een concertje gegeven voor de barvrouw
iemand kwam wat later aanschuiven en zei dat we een straat verderop al te horen waren
Maargoed, morgen zijn we ws met iets minder, en het is het studentenkoor, dus ik ben benieuwd of het aan te horen is
Komt allen tezamen zingen we trouwens niet
Ja die flashmob was cool he!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel met een flashmob toch?
Hoorde dat Miss Montreal zich aanbood voor Serious Request op 2e Kerstdag, omdat ze toch niets te doen heeft. Daar wil ik wel op bieden, maar kan er niet veel op terugvinden op de veilingsite van Serious Request...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dit weekend een vriendin uit Groningen msn aangesmeerd. Komt ze net online, dus ik begon berichtjes te sturen. Tikt ze een kwartier later terug: 'sorry, heb je het tegen mij?'![]()
Ze snapt er nog niet zo heel veel van geloof ik.
4 uur moeten we daar zijn, dus iets daarna gok ik. Ben erg benieuwd of we wat airtime krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kan ik het morgenmiddag bekijken. Misschien wordt dat van jullie wel uitgezonden. Hoe laat ongeveer?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja die flashmob was cool he!!
Miss Montreal biedt inderdaad 2e kerstdag met zichzelf aan![]()
http://cgi.ebay.nl/Kerstl(...)?hash=item1e59b47415
Ze zei zelf ook al dat ze een beetje achter loopt.quote:
Ah, dan ga ik zeker kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
4 uur moeten we daar zijn, dus iets daarna gok ik. Ben erg benieuwd of we wat airtime krijgen
Was trouwens laatst vergeten te antwoorden op je vraag, maar die adventkalender kwam van de V&D
Ik denk dat je een hoop meer uit je kontzak moet trekken vrees is. Wel een tof wijf trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
* MadMaster gaat nadenken, de prijs is nu ¤600,=
Vetquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
volvokunst, geholpen door vanmiddag een temperatuur van boven nul en nu weer onder nul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er niet over peinzen om voor zoiets zoveel geld te betalenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
* MadMaster gaat nadenken, de prijs is nu ¤600,=
vertelquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Bijna vergeten te vertellenM'n zus d'r haar is verknipt door de kapper
Ahhh nou ik zou ook flink balen als me dat gebeurde hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus had gezegd 'tot op m'n schouders en ik wil nog een staart' en het is nu tot aan haar oren en een staart is nogal lastigHet staat haar overigens best leuk hoor
![]()
Ze heeft wel even zitten janken, dat vind ik dan wel weer sneu
Dat laatste vind ik dus ook, maar ik vrees dat meerdere dat vinden en dat de teller nog wel op zal lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop meer uit je kontzak moet trekken vrees is. Wel een tof wijf trouwens.
Dat doen kappers zo vaak he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Bijna vergeten te vertellenM'n zus d'r haar is verknipt door de kapper
Wow dan zou mijn haar over de grond slepen volgens mij.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doen kappers zo vaak he.Als je eenmaal een kapper hebt gevonden die doet wat jij vraagt, dan kun je maar beter elke keer weer naar die persoon vragen.
Ik ben trouwens al zo'n 8 maanden niet naar de kapper geweest.
Ik ga 3 à 4 keer per week naar de thuiskapper...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik in de zomervakantie nog geweest ben, dus het is iets minder lang geleden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow dan zou mijn haar over de grond slepen volgens mij.....
Ik heb ook altijd het idee dat ik nog niet eens 1x per jaar ga, maar ik ben ook nog in juni geweest ofzo, en tussendoor nog een of twee keer voor mn pony.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik in de zomervakantie nog geweest ben, dus het is iets minder lang geleden.
Nou dan nog! Ik moet eens per twee weken......quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik in de zomervakantie nog geweest ben, dus het is iets minder lang geleden.
Kort haar is een prijzige hobby jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dan nog! Ik moet eens per twee weken......
Yep. Maar het kapsel staat mij wel leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kort haar is een prijzige hobby ja
Kappers zijn duur, lang haar is makkelijk en vind ik mooierquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dus Soempie, Etc en ik zijn gewoon paupers
sorry ladies![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dus Soempie, Etc en ik zijn gewoon paupers
sorry ladies![]()
Welnee, een paar bussen scheerschuim en wat mesjes per jaar...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kort haar is een prijzige hobby ja
Net uit de douche, met kort haar iig, of vroeg je het niet voor je zus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wanneer is haar trouwens 'handdoek droog'
Die MM noemde is idd een goede optiequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraag wel weer een plaatje aan.
ben ooit 3 jaar niet geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doen kappers zo vaak he.Als je eenmaal een kapper hebt gevonden die doet wat jij vraagt, dan kun je maar beter elke keer weer naar die persoon vragen.
Bij afwezigheid van C4...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus had gezegd 'tot op m'n schouders en ik wil nog een staart' en het is nu tot aan haar oren en een staart is nogal lastigHet staat haar overigens best leuk hoor
![]()
Ze heeft wel even zitten janken, dat vind ik dan wel weer sneu
Als het niet meer drupt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kappers zijn duur, lang haar is makkelijk en vind ik mooier
NIks mis met geld besparen
Wanneer is haar trouwens 'handdoek droog'
Vervenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het niet meer drupt?Hoezo, ga je het verven?
Vakmanschap is meesterschap!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
Voor iedereen die nog een filmpje wil zien van een slager die een varken aan stukken kerft onder begeleiding van een relaxed muziekje:
http://www.dumpert.nl/med(...)kentje_slachten.html
Ondergewaardeerd werk. Goed bezig die vent.
Oh, niks bijzonders. Een verdachte rugzak. Na controle door de KMar en EOD is de zaak weer vrij gegeven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4, wat was dat met die bommelding op Eindhoven?
Ok, nou tot straks dan.quote:
Dat is handdoekdroog.quote:Op woensdag 23 december 2009 05:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien klinkt dit heel dom, maar is je haar niet handdoekdroog wanneer je het net met een handdoek hebt gedroogd? Dan is het nog een klein beetje vochtig, maar niet veel meer
En dan thuis je bed in duiken er er voorlopig niet meer uit..quote:Op woensdag 23 december 2009 05:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom post ik zo laat? Omdat ik net kerstdiner heb gehad in mijn oude huis in Enschede en dat duurt vaak nogal lang. Zo ook dit keer (rond een uur of 4 het laatste nagerecht) en het heeft me weer prima gesmaakt. Omdat ik het de moeite niet vond voor heel kort slaapspullen mee te slepen ga ik nu proberen wakker te blijven tot de eerste huisgenoten weer wakker zijn. Dan even dag zeggen en weer naar het noorden
Koffie drinken, saffie roken, krantje lezen, Serious Request kijken, lunchen Werken.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:35 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen.![]()
Wat ga jij doen vandaag?
Twee pinguins gemaakt van zwarte olijven met wortels en roomkaas (zag er vooral tof uitquote:Op woensdag 23 december 2009 07:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan thuis je bed in duiken er er voorlopig niet meer uit..![]()
Wat hebben jullie gegegeten?
Ik wist dat het een goede vraag was.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee pinguins gemaakt van zwarte olijven met wortels en roomkaas (zag er vooral tof uit), Thaise soep met kip, viscakejes, kangoeroe met gecaramelliseerde ananas en een of ander sausje, appel/cranberrycrumble met een frozen cosmopolitan er naast. Daarna een wandeling.
...en daarna weer verder. Mexicaanse salade, zalm met citroen uit de oven, stukje houtduif op rode uiencompote geserveerd op een plakje krentenwegge, stukje tarte tatin en tot slot (rond half vier was het toen) Irish coffee met Luikse wafel. Allemaal kleine porties natuurlijk, maar omdat het er zoveel zijn vult het wel
Kan dat niet allemaal onder werktijd?quote:Op woensdag 23 december 2009 07:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koffie drinken, saffie roken, krantje lezen, Serious Request kijken, lunchen
quote:Op woensdag 23 december 2009 07:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist dat het een goede vraag was.Wat een machtig kerstdiner.
Smaakt kangoeroe goed?
Weet je wat? Dat ga ik vandaag gewoon eens proberen.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan dat niet allemaal onder werktijd?
Geloof het of niet. Ook hier rijden weer bussen.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, ben er weer. De wegen zijn weer helemaal goed. Durven ze in Huizen alweer bus te rijden?
Ik kreeg vanochtend van de chauffeur de uitleg waarom er bijna 2 dagen lang geen bussen reden in het Gooi. In de gemeente Hilversum had men geen strooizout genoeg voor de wegen en daarom besloot het regio management van Connexxion maar de hele regio stil te leggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:25 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Bus, trein, bus: alles ging zoals vanouds
Nee joh, dat zie je niet goed. De overheid is heilig overtuigd van een opwarming van de aarde. Waarom zou men dan strooizout inkopen. Da's dan toch nergens meer voor nodig.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
scheelt weer een wandeling en vandaag in de kosten.
Nederlanders zijn zo ontzettend goed in het weer onderschatten.....
Teveel zout is slecht voor je cholesterol-gehalte...quote:Op woensdag 23 december 2009 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zie je niet goed. De overheid is heilig overtuigd van een opwarming van de aarde. Waarom zou men dan strooizout inkopen. Da's dan toch nergens meer voor nodig.
daarom is het over en gooien we het op de wegquote:Op woensdag 23 december 2009 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Teveel zout is slecht voor je cholesterol-gehalte...
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand anders ook een infuusje?
Waarom dan wel zo vroeg opstaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook wel een infuusjeword niet echt uitgeslapen wakker de laatste dagen
Vanochtend wel vrij gelukkig, hoef pas om 11 uur de deur uit
Dat komt goed uit. Haal voor mij dan ook een bakkie. Dan kan ik blijven zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
damn, ik moet hier zelf naar de koffiemachine lopen.
omfg, die eerste. Dat is echt een naaistreek.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:38 schreef Whiteguy het volgende:
Deze klassieker was al best goed.
Maar zijn wraak is echt awesome:
nog ff wachten. het apparaat wordt schhongemaakt. Slechte timing.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Haal voor mij dan ook een bakkie. Dan kan ik blijven zitten.
Dan zet ik even een wacht muziekje op.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nog ff wachten. het apparaat wordt schhongemaakt. Slechte timing.
Ga je gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik al met lunchpauze? Heb namelijk zo'n honger![]()
Had je me gezien danquote:Op woensdag 23 december 2009 07:32 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie; Ben jij gisteren middag in Groningen geweest?
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:38 schreef Whiteguy het volgende:
Deze klassieker was al best goed.
Maar zijn wraak is echt awesome:
Ja hoor, eet smakelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 11:15 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik al met lunchpauze? Heb namelijk zo'n honger![]()
Die eerste is gewoon echt niet grappig.quote:
Hij is zo lamequote:Op woensdag 23 december 2009 11:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die eerste is gewoon echt niet grappig.
Als jij bij SR bent wezen kijken dan ben je op tv geweest.quote:
Dan heb ik een dubbelganger denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jij bij SR bent wezen kijken dan ben je op tv geweest.
Nee, geen screenie. En ja, je hebt dus een dubbelganger of een tweelingzus waar je ouders niets over gezegd hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan heb ik een dubbelganger denk ikGeen screenies ofzo zeker
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
Maar een maat van zat gisteren wel raar te kijken. We zaten SR te kijken en ik riep ineens "Hé, da's Etcie!". Met als reactie van mijn maat; "Wat is een Etcie?".
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Soempie het volgende:
Ugh, ik dacht dat die maat dat riep.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Soempie het volgende:
Ugh, ik dacht dat die maat dat riep.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, geen screenie. En ja, je hebt dus een dubbelganger of een tweelingzus waar je ouders niets over gezegd hebben.
Maar een maat van zat gisteren wel raar te kijken. We zaten SR te kijken en ik riep ineens "Hé, da's Etcie!". Met als reactie van mijn maat; "Wat is een Etcie?".
Nee hoor, Gerard is weer leuk bezig.quote:
Pfff, Ergens tussen drie en zeven.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Hoe laat was het trouwens, er is iemand die upload alles dus het is misschien wel terug te vinden
Ohquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, Ergens tussen drie en zeven.
Volgens mij was het vlak voor of na het bekendmaken van de tussenstand.quote:
Dat is dan rond vijvenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij was het vlak voor of na het bekendmaken van de tussenstand.
Dat was rond 16.45 uur...quote:Op woensdag 23 december 2009 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij was het vlak voor of na het bekendmaken van de tussenstand.
Ik ben bang dat ik je niet zou herkennen als je voorbij loopt, laat staan je dubbelgangster...quote:
quote:
Oh, dat zou me niets verbazen. Het was ook maar een zeer kort moment dat "jij" in beeld was.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
En dan is er ook nog de kans dat ik zelf iets heb van 'nou zo zie ik er niet uit hoor'
Of misschien hebben je ouders toch een geheim.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Zullen we het er dan op houden dat ik een dubbelganger heb?
quote:
Gefeliciteerd?quote:
quote:
C4 steunt het rode kruis!quote:
Deze week wel.quote:
Volgens mijn ex zie ik er zo uit als ik lig te slapen......quote:
Niet bestquote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mijn ex zie ik er zo uit als ik lig te slapen......
Ik hoef het gelukkig ook niet te zien.quote:
quote:
Ha Redquote:
quote:
Ja prima en met jou?quote:
Gadverdamme!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de kookkunstenaars hier,
als je een verse ananas maar voor de helft nodig heb je hoe kan je dan de rest het beste bewaren (liefst een dag of 2). de andere helft niet schillen, folie erover en in de koelkast?
zo doen wij het wel, gaat primaquote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de kookkunstenaars hier,
als je een verse ananas maar voor de helft nodig heb je hoe kan je dan de rest het beste bewaren (liefst een dag of 2). de andere helft niet schillen, folie erover en in de koelkast?
Lekker bezig op werkquote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja prima en met jou?
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen.....
Ach zo erg is het niet hoor. Maar ik wil wel snel weer aan de slag!quote:
Dat gaat je wel portretrecht kosten enzo......quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb de format van AKQ gebruikt voor het [DEF]-subforum, heb het wel netjes vernoemd maar als iemand er allejezus veel moeite mee heeft dan spijt het me alvast
En niet alleen portretrechten... we verwachten allemaal minimaal een kerstpakket en een grote bos bloemenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb de format van AKQ gebruikt voor het [DEF]-subforum, heb het wel netjes vernoemd maar als iemand er allejezus veel moeite mee heeft dan spijt het me alvast
Rave heeft al gezegd dat hij de AKQ SC kerstborrel zal financieren.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En niet alleen portretrechten... we verwachten allemaal minimaal een kerstpakket en een grote bos bloemen
Dat zou ik ook zeggen, want niemand die komtquote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rave heeft al gezegd dat hij de AKQ SC kerstborrel zal financieren.
Ja, maar ik geef dan geen hints waar ik hem ga houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rave heeft al gezegd dat hij de AKQ SC kerstborrel zal financieren.
We hebben een IPadres scanner......quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar ik geef dan geen hints waar ik hem ga houden
Ja dat is wel een beetje een manco van dierenarts zijn.... je komt nooit onder de mensen.....quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef Rave_NL het volgende:
Als ik hem dan toch ga organiseren hou ik hem natuurlijk wel op een openbare plaats, komen jullie ook eens onder de mensen![]()
Daar hebben de hoertjes niet zo'n last vanquote:Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat is wel een beetje een manco van dierenarts zijn.... je komt nooit onder de mensen.....
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar hebben de hoertjes niet zo'n last van
Op basis van haar solotrip naar de Antillen?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Die Laura Dekker mag toch gaan zeilen.
Volgens jaar ergens. Er is nu tijdens de rechtzaak gekeken hoe ze haar het beste kunnen helpen. Er zitten wel wat voorwaarden aan zoals bepaalde cursussen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op basis van haar solotrip naar de Antillen?
Tsja het zij zo.... Ik denk dat ik maar geen vader word. Al dat gezeik.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens jaar ergens. Er is nu tijdens de rechtzaak gekeken hoe ze haar het beste kunnen helpen. Er zitten wel wat voorwaarden aan zoals bepaalde cursussen.
Zwemdiploma's A en B, minimaalquote:Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens jaar ergens. Er is nu tijdens de rechtzaak gekeken hoe ze haar het beste kunnen helpen. Er zitten wel wat voorwaarden aan zoals bepaalde cursussen.
En dan heb je het nog niet eens over de poepluiers!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tsja het zij zo.... Ik denk dat ik maar geen vader word. Al dat gezeik.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan heb je het nog niet eens over de poepluiers!
quote:
NEE DAT KAN NIET HOOR!!!! TJONGEJONGEJONGE WAAR HAAL JE HET LEF VANDAAN!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Rave_NL het volgende:
Heb je d'r laten staanquote:
quote:
Klopt, 1 zo'n glimlach en je doet weer alles voor zequote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar ik hoor altijd van vrienden die wel kinderen hebben: 1 kusje van ze en alles is weer goed....
Ik krijg vanavond en morgen m'n 2 nichtjes van 1 en 3 jaar te logeren, dat vind ik al erg genoeg...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik hoor altijd van vrienden die wel kinderen hebben: 1 kusje van ze en alles is weer goed....
Succesquote:Op woensdag 23 december 2009 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg vanavond en morgen m'n 2 nichtjes van 1 en 3 jaar te logeren, dat vind ik al erg genoeg...
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heb net even een bedragje overgemaakt...
Dat was om de discussie wiens slurf langer is uit de wereld te helpen, je legt ze even naast elkaarquote:Op woensdag 23 december 2009 17:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je vraagt het je af...
[ afbeelding ]
Ik las caviaquote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef iamredleader het volgende:
kerstcadeau van de baas: lekkere cava
Cava of cavia?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Nu schijnt dat wel lekker te zijn, maar ik vond het een raar kerstcadeau
Caviaquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Champagne die niet uit Champagne komt
I just have that kind of facequote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zou zweren dat ik net Nem zag voor de webcam bij het glazen huis
Ik doe een gok: jij?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Drie maal raden wie er een envelop vol met thee in een postvakje vond vandaag!!
Echt super Nem!!!!![]()
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
degelijke stappers voor de winter
Ik ben 100 euro rijker, en een kerstpakket rijker. Eens zien wat er verder in zit zoquote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]Ik ben 100 euro armer en een paar schoenen rijker
Een maat van mij is een tijdje in zuid-Amerika geweest, en die wist mij te vertellen dat cavia prima smaakt. (lokale delicatesse in Peru)quote:
quote:
Wij hebben ooit een rekening op laten lopen tot over de 1000 guldenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Whiteguy het volgende:
Ik denk dat ik overigens al mijn bonussen en extra's van dit jaar nog naar de kroeg moet brengen... aangezien ik daar nog een rekening heb staan
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben ooit een rekening op laten lopen tot over de 1000 gulden
Auquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan het bonnetje niet vinden.. maar iets van 400 euro dacht ik.
Ja zo'n beetje hetzelfde dusquote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan het bonnetje niet vinden.. maar iets van 400 euro dacht ik.
Ik ben ook echt twee maanden niet geweest ofzo, dus misschien daarom dat ik er al een tijdje niks van gehoord hebquote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Wel toffe kroegen als ze d'r niks van zeiden
Wel jammer dat de wachttijd zo lang was, maar wat een mooi bedrag!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
We hebben eerst een hele tijd bij het Goudkantoortje staan zingen om geld op te halen, toen we dat gingen doneren (ongeveer 200 euro!!![]()
en zondag hadden ze ook al voor 130 euro gezongen
) bleek er een wachttijd van 2+ uur te zijn voor wat airtime
Dus de 330 euro netjes door de brievenbus gegooid en vriendelijk bedankt door Giel..... beetje een domper maar ok, toch mooi dat we zoveel op hebben gehaald.
Dan zwemt er niemand in je baan, heerljik. Ga je vaak zwemmen?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, het is duidelijk dat iedereen zich mentaal aan het voorbereiden is voor haar of zijn goede voornemens.
Eer was vrijwel niemand in het zwembad.
Prima
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben ooit een rekening op laten lopen tot over de 1000 gulden
Ach, hier is het wat meer ons-kent-ons. En dan begint het met opschrijven, en eindigt met gewoon je portemonnee niet meer meenemen naar de kroeg want die gebruik je toch niet. Noem het lui en/of gemakzucht.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wij betalen de rekening gewoon altijd aan het eind van de avond.
Netjes. Ik heb een zwempas, maar heb een hekel aan 's avonds zwemmen en 's morgens lukt niet omdat ik dan vaak al vroeg naar college moet. En in de winter vind ik het altijd zo koud.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeker 1 keer per week, probeer vaker te gaan maar dat schiet er nog wel eens bij in.
Dan moet je in je bikini door de sneeuw richting zwembad fietsen. Dan spring je maar wat graag in dat 'koude' zwembadquote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Netjes. Ik heb een zwempas, maar heb een hekel aan 's avonds zwemmen en 's morgens lukt niet omdat ik dan vaak al vroeg naar college moet. En in de winter vind ik het altijd zo koud.
Ehm.. huh ?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vind iedereen leuk en aardig, ook in de kroeg, maar 400 euro is niet meer te beheersen, je hebt 0,0 overmaat.
Ik wiki overmaat, en daarna nog steeds...quote:Overmaat
In een chemische reactie is een reactant in overmaat aanwezig als voor het verlopen van de reactie de hoeveelheid niet beperkend is. Zelfs als de reactie helemaal verlopen is, resteert er van een reactant die in overmaat aanwezig was nog een hoeveelheid.
Een overmaat van een reactant kan worden gebruikt om reacties in evenwicht te laten aflopen: doordat de concentratie van de reactant in overmaat ook na de reactie hoog blijft, wordt het evenwicht naar de kant van de reactieproducten gedwongen. Daardoor wordt alle toegevoerde andere reactant efficiënt gebruikt. Dit kan nuttig zijn als één van de reactanten relatief duur is, of als één van de reactanten moeilijk te scheiden is van het gewenste reactieproduct.
Een reactant die in overmaat aanwezig is vormt daardoor niet de beperkende factor voor de reactie.
Ik vind de mooiste reacties altijd van kindjes die perse willen blijven luisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel jammer dat de wachttijd zo lang was, maar wat een mooi bedrag!
Leuke reacties gehad?
Tegen die tijd is het moeilijk om mij nog de deur uit te krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
's avonds is voor mij de enige optie...
wel mooie tijd, van 21.00 tot 22.00
En als ze dan aan de hand van hun vader of moeder weglopen, dat ze nog zo over hun schouder blijven kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind de mooiste reacties altijd van kindjes die perse willen blijven luisteren![]()
Jij hebt te lang in het topic 'bikinimeisjes in de sneeuw' gekeken zeker?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Whiteguy het volgende:
Dan moet je in je bikini door de sneeuw richting zwembad fietsen. Dan spring je maar wat graag in dat 'koude' zwembad
Nee, maar mijn interesse is bij deze gewekt. Waar kan ik dat topic vinden ?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij hebt te lang in het topic 'bikinimeisjes in de sneeuw' gekeken zeker?
Ja, ze was ook oprecht boos he?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Etcetera het volgende:
Net zo hard gelachen
Een of andere sloerie kwam hun demo van de dag bij het Glazen Huis aanbieden, voor toch wel even 15 euro (wat voor de demo van de dag te weinig is
) en ze was nog beledigd ook dat het niet gedraaid zou worden
Want ze kwam net uit Londen en had 2u in de kou gestaan
Voor mij ook.quote:
Met z'n 4-en in 1 bed? Lekker warmquote:
Mogguh Yuri. Nog of al wakker?quote:
Ik heb heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met z'n 4-en in 1 bed? Lekker warm
Da's zelfs voor jou laat.quote:
Wakker blijven voor een goed doel.quote:
doe mij de panneboken en ei maar.quote:Op donderdag 24 december 2009 07:31 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een ontbijtje:
[ afbeelding ]
yepquote:Op donderdag 24 december 2009 07:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wakker blijven voor een goed doel.
Nog 13 uur dan kun je gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:31 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een ontbijtje:
[ afbeelding ]
Dat ziet er niet al te best uit. Wel fijn dat je nog steeds op Roadfood komtquote:Op donderdag 24 december 2009 07:31 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een ontbijtje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 07:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ziet er niet al te best uit. Wel fijn dat je nog steeds op Roadfood komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |