Dat heb ik ook wel eens gedaan maar toe kreeg ik een klap in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben vandaag 2x aangesproken door vrouwen die wilden weten waar ik m'n muts weghad
Daar zit vast een verhaal achterquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan maar toe kreeg ik een klap in mijn gezicht.
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zit vast een verhaal achter
Hier ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de SC gepost had
Mooi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
volvokunst, geholpen door vanmiddag een temperatuur van boven nul en nu weer onder nul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had AIVD al aan de deur. Ik voldeed aan alle symptomen van een bommenlegger.... net ontslagen, actief op internet en malloot......quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4, wat was dat met die bommelding op Eindhoven?
Nee dat niet maar die zwarte balk voor mijn ogen hielp niet echt mee natuurlijk.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
... is unabomber your nickname, Sir?....
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:39 schreef LadyBlack het volgende:zijn er nou nog fokkers bij het glazen huis geweest vandaag? Morgen om 4 uur sta ik er ws kerstliedjes te zingen
Dan kan ik het morgenmiddag bekijken. Misschien wordt dat van jullie wel uitgezonden. Hoe laat ongeveer?quote:
Wel met een flashmob toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
We hebben gisteravond, nadat ons kerstconcert was afgelast, in de kroeg nog een concertje gegeven voor de barvrouw
iemand kwam wat later aanschuiven en zei dat we een straat verderop al te horen waren
Maargoed, morgen zijn we ws met iets minder, en het is het studentenkoor, dus ik ben benieuwd of het aan te horen is
Komt allen tezamen zingen we trouwens niet
Ja die flashmob was cool he!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel met een flashmob toch?
Hoorde dat Miss Montreal zich aanbood voor Serious Request op 2e Kerstdag, omdat ze toch niets te doen heeft. Daar wil ik wel op bieden, maar kan er niet veel op terugvinden op de veilingsite van Serious Request...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dit weekend een vriendin uit Groningen msn aangesmeerd. Komt ze net online, dus ik begon berichtjes te sturen. Tikt ze een kwartier later terug: 'sorry, heb je het tegen mij?'![]()
Ze snapt er nog niet zo heel veel van geloof ik.
4 uur moeten we daar zijn, dus iets daarna gok ik. Ben erg benieuwd of we wat airtime krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kan ik het morgenmiddag bekijken. Misschien wordt dat van jullie wel uitgezonden. Hoe laat ongeveer?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja die flashmob was cool he!!
Miss Montreal biedt inderdaad 2e kerstdag met zichzelf aan![]()
http://cgi.ebay.nl/Kerstl(...)?hash=item1e59b47415
Ze zei zelf ook al dat ze een beetje achter loopt.quote:
Ah, dan ga ik zeker kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
4 uur moeten we daar zijn, dus iets daarna gok ik. Ben erg benieuwd of we wat airtime krijgen
Was trouwens laatst vergeten te antwoorden op je vraag, maar die adventkalender kwam van de V&D
Ik denk dat je een hoop meer uit je kontzak moet trekken vrees is. Wel een tof wijf trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
* MadMaster gaat nadenken, de prijs is nu ¤600,=
Vetquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
volvokunst, geholpen door vanmiddag een temperatuur van boven nul en nu weer onder nul
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er niet over peinzen om voor zoiets zoveel geld te betalenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
* MadMaster gaat nadenken, de prijs is nu ¤600,=
vertelquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Bijna vergeten te vertellenM'n zus d'r haar is verknipt door de kapper
Ahhh nou ik zou ook flink balen als me dat gebeurde hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus had gezegd 'tot op m'n schouders en ik wil nog een staart' en het is nu tot aan haar oren en een staart is nogal lastigHet staat haar overigens best leuk hoor
![]()
Ze heeft wel even zitten janken, dat vind ik dan wel weer sneu
Dat laatste vind ik dus ook, maar ik vrees dat meerdere dat vinden en dat de teller nog wel op zal lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop meer uit je kontzak moet trekken vrees is. Wel een tof wijf trouwens.
Dat doen kappers zo vaak he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Bijna vergeten te vertellenM'n zus d'r haar is verknipt door de kapper
Wow dan zou mijn haar over de grond slepen volgens mij.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doen kappers zo vaak he.Als je eenmaal een kapper hebt gevonden die doet wat jij vraagt, dan kun je maar beter elke keer weer naar die persoon vragen.
Ik ben trouwens al zo'n 8 maanden niet naar de kapper geweest.
Ik ga 3 à 4 keer per week naar de thuiskapper...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik in de zomervakantie nog geweest ben, dus het is iets minder lang geleden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow dan zou mijn haar over de grond slepen volgens mij.....
Ik heb ook altijd het idee dat ik nog niet eens 1x per jaar ga, maar ik ben ook nog in juni geweest ofzo, en tussendoor nog een of twee keer voor mn pony.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik in de zomervakantie nog geweest ben, dus het is iets minder lang geleden.
Nou dan nog! Ik moet eens per twee weken......quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik in de zomervakantie nog geweest ben, dus het is iets minder lang geleden.
Kort haar is een prijzige hobby jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dan nog! Ik moet eens per twee weken......
Yep. Maar het kapsel staat mij wel leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kort haar is een prijzige hobby ja
Kappers zijn duur, lang haar is makkelijk en vind ik mooierquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dus Soempie, Etc en ik zijn gewoon paupers
sorry ladies![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dus Soempie, Etc en ik zijn gewoon paupers
sorry ladies![]()
Welnee, een paar bussen scheerschuim en wat mesjes per jaar...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kort haar is een prijzige hobby ja
Net uit de douche, met kort haar iig, of vroeg je het niet voor je zus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wanneer is haar trouwens 'handdoek droog'
Die MM noemde is idd een goede optiequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraag wel weer een plaatje aan.
ben ooit 3 jaar niet geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doen kappers zo vaak he.Als je eenmaal een kapper hebt gevonden die doet wat jij vraagt, dan kun je maar beter elke keer weer naar die persoon vragen.
Bij afwezigheid van C4...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus had gezegd 'tot op m'n schouders en ik wil nog een staart' en het is nu tot aan haar oren en een staart is nogal lastigHet staat haar overigens best leuk hoor
![]()
Ze heeft wel even zitten janken, dat vind ik dan wel weer sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |