Mensen die hier iets mee kunnen zijn hier al over verwittigd. Heeft dan ook geen nut om dit constant aan te halen. Het is middernacht, dus dingen gaan dan even iets trager. Ht is aangekaart en nu even klaar. Dus het is niet zo dat we je niet serieus nemen of er niets mee doen, maar het blijven aanhalen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, die F&F tracht te behoeden voor een groot probleem. Zijn posts worden echter stelselmatig gewist en zijn PM´s met de exacte uitleg van zijn gedrag en waarom dat voor Fok vrij cruciaal is genegeerd. Ik kan er niet over uitwijden zonder Fok te beschadigen, maar geloof me dat er twee mods niet slim bezig zijn.
Fair enough, maar had het er iets eerder gezegd desnoods per pm en een paar posts laten staan twv damage control. Believe me, ik weet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mensen die hier iets mee kunnen zijn hier al over verwittigd. Heeft dan ook geen nut om dit constant aan te halen. Het is middernacht, dus dingen gaan dan even iets trager. Ht is aangekaart en nu even klaar. Dus het is niet zo dat we je niet serieus nemen of er niets mee doen, maar het blijven aanhalen heeft geen zin.
Donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[Centraal topic] Grasparkieten mét foto's (deel 6)
Dubbel, dus slotje lijkt me een goed plan.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef nieslief het volgende:
Wil je de SC van Fiets een slotje doen en de TT van de SC van Trovey fixen please
Edit:Senes
![]()
![]()
![]()
![]()
FOEIquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
Kan iemand deze sluiten?
[SC] 562 GOODBYE!!! WAAR ZIT JE!!!!
Ik was te snel...
Wel heel snel dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
Kan iemand deze sluiten?
[SC] 562 GOODBYE!!! WAAR ZIT JE!!!!
Ik was te snel...
ja, ik dacht dat je echt koffie was gaan drinken, sorry...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel heel snel dan!![]()
En met een verkeerd nummer![]()
Ohquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat je echt koffie was gaan drinken, sorry...
Dwingert.quote:
Done, thanks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:01 schreef Natalie het volgende:
Kan iemand deze vreselijk opgepaste post weghalen uit 't caviatopic? [Centraal] Cavia's met foto's deel 25
Dank je!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
HELP! Er is per ongeluk een topic dicht!!!!!
Neuquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan we hier nu verder?
Ej, doe 'ns lievquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef NanKing het volgende:
* NanKing wijst en lacht naar Elisabeeb.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:03 schreef NanKing het volgende:
Meisjes plagen, kusjes vragen was 't toch?
Bedankt!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:22 schreef senesta het volgende:
Ik heb hem aangepast, ik ga niet die hoofdletters doen hoor![]()
Het staat heel erg schreeuwerig en mijn ervaring is dat het alleen maar irritatie opwekt.
Yes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hond af laten maken een oplossing?
Ik weet niet of er iemand is maar die mag wel dicht lijkt me
over die bug, of over mij!quote:
Done.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Probeer eens een nieuw topic te openen
Ik niet iig...quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weet wie we er wat kapot heeft gemaakt
Hoe kon het nou dat Hara wel gewoon kon openen?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weet wie we er wat kapot heeft gemaakt
Omdat Hara iets heeft wat Tombola niet heeftquote:Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kon het nou dat Hara wel gewoon kon openen?
NIET WEER HE!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat Hara iets heeft wat Tombola niet heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
het was net gefixedquote:Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kon het nou dat Hara wel gewoon kon openen?
heuj, ik geen seks, jij geen partyquote:
ik zou het zo gaan denkenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
Because I'm aaaaaaaaawesooooooooome.
Dát sowieso.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
Because I'm aaaaaaaaawesooooooooome.
Even ter info:quote:
Geeft niets hoor, ik moest er wel om lachenquote:
Nee, klopt helemaal. Dank je wel, wat lief dat je het onthouden hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd met je grote zoon trouwens! Of zit ik er een paar dagen naast?
sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens op komst!)quote:Op maandag 8 maart 2010 20:26 schreef sigme het volgende:
sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens op komst!)
Wil iemand m'n diergaarden een diergaarde maken? bvd!
Enig idee van hoe lang terug, ongeveer? Dan help ik je zoeken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Zoek een topic van een tijdje terug, kat was ongeveer drie weken weg,
bleek verderop te liggen bij een leeg huis in renovatie, mager, verwaarloosd, ziek,
maar was nog in leven , wil dit topic nog een keer nalezen en ook weten hoe het nu gaat?
Wie kan het zich nog herinneren?
Ja er gaat wel vaag een lampje branden, pfoeh even denken hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Zoek een topic van een tijdje terug, kat was ongeveer drie weken weg,
bleek verderop te liggen bij een leeg huis in renovatie, mager, verwaarloosd, ziek,
maar was nog in leven , wil dit topic nog een keer nalezen en ook weten hoe het nu gaat?
Wie kan het zich nog herinneren?
Zeg maar 6, 7 maanden terug, heel aangrijpend, kat of poes woonde bij zijn ex.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
Enig idee van hoe lang terug, ongeveer? Dan help ik je zoeken.
Begrijp best dat je het niet allemaal feilloos kan herinneren, zoveel topics en katten verhalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:41 schreef senesta het volgende:
Ja er gaat wel vaag een lampje branden, pfoeh even denken hoor.
Die kat heeft een lange weg gehad om er weer bovenop te komen, tijdje bij de dierenarts aan het infuus en toen was het afwachten hoe zijn nieren het zouden doen, toch?
Ja Senesta, ik krijg alweer kippenvel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is het deze: Duim hier voor Knabbel
Dat is hem, zeker weten! Met het leegstaande huis.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is het deze: Duim hier voor Knabbel
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is hem, zeker weten! Met het leegstaande huis.
Spuit 11
Ja heb het met Deissy en gezin te doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:54 schreef senesta het volgende:
Graag gedaan
Lief dat je probeert om Deissy een hart onder de riem te steken, ik hoop dat ze er wat hoop uit put
Dat is OUD, dit is F&F FB...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:46 schreef Ynske het volgende:
Misschien handig om de complete naam van dat arme kind uit Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) 30 te halen?
is nog al leuk voor m als ie later op zn naam googled
fout geplakt sorry is al aan gepastquote:
das haar keus, dit is voor een lkind lijkt me niet leuk iigquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
En ze zet zelf haar achternaam in haar sig...
Nou het is een beetje 1 + 1 = 2 lijkt me ? Ze post overal over 'Mart' en in d'r sig staat 'baby Wildenbeest', dus zo begaan met zijn en haar eigen privacy is ze ook weer nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
fout geplakt sorry is al aan gepast
[..]
das haar keus, dit is voor een lkind lijkt me niet leuk iig
wat ik bedoel is dat in t topic dat senes net gesloten heeft ( Mart wil een beest hier in F&F mensen de voor en achternaam van t kind noemen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Kunnen jullie verder even PMen over wat Ymme wel of niet zou moeten doen?
De insteek over de TT van Ynske was prima. Dat het in een verkeerde FB stond weet ze nu.
Is dat echt de achternaam?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat in t topic dat senes net gesloten heeft ( Mart wil een beest hier in F&F mensen de voor en achternaam van t kind noemen.
kan dat niet aangepast worden?
Het spijt me, ik keek nog naar dat andere topic uit OUD waar je eerst het linkje van geplakt had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat in t topic dat senes net gesloten heeft ( Mart wil een beest hier in F&F mensen de voor en achternaam van t kind noemen.
kan dat niet aangepast worden?
Dat zeg ik, spam!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal best, twee posts, alletwee over producten op die site
Ik was nog niet klaarquote:
Loozahquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:49 schreef JJH het volgende:
Ik krijg de SC OP niet voor elkaar, ik gebruik op het moment ff IE, maar de wiki laat die iedere keer vastlopen?
Pretty please?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:49 schreef JJH het volgende:
Ik krijg de SC OP niet voor elkaar, ik gebruik op het moment ff IE, maar de wiki laat die iedere keer vastlopen?
Pretty please?
Ik wilde net zeggen dat er een zeker iemand echt lastig doet daar ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef Burdie het volgende:
Er is een kleuter in de ballenbak, die graag wil worden opgehaald door zijn mama!
Ander huis voor mijn hondje zoeken?
Ik ga hem opruimenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Zonde van het topic... TS had er echt wat aan
Hij gaat ook wel weer open hoor, het was even een tijdelijk ademhaal- en opruimslotje!quote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Zonde van het topic... TS had er echt wat aan
wacht gewoon even, dan springt ie van zn balkonquote:Op maandag 22 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal jou ff over de schutting gooien, Flurry!
Donequote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
Een nieuw huis voor Draakje en Nelis
Mag deze tt gewijzigd?
Naar "Een nieuw huis voor Draakje en Nelis" oid?
Astuquote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dilemma kanaries/parkietje
Dit topic van mij mag dicht. Kanaries verkocht, parkiet gekocht
Eensch.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:33 schreef Poeke het volgende:
En dan iets wat ik zelf wil aankaarten.
Kan BloodhoundFromHell geen ban krijgen voor het F&F forum? Inmiddels is het echt overduidelijk dat hij alleen maar topics opent om mensen te provoceren en ondanks dat er in zijn topics goede adviezen worden gegeven door de users hier, strijkt hij ook veel mensen tegen de haren in, door net te doen alsof hij zijn huisdier(en) zorg onthoudt. Ik denk dat veel vaste users deze mening met mij delen.
Volgens mij zijn er geen bans voor alleen een bepaald subforum. En alhoewel ik het met je eens ben kan je er denk ik verder weinig mee aangezien hij gewoon heel subtiel zit te trollen en klieren. En je hem dus niet zomaar van het forum kan trappen omdat iedereen denkt cq weet dat het bullshit-topics zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:33 schreef Poeke het volgende:
Kan BloodhoundFromHell geen ban krijgen voor het F&F forum? Inmiddels is het echt overduidelijk dat hij alleen maar topics opent om mensen te provoceren en ondanks dat er in zijn topics goede adviezen worden gegeven door de users hier, strijkt hij ook veel mensen tegen de haren in, door net te doen alsof hij zijn huisdier(en) zorg onthoudt. Ik denk dat veel vaste users deze mening met mij delen.
Gesloten en gemeld dat ze even moet mailen voor toestemming en wat extra uitleg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef Poeke het volgende:
Op zoek naar bijzondere dieren/baasjes
Klinkt leuk, maar niet volgens de policy denk ik zonder toestemming.
Op het moment dat de topics echt uit de hand lopen worden ze vanzelf gesloten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:33 schreef Poeke het volgende:
Eensquote:Op maandag 5 april 2010 12:49 schreef Cat22 het volgende:
Pinda heeft inmiddels een nieuw huis!
Slotje?
Knijn heeft nieuw huis, TS heeft haar eigen visie op (voorkeuren voor) huisdieren maar met bashen kom je ook niet echt verder lijkt me.
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef ElisaB het volgende:
Zoals sommigen van jullie wellicht al weten, kamp ik met lichamelijk verval. Iets met 'de veertig voorbij en het begin van het eind, volgens mammaElisaB
Van alles en nog wat, maar voor hier van belang: vorig jaar zomer ontstond een tennisarm. Met een injectie (enkele weken later) was deze prettig snel verdwenen, maar ergens in november was ie weer terug. 'Doe het maar een beetje rustig aan en kijk het even aan' hielpen niet en de pijn werd steeds erger. Een week of wat geleden heb ik me op eigen initiatief aangemeld voor een behandeling. Dat heeft de boosdoener op zich veel goed gedaan, maar het probleem was ondertussen een stuk groter geworden dan alleen die ene pees. Door de maandenlange ontsteking en immobiliteit van het gewricht is de boel volledig vast gaan zitten (iets met verkalking en vervetting door ontstekingssmurrie... iemand nog een krentenbol??).
Om kort te gaan: de medicus die zich vanaf vandaag over dat probleem is gaan buigen heeft mij aangeraden voorlopig af te zien van 'zinloos klikken en pc-gebruik voor de lol'. Het zou vast wel weer eens goed komen, maar voorlopig even niet.
En omdat ik niet chronisch gehandicapt wil worden - althans zeker nu nog niet - ga ik écht downscalen. Mijn werkzaamheden op kantoor zijn aangepast en daarnaast moet ik een aantal taken neerleggen. En een daarvan is zeker FOK!
Geen idee wat jullie ervan vinden, maar ik vind het jammer. Helaas vind ik dat het zo is dat je niet 'een beetje' kunt FOK!ken, dus dan maar helemaal niet. Althans niet met een verplichting.
Ik was er al maanden amper tot niet, maar de milde druk ligt er wel. Daar wil ik vanaf, jullie moeten duidelijkheid krijgen. Om kort te gaan: ik stop ermee.
Nu wil ik best nog van alles zeggen, maar vanuit de keuken wordt geroepen dat het eten klaar is...
quote:
Nee, daar heb ik een EHBO tent opgezet en doe ik vunzige dingen met Elies.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje achter de schermen over ons roddelen he
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Nee, daar heb ik een EHBO tent opgezet en doe ik vunzige dingen met Elies.
En da's for our eyes only
Auwquote:Op woensdag 7 april 2010 19:14 schreef ElisaB het volgende:
Ow trouwens, dan moest ik vanmiddag ook al. Die medicus trok ineens het gewricht door de vastzitting heen. Ik glee zo van het krukje
quote:
Dat is maar goed ook want anders moeten we serieus gaan stalken en zoquote:Op woensdag 7 april 2010 19:29 schreef ElisaB het volgende:
Thnx lievjens
Ik kom wel af en toe buurten en zo hoor
Sta je er nu alleen voor dan Senes?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook want anders moeten we serieus gaan stalken en zo
Daar ga ik niet alleen over, dat moeten we even bekijken in overleg met de FA's en met Greys zelfquote:Op woensdag 7 april 2010 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sta je er nu alleen voor dan Senes?
Of gaan jullie Greys ridderen tot officiele F&F mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |