Welke krant staat het? Weekblad Spijkenisse?quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Hier ook maar even.
Vandaag wilde ik het zoekgebied uit breiden door in alle grote supermarkten een flyer op te hangen. Helaas, is niet iedereen begaan met dieren, want ik de meeste supermarkten mocht het niet. Ik ben in een stuk of 10 geweest en mocht maar ik 3 een flyer hangen. Toen heb ik ze maar opgemaakt door ze op openbare plekken langs fietspaden e.d. te hangen.
Het is me wel gelukt om een artikel in de huis-aan-huiskrant te krijgen. Een mooie foto en een triest verhaaltje op pagina 3, best een mooi formaat, zodat het niet makkelijk over het hoofd te zien is.
Wel heel confronteren zo'n artikel
In de Delta staat het artikel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Welke krant staat het? Weekblad Spijkenisse?
Wat triest dat het voor jouw kat slecht is afgelopen, is ze dood gevonden? Wat erg!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:14 schreef chocoladedrop het volgende:
Deissy wat verschrikkelijk om niet te weten waar je kat is! Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt maar hoop dat het voor jou beter afloopt!
Misschien is poes wel bij andere mensen aan komen lopen en hebben die haar in huis genomen omdat ze ondervoed was en het zielig vonden dat ze in de kou liep. Misschien dat ze haar binnenkort op marktplaats zetten ofzo... Ik zou marktplaats sowieso in de gaten houden en wens jou heeeeel veel sterkte! Ik hoop dat ze snel terugkomt!
Zou het voor de handigheid even in de Titel / de beschrijving zetten!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Edison woont in Spijkenisse in de Maaswijk.
Beetje stom dat ik dat was vergeten te melden
Daar heb ik inderdaad niet aan gedacht en zal ik morgen meteen doen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:25 schreef dalaiblama het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar je zou ook even de gemeentereiniging kunnen bellen.
Dat advies kreeg ik toen ik alle instanties afbelde voor mijn vermiste kat.
Het schijnt dat de gemeente dus de beesten van het wegdek schraapt en die melden dat verder nergens ofzo.
Ik had mazzel ( naja..niet echt ), ik belde ze uit wanhoop omdat nergens iets uit was gekomen en toen bleek idd een paar straten verderop mijn kat van het wegdek te zijn gehaald. Ze waarschuwden me wel dat het beest wat ze gevonden hadden bijna onherkenbaar was, maar aan de kleuren/kenmerken kon ik wel afleiden dat zij het was.
Het is de meest vreselijke optie, maar onzekerheid is nog erger.
De gemeente communiceert helaas met niets of niemand, dus als je platte kat wordt geruimd dan kom je daar alleen achter als je ze zelf actief belt.
Sterkte hoor, ik weet precies hoe je je voelt. Waardeloos.
Ik ga even een mod lief aankijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:41 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Zou het voor de handigheid even in de Titel / de beschrijving zetten!
Heb je net iets meer kans dat mensen doorlezen!
Ik woon er helaas niet, maar ik hoop dat je 'm terugvindt!
Als Poes weer thuis is zal iedereen het weten Liesquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie dit topic nu pas.
Lieve Deis, ik vind het zo naar voor je!
Elke dag denk ik: zou hij al terug zijn? Maar ik wil het ook niet steeds vragen vandaar deze dikke vette:
TerugVindPoes.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat triest dat het voor jouw kat slecht is afgelopen, is ze dood gevonden? Wat erg!
Ik hoop dat ze inderdaad door de honger bij andere mensen is aan gelopen en daar nu lekker warm met een gevuld buikje zit. Met een beetje geluk lezen die mensen het artikel in de krant en bellen of mailen ze.
Ik ga de tip van Fann opvolgen en haar er daar ook opzetten.
Fann bedankt voor je tip![]()
komt vanzelf. niet de hoop opgevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:23 schreef Deisyy het volgende:
Nog steeds geen reacties op het artikel in de krant
Die heb ik afgelopen week nagebeld, die poes is dood gevonden en was niet de onze.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:33 schreef senesta het volgende:
Ik zag deze staan bij Amivedi maar daar zul je al wel naar gekeken hebben denk ik?
6 februari 2010 Kat poes HUISKAT, CYPERSGRIJS-WIT,
Gevonden: Carleton Hotel Spijkenisse
Hulppost: Voorne-Putten
Nummer: 590689
Ik weet wat je bedoelt Tuinfluiter en ik zit heel de dag al moed te verzamelen, maar op de 1 of andere manier durf ik nog niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:34 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat is jammer, kan natuurlijk nog.
Krantje kwam gisteren uit, ik lees de huis aan huisbladen ook wel in het weekeinde,
Deisyy staat Poes in het Delta krantje ook met foto ?
Ik durf het bijna niet te vragen, want kan me haast niet voorstellen dat die lieverd van
pas twee jaar, maar uhh, heb je eventueel nog naar de Gemeente gebeld? Voor je weet wel?
Ik weet het Deisyy, kan niet waar zijn, dus nog maar even geen contact met de Gemeente.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet wat je bedoelt Tuinfluiter en ik zit heel de dag al moed te verzamelen, maar op de 1 of andere manier durf ik nog niet.
Het is een mooi artikel in de Delta, mooie foto, aardig stukje tekst bovenaan op pagina 3, dus het valt meteen in het oog. Wel was het heel confronterend het zo in de krant te zien staan.
Oooh, normaal staat het erbij als een kat is overleden, sorry....quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen week nagebeld, die poes is dood gevonden en was niet de onze.
Ik heb net ook weer het asiel gebeld, maar daar is ze ook niet gebracht.
Geeft niets hoor, ik ben blij dat iedereen mee denktquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Oooh, normaal staat het erbij als een kat is overleden, sorry....
Houd eens op zeg! Mijn oude kat, een doorgefokte binnenkat die al bang werd van een rollend brokje, is 3 maanden lang weggeweest en zat in een totaal andere buurt bij een huis dat heel erg op mijn huis leek. Misschien is dat bij jou ook het geval?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik begin de hoop een beetje op te geven
Als ze al 2 weken buiten is ben ik ben dat ze de vrieskou niet overleeft heeft en waar moet ze haar eten vandaan halen. Als ze bij iemand anders binnen is, weet ik dat ze koste wat kost weer maar buiten wilt en dan zou ze toch wel terug naar huis komen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Houd eens op zeg! Mijn oude kat, een doorgefokte binnenkat die al bang werd van een rollend brokje, is 3 maanden lang weggeweest en zat in een totaal andere buurt bij een huis dat heel erg op mijn huis leek. Misschien is dat bij jou ook het geval?
In ieder geval de hoop niet opgeven, je hebt er weer een paar extra duimen bij!
Poes heeft geen halsbandje, maar ze is wel gechipt.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:01 schreef Pixie. het volgende:
Heeft Poes wel een bandje om met jullie adres etc?
Ik heb bij mij in de wijk bij 500 huizen flyers in de brievenbus gegooid, ik denk niet dat het verschil maaktquote:Op maandag 15 februari 2010 08:53 schreef Mickeys het volgende:
Bij mij in de wijk is ook een kat weg. Nu hebben ze op elke lantaarnpaal een A4'tje met foto en telefoonnummer geplakt. Niet alleen in mijn straat maar door de hele wijk. Misschien zo'n actie op touw zetten?
Bob is eens bijna een maand weggeweest toen het net begon te vriezen. Bob was net geschoren dus vrijwel kaal. Bob woont nu gewoon weer thuis, gezond en wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze al 2 weken buiten is ben ik ben dat ze de vrieskou niet overleeft heeft en waar moet ze haar eten vandaan halen. Als ze bij iemand anders binnen is, weet ik dat ze koste wat kost weer maar buiten wilt en dan zou ze toch wel terug naar huis komen?
Doe toch nog maar even duimen.
Ach gossie, ik vind dit zo liefquote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Disana het volgende:
Wijlen mijn Nopje is eens 33 dagen weggeweest bij nachten van -14. Toen ik op de 33e dag gauw nog even een boodschap moest doen, vond ik hem slechts één straat verwijderd van de mijne terwijl hij aan het bevroren wegdek zat te likken. Toen ik hem oppakte begon hij te kwijlen van blijdschap.
Dat terwijl ik flyers had gemaakt en 's avonds menigmaal had geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |