quote:Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef Cat22 het volgende:
Ach jeetje.![]()
Waar woont Edison? Want dan weet ik of het zin heeft naar haar uit te kijken.
Kan ik me voorstellen, je hoofd staat er niet echt naar natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Edison woont in Spijkenisse in de Maaswijk.
Beetje stom dat ik dat was vergeten te melden
Bedankt voor je tip, ik had haar al op gevondenenverlorenhuisdieren.nl gezet en ga dat ook op katvinder.nl doen.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:03 schreef jaqman het volgende:
onze poes was ook weggelopen (9-1-2010)en weer gevonden op 23-1-2010 maar wij hebben buiten alle wegen(amivedi)dierenasiel en ambulance alles geprobeerd.maar wat ons toch het meest hebt geholpen was katvinder.nl,dus mijn advies is maak daar ff accountje aan geef hem op.
hopelijk heb je net zoveel geluk als ons.
sterkte.
peter
Wat een mooi beestje, je deed wat je kan doen, nu is het afwachten op reacties,quote:Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor je tip, ik had haar al op gevondenenverlorenhuisdieren.nl gezet en ga dat ook op
katvinder.nl doen.
We hebben vanmiddag 500 flyers rond gebracht met het verzoek om in schuurtjes te kijken
mocht ze daar soms verstopt zitten.
Nou de discussie toch maar weggehaald want er word gewoon over door gegaanquote:Op zondag 31 januari 2010 17:24 schreef senesta het volgende:
Zullen we de hele binnen of buitenkat discussie even ergens anders voeren?
Deisyy, in ons handige linkjes topic staan ook misschien nog wat onderwerpen waar je misschien iets aan hebt.
Vraag de buren in ieder geval even om in de schuur of berging te kijken, het gebeurd regelmatig dat een kat daarin opgesloten komt te zitten.
Heel veel sterkte in ieder geval en hou ons op de hoogte.
Poes heeft geen bandje om, het kattenluik reageert op haar chip, zodat er geen andere katten bij ons binnen komen.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:48 schreef Disana het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat ze haar bandje niet meer om heeft, houd je daar rekening mee Deisyy?
's Nachts zoeken is trouwens prima, als een kat ergens angstig zit is de kans groter dat hij tevoorschijn komt.
Ze is gesteriliseerd neem ik aan? Er staan in de krant soms poezen bij de categorie vermist waar bij staat 'krols', tsja dan denk ik meestal, oh die zijn met een dag of wat wel terug, met gezinsuitbreiding op komst.... Als ze niet krols is denk ik toch meer aan een dichte schuur of garage!quote:Op maandag 1 februari 2010 07:01 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk hoop ik dus zelf ook nog steeds dat ze gewoon een paar dagen de bloemetjes aan het buiten zetten is, ook al is dit helemaal niets voor poes, doet ze anders nooit en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |