abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 16:46:29 #1
184769 crew  Deisyy
pi_77481151
Sinds zaterdagochtend 30 januari is onze 2-jarige poes vermist.

Haar naam is Edison, maar ze luistert beter naar de naam poes. Ze is grijs-bruin met een witte bef en witte pootjes. In haar linkeroor zit een klein scheurtje. We hopen dat ze bij iemand in een schuurtje verstopt zit.

Misschien vinden jullie het nog niet zo lang, maar normaal gesproken is poes nooit langer dan een paar uurtjes weg en komt ze altijd standaard tegen 5-en weer binnen om haar brokjes te eten.

Ze is inmiddels als vermist opgegeven bij de Dierenambulance, die haar ook op Amivedi hebben laten zetten.

Ik heb zo ongerust
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_77481198
Ach jeetje.

Waar woont Edison? Want dan weet ik of het zin heeft naar haar uit te kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77481556
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef Cat22 het volgende:
Ach jeetje.

Waar woont Edison? Want dan weet ik of het zin heeft naar haar uit te kijken.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 17:02:45 #4
184769 crew  Deisyy
pi_77481619
Edison woont in Spijkenisse in de Maaswijk.

Beetje stom dat ik dat was vergeten te melden
pi_77481649
onze poes was ook weggelopen (9-1-2010)en weer gevonden op 23-1-2010 maar wij hebben buiten alle wegen(amivedi)dierenasiel en ambulance alles geprobeerd.maar wat ons toch het meest hebt geholpen was katvinder.nl,dus mijn advies is maak daar ff accountje aan geef hem op.
hopelijk heb je net zoveel geluk als ons.
sterkte.
peter
pi_77481690
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Edison woont in Spijkenisse in de Maaswijk.

Beetje stom dat ik dat was vergeten te melden
Kan ik me voorstellen, je hoofd staat er niet echt naar natuurlijk.

Is voor mij een kilometer of 200 uit de buurt, dus ik zal maar niet met voer buiten gaan rammelen. Hopelijk duikt ze snel weer op!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 17:11:02 #7
184769 crew  Deisyy
pi_77481871
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:03 schreef jaqman het volgende:
onze poes was ook weggelopen (9-1-2010)en weer gevonden op 23-1-2010 maar wij hebben buiten alle wegen(amivedi)dierenasiel en ambulance alles geprobeerd.maar wat ons toch het meest hebt geholpen was katvinder.nl,dus mijn advies is maak daar ff accountje aan geef hem op.
hopelijk heb je net zoveel geluk als ons.
sterkte.
peter
Bedankt voor je tip, ik had haar al op gevondenenverlorenhuisdieren.nl gezet en ga dat ook op katvinder.nl doen.

We hebben vanmiddag 500 flyers rond gebracht met het verzoek om in schuurtjes te kijken mocht ze daar soms verstopt zitten.
pi_77482097
Ook te ver van waar ik woon
In iedergeval sterkte
Hoop dat poes snel weer terecht komt
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 17:24:08 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77482236
Zullen we de hele binnen of buitenkat discussie even ergens anders voeren?

Deisyy, in ons handige linkjes topic staan ook misschien nog wat onderwerpen waar je misschien iets aan hebt.
Vraag de buren in ieder geval even om in de schuur of berging te kijken, het gebeurd regelmatig dat een kat daarin opgesloten komt te zitten.

Heel veel sterkte in ieder geval en hou ons op de hoogte.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77483331
Ach Deis...

Ik hoop dat jullie lieverd gauw weer terug komt, of wordt gevonden.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 31 januari 2010 @ 18:16:49 #11
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_77483556
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:11 schreef Deisyy het volgende:

Bedankt voor je tip, ik had haar al op gevondenenverlorenhuisdieren.nl gezet en ga dat ook op
katvinder.nl doen.

We hebben vanmiddag 500 flyers rond gebracht met het verzoek om in schuurtjes te kijken
mocht ze daar soms verstopt zitten.
Wat een mooi beestje, je deed wat je kan doen, nu is het afwachten op reacties,
en dat Poes vanavond weer thuis slaapt.
  Moderator zondag 31 januari 2010 @ 19:48:48 #12
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77486314
quote:
Op zondag 31 januari 2010 17:24 schreef senesta het volgende:
Zullen we de hele binnen of buitenkat discussie even ergens anders voeren?

Deisyy, in ons handige linkjes topic staan ook misschien nog wat onderwerpen waar je misschien iets aan hebt.
Vraag de buren in ieder geval even om in de schuur of berging te kijken, het gebeurd regelmatig dat een kat daarin opgesloten komt te zitten.

Heel veel sterkte in ieder geval en hou ons op de hoogte.
Nou de discussie toch maar weggehaald want er word gewoon over door gegaan
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77487898
vind het wel stoer van je om zo veel aandacht te brengen als hij vermist is (ik zou het ook doen hoor;)) maar na 1 dagje (excuus. anderhalve) vind ik best wel snel.. onze kat is soms ook 2 dagen weg.. maar dan vangt ie muizen of weet ik wat. Mijn andere durft nog geen half uur naar buiten en is ook 3 dagen weggeweest. zat ook in een schuurtje opgesloten.. dus die flyers is een goed idee
Mijn piek is kwijt
pi_77492506
onze kat is een watje en vaak een paar dagen zoek, soms wel een week. de eerste keer (en eigenlijk steeds nog wel) had ik de zenuwen en deed geen oog dicht 's nachts, dacht steeds het kattenluikje te horen en zo.
toch kwam hij steeds weer thuis, ik weet nog steeds niet waar hij uithangt als hij weer op stap is.
jouw jat lijkt me een stoer sterk dier en katten zijn erg taai.
houd moed!!! als hij straks weer doodleuk binnenkomt ben je boos en blij tegelijk. zal je zien.
pi_77492633
trouwens, ik bekijk de foto nog eens, is dat niet zo'n luikje waar alleen hij doorkan (met een chip of zo'n sleuteltje)? zijn de batterijen misschien aan vervanging toe, zodat hij er niet in kan?
pi_77492683
Heeft ze trouwens wel een bandje om met adres etc?
pi_77493187
TVP'tje -mooie dame, lijkt best veel op mijn poes!
pi_77500730
dat je kat weg is is egt wel erg voor je.
mijn katten blijven altijd in de buurt van het huis.
maar ik zou gewoon elke dag lekker eten zetten. omdat een kat blijft waar mensen hem veel en lekker eten geven (het is niet altijd zo)
maar ik denk dat je kat binnen de week wel terug is.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 07:01:48 #19
184769 crew  Deisyy
pi_77502665
Vannacht bijna geen oog dicht gedaan. Gisteravond kregen we een belletje dat ze een paar straten verderop gezien zou zijn, dus zijn we weer met een pak brokjes wezen zoeken, maarniets.

Eigenlijk hoop ik dus zelf ook nog steeds dat ze gewoon een paar dagen de bloemetjes aan het buiten zetten is, ook al is dit helemaal niets voor poes, doet ze anders nooit en zulks.

De batterijen van het kattenluik zijn gecheckt en daar is niets mee aan de hand. Ik ben nu wel extra blij dat ik dit luik heb, ik vind het een geruststellende gedachte dat als ik straks aan het werk ben poes eventueel gewoon naar binnen kan en het luik achter haar dichtklikt zodat ze er even niet meer uit kan.
  † In Memoriam † maandag 1 februari 2010 @ 09:48:16 #20
137949 Disana
pi_77504147
Het kan natuurlijk ook dat ze haar bandje niet meer om heeft, houd je daar rekening mee Deisyy?

's Nachts zoeken is trouwens prima, als een kat ergens angstig zit is de kans groter dat hij tevoorschijn komt.
pi_77504228
Hopelijk komt ze snel weer terug zeg!
Ik zal oplettend zijn, woon in vogelenzang, dus niet zo heel ver weg
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 10:34:29 #22
184769 crew  Deisyy
pi_77505199
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:48 schreef Disana het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat ze haar bandje niet meer om heeft, houd je daar rekening mee Deisyy?

's Nachts zoeken is trouwens prima, als een kat ergens angstig zit is de kans groter dat hij tevoorschijn komt.
Poes heeft geen bandje om, het kattenluik reageert op haar chip, zodat er geen andere katten bij ons binnen komen.

We zijn inderdaad gisteravond om half 11 nog wezen zoeken, gewapend met een doos brokjes, overdag is het vaak onrustig zodat ze misschien wel verstopt blijft zitten.

Honeypop
pi_77512377
quote:
Op maandag 1 februari 2010 07:01 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk hoop ik dus zelf ook nog steeds dat ze gewoon een paar dagen de bloemetjes aan het buiten zetten is, ook al is dit helemaal niets voor poes, doet ze anders nooit en zulks.
Ze is gesteriliseerd neem ik aan? Er staan in de krant soms poezen bij de categorie vermist waar bij staat 'krols', tsja dan denk ik meestal, oh die zijn met een dag of wat wel terug, met gezinsuitbreiding op komst.... Als ze niet krols is denk ik toch meer aan een dichte schuur of garage!
pi_77520044
en? is hij er alweer?
Mijn piek is kwijt
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 19:21:41 #25
184769 crew  Deisyy
pi_77523522
Nee, poes is er ng steeds

Naar aanleiding van de rondgebrachte flyers hebben wewel een paar telefoontjes gehad, maar dat heeft niets opgeleverd. Of de poes leek erop of we vonden de aangewezen poes niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dicht bij huis is en ze dan toch niet thuis komt.

We hadden gehoopt dat als vanmorgen schuurtjes weer open gingen voor fietsen e.d. ze dan tevoorschijn zou komen, maar nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')