Dat is hem, zeker weten! Met het leegstaande huis.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:49 schreef senesta het volgende:
Volgens mij is het deze: Duim hier voor Knabbel
quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is hem, zeker weten! Met het leegstaande huis.
Spuit 11
Ja heb het met Deissy en gezin te doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:54 schreef senesta het volgende:
Graag gedaan
Lief dat je probeert om Deissy een hart onder de riem te steken, ik hoop dat ze er wat hoop uit put
Dat is OUD, dit is F&F FB...quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:46 schreef Ynske het volgende:
Misschien handig om de complete naam van dat arme kind uit Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) 30 te halen?
is nog al leuk voor m als ie later op zn naam googled
fout geplakt sorry is al aan gepastquote:
das haar keus, dit is voor een lkind lijkt me niet leuk iigquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
En ze zet zelf haar achternaam in haar sig...
Nou het is een beetje 1 + 1 = 2 lijkt me ? Ze post overal over 'Mart' en in d'r sig staat 'baby Wildenbeest', dus zo begaan met zijn en haar eigen privacy is ze ook weer nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
fout geplakt sorry is al aan gepast
[..]
das haar keus, dit is voor een lkind lijkt me niet leuk iig
wat ik bedoel is dat in t topic dat senes net gesloten heeft ( Mart wil een beest hier in F&F mensen de voor en achternaam van t kind noemen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
Kunnen jullie verder even PMen over wat Ymme wel of niet zou moeten doen?
De insteek over de TT van Ynske was prima. Dat het in een verkeerde FB stond weet ze nu.
Is dat echt de achternaam?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat in t topic dat senes net gesloten heeft ( Mart wil een beest hier in F&F mensen de voor en achternaam van t kind noemen.
kan dat niet aangepast worden?
Het spijt me, ik keek nog naar dat andere topic uit OUD waar je eerst het linkje van geplakt had.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik bedoel is dat in t topic dat senes net gesloten heeft ( Mart wil een beest hier in F&F mensen de voor en achternaam van t kind noemen.
kan dat niet aangepast worden?
Dat zeg ik, spam!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal best, twee posts, alletwee over producten op die site
Ik was nog niet klaarquote:
Loozahquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:49 schreef JJH het volgende:
Ik krijg de SC OP niet voor elkaar, ik gebruik op het moment ff IE, maar de wiki laat die iedere keer vastlopen?
Pretty please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |