Mensen die hier iets mee kunnen zijn hier al over verwittigd. Heeft dan ook geen nut om dit constant aan te halen. Het is middernacht, dus dingen gaan dan even iets trager. Ht is aangekaart en nu even klaar. Dus het is niet zo dat we je niet serieus nemen of er niets mee doen, maar het blijven aanhalen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, die F&F tracht te behoeden voor een groot probleem. Zijn posts worden echter stelselmatig gewist en zijn PM´s met de exacte uitleg van zijn gedrag en waarom dat voor Fok vrij cruciaal is genegeerd. Ik kan er niet over uitwijden zonder Fok te beschadigen, maar geloof me dat er twee mods niet slim bezig zijn.
Fair enough, maar had het er iets eerder gezegd desnoods per pm en een paar posts laten staan twv damage control. Believe me, ik weet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mensen die hier iets mee kunnen zijn hier al over verwittigd. Heeft dan ook geen nut om dit constant aan te halen. Het is middernacht, dus dingen gaan dan even iets trager. Ht is aangekaart en nu even klaar. Dus het is niet zo dat we je niet serieus nemen of er niets mee doen, maar het blijven aanhalen heeft geen zin.
Donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[Centraal topic] Grasparkieten mét foto's (deel 6)
Dubbel, dus slotje lijkt me een goed plan.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef nieslief het volgende:
Wil je de SC van Fiets een slotje doen en de TT van de SC van Trovey fixen please
Edit:Senes
![]()
![]()
![]()
![]()
FOEIquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
Kan iemand deze sluiten?
[SC] 562 GOODBYE!!! WAAR ZIT JE!!!!
Ik was te snel...
Wel heel snel dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
Kan iemand deze sluiten?
[SC] 562 GOODBYE!!! WAAR ZIT JE!!!!
Ik was te snel...
ja, ik dacht dat je echt koffie was gaan drinken, sorry...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel heel snel dan!![]()
En met een verkeerd nummer![]()
Ohquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat je echt koffie was gaan drinken, sorry...
Dwingert.quote:
Done, thanks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:01 schreef Natalie het volgende:
Kan iemand deze vreselijk opgepaste post weghalen uit 't caviatopic? [Centraal] Cavia's met foto's deel 25
Dank je!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
HELP! Er is per ongeluk een topic dicht!!!!!
Neuquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan we hier nu verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |