quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Ik zou voor deur 1 gaan en voor de zekerheid vast bij voorbaar 'auw, auw' gaan roepen
Moeten we nu spercieboon gaan roepen als we ze terug naar de SC willen hebben?quote:
Volgens mij werkt courgette beide kanten op.quote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Moeten we nu spercieboon gaan roepen als we ze terug naar de SC willen hebben?
Ik ook niet, maar het helpt om te visualiseren. Dan ben je het daarna kwijtquote:Op zondag 20 december 2009 01:27 schreef senesta het volgende:
Ik wilde hier dus helemaal niet over nadenken gewoon he
Of iets anders onschuldigs. Goudreinetjequote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef senesta het volgende:
Moeten we nu spercieboon gaan roepen als we ze terug naar de SC willen hebben?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat dacht je van:
'En nu kappen met die schijt bagger.'
werkt prima bij ons in KLB
Ik heb het één en ander weg gehaaldquote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
vogel vast in het ijs
Ik word schijtziek van de offtopic discussie in dit topic.
Ik wilde hem net komen posten om te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Poes is vergiftigd.
Kan de opmerking van japie_tepel niet erg waarderen.....
Tsjonge zeg allemaal tegelijk dus ik had ook al een topic report gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Poes is vergiftigd.
Kan de opmerking van japie_tepel niet erg waarderen.....
Ik vind het eigenlijk juist geweldig dat hij er helemaal geen reactie op kreegquote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef Sinarades het volgende:
Het is Fok!, ik weet het , toch Probably_on_pcp ,, je doet het erom,
Poes vind freshy Deel 3
2 zelfs. Cat hoort met een hoofdletterquote:Op donderdag 31 december 2009 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een spelfoutje gemaakt in de TT![]()
klik
ja en er hoort ook nog 22 achter, en hoofdletter en punt ontbreken ookquote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2 zelfs. Cat hoort met een hoofdletter
Donequote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en er hoort ook nog 22 achter, en hoofdletter en punt ontbreken ook
ik ben eigenlijk een pauper![]()
maar beter dan geen topic
Oh wat liefquote:Op donderdag 31 december 2009 20:09 schreef CartWOman het volgende:
Lieve dames, ik wil jullie graag een gezellige jaarwisseling en een goed 2010 wensen. En zeggen dat ik vind dat jullie het heel goed doen samen, ga zo door in het nieuwe jaar.![]()
Alle users en hun dieren wens ik trouwens hetzelfde. Party!!!
Van het zelfde lievviequote:Op donderdag 31 december 2009 20:09 schreef CartWOman het volgende:
Lieve dames, ik wil jullie graag een gezellige jaarwisseling en een goed 2010 wensen. En zeggen dat ik vind dat jullie het heel goed doen samen, ga zo door in het nieuwe jaar.![]()
Alle users en hun dieren wens ik trouwens hetzelfde. Party!!!
Checkquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:12 schreef nieslief het volgende:
We hebben twee SC's!!! En we zitten in die van Kitao.
quote:
... maar niet helemaal. Want ik vind dat je in FB een beetje overdrijft. Dat gezegd hebbende: ik heb jullie een-tweetje verwijderd. Hou het een beetje OT en gezelligquote:
Zag het nu pasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
Tombola, niet om te zeuren hoor, maar zie SC.
Iedereen die mee gaat stuurt jou gewoon een PM met de aankomende 4 zaterdagen of ze dan wel of niet kunnen. Puzzelen wij daarna samen even wanneer de meeste kunnen. En dan is het klaar.
Hoeven we toch geen apart topic voor? En wat is er mis met plannen in de SC zelf eigenlijk zoals we voor deze ook gedaan hebben?
Dat was omdat ik dacht dat je hem nu al meteen wilde openen, dat aparte topicquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zag het nu pashad het gevraagd omdat je zei dat ik het eerst aan Elisa/Senesta moest vragen.
Via PM en gewoon in de SC zelf. Waarom zouden we daar niet een nieuwe datum mogen prikken?quote:Voordeel is natuurlijk dat in de slowchat het tempo zo snel gaat dat je toch iets zou kunnen missen
Maar via PM kan natuurlijk ook!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was omdat ik dacht dat je hem nu al meteen wilde openen, dat aparte topic
[..]
Via PM en gewoon in de SC zelf. Waarom zouden we daar niet een nieuwe datum mogen prikken?
Doen we het én én, dus iedereen even een PMetje aan jou sturen met de beschikbaarheid van de komende 4 zaterdagen en eventueel indien gewenst in het topic roepen. Zijn we er vast zo uit!
(zei zij optimistisch![]()
)
*viltje onder SC schuift*quote:Op zondag 10 januari 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
Hoi! Slowchatkneus hier!!! kun je de SC eentje ophogen???
Nu wiebelt hij.quote:
Als ik even voor Senes mag spreken, het is alleen een opruimslotje en 't gaat zo weer openquote:Op maandag 11 januari 2010 22:24 schreef nieslief het volgende:
Senesdat topic he van die prijsvraag van Carnibest die gaat toch nog wel weer open? Want ik wou reageren op die vraag over blaasgruis.
Opruimen prima die discussie hoort toch thuis in het versvoer topic en anders moet er maar een apart BARF topic door hem/haar geopend worden.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik even voor Senes mag spreken, het is alleen een opruimslotje en 't gaat zo weer open
Ja, de post is alweer weg, thnx in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Er hangt een voyeur rond in [REVIEW] Win twee maanden Carnibest!
Yip, die F&F tracht te behoeden voor een groot probleem. Zijn posts worden echter stelselmatig gewist en zijn PM´s met de exacte uitleg van zijn gedrag en waarom dat voor Fok vrij cruciaal is genegeerd. Ik kan er niet over uitwijden zonder Fok te beschadigen, maar geloof me dat er twee mods niet slim bezig zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
Er hangt een voyeur rond in [REVIEW] Win twee maanden Carnibest!
Mensen die hier iets mee kunnen zijn hier al over verwittigd. Heeft dan ook geen nut om dit constant aan te halen. Het is middernacht, dus dingen gaan dan even iets trager. Ht is aangekaart en nu even klaar. Dus het is niet zo dat we je niet serieus nemen of er niets mee doen, maar het blijven aanhalen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, die F&F tracht te behoeden voor een groot probleem. Zijn posts worden echter stelselmatig gewist en zijn PM´s met de exacte uitleg van zijn gedrag en waarom dat voor Fok vrij cruciaal is genegeerd. Ik kan er niet over uitwijden zonder Fok te beschadigen, maar geloof me dat er twee mods niet slim bezig zijn.
Fair enough, maar had het er iets eerder gezegd desnoods per pm en een paar posts laten staan twv damage control. Believe me, ik weet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mensen die hier iets mee kunnen zijn hier al over verwittigd. Heeft dan ook geen nut om dit constant aan te halen. Het is middernacht, dus dingen gaan dan even iets trager. Ht is aangekaart en nu even klaar. Dus het is niet zo dat we je niet serieus nemen of er niets mee doen, maar het blijven aanhalen heeft geen zin.
Donequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[Centraal topic] Grasparkieten mét foto's (deel 6)
Dubbel, dus slotje lijkt me een goed plan.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:22 schreef nieslief het volgende:
Wil je de SC van Fiets een slotje doen en de TT van de SC van Trovey fixen please
Edit:Senes
![]()
![]()
![]()
![]()
FOEIquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
Kan iemand deze sluiten?
[SC] 562 GOODBYE!!! WAAR ZIT JE!!!!
Ik was te snel...
Wel heel snel dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
Kan iemand deze sluiten?
[SC] 562 GOODBYE!!! WAAR ZIT JE!!!!
Ik was te snel...
ja, ik dacht dat je echt koffie was gaan drinken, sorry...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel heel snel dan!![]()
En met een verkeerd nummer![]()
Ohquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik dacht dat je echt koffie was gaan drinken, sorry...
Dwingert.quote:
Done, thanks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:01 schreef Natalie het volgende:
Kan iemand deze vreselijk opgepaste post weghalen uit 't caviatopic? [Centraal] Cavia's met foto's deel 25
Dank je!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
HELP! Er is per ongeluk een topic dicht!!!!!
Neuquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan we hier nu verder?
Ej, doe 'ns lievquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:01 schreef NanKing het volgende:
* NanKing wijst en lacht naar Elisabeeb.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:03 schreef NanKing het volgende:
Meisjes plagen, kusjes vragen was 't toch?
Bedankt!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:22 schreef senesta het volgende:
Ik heb hem aangepast, ik ga niet die hoofdletters doen hoor![]()
Het staat heel erg schreeuwerig en mijn ervaring is dat het alleen maar irritatie opwekt.
Yes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Mijn hond af laten maken een oplossing?
Ik weet niet of er iemand is maar die mag wel dicht lijkt me
over die bug, of over mij!quote:
Done.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Probeer eens een nieuw topic te openen
Ik niet iig...quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weet wie we er wat kapot heeft gemaakt
Hoe kon het nou dat Hara wel gewoon kon openen?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weet wie we er wat kapot heeft gemaakt
Omdat Hara iets heeft wat Tombola niet heeftquote:Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kon het nou dat Hara wel gewoon kon openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |