quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Ik zou voor deur 1 gaan en voor de zekerheid vast bij voorbaar 'auw, auw' gaan roepen
Moeten we nu spercieboon gaan roepen als we ze terug naar de SC willen hebben?quote:
Volgens mij werkt courgette beide kanten op.quote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Moeten we nu spercieboon gaan roepen als we ze terug naar de SC willen hebben?
Ik ook niet, maar het helpt om te visualiseren. Dan ben je het daarna kwijtquote:Op zondag 20 december 2009 01:27 schreef senesta het volgende:
Ik wilde hier dus helemaal niet over nadenken gewoon he
Of iets anders onschuldigs. Goudreinetjequote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef senesta het volgende:
Moeten we nu spercieboon gaan roepen als we ze terug naar de SC willen hebben?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat dacht je van:
'En nu kappen met die schijt bagger.'
werkt prima bij ons in KLB
Ik heb het één en ander weg gehaaldquote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
vogel vast in het ijs
Ik word schijtziek van de offtopic discussie in dit topic.
Ik wilde hem net komen posten om te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Poes is vergiftigd.
Kan de opmerking van japie_tepel niet erg waarderen.....
Tsjonge zeg allemaal tegelijk dus ik had ook al een topic report gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Poes is vergiftigd.
Kan de opmerking van japie_tepel niet erg waarderen.....
Ik vind het eigenlijk juist geweldig dat hij er helemaal geen reactie op kreegquote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef Sinarades het volgende:
Het is Fok!, ik weet het , toch Probably_on_pcp ,, je doet het erom,
Poes vind freshy Deel 3
2 zelfs. Cat hoort met een hoofdletterquote:Op donderdag 31 december 2009 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een spelfoutje gemaakt in de TT![]()
klik
ja en er hoort ook nog 22 achter, en hoofdletter en punt ontbreken ookquote:Op donderdag 31 december 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2 zelfs. Cat hoort met een hoofdletter
Donequote:Op donderdag 31 december 2009 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en er hoort ook nog 22 achter, en hoofdletter en punt ontbreken ook
ik ben eigenlijk een pauper![]()
maar beter dan geen topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |