Dat zou heel goed kunnen dat het voer nu meer aanslaat, hoop het voor Koemba en jou.quote:Op maandag 21 december 2009 00:59 schreef freshy98 het volgende:
Zoals gewoonlijk eigenlijk.
Ik zag vanmorgen wel wat poep, behoorlijk wat ook, waar dan een stuk normale drol in zit, en de rest dun.
Heb er voor de zekerheid een foto van gemaakt.
Ze doet dat overigens al langer, dus wellicht dat het voer meer en meer aanslaat of iets dergelijks.
Zal morgen ook weer eens een foto posten als ik het niet vergeet.
Volgens mij hebben veel katten dat.quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef freshy98 het volgende:
Volgens mij wel. De speeltjes is ze wel apart mee.
Ze vliegt ze achterna, maar doet er dan verder weinig tot niks mee.
Behalve de stok met veren dan.
Was dat giardia waar ze op getest hebben toevallig?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:21 schreef freshy98 het volgende:
Uitslag is dat de infectie oid waar op is gezocht er niet was.
Wat er nu gaat gebeuren is dat ik nieuw voer haal, iets anders dan wat ik al had.
Zal morgen even kijken hoe het nou precies heet. Al die termen zeggen mij ook niet echt wat.
Als dat na een tijd nog niets helpt dan kan er besloten worden een stukje uit de darmen te halen voor onderzoek. Maar, zo zegt de DA, dat is wel een uiterste.
De naam komt bekent voor. Volgens mij dus welja.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Was dat giardia waar ze op getest hebben toevallig?
Dank je. Gaat weer wat wordenquote:Op zondag 27 december 2009 00:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Goede reis terug Koemba en Freshy.
Doe even normaalquote:
Klopt. Nou ben ik daar zelf te laat mee naar de dierenarts gegaan. Da's dus mijn fout.quote:Op zondag 27 december 2009 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Vanaf het moment dat ze bij jou kwam had ze de diarree toch al?
Ze miauwt niet nee. Ligt alleen en ademt heel snel.quote:Op zondag 27 december 2009 00:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Koemba blijft apart ja, daarom ben ik zo blij dat Koemba jouw als baasje heeft.
Maar verder naast het trillen toch niet miauwen in de trein? Of wel?
Op zich is het niets ernstigs. Ze is er verder heel normaal onder, maar goed is anders natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 09:42 schreef Lienzz het volgende:
hey freshy,
leuk van je dat je dit topic nog af en toe doet updaten...zo kunnen we zien wat ze allemaal meemaakt en beleefd.
Ik lees dat ze een infectie heeft, hopelijk niks ernstigs...?
Fijne kerstdagen kan ik jullie niet meer wensen hahamaar toch alvast een gelukkig en healthy nieuwjaar voro jou en natuurlijk ook voor Koemba
Hoe gaat het ?quote:Op maandag 21 december 2009 00:59 schreef freshy98 het volgende:
wellicht dat het voer meer en meer aanslaat of iets dergelijks.
Zal morgen ook weer eens een foto posten als ik het niet vergeet.
Mooi zo, nou het is weer achter de rug.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:25 schreef freshy98 het volgende:
Nou. het vuurwerk heeft ze heel aardig overleeft.
Wel iets weg gedoken, maar over het algemeen liep ze gewoon rond.
Niks bang of trillend. Het knalt hier nog en madam eet gewoon...
Hoe gaat het met Koemba?quote:Op zondag 31 januari 2010 23:35 schreef freshy98 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe hard het moet zijn, maar van binnen ziet het er iig stevig uit.
Zal in de komende weken misschien nog wel wat meer aansterken.
De reiskoffer is normaal gesproken niet zo'n probleem. Er in krijgen valt mee, ze stribbelt een beetje tegen, maar verder niks.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef Guppyfriend het volgende:
In een reiskoffer is ook niet leuk...
Fijn dat het zo goed gaat
Mwa, misschien had ze gewoon even geen zin. Als nu alles weer goed gaat, zou ik er niet te zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:18 schreef freshy98 het volgende:
[..]
De reiskoffer is normaal gesproken niet zo'n probleem. Er in krijgen valt mee, ze stribbelt een beetje tegen, maar verder niks.
De avond dat ik haar weer ophaalde was echt niet zoals ik d'r kende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |