ik heb niet gebeld hoor. we hoorden een of ander alarm afgaan en toen ik uit het raam keek waren ze net die ladderwagen aan het neerzetten. ga je beklag maar doen bij de dierenambulance.quote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
En daar bel je de brandweer voor? Schaam je! Er zijn zoveel ongelukken met dit weer waar mensen hulp van de brandweer nodig hebben, en jij vindt dat een vogeltje voorgaat? Sneu voor het beestje, maar goed.
en zoals ik al eerder zei de brandweer haalt de vogel onder andere weg omdat er anders misschien domme mensen zijn de het ijs oplopen en erdoor zakken. ja eigen schuld dikke bult als je dat doet maar goed anders moesten ze waarschijnlijk zo wie zo komen he...quote:Op zondag 20 december 2009 18:17 schreef tho_Omas het volgende:
Gloeiende gloeiende, pummel! Wat is het nut van die muziek, en waarom moet de brandweer hiervoor komen. Dit moet wel de duurste vogel in heel Nederland zijn.
ja de vogel is zover ik weet wel ok jaquote:Op zondag 20 december 2009 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Het gaat hier toch niet om het filmpje en de muziek?
OT;
Arm vogeltjeHeeft ie het gered?
nou dat gaat erg moeilijk de vogel was behoorlijk in shock en durfde niet eens te bewegen zodra de brandweer hem vast had....quote:Op zondag 20 december 2009 18:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
GEEN muziek. Ik wil gekrijs van een vogel in nood.
Ah, dat is wel fijn.quote:Op zondag 20 december 2009 18:43 schreef McWurth het volgende:
[..]
ja de vogel is zover ik weet wel ok ja
Niet iedereen heeft 'gewoon' een rubberboot.quote:Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef Eisoep het volgende:
vet sneu .. maar waarom pakt niemand gewoon een rubberboot en peddels ga het ijs op breek het ijs met een hamer en vogel is gered.. hoeft de brandweer niet voor te komen...
thanksquote:Op zondag 20 december 2009 19:24 schreef senesta het volgende:
Ik heb aardig wat geklaag over de muziek en dergelijk weggehaald, je kunt je geluid ook gewoon even zacht zetten natuurlijk en daar hoeft echt geen half topic over door gegaan te worden![]()
Dus nu graag gewoon normaal en ontopic reageren.
Ik vind het overigens wel fijn dat er ook voor kleine beestjes blijkbaar nog wat moeite word gedaan
mensen uit de stad die geen rubberboot hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 'gewoon' een rubberboot.
nu is er 500 man blij dat het zielige kleine vogeltje vrij is, en dadelijk de hoek om komt de buizerd of de havik en nog geen kwartier na het uit het ijs halen is hij opgegetenquote:Op zondag 20 december 2009 20:18 schreef TGVkopper het volgende:
Wat een Lenie 't Hart-mentaliteit, wat is er mis met natuurlijke selectie?
Ik kom niet uit de stad.quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef Eisoep het volgende:
[..]
mensen uit de stad die geen rubberboot hebben
waarom heb je geen rubberboot?quote:
Ik ben niet zo'n rubberboot-mensch.quote:Op zondag 20 december 2009 21:00 schreef Eisoep het volgende:
[..]
waarom heb je geen rubberboot?![]()
![]()
damn gewoon al de brandweer bellen daarvoor![]()
kan toch gewoon zelf actie ondernemen en dat beest uit het ijs halen..
ik vind het best wel achterlijk je ziet al die mensjes daar stom staan kijken .
al had daar een mens vast gezeten was er ook wel iemand te water gegaan
Volgens mij zijn ze bij de brandweer vrij goed in staat om te prioriteren, en hanteren ze niet een fifo systeem bij het oppakken van meldingenquote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
En daar bel je de brandweer voor? Schaam je! Er zijn zoveel ongelukken met dit weer waar mensen hulp van de brandweer nodig hebben, en jij vindt dat een vogeltje voorgaat? Sneu voor het beestje, maar goed.
Dat kan.quote:Op zondag 20 december 2009 20:28 schreef densmee het volgende:
[..]
nu is er 500 man blij dat het zielige kleine vogeltje vrij is, en dadelijk de hoek om komt de buizerd of de havik en nog geen kwartier na het uit het ijs halen is hij opgegeten
De dierenambulancequote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n rubberboot-mensch.
Ben het wel met je eens dat omstanders hadden kunnen ingrijpen, ipv helemaal de brandweer ervoor te laten komen.![]()
Volgens mij hebben we ook nog zoiets wat de dierenambulance heet.
Dat klopt trouwens welquote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De dierenambulancewat een deceptie. Die hebben nog nooit wat gedaan.
Die willen dat je zelf eerst even probeert de vogel te vangen, in een doosje stopt e.d.
Goh, ik bel ze niet voor niets he?
Pauper dierenambulance![]()
Tevens; ik zou het echt niet durven wagen het ijs op te gaan, het is waarschijnlijk nog niet dik genoeg.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n rubberboot-mensch.
Ben het wel met je eens dat omstanders hadden kunnen ingrijpen, ipv helemaal de brandweer ervoor te laten komen.![]()
Volgens mij hebben we ook nog zoiets wat de dierenambulance heet.
En jij denkt dat de brandweer al z'n levensreddende afspraken hiervoor afzegt?quote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef 08gnoT. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |