Ja tof he? Het is niet de mooiste set die ik heb gevonden (verre van), maar wel voor die prijs! Normaal zijn lelijke sets van deze grootte rond de 1000-1300 euro, en mooie sets vanaf 2500 euro... voor 600 laat ik 'm dus niet staan. Hopen dat ie niet uitverkocht is, dat is vaak zo bij deze winkel met de super aanbiedingenquote:Op maandag 28 december 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh geweldig vind ik die, ik zou zo graag zo een kleine bank voor op mn balkon hebben maar ze verkopen die dingen echt alleen als set of knetterduur
He bahquote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Kut, hele goede vriendin van me moet morgen onder het mes, die was voor dr uitstrijkje geweest, moest meteen door naar gyn wegens poliep en die was dus kwaadaardig.
Getverdemme zeg
Ow dat is erg.quote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:Kut, hele goede vriendin van me moet morgen onder het mes, die was voor dr uitstrijkje geweest, moest meteen door naar gyn wegens poliep en die was dus kwaadaardig.
Getverdemme zeg
Geen idee, ze weet het al van voor de kerst maar wilde het niemand vertellen dus ze meldt net ff tussen neus en lippen door dat ze morgen onder het mes gaat. Ik ben dr echt helemaal naar vanquote:Op maandag 28 december 2009 09:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
He bahmoet ze lang wachten voor ze weet of het succesvol was? wel "fijn" dat ze zo snel ingrijpen. Sterkte in ieder geval
quote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:Kut, hele goede vriendin van me moet morgen onder het mes, die was voor dr uitstrijkje geweest, moest meteen door naar gyn wegens poliep en die was dus kwaadaardig.
Getverdemme zeg
Goed idee, daar zal ik zo meteen ook eens naar toe gaan als mijn koffie op is.quote:Op maandag 28 december 2009 09:11 schreef Qwea het volgende:
live vanuit bed
weltrusten alvastquote:Op maandag 28 december 2009 09:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed idee, daar zal ik zo meteen ook eens naar toe gaan als mijn koffie op is.![]()
Goedemorgen Qwea.
Dankje.quote:
Zwabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb.quote:Op maandag 28 december 2009 09:30 schreef DeZwabber het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiidiehooooooooooooooooooowwwwww
tis wel een feestje bij jou inderdaad zegquote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Bamba het volgende:
Wat kut voor je vriendin oh-oh![]()
.
Ik ben maar weer ziekgemeld, want heb vannacht vrijwel niet geslapen en de wc innig omhelst. Heb Domperidon pillen gehad van de huisarts. Hopelijk werken ze snel, want vannacht wist ik gewoon niet meer hoe ik moest staan of zitten of liggen van de pijn
![]()
Vriend is nu naar het ziekenhuis om longfoto's te maken, want die heeft al 2 maanden hele hoge rugpijn en moet nu erg veel hoesten. Gaat lekker hier dus.
Dat doe ik doorgaans.quote:Op maandag 28 december 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:Waarom leven jullie toch niet gewoon overdag?
Hai Zwabje!
da´s Dom Perignonquote:Op maandag 28 december 2009 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis wel een feestje bij jou inderdaad zeg![]()
succes![]()
en waarom denk ik bij domperidon aan champagne
Hoi Bamba.quote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Bamba het volgende:
Wat kut voor je vriendin oh-oh![]()
.
Ik ben maar weer ziekgemeld, want heb vannacht vrijwel niet geslapen en de wc innig omhelst. Heb Domperidon pillen gehad van de huisarts. Hopelijk werken ze snel, want vannacht wist ik gewoon niet meer hoe ik moest staan of zitten of liggen van de pijn
![]()
Vriend is nu naar het ziekenhuis om longfoto's te maken, want die heeft al 2 maanden hele hoge rugpijn en moet nu erg veel hoesten. Gaat lekker hier dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |