Ja tof he? Het is niet de mooiste set die ik heb gevonden (verre van), maar wel voor die prijs! Normaal zijn lelijke sets van deze grootte rond de 1000-1300 euro, en mooie sets vanaf 2500 euro... voor 600 laat ik 'm dus niet staan. Hopen dat ie niet uitverkocht is, dat is vaak zo bij deze winkel met de super aanbiedingenquote:Op maandag 28 december 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh geweldig vind ik die, ik zou zo graag zo een kleine bank voor op mn balkon hebben maar ze verkopen die dingen echt alleen als set of knetterduur
He bahquote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Kut, hele goede vriendin van me moet morgen onder het mes, die was voor dr uitstrijkje geweest, moest meteen door naar gyn wegens poliep en die was dus kwaadaardig.
Getverdemme zeg
Ow dat is erg.quote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:Kut, hele goede vriendin van me moet morgen onder het mes, die was voor dr uitstrijkje geweest, moest meteen door naar gyn wegens poliep en die was dus kwaadaardig.
Getverdemme zeg
Geen idee, ze weet het al van voor de kerst maar wilde het niemand vertellen dus ze meldt net ff tussen neus en lippen door dat ze morgen onder het mes gaat. Ik ben dr echt helemaal naar vanquote:Op maandag 28 december 2009 09:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
He bahmoet ze lang wachten voor ze weet of het succesvol was? wel "fijn" dat ze zo snel ingrijpen. Sterkte in ieder geval
quote:Op maandag 28 december 2009 09:04 schreef oh-oh het volgende:Kut, hele goede vriendin van me moet morgen onder het mes, die was voor dr uitstrijkje geweest, moest meteen door naar gyn wegens poliep en die was dus kwaadaardig.
Getverdemme zeg
Goed idee, daar zal ik zo meteen ook eens naar toe gaan als mijn koffie op is.quote:Op maandag 28 december 2009 09:11 schreef Qwea het volgende:
live vanuit bed
weltrusten alvastquote:Op maandag 28 december 2009 09:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed idee, daar zal ik zo meteen ook eens naar toe gaan als mijn koffie op is.![]()
Goedemorgen Qwea.
Dankje.quote:
Zwabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb.quote:Op maandag 28 december 2009 09:30 schreef DeZwabber het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiidiehooooooooooooooooooowwwwww
tis wel een feestje bij jou inderdaad zegquote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Bamba het volgende:
Wat kut voor je vriendin oh-oh![]()
.
Ik ben maar weer ziekgemeld, want heb vannacht vrijwel niet geslapen en de wc innig omhelst. Heb Domperidon pillen gehad van de huisarts. Hopelijk werken ze snel, want vannacht wist ik gewoon niet meer hoe ik moest staan of zitten of liggen van de pijn
![]()
Vriend is nu naar het ziekenhuis om longfoto's te maken, want die heeft al 2 maanden hele hoge rugpijn en moet nu erg veel hoesten. Gaat lekker hier dus.
Dat doe ik doorgaans.quote:Op maandag 28 december 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:Waarom leven jullie toch niet gewoon overdag?
Hai Zwabje!
da´s Dom Perignonquote:Op maandag 28 december 2009 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis wel een feestje bij jou inderdaad zeg![]()
succes![]()
en waarom denk ik bij domperidon aan champagne
Hoi Bamba.quote:Op maandag 28 december 2009 09:34 schreef Bamba het volgende:
Wat kut voor je vriendin oh-oh![]()
.
Ik ben maar weer ziekgemeld, want heb vannacht vrijwel niet geslapen en de wc innig omhelst. Heb Domperidon pillen gehad van de huisarts. Hopelijk werken ze snel, want vannacht wist ik gewoon niet meer hoe ik moest staan of zitten of liggen van de pijn
![]()
Vriend is nu naar het ziekenhuis om longfoto's te maken, want die heeft al 2 maanden hele hoge rugpijn en moet nu erg veel hoesten. Gaat lekker hier dus.
Hoi Ml-etje.quote:Op maandag 28 december 2009 09:47 schreef Ml-etje het volgende:sterkte Bamba en oh-oh! Ik ben vandaag shoppen
Dank je welquote:Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Bamba.
Jemig, wat een ziekenboeg bij jullie.![]()
![]()
Beterschap voor jullie beiden.
Slaap lekker Zwabbert!quote:Op maandag 28 december 2009 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
nou ik ga dat bed-geval eens uitproberen
eens zien of ik nog weet hoe het werkt....
op de dekens gaan liggen en dan het matras over je hoofd trekken toch?
quote:Op maandag 28 december 2009 10:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Slaap lekker Zwabbert!![]()
Hoop dat je geen nachtmerries van me krijgt.
Ik zit ook te zoeken, ik wil ook mijn nagels laten doen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:32 schreef Bamba het volgende:
Straks wel foto´s he Nies!![]()
Crap, ik had een goedkope nagelstyliste gevonden..Heeft ze pas in februari tijd
Hele goede vrienden van m´n schoonouders hebben een nagelstudio en die verzorgen ook wel eens opleidingen. Ik ben daar al gaan informeren. Het lijkt me namelijk best gaaf als je het zelf kan!quote:Op maandag 28 december 2009 10:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zit ook te zoeken, ik wil ook mijn nagels laten doen.
Leer jij het, doe jij mijn nagelsquote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hele goede vrienden van m´n schoonouders hebben een nagelstudio en die verzorgen ook wel eens opleidingen. Ik ben daar al gaan informeren. Het lijkt me namelijk best gaaf als je het zelf kan!
Hier iets andere rolverdeling maar met hetzelfde gegiebelquote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Gister had ik twee rode wodka redbull op en ohhhh, wat heeft Heer G me vervloekt in bed
Het ging zoiets ongeveer:
*Greys ziet iets op tv en zegt 'He jakkie!'*
...
Poep in een bakkie!
*giechel*
Poep is geen gebakkie!
Poep heet ook wel kakkie!
Poep op je dakkie!
*grinnik*
Stap in de poep met je hakkie!
Wat wil je, poep of soefffflakkie!
Poep met een prakkie!
Poep in een zakkie!
Poep zakt in een wakkie!
*diepe zucht Heer G*
...
Ik heb poepcake, mot je een plakkie?
Whoehoehoeeeeeeeeeeeee
Heer G: 'Jezus, neem nog een borrel mop!'
Poep op je kop!
*Greys hinnikt nog een kwartier door over haar eigen grappen*![]()
Geen straf? Ik heb een niet 'spring op het aanrecht' katquote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Cat22 het volgende:
Zit ik weer fout met diesmiley?
(weggehaald)
Nieuwe mijlpaal in huize Cat: Satsu kan op het aanrecht springen. Hij zat heel braaf tussen de afwas rond te kijken. En ik heb hem verteld dat ik trots op hem was.
Erg hequote:Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Hier iets andere rolverdeling maar met hetzelfde gegiebel
Ze heeft nog geen papuitslag zelfs.quote:Op maandag 28 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
Mogguh!(Cat, er gaat iets fout bij je smilies hierboven volgens mij
)
Subtle, prachtige foto's!
Maar ik zou er niet naar toe hoeven, zou al die zielige dieren (en vrouwen) mee naar huis nemen.
Zit je nu bij je vriendin d'r ouders zonder dat zij er is? Kende je die ouders al dan?Want zo lang is het je vriendin toch nog niet, bedoel ik?
Zwab en A-E, wat tof dat jullie het zo gezellig hebben gehad! Ik vind het altijd zo leuk als mensen elkaar 'vinden' via hier!
Oh-oh, sterkte voor je vriendin en voor jou. Welke pap uitslag had ze?
Bamba, gaat niet best in huize Bamba he?Sterkte!
OMGquote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Gister had ik twee rode wodka redbull op en ohhhh, wat heeft Heer G me vervloekt in bed
*Greys ziet iets op tv en zegt 'He jakkie!'*
...
Poep in een bakkie!
*giechel*
Poep is geen gebakkie!
Poep heet ook wel kakkie!
Poep op je dakkie!
*grinnik*
Stap in de poep met je hakkie!
Wat wil je, poep of soefffflakkie!
Poep met een prakkie!
Poep in een zakkie!
Poep zakt in een wakkie!
*diepe zucht Heer G*
...
Ik heb poepcake, mot je een plakkie?
Whoehoehoeeeeeeeeeeeee
Heer G: 'Jezus, neem nog een borrel mop!'
Poep op je kop!
*Greys hinnikt nog een kwartier door over haar eigen grappen*![]()
Ik ben een watje.quote:Op maandag 28 december 2009 11:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Geen straf? Ik heb een niet 'spring op het aanrecht' kat
Wat een naar verhaal.quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen papuitslag zelfs.
Ze zagen bij het maken van het uitstrijkje al iets geks, maakten haar toen al onwijs bang door haar in de beugels te laten liggen en op de gang te gaan overleggen. Toen moest ze diezelfde week nog naar de gyn, waar ze een poliep verwijderd hebben die volgens hun zo op t oog goedaardig was, en nog geen week later werd ze gebeld dat ze moest langskomen en vooral niet alleen mocht komen![]()
Al met al gaat ze nu binnen twee weken na het uitstrijkje onder het mes, ze gaan morgen een stukje van haar baarmoeder verwijderen.
Nog 1x betalen en dan kunnen we gaan plannen. Ik hoop voor de zomer een nieuwe badkamer enz te hebben.quote:Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he
En dan steeds bijna in slaap vallen en dan gewoon weer gieren van het lachen om je eigen stomme grappen.
Zijn jullie al aan de badkamer begonnen eigenlijk of wordt dat een project voor aankomend jaar?
Doe zoete lieve Gerritje de groeten en shop zequote:
Vreselijkquote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zagen bij het maken van het uitstrijkje al iets geks, maakten haar toen al onwijs bang door haar in de beugels te laten liggen en op de gang te gaan overleggen. Toen moest ze diezelfde week nog naar de gyn, waar ze een poliep verwijderd hebben die volgens hun zo op t oog goedaardig was, en nog geen week later werd ze gebeld dat ze moest langskomen en vooral niet alleen mocht komen![]()
Al met al gaat ze nu binnen twee weken na het uitstrijkje onder het mes, ze gaan morgen een stukje van haar baarmoeder verwijderen.
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2009 11:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben een watje.En mijn aanrecht is 99% van de tijd buiten mijn vizier (open keuken om het hoekje) dus ik kan ze toch niet tegenhouden als ze erop springen. Ik laat er natuurlijk geen etenswaar op liggen. Doekje erover voor ik iets ga klaarmaken en ik vind het prima.
Huh?quote:Op maandag 28 december 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
Mogguh!(Cat, er gaat iets fout bij je smilies hierboven volgens mij
)
Subtle, prachtige foto's!
Maar ik zou er niet naar toe hoeven, zou al die zielige dieren (en vrouwen) mee naar huis nemen.
Zit je nu bij je vriendin d'r ouders zonder dat zij er is? Kende je die ouders al dan?Want zo lang is het je vriendin toch nog niet, bedoel ik?
Ik denk dat je Het Posthuys bedoelt!quote:Op maandag 28 december 2009 11:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Nog 1x betalen en dan kunnen we gaan plannen. Ik hoop voor de zomer een nieuwe badkamer enz te hebben.
Weet jij hoe die meubelzaak heet tussen Bergschenhoek en Bleis? Ik wil daar even kijken.
Oh da's naar voor d'r zeg! Vooral die onzekerheid. Ben benieuwd ook hoeveel ze moeten gaan verwijderen, hoop dat het uiteindelijk meevalt...quote:Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog heel de week vrij!quote:Op maandag 28 december 2009 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG![]()
En jij zit wel fris en fruitig op je werk vandaag ouwe zuipschuit van me???
quote:
Huh? *ff terugleest*quote:Op maandag 28 december 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh?
Waar haal je nou uit dat ik bij haar ouders zou zitten?![]()
Nee joh, ik zit gewoon thuis, en zij zit bij haar ouders... ik moet d'r niet aan denken
Ik las dat hartje bij de zin ervoor, dat je nog vakantie hebt tot 4 januariquote:Ik heb nog vakantie tot 4 jan.zit bij haar ouders in duitsland en die komt overmorgen hierheen om jaarwisseling te vieren...
Nee joh, das t zelfde als broodfokpupjes redden, zolang ze ze verkopen hou je t in stand.quote:Op maandag 28 december 2009 11:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh?
Waar haal je nou uit dat ik bij haar ouders zou zitten?![]()
Nee joh, ik zit gewoon thuis, en zij zit bij haar ouders... ik moet d'r niet aan denken
en ik heb trouwens serieus nagedacht alle schildpadjes te kopen. Voor mij best te doen, dan invoeren en hier naar opvang brengen. Maar ja, daar voorkom je niets mee, en haalt een hoop gezeur op de hals, want je mag ze niet invoeren
Ik ben zelfs al aangekleed al een tijdjequote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh fak, wat doe je dan al wakker???????
![]()
Heb in het hele jaar maar 1 weekje vakantie gehadquote:Ik ben echt de enige die zit te werken weer vandaag, echt al mn vrienden en iedereen zijn vrij, alles zit maar tegen me aan te lullen op msn en me te mailen van gaan we morgen winkelen en zo.
Nee, sorry, ik heb natuurlijk geen vrij
Ahquote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? *ff terugleest*
Oh, ik zie het alMensen die hun wederhelft alleen '
' noemen, het zou verboden moeten worden.
Daardoor raak ik in de war.
[..]
Ik las dat hartje bij de zin ervoor, dat je nog vakantie hebt tot 4 januari
En daarna dus: zit bij haar ouders in Duitsland.
quote:Op maandag 28 december 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Ja i know... allemaal over nagedacht daar... ik kon geen goede oplossing verzinnen inderdaadquote:Op maandag 28 december 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, das t zelfde als broodfokpupjes redden, zolang ze ze verkopen hou je t in stand.
Jammer maar helaas...
Nou ja, het zou kunnen dat je haar ouders al kende ofzo van voordat ze je vriendin werd, weet ik hetquote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah
Ja hoe d'r dan te noemen? "M'n vriendinnetje" vind ik ... mwah... en "Mrs Subtle" daarvoor is het toch echt nog iets te snel
Maar ik snap de verwarring jalol nee joh, stel je voor
Ik vind "mijn vriendin" altijd zo bezitterig klinkenquote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Nou ja, het zou kunnen dat je haar ouders al kende ofzo van voordat ze je vriendin werd, weet ik het
Gewoon vriendin? Wat is er mis met 'mijn vriendin'?
Zeker te wetenquote:Op maandag 28 december 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Het hád een scene tussen jou en Beeb kunnen zijn, toch?
Mop, als jij d'rquote:Op maandag 28 december 2009 11:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind "mijn vriendin" altijd zo bezitterig klinkenmisschien gewoon mijn issue, never mind
ik zal d'r voortaan wel zo noemen of zo
I'm with Greys on this one. Ik moet het ook altijd vaker lezenquote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, als jij d'rwilt noemen, dan moet je dat doen hoor
Maar dan hebbie kans dat ik het hier en daar niet helemaal goed lees. Risico van het vak
Jaaa die, ik ga kijken!quote:Op maandag 28 december 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat je Het Posthuys bedoelt!
Die nieuwe?
[..]
ja maar, als ik dan het risico loop dat mensen denken dat ik nu al alleen met haar ouders in duitsland ga zitten...quote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Mop, als jij d'rwilt noemen, dan moet je dat doen hoor
Maar dan hebbie kans dat ik het hier en daar niet helemaal goed lees. Risico van het vak
Oh vreselijkquote:Op maandag 28 december 2009 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeker te weten
De beeb had tweede kerstdag nogal flink ingenomen. Maar tot een gesprek kwam het niet. Het was uren achter elkaar: SSSNURRRKKK..... SSSNUUURKKKK
Zij of haar is ook duidelijk toch?quote:Op maandag 28 december 2009 11:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind "mijn vriendin" altijd zo bezitterig klinkenmisschien gewoon mijn issue, never mind
ik zal d'r voortaan wel zo noemen of zo
Dan heb je meneer Maes nog nooit gehoordquote:Op maandag 28 december 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vreselijk
Heer G zaagt ook altijd hele bossen om als ie een borrel op heeft. En aangezien hij elke avond wel een borrel op heeft...Arggggggggh. Snurken, dat zou echt verboden moeten worden.
Hoewel er echt niemand zo hard snurkte als McMarinier, die hoorde je echt vier huizen verder nog
Jij zag hem ook al mit knudeln und schweinebrate in Deutsland zitten bij zijn schoonouders?quote:Op maandag 28 december 2009 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I'm with Greys on this one. Ik moet het ook altijd vaker lezen
Ja wat is 't nou?quote:
Ja bah, nu zit ik met een Duits accent in mijn hoofd, bedankt.quote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag hem ook al mit knudeln und schweinebrate in Deutsland zitten bij zijn schoonouders?
Ben benieuwd of je er ook om had gelachen als jij Heer G was geweest gisterquote:Op maandag 28 december 2009 11:27 schreef MrSubtle het volgende:
En greys, ik lig hier dubbel om je "ik heb poepcake, mot je 'n plakje"
Vet coolquote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja: IK HEB ZOJUIST EEN LOUNGE SET GEKOCHT
6 bank-delen, 1 tafel en een groot dienblad in dezelfde stijl16 kussens in totaal
![]()
... wanneer is het lente?
![]()
![]()
Op 1 van de foto's op de site van het Posthuys zitten gewoon heel huiselijk 2 teckels op een stoelquote:
Naar gelang en eigen inzicht te gebruikenquote:
ik drink zelf niet, en heb daarom als heilige regel dronken mensen hun lol te gunnen. Als ik er chaggie van wordt moet ik maar meedrinken, en zolang ik er voor kies dat niet te doen moet ik niet zeurenquote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er ook om had gelachen als jij Heer G was geweest gister
Gutemorgen Haraquote:Op maandag 28 december 2009 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja bah, nu zit ik met een Duits accent in mijn hoofd, bedankt..
Zet het even in de huiskamer en maak er een foto van van voor onsquote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef MrSubtle het volgende:
6 bank-delen, 1 tafel en een groot dienblad in dezelfde stijl16 kussens in totaal
![]()
![]()
![]()
edit: ik ga alvast een goed boek uitzoeken om er in te gaan liggen lezen
Ik had er ook ECHT moeite mee hoorquote:Op maandag 28 december 2009 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
MrS. mooie foto's, zeker een mooi land.![]()
De cultuur op zich zou me echter weerhouden om er heen te gaan.
Jij bent er ook altijd voor anderen hè,quote:
TOF!quote:Op maandag 28 december 2009 11:30 schreef MrSubtle het volgende:
![]()
![]()
![]()
edit: ik ga alvast een goed boek uitzoeken om er in te gaan liggen lezen
Geef ff een gil als je gaat, dan spreken we daar af, kom ik ook ff kijkenquote:Op maandag 28 december 2009 11:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Op 1 van de foto's op de site van het Posthuys zitten gewoon heel huiselijk 2 teckels op een stoel
Ah gelukkig, ik moet er nu the morning after ook nog keihard om lachen namelijkquote:Op maandag 28 december 2009 11:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh...Greys, ik heb hier compleet nuchter zitten joelen om je "poepgrapjes"![]()
![]()
![]()
Toevallig net gedaan... ik had het in mijn witte foto studio gezet, is dat ook goed?quote:Op maandag 28 december 2009 11:32 schreef Maes het volgende:
[..]
Zet het even in de huiskamer en maak er een foto van van voor ons
Oh nou ik kan me helaas niet aan die heilige regel houdenquote:Op maandag 28 december 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik drink zelf niet, en heb daarom als heilige regel dronken mensen hun lol te gunnen. Als ik er chaggie van wordt moet ik maar meedrinken, en zolang ik er voor kies dat niet te doen moet ik niet zeuren
Als ik me eraan erger dan ga ik naar huisquote:Op maandag 28 december 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ik kan me helaas niet aan die heilige regel houden
Ik drink zelf heul weinig (en was gister echt niet dronken hoor, misschienwaarschijnlijk had ik zonder die 2 drankjes ook wel zo flauw en irritant gedaan) maar als ik uit ga en om me heen wordt iedereen dronken en ik niet, dan ga ik me er vaak wel aan ergeren
Daar trap ik niet in, vriendquote:Op maandag 28 december 2009 11:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toevallig net gedaan... ik had het in mijn witte foto studio gezet, is dat ook goed?
[ afbeelding ]
OMGquote:Op maandag 28 december 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, over Duits accent gesproken he...
Vriendin van me mailt sinds drie weken of zo met mensen die graag een pup van haar willen kopen ooit.
Ze kent die mensen dus amper en nu sturen ze haar al dit filmpje:
Echt zoooooooooo fucking fout![]()
Ik heb m doorgestuurd naar mijn vriendjes die in februari gaan trouwen en gezegd dat ik van hun minstens zo een mooie verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |