Haal die foto ff weg man eiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:40 schreef Chen het volgende:
Plaats hier de mooiste foto's van eenden, jou mooiste ervaringen met eenden of leuke tekeningen! Eenden moppen mag ook:
TS begint:
Lopen 2 eenden bij de vijver, zegt de een tegen de achter: ''Mag ik in het midden?''!111!1!!!!1!!!!
[ afbeelding ]
Niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me serieus af hoe het beest dit voor elkaar heeft gekregen. Anyway. Eendeborst vanavond.![]()
Jij denkt dat een eend zichzelf zo heeft opgehangen???quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je houdt niet van eendeborst?
Hoe sla je bruutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me serieus af hoe het beest dit voor elkaar heeft gekregen. Anyway. Eendeborst vanavond.![]()
De eend kon er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij denkt dat een eend zichzelf zo heeft opgehangen???
Ze zijn opzich niet bijster intelligent.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit van wel ja. Eenden staan niet bepaald bekend om hun intelligentie. Jij denkt van niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gigantische open deur, i know, maar nee, daar ga ik niet van uit nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit van wel ja. Eenden staan niet bepaald bekend om hun intelligentie. Jij denkt van niet?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gigantische open deur, i know, maar nee, daar ga ik niet van uit nee.
Uit het artikel wat bij het plaatje hoort.quote:'Op de hoek van de Dennenlaan en de Langelede had iemand een dode eend aan een paal geknoopt' vertelt de dierenliefhebber
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Uit het artikel wat bij het plaatje hoort.
Je hebt gelijk. Ik haal het plaatje even weg.
DAS KANKERZIELIG MAN!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:29 schreef Chen het volgende:
Dan doen we gewoon deze nog een keer
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |