1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Je geeft geen antwoord op de vraag, want:quote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef kitao het volgende:
nee , echt niet , het is hier een ongelooflijke puinhoop en ik eet chips en blikvoer.
ja ikquote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef Ynske het volgende:
waren er eigenlijk nog veel mensen die niet wisten wie hun Santa was?
En door het slotje heen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:34 schreef ElisaB het volgende:
Hell YeahFiPo
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag, want:
a) je kunt niet lezen
b) je wilt niet lezen
c) je kunt niet antwoorden
d) je wilt niet antwoorden
e) anders, namelijk: .....
*Meld.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef Ynske het volgende:
waren er nog veel mensen die hun Santa niet wisten?
Postman Patquote:Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef Takaiki het volgende:
Wie was er ook alweer postbezorger?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:34 schreef JJH het volgende:
*Kijkt op klok. 23:31
Cat al gesignaleerd?
De was hangt, ik zit ondertussen al in mijn pyama dus het is letterlijk even de laatsten afwachten en dan pitten.
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:36 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ben echt heeeeeeel slecht met hints denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Thuis!![]()
Pakje!![]()
Ik ga het NU open maken.
Catje!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Thuis!![]()
Pakje!![]()
Ik ga het NU open maken.
quote:
Ok , wat was de vraag ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een serieuze vraag:
Ben je....:
a) gewoon een ongelofelijke botte lul
b) onzeker en daarom voor het gemak maar wat overdreven stoer
c) een klein beetje afwijkend van de norm; een medemensch met een uitdaging
d) anders, namelijk: .....
Echt. Enlighten me, want ik kom er niet uit
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Thuis!![]()
Pakje!![]()
Ik ga het NU open maken.
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
mn internet is ruk en alles liep vast en ik wilde de ss-wiki niet kwijt en en en...![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb HINTS in mijn gedicht!![]()
Twee zelfs!![]()
*gaat overtypen en nadenken en uitpakken en foto´s maken*
Ik wacht in spanning af.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Twee zelfs!![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Tombola, wat vroeg je nou?
Of Maes bevestigd was als SS van DML?
Nee, dat is niet bevestigd volgens mij
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Tombola, wat vroeg je nou?
Of Maes bevestigd was als SS van DML?
Nee, dat is niet bevestigd volgens mij
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef tombolafan het volgende:
Greys? Ben je er nog? Was Maes nou de SS van DML?![]()
Met haar weet je het maar nooit inderdaad.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geruststelling dat ze niet ergens in een motel zichzelf per ongeluk vast had geketend he
Nou kijk, je komt hier binnen zonder ook maar normaal gedag te zeggen en je roept meteen dat je 'delletje' langs komt terwijl je vrouw er niet is.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:26 schreef kitao het volgende:
[..]
waarom , wees blij voor me , wil jij graag alleen zijn ?
ik ken haar overigens al 2 jaar.
Je bent een heldin met je bijhouden van die enorme lijst!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
okee!!! dan wacht ik op de posts van Cat en dan komt er een update!
quote:
Pas op he... volgende deel ben jij de... eeeeh....quote:Op donderdag 17 december 2009 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geruststelling dat ze niet ergens in een motel zichzelf per ongeluk vast had geketend he
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een heldin met je bijhouden van die enorme lijst!![]()
Heb je nog foto's van jou in je pyama?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:34 schreef JJH het volgende:
*Kijkt op klok. 23:31
Cat al gesignaleerd?
De was hangt, ik zit ondertussen al in mijn pyama dus het is letterlijk even de laatsten afwachten en dan pitten.
Nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je nog foto's van jou in je pyama?
(Dol op pyama party's)
Geef de katten maar weer de schuld.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, kan ik eerst gaan douchen of ben je bijna klaar?![]()
ja, ik weet dat ik een half uur terug ook al zou gaan douchen, maar toen gingen Tom en Luna weer schattig doen
quote:
ik zei vanmorgen om 4 uur al hallo, ik wist niet dat je dat gemist hebt , anders had ik t nog wel een keer gezegd...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kijk, je komt hier binnen zonder ook maar normaal gedag te zeggen en je roept meteen dat je 'delletje' langs komt terwijl je vrouw er niet is.
Je kunt op zijn minst even hallo roepen hier voordat je je dubieuze (sorry) leven hier neer plempt.
We zijn heel benieuwd!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Twee zelfs!![]()
Oh... Geweldig!quote:
Vanmorgen om 04.00 uur was ik hier niet hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zei vanmorgen om 4 uur al hallo, ik wist niet dat je dat gemist hebt , anders had ik t nog wel een keer gezegd...
bij deze dan
jaquote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een grappig gezicht zo van onderaf!
En die zijn dus van die mensen die boven je wonen? En dan lopen ze op de galerij ofzo of hoe moet ik dat zien?
Wordt het dan niet tijd om jezelf eens een schop onder de kont te geven en te gaan opruimen en in ieder geval wat fatsoenlijks te gaan eten.....het is 2009 hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , echt niet , het is hier een ongelooflijke puinhoop en ik eet chips en blikvoer.
En ze kunnen er niet vanaf/weglopen ofzo dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaonze galerij is overdekt zeg maar meer een gang met aan weerskanten eenkamerappartementen
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog een dikkevoor Tombola, die alles hier de hele dag al keurig up to date houdt
Tot over 700 meter...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
even de laptop inpakken en verkassen, tot zo
dat zei ik niet :quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmorgen om 04.00 uur was ik hier niet hoor![]()
Maar je begrijpt echt niet wat ik bedoel? Als je dan 's avonds weer komt kan je toch wel even gewoon gedag zeggen voordat je je 'slettedelletje' er in gooit?
Nou ja laat maar ook, deja-vu enzo.
Oh ja nee, dat verandert alles!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:54 schreef kitao het volgende:
[..]
dat zei ik niet :
het is mijn vriendinnendelletje.
aaaaaaaaaaah? TOE????quote:
Ja lach maar, jij was ook niet al te snuggerquote:
Dat zál toch zeker wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef JJH het volgende:
Zouden we voor 0:00 een verslag hebben van mijn lief?
jij zou op mij passen weet je nog ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
even de laptop inpakken en verkassen, tot zo
nee er zitten deuren aan beide kanten van de gang naar de lift dus ze kunnen alleen weg als ze met iamdn mee lopen de .lift inquote:Op donderdag 17 december 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze kunnen er niet vanaf/weglopen ofzo dan?
Ze keken er zelf ook helemaal verbaasd van leek wel![]()
Zag je ze voor het eerst?
M_M, weet je zeker dat dit geen Secret Santa kadootje was???quote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een grappig gezicht zo van onderaf!
En die zijn dus van die mensen die boven je wonen? En dan lopen ze op de galerij ofzo of hoe moet ik dat zien?
Wrijf het er nog maar ff in hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij was ook niet al te snugger![]()
Ik weet het écht niet meer, volledig de draad kwijt.quote:Mijn pakje bevat veel rood.... F_R?
ik ben zo moe van de kou en het vroege opstaan...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Wordt het dan niet tijd om jezelf eens een schop onder de kont te geven en te gaan opruimen en in ieder geval wat fatsoenlijks te gaan eten.....het is 2009 hoor
Nee dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zál toch zeker wel?
Oh wacht, dat is het al bijna
Ga het even lezen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Owww ik vind het zo erg van Sjeekie-Beekie dat ze haar hond kwijt is geraakt in het bos vandaag.
En die zwerft dus met dit weer en deze kou in het donker door het bos![]()
![]()
Op een stuk dat de hond niet kent. Verdorie. Daar kan ik nou echt van wakker liggen vannacht.
Arm dier.
die is ook leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pics![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:56 schreef kitao het volgende:
[..]
jij zou op mij passen weet je nog ?
niet ver(kassen)
dit is al de 2e keer trouwens...
dat zijn er idd niet zoveelquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Wat leuk Cat!![]()
Maar met die hints kom ik niet zo ver
Een dame met een poesje!
Het staat in het hondentopic met foto's.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ga het even lezen.
Dat is echt zo vreselijk, we hebben eens een halve dag lopen zoeken naar e
één van de honden van m'n schoonouders. Vreselijk, paniek all over
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt het niet zijn.
Hoewel, jij hebt ook een poesje![]()
Neen, sorryquote:Op donderdag 17 december 2009 23:59 schreef MissBliss het volgende:
Voordat ik kijk of cat al gereageerd heeft, wil ik mijn gok veranderen in Takaiki!
Zo, nu bijlezen
Had Bamba niet 1 poes? En Maes heeft alleen Maesquote:
oei, oei, dat zijn echt kadootjes van een (bijna) echtgenoot?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Yes! 2 minuten voor 12!![]()
En nu ga ik kijken welke SS al bekend zijn en wie er dan nog overblijft als gok.....
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Boh! Jij hebt een PTerry gekregen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pics![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dat ook je eerste gok?quote:
Nee, het was onverwachtquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 22:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Miss Bliss, wist je dit van je werk? Of onverwacht?
Wat rot, net zo op het eind van het jaar.
Anderzijds, volgend hopelijk alsvast goed beginnen en hopelijk beter, (slechter kan haast niet)
Yes.quote:
Tot morgen.quote:
Dan had je het de eerste keer goed.quote:
Of ben jij stiekem mijn Santa? Mij een beetje in jouw TP-wereld sleuren en ook van die vuige avonturen laten beleven in de UK?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boh! Jij hebt een PTerry gekregen!![]()
Ga je volgend jaar mee naar Engeland? Laat ik buurmeisje wel wat extra kattediensten draaien.![]()
Waar staat een recent Tombola lijstje? Kan ik kijken op welk poesje ik gok.
Naar het schijnt ben ik al voor zoveel mensen SS, kan er nog wel eentje bij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Of ben jij stiekem mijn Santa? Mij een beetje in jouw TP-wereld sleuren en ook van die vuige avonturen laten beleven in de UK?![]()
Ook nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Of ben jij stiekem mijn Santa? Mij een beetje in jouw TP-wereld sleuren en ook van die vuige avonturen laten beleven in de UK?![]()
Watskebeurt? Baan kwijt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het was onverwachtIk weet het sinds vorige week..
Nee, slechter kan idd bijna nietNou ja, er zíjn natuurlijk wel wat dingen denkbaar, maar daar ga ik maar niet vanuit.. Het moet wel beter worden.
Lieverd, dat vind ik ondertussen toch een beetje een k*streek van je werk hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het was onverwachtIk weet het sinds vorige week..
Nee, slechter kan idd bijna nietNou ja, er zíjn natuurlijk wel wat dingen denkbaar, maar daar ga ik maar niet vanuit.. Het moet wel beter worden.
quote:
in de OP staat t linkjequote:
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar het schijnt ben ik al voor zoveel mensen SS, kan er nog wel eentje bij.![]()
Was MrS niet de jouwe las ik ergens?
Scherp, scherp!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had Bamba niet 1 poes? En Maes heeft alleen Maes
MrS was MIJN secret santa!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar het schijnt ben ik al voor zoveel mensen SS, kan er nog wel eentje bij.![]()
Was MrS niet de jouwe las ik ergens?
Woohoo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had je het de eerste keer goed.![]()
Waar staat jouw uitpakpost? Ik wil ALLES bijlezen. En ik hoop dat je de kadootjes leuk vond, ik heb me rot gesleept in Engeland.
Tombolafan zal wel met hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de OP staat t linkje![]()
dr is geen OP
Ik denk dat ik weet wie jij hadquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet![]()
En ik word ook niet geraden
Anatomisch gezien heb ik 1 poes iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had Bamba niet 1 poes? En Maes heeft alleen Maes
hard werken voor de man als t er meer waren geweestquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Anatomisch gezien heb ik 1 poes idd
Ik had gelogen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Woohoo!
Thanks!
[SC] 448 Waar het raden nog niet afgelopen is
Rotgesleept?Je had toch via internet besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wouwquote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had gelogen.![]()
De thee wel, het geurkaarsje ook, dat heb ik op maat laten maken maar wel zelf opgehaald tijdens mijn UK weekend. De Lush heb ik live gekocht. En maar hopen en bidden dat die muis heelhuids thuiskwam.
Cat=Lushquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wouw
Toen ik het pakketje kreeg en de Lushgeur rook dacht ik gelijk: Cat22! Maar later dacht ik dat het ook m-m kon zijn en nóg later dacht ik ineens Takaiki, omdat zoveel mensen jou al dachtenMaar mn eerste instinct was dus goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb Kitao even aan de koffie/thee gezet...hij werd wat onrustig toen je weg wasquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:14 schreef Strega het volgende:
Zo lieverds, we gaan hier naar bed.
Nog veel fun voor de avond/nacht/vroege ochtend ploeg!
Helder als glas? Waarom dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:17 schreef nokwanda het volgende:
Heeft Draakje haar Santa nog niet geraden? Die is nog wel zo helder als glas.
Je schreef fruitthee, toen moest ik meteen aan die denken. Ik vind hem zelf te heftig. Maar las je fruit wil, dna krijg je fruit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben enorm benieuwd naar die thee trouwens!Wat een sterke geur! Maar wel helemaal wat ik lekker vind
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het zo grappig dat wel 5 mensen mijn naam hebben genoemd vandaag.![]()
Of zou ik me zorgen moeten maken, ben ik zo doorzichtig of generiek?
Ja, dat valt op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ga hem morgen gelijk proberen! De thee!quote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je schreef fruitthee, toen moest ik meteen aan die denken. Ik vind hem zelf te heftig. Maar las je fruit wil, dna krijg je fruit.En van dat merk hebben ze nog veel meer lekkere thee.
![]()
Is het geurkaarsje ook goed? Ik vind die sinaasappelgeur altijd heerlijk opwekkend, hopelijk is hij niet te sterk voor je.
En houd Re tegne als hij ermee naar de badkamer gaat.
Jouw muis is tenminste niet opgegetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had gelogen.![]()
De thee wel, het geurkaarsje ook, dat heb ik op maat laten maken maar wel zelf opgehaald tijdens mijn UK weekend. De Lush heb ik live gekocht. En maar hopen en bidden dat die muis heelhuids thuiskwam.
ow MB, je waskaars ruikt heerlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen gelijk proberen! De thee!
Ja, het geurkaarsje is echt mooi! En ja reHij: het is een zeepje hoor! Ik zo van: nee, er zit een lont aan
Maar aan dat Lushding zit ook een soort lont
Maar heerlijk ja, ik hou echt van die geurtjes
Ik vind het alleen zonde om te branden, haha! Misschien met kerst ofzo.
HINT?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:24 schreef Ynske het volgende:
nah Cat, gaat eens raden
dan kan ik zometeen naar bed
Hahahahaaaaaaaaquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het geurkaarsje is echt mooi! En ja reHij: het is een zeepje hoor! Ik zo van: nee, er zit een lont aan
Oh, je hebt hem al gebruikt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 00:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow MB, je waskaars ruikt heerlijk
en morgen ga ik met de Sereni-tea onder de douche, deze kende ik nog niet, maar ruikt ook heerlijk
Fijn dat alles bevalt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja echtquote:
Moet ik dan iemand raden die nu nog online is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
He potver, nu weten we nog niet of het goed is Cat, want nies is er niet meer
Nee?quote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat alles bevalt.![]()
Je weet hoe je de muis moet gebruiken? Want achteraf bedacht ik me dat een gebruiksaanwijzing wellicht handig was geweest.
thanks , ik heb nu weinig tijd maar snachts luister ik graag naar een utubie en dan waardeer ik Zwabber het meest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb Kitao even aan de koffie/thee gezet...hij werd wat onrustig toen je weg was![]()
Slaperds
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jouw muis is tenminste niet opgegeten![]()
Jahaaaa, nou weten we het welquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zoveel katten als Ing heeft.... eet uitgerekend haar buurmeisje haar muis op
Ik weet niet wie jou heeft hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ik dan iemand raden die nu nog online is?
Maak je ook vast de lijst voor volgende week, als we dit weer doen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:34 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga nog heel even een hint opzoeken
wacht heeeeeeeeeeel even nog catquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jou heeft hoor!
Serieus! Alleen is het jammer dat nies nu dus geen antwoord kan geven
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je ook vast de lijst voor volgende week, als we dit weer doen?
Trust en nogmaals bedankt!
Ow damn... wie dan wel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
nee, volgende keer ga ik mee doen!![]()
En als ik het goed heb Cat, is Nieslief NIET je SS...
Tripel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
oh de zware keuzes in het leven...
moe ik nou een leffe tripel open maken of een hertog jan bockbier
toen ik de foto zag dacht ik ook dat het een spekkie wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow damn... wie dan wel?
Daar ben ik na een werkdag van 14 uur echt te vaag voor.
Ik ben een poging aan het doen bij te lezen maar mijn god, wat is er veel gepost!![]()
Volgend jaar weer en dan zorg ik dat ik er langer bij kan zijn.
Ik las wel het verhaal van MM en Ing. Balen zeg, dat buurmeisje haar tanden erin heeft gezet. Zoiets verzin je toch niet!?
ik las glababbelquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:52 schreef nokwanda het volgende:
Welterusten allemaal. Wij gaan een zoon ophalen van een galabal en dan slapen
Laat dat bier eens staan en ga aan het waterquote:
ik ben nog niet eens halverwegequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Laat dat bier eens staan en ga aan het water
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:50 schreef kitao het volgende:
ik word hier toch genegeerd , ik duik maar even de koffer in met mn ....
![]()
Als je nu al niet meer galabal kunt lezenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben nog niet eens halverwege
Of met je kaars onder de douche gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
Trust Blissje!
En pas op dat Re je Lush niet in de fik steekt
Zou je eens op moeten nemen zodat wij het ook kunnen horenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
ooohhhhh ik ben echt in hifi heaven![]()
wish you were here van pink floyd op vinyl op m'n nieuwe thorens
Zwabber heeft smaakquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
ooohhhhh ik ben echt in hifi heaven![]()
wish you were here van pink floyd op vinyl op m'n nieuwe thorens
wat, je pakje open? doen we secret santa vandaag dan alquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil nog even melden dat ik het heeeeeel lief vind dat er zoveel mensen zijn blijven wachten tot ik mijn pakje open kon maken. Dikkevoor jullie allemaal!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat, je pakje open? doen we secret santa vandaag dan al
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat, je pakje open? doen we secret santa vandaag dan al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan ben je nog wel even bezigquote:
quote:
Ja niets naar bed...rondhangen zal jequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
ja dahag, als je klaar bent ga je met ons hangen ook...![]()
EN JE ZAL HET LEUK VINDEN!!!!!!!!!!!
Het wordt GOODBYE!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is laat?Dan word ik dus pas laat uit mijn lijden verlost
![]()
Hangt.... halverwege 448.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
ja dahag, als je klaar bent ga je met ons hangen ook...![]()
EN JE ZAL HET LEUK VINDEN!!!!!!!!!!!
Nee, gb dacht ook dat jij haar ss was! Maar dat was fout dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:55 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verander mijn gok!
[..]
Het wordt GOODBYE!
(of die is nu heel listig)
Iedereen dacht dat ik hun SS was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, gb dacht ook dat jij haar ss was! Maar dat was fout dus
Jij bent vreemdgegaanquote:
het was ineens rustig hier dus ik ging mijn horizon verbredenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij bent vreemdgegaan...eerste post in een ander topic?
Bij!quote:
Zijn die er danquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was ineens rustig hier dus ik ging mijn horizon verbreden
overigens heb ik wel eens inhet vinyl topic, het horloge topic en het whiskytopic gepost hoor![]()
Gezakt in de lijstquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:14 schreef DeZwabber het volgende:
03. 316 tombolafan
10. 197 Greys
11. 184 JJH
14. 158 MrSubtle
22. 133 Bamba
36. 111 trovey
37. 110 Ynske
49. 098 oh-oh
93. 066 Dizzy-Miss-Lizzy
98. 065 DeZwabber
ik ben vrij rustig geweest vandaag geloof ik
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef Cat22 het volgende:
Zwabbert en Trovey, ik laat de nachtploeg aan jullie.![]()
Morgen weer een dag waarin ik niet ongelimiteerd kan uitslapen dus ik duik mijn nestje in. Truste!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef Cat22 het volgende:
Zwabbert en Trovey, ik laat de nachtploeg aan jullie.![]()
Morgen weer een dag waarin ik niet ongelimiteerd kan uitslapen dus ik duik mijn nestje in. Truste!
Ik ga eens even kijken...maar echt ik heb je verder op het forum nog niet gezien (je UI valt genoeg opquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
vinyl topic
anderen kan ik even neit terug vinden in mijn at, alleen maar sc topics
ik ben verder hartstikke monogaam met dit topic, wat gek is want er zijn veel meer dingen die ik lleuk vindquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Alsof ik dat kanmaar ga maar lekker slapen
![]()
[..]
Ik ga eens even kijken...maar echt ik heb je verder op het forum nog niet gezien (je UI valt genoeg op)....ik duik overal en nergens op behalve misschien in sport
En ik ga vreemd wil je zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben verder hartstikke monogaam met dit topic, wat gek is want er zijn veel meer dingen die ik lleuk vind
maar hier is het het gezelligst
behoorlijk jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:30 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik ga vreemd wil je zeggen.....
Heb ik toch meer gemeen met kitao dan ik dachtquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik toch meer gemeen met kitao dan ik dacht
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
GODNONDEJU liep net op weg naar het toilet per ongeluk net tegen de zuilluidspreker van m'n pa aan
wat op zich niet erg is, ware het niet dat de spikes die er onderzitten nu gaatjes in het laminaat hebben geprikt![]()
de plaatjes staan er onder jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja die fijne gaatjes....blij dat ik nog steeds tapijttegels heb....ik neem aan dat je er al de bijbehorende plaatjes onder hebt liggen...eh hoe ga je dat verklaren aan je vader
Ken die plaatjes...zitten er bij mij ook onder....wat bouw je nou dan aan stelllagequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de plaatjes staan er onder ja, maar daar stootte ik em vanaf
plaatjes is ook een groot woord, t zijn net dikke euromunten met een putje in het midden
verklaring: niet, ziet hij toch niet, en het is niet het mooiste laminaat van het land
ben ik blij als de stellage in mijn kamer af is, ik hang twee stoeptegels op aan staaldraden, waarop de boxen komen te staan
heb niet zoveel ruimte op de vloerquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ken die plaatjes...zitten er bij mij ook onder....wat bouw je nou dan aan stelllage...is het niet handiger om standaarden ervan te maken...of de boel nou op de vloer staat of aan het plafond hangt contact maken ze toch. Geluk dat het laminaat niet gisteren is gelegd
Dus dan hang je ze opquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb niet zoveel ruimte op de vloer![]()
en aan de muur hangen wil ik niet want mijn buren zijn niet heel aardig, en mijn muziek niet heel erg wenselijk voor hun![]()
plus dat het er tof uit ziet
ze hangen wel uit de loop hoop, als het hangt plaats ik wel een fotootjequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus dan hang je ze open zitten ze constant in de weg als je door je kamer loopt of de boel eens wil verplaatsen....mijn broer heeft dat met de lamp boven de salontafel....nieuwe tafel gekocht maar nu hangt de lamp er niet meer boven....en te eigenwijs om dat ding te verhangen....nee hij stoot liever elke dag zijn hoofd aan dat ding om het dan tierend een drukkert te geven waardoor hij zich nog een keer stoot
![]()
En inderdaad boxen op standaarden aan de muur zetten is niet zo handig met buren waar je niet de beste voet mee leeft.
Tot je denkt....laat ik eens mijn kamer veranderen want ik moet er nog iets in kwijt of ik krijg een ander meubelstukquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hangen wel uit de loop hoop, als het hangt plaats ik wel een fotootje
de keuze bestaat uit
10% coolfactor
60% geen contact met muur van de buren
30% geen contact met de vloer
ik heb gekeken naar speakervoeten, maar ik vond dit creatiever, en ze hangen uit de loop
neh, deze opstelling staat al tijden, en ik heb teveel dingen permanent verankerd om nu nog terug te kunnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Tot je denkt....laat ik eens mijn kamer veranderen want ik moet er nog iets in kwijt of ik krijg een ander meubelstukmaar ik zie de foto's graag als je zover bent....eens zien hoe creatief jij wel bent
.
Goed tijd om eens even de honden de sneeuw in te werpen en dan gaan slapen want anders komt ik met van de wallen bij de kerstlunch aan vanmiddagSlaap ze Zwabbertje van me
Dat zeiden er meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, deze opstelling staat al tijden, en ik heb teveel dingen permanent verankerd om nu nog terug te kunnen![]()
overigens is het een slaapkamer, ik plan niet om nog 10 jaar in te wonen bij mijn vader
oh het is alweer zo laatquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen nachtbrakerts.
De ochtendploeg gaat van start.
Douchen en werken ga.
Ik hoop maar dat ik morgen wel terug kan naar drenthequote:In de nacht van vrijdag op zaterdag is het in eerste instantie nog tamelijk bewolkt. In de loop van de nacht komen er enkele opklaringen en dan gaat ook de wind verder afnemen. Boven de sneeuw kan het dan sterk afkoelen. De minimumtemperatuur ligt rond min 10 graden, maar op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. De gevoelstemperatuur ligt dan in de vroege ochtend tussen de min 15 en min 20 graden.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:40 schreef Re het volgende:
zo, even lekker gedouched met een gebakkie
en muis als ontbijt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:40 schreef Re het volgende:
Whahahahahahahahahaquote:
Nog steeds door die klapper of iets heel anders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:59 schreef nieslief het volgende:
Pfoei heee ik kruip zo mijn bed weer in....... Ik voel me toch een portie beroerd!!!!
Ik dacht het een poosje vanwege je UIquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik word door niemand als optie gezien voor zijn of haar Secret Santa
Buikgriepjequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog steeds door die klapper of iets heel anders?
quote:
Beterschapquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:19 schreef nieslief het volgende:
![]()
Ik moet nu van mezelf even een kopje thee drinken. Bleegh en ik ben dol op thee normaal gesproken.
Ja hoor; dat gevoel heb ik al jaren wekelijksquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat hard werken schijnbaar niet loont?
Hihihihiquote:
Ik heb er vannacht nog aan gedachtquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks bijgelezen. Ik baal zo dat Lara nog niet gevonden isDas gewoon de leukste hond uit het fototopic, zo klote gewoon
Mooiiiiiii je boomquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben gister eindelijk de kerstboom gezet. Ik ben ieder jaar weer net een kind in de snoepwinkel, terwijl ik al jaren dezelfde spullen heb. het ziet er op de een of andere manier ook ieder jaar weer net anders uit.
[ afbeelding ]
Gisteravond troffen we heel Purrrs gezin aan op bed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moet je naar Drenthe??quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:24 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck
[..]
Ik hoop maar dat ik morgen wel terug kan naar drenthe
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:40 schreef Re het volgende:
Als je één kat hebt word je mijn gok.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik word door niemand als optie gezien voor zijn of haar Secret Santa
Hoera!!! Het is een zij!quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:52 schreef ferrari_rood het volgende:
ow Ing wat een drama verhaal.
Ik ben heelhuids aangekomen op mijn werk. Nog wel ziekjes maar goed maar een half dagje.
En tja wie ik had die heeft het wel een keer geraden. Hopelijk is ze er blij mee.
Kop van Noord-Holland FTW!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Mijn zus moet morgen van Zwolle naar de kop van Noord-Holland en wij ook. Kerst vieren bij mijn ouders.
Geloof wel dat het morgen niet gaat sneeuwen hoor Q, dus wat er dan gestrooid is blijft ook gewoon schoon!
Oeh, geraakt ook nog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Hier is het wit en glad ook. In plaats van met de fiets maar met de kids wezen lopen naar school, de sneeuwballen vlogen me om de oren natuurlijk
Hier ligt best veel eigenlijk! Ik gister roepen dat het in Amsterdam weg was, maar alleen in het centrum kennelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef Cat22 het volgende:
Het is echt erg richting noorden he?![]()
Hier is het beetje sneeuw wat is gevallen al bijna weggesmolten. Ik spring dadelijk op de fiets lekker wakker worden in de 7 kilometer naar mijn ouders.
Iedereen die door sneeuw, wind en ijs moet: sterkte!En doe voorzichtig!
Zeg nog even of je Cat haar SS bent? Dat had ze gegokt toch (volgens het schema van MrS iig)quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe nog even een gok voor ik even lekker met mijn vriendje wegga!
Morretje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef nokwanda het volgende:
De poezjes zijn ook zo lief 's nachts sinds we terug zijn van vakantie. Ze bouwen ons helemaal in zodat we geen vin kunnen verroeren
Maar te schattig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:05 schreef JJH het volgende:
Mogguh, in het holst van de nacht kreeg ik nog een PM, er was nog meer!
[ afbeelding ]
Dus ik heb deze leeggetrokken,
[ afbeelding ]
En dit zat er in. Voor Geer.
Ok... dus ik hoef al die brieven niet meer te doen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben winterbanden en zijn dus veilig aangekomen op het werk met de auto. Mijn stoere meneer draait na wonen in Zwitserland zijn hand niet om voor een beetje sneeuw![]()
Cat, ik heb twee freggels! Dus nee jouw SS ben ik niet![]()
Tombola, ik had het over mijn werk ja waar hard werken niet loont. Ik ga dus niet meer zo hard werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |