Dan ben je nog wel even bezigquote:
quote:
Ja niets naar bed...rondhangen zal jequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
ja dahag, als je klaar bent ga je met ons hangen ook...![]()
EN JE ZAL HET LEUK VINDEN!!!!!!!!!!!
Het wordt GOODBYE!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is laat?Dan word ik dus pas laat uit mijn lijden verlost
![]()
Hangt.... halverwege 448.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:53 schreef DeZwabber het volgende:
ja dahag, als je klaar bent ga je met ons hangen ook...![]()
EN JE ZAL HET LEUK VINDEN!!!!!!!!!!!
Nee, gb dacht ook dat jij haar ss was! Maar dat was fout dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:55 schreef Cat22 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verander mijn gok!
[..]
Het wordt GOODBYE!
(of die is nu heel listig)
Iedereen dacht dat ik hun SS was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, gb dacht ook dat jij haar ss was! Maar dat was fout dus
Jij bent vreemdgegaanquote:
het was ineens rustig hier dus ik ging mijn horizon verbredenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij bent vreemdgegaan...eerste post in een ander topic?
Bij!quote:
Zijn die er danquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was ineens rustig hier dus ik ging mijn horizon verbreden
overigens heb ik wel eens inhet vinyl topic, het horloge topic en het whiskytopic gepost hoor![]()
Gezakt in de lijstquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:14 schreef DeZwabber het volgende:
03. 316 tombolafan
10. 197 Greys
11. 184 JJH
14. 158 MrSubtle
22. 133 Bamba
36. 111 trovey
37. 110 Ynske
49. 098 oh-oh
93. 066 Dizzy-Miss-Lizzy
98. 065 DeZwabber
ik ben vrij rustig geweest vandaag geloof ik
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef Cat22 het volgende:
Zwabbert en Trovey, ik laat de nachtploeg aan jullie.![]()
Morgen weer een dag waarin ik niet ongelimiteerd kan uitslapen dus ik duik mijn nestje in. Truste!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef Cat22 het volgende:
Zwabbert en Trovey, ik laat de nachtploeg aan jullie.![]()
Morgen weer een dag waarin ik niet ongelimiteerd kan uitslapen dus ik duik mijn nestje in. Truste!
Ik ga eens even kijken...maar echt ik heb je verder op het forum nog niet gezien (je UI valt genoeg opquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
vinyl topic
anderen kan ik even neit terug vinden in mijn at, alleen maar sc topics
ik ben verder hartstikke monogaam met dit topic, wat gek is want er zijn veel meer dingen die ik lleuk vindquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Alsof ik dat kanmaar ga maar lekker slapen
![]()
[..]
Ik ga eens even kijken...maar echt ik heb je verder op het forum nog niet gezien (je UI valt genoeg op)....ik duik overal en nergens op behalve misschien in sport
En ik ga vreemd wil je zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben verder hartstikke monogaam met dit topic, wat gek is want er zijn veel meer dingen die ik lleuk vind
maar hier is het het gezelligst
behoorlijk jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:30 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik ga vreemd wil je zeggen.....
Heb ik toch meer gemeen met kitao dan ik dachtquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik toch meer gemeen met kitao dan ik dacht
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
GODNONDEJU liep net op weg naar het toilet per ongeluk net tegen de zuilluidspreker van m'n pa aan
wat op zich niet erg is, ware het niet dat de spikes die er onderzitten nu gaatjes in het laminaat hebben geprikt![]()
de plaatjes staan er onder jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja die fijne gaatjes....blij dat ik nog steeds tapijttegels heb....ik neem aan dat je er al de bijbehorende plaatjes onder hebt liggen...eh hoe ga je dat verklaren aan je vader
Ken die plaatjes...zitten er bij mij ook onder....wat bouw je nou dan aan stelllagequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de plaatjes staan er onder ja, maar daar stootte ik em vanaf
plaatjes is ook een groot woord, t zijn net dikke euromunten met een putje in het midden
verklaring: niet, ziet hij toch niet, en het is niet het mooiste laminaat van het land
ben ik blij als de stellage in mijn kamer af is, ik hang twee stoeptegels op aan staaldraden, waarop de boxen komen te staan
heb niet zoveel ruimte op de vloerquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ken die plaatjes...zitten er bij mij ook onder....wat bouw je nou dan aan stelllage...is het niet handiger om standaarden ervan te maken...of de boel nou op de vloer staat of aan het plafond hangt contact maken ze toch. Geluk dat het laminaat niet gisteren is gelegd
Dus dan hang je ze opquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb niet zoveel ruimte op de vloer![]()
en aan de muur hangen wil ik niet want mijn buren zijn niet heel aardig, en mijn muziek niet heel erg wenselijk voor hun![]()
plus dat het er tof uit ziet
ze hangen wel uit de loop hoop, als het hangt plaats ik wel een fotootjequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus dan hang je ze open zitten ze constant in de weg als je door je kamer loopt of de boel eens wil verplaatsen....mijn broer heeft dat met de lamp boven de salontafel....nieuwe tafel gekocht maar nu hangt de lamp er niet meer boven....en te eigenwijs om dat ding te verhangen....nee hij stoot liever elke dag zijn hoofd aan dat ding om het dan tierend een drukkert te geven waardoor hij zich nog een keer stoot
![]()
En inderdaad boxen op standaarden aan de muur zetten is niet zo handig met buren waar je niet de beste voet mee leeft.
Tot je denkt....laat ik eens mijn kamer veranderen want ik moet er nog iets in kwijt of ik krijg een ander meubelstukquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hangen wel uit de loop hoop, als het hangt plaats ik wel een fotootje
de keuze bestaat uit
10% coolfactor
60% geen contact met muur van de buren
30% geen contact met de vloer
ik heb gekeken naar speakervoeten, maar ik vond dit creatiever, en ze hangen uit de loop
neh, deze opstelling staat al tijden, en ik heb teveel dingen permanent verankerd om nu nog terug te kunnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Tot je denkt....laat ik eens mijn kamer veranderen want ik moet er nog iets in kwijt of ik krijg een ander meubelstukmaar ik zie de foto's graag als je zover bent....eens zien hoe creatief jij wel bent
.
Goed tijd om eens even de honden de sneeuw in te werpen en dan gaan slapen want anders komt ik met van de wallen bij de kerstlunch aan vanmiddagSlaap ze Zwabbertje van me
Dat zeiden er meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, deze opstelling staat al tijden, en ik heb teveel dingen permanent verankerd om nu nog terug te kunnen![]()
overigens is het een slaapkamer, ik plan niet om nog 10 jaar in te wonen bij mijn vader
oh het is alweer zo laatquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen nachtbrakerts.
De ochtendploeg gaat van start.
Douchen en werken ga.
Ik hoop maar dat ik morgen wel terug kan naar drenthequote:In de nacht van vrijdag op zaterdag is het in eerste instantie nog tamelijk bewolkt. In de loop van de nacht komen er enkele opklaringen en dan gaat ook de wind verder afnemen. Boven de sneeuw kan het dan sterk afkoelen. De minimumtemperatuur ligt rond min 10 graden, maar op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. De gevoelstemperatuur ligt dan in de vroege ochtend tussen de min 15 en min 20 graden.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:40 schreef Re het volgende:
zo, even lekker gedouched met een gebakkie
en muis als ontbijt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:40 schreef Re het volgende:
Whahahahahahahahahaquote:
Nog steeds door die klapper of iets heel anders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:59 schreef nieslief het volgende:
Pfoei heee ik kruip zo mijn bed weer in....... Ik voel me toch een portie beroerd!!!!
Ik dacht het een poosje vanwege je UIquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik word door niemand als optie gezien voor zijn of haar Secret Santa
Buikgriepjequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog steeds door die klapper of iets heel anders?
quote:
Beterschapquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:19 schreef nieslief het volgende:
![]()
Ik moet nu van mezelf even een kopje thee drinken. Bleegh en ik ben dol op thee normaal gesproken.
Ja hoor; dat gevoel heb ik al jaren wekelijksquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat hard werken schijnbaar niet loont?
Hihihihiquote:
Ik heb er vannacht nog aan gedachtquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks bijgelezen. Ik baal zo dat Lara nog niet gevonden isDas gewoon de leukste hond uit het fototopic, zo klote gewoon
Mooiiiiiii je boomquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben gister eindelijk de kerstboom gezet. Ik ben ieder jaar weer net een kind in de snoepwinkel, terwijl ik al jaren dezelfde spullen heb. het ziet er op de een of andere manier ook ieder jaar weer net anders uit.
[ afbeelding ]
Gisteravond troffen we heel Purrrs gezin aan op bed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moet je naar Drenthe??quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:24 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck
[..]
Ik hoop maar dat ik morgen wel terug kan naar drenthe
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:40 schreef Re het volgende:
Als je één kat hebt word je mijn gok.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik word door niemand als optie gezien voor zijn of haar Secret Santa
Hoera!!! Het is een zij!quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:52 schreef ferrari_rood het volgende:
ow Ing wat een drama verhaal.
Ik ben heelhuids aangekomen op mijn werk. Nog wel ziekjes maar goed maar een half dagje.
En tja wie ik had die heeft het wel een keer geraden. Hopelijk is ze er blij mee.
Kop van Noord-Holland FTW!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Mijn zus moet morgen van Zwolle naar de kop van Noord-Holland en wij ook. Kerst vieren bij mijn ouders.
Geloof wel dat het morgen niet gaat sneeuwen hoor Q, dus wat er dan gestrooid is blijft ook gewoon schoon!
Oeh, geraakt ook nog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Hier is het wit en glad ook. In plaats van met de fiets maar met de kids wezen lopen naar school, de sneeuwballen vlogen me om de oren natuurlijk
Hier ligt best veel eigenlijk! Ik gister roepen dat het in Amsterdam weg was, maar alleen in het centrum kennelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef Cat22 het volgende:
Het is echt erg richting noorden he?![]()
Hier is het beetje sneeuw wat is gevallen al bijna weggesmolten. Ik spring dadelijk op de fiets lekker wakker worden in de 7 kilometer naar mijn ouders.
Iedereen die door sneeuw, wind en ijs moet: sterkte!En doe voorzichtig!
Zeg nog even of je Cat haar SS bent? Dat had ze gegokt toch (volgens het schema van MrS iig)quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe nog even een gok voor ik even lekker met mijn vriendje wegga!
Morretje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef nokwanda het volgende:
De poezjes zijn ook zo lief 's nachts sinds we terug zijn van vakantie. Ze bouwen ons helemaal in zodat we geen vin kunnen verroeren
Maar te schattig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:05 schreef JJH het volgende:
Mogguh, in het holst van de nacht kreeg ik nog een PM, er was nog meer!
[ afbeelding ]
Dus ik heb deze leeggetrokken,
[ afbeelding ]
En dit zat er in. Voor Geer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |