Waarom moet je naar Drenthe??quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:24 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck
[..]
Ik hoop maar dat ik morgen wel terug kan naar drenthe
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:40 schreef Re het volgende:
zo, even lekker gedouched met een gebakkie
Als je één kat hebt word je mijn gok.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik word door niemand als optie gezien voor zijn of haar Secret Santa
Hoera!!! Het is een zij!quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:52 schreef ferrari_rood het volgende:
ow Ing wat een drama verhaal.
Ik ben heelhuids aangekomen op mijn werk. Nog wel ziekjes maar goed maar een half dagje.
En tja wie ik had die heeft het wel een keer geraden. Hopelijk is ze er blij mee.
Kop van Noord-Holland FTW!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Mijn zus moet morgen van Zwolle naar de kop van Noord-Holland en wij ook. Kerst vieren bij mijn ouders.
Geloof wel dat het morgen niet gaat sneeuwen hoor Q, dus wat er dan gestrooid is blijft ook gewoon schoon!
Oeh, geraakt ook nog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Hier is het wit en glad ook. In plaats van met de fiets maar met de kids wezen lopen naar school, de sneeuwballen vlogen me om de oren natuurlijk
Hier ligt best veel eigenlijk! Ik gister roepen dat het in Amsterdam weg was, maar alleen in het centrum kennelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef Cat22 het volgende:
Het is echt erg richting noorden he?![]()
Hier is het beetje sneeuw wat is gevallen al bijna weggesmolten. Ik spring dadelijk op de fiets lekker wakker worden in de 7 kilometer naar mijn ouders.
Iedereen die door sneeuw, wind en ijs moet: sterkte!En doe voorzichtig!
Zeg nog even of je Cat haar SS bent? Dat had ze gegokt toch (volgens het schema van MrS iig)quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe nog even een gok voor ik even lekker met mijn vriendje wegga!
Morretje
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef nokwanda het volgende:
De poezjes zijn ook zo lief 's nachts sinds we terug zijn van vakantie. Ze bouwen ons helemaal in zodat we geen vin kunnen verroeren
Maar te schattig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:05 schreef JJH het volgende:
Mogguh, in het holst van de nacht kreeg ik nog een PM, er was nog meer!
[ afbeelding ]
Dus ik heb deze leeggetrokken,
[ afbeelding ]
En dit zat er in. Voor Geer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |