Ik hoop maar dat ik morgen wel terug kan naar drenthequote:In de nacht van vrijdag op zaterdag is het in eerste instantie nog tamelijk bewolkt. In de loop van de nacht komen er enkele opklaringen en dan gaat ook de wind verder afnemen. Boven de sneeuw kan het dan sterk afkoelen. De minimumtemperatuur ligt rond min 10 graden, maar op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. De gevoelstemperatuur ligt dan in de vroege ochtend tussen de min 15 en min 20 graden.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:40 schreef Re het volgende:
zo, even lekker gedouched met een gebakkie
en muis als ontbijt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:40 schreef Re het volgende:
zo, even lekker gedouched met een gebakkie
Whahahahahahahahahaquote:
Nog steeds door die klapper of iets heel anders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:59 schreef nieslief het volgende:
Pfoei heee ik kruip zo mijn bed weer in....... Ik voel me toch een portie beroerd!!!!
Ik dacht het een poosje vanwege je UIquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik word door niemand als optie gezien voor zijn of haar Secret Santa
Buikgriepjequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog steeds door die klapper of iets heel anders?
quote:
Beterschapquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:19 schreef nieslief het volgende:
![]()
Ik moet nu van mezelf even een kopje thee drinken. Bleegh en ik ben dol op thee normaal gesproken.
Ja hoor; dat gevoel heb ik al jaren wekelijksquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kennen jullie dat gevoel dat hard werken schijnbaar niet loont?
Hihihihiquote:
Ik heb er vannacht nog aan gedachtquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog niks bijgelezen. Ik baal zo dat Lara nog niet gevonden isDas gewoon de leukste hond uit het fototopic, zo klote gewoon
Mooiiiiiii je boomquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben gister eindelijk de kerstboom gezet. Ik ben ieder jaar weer net een kind in de snoepwinkel, terwijl ik al jaren dezelfde spullen heb. het ziet er op de een of andere manier ook ieder jaar weer net anders uit.
[ afbeelding ]
Gisteravond troffen we heel Purrrs gezin aan op bed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |