quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef Cat22 het volgende:
Zwabbert en Trovey, ik laat de nachtploeg aan jullie.![]()
Morgen weer een dag waarin ik niet ongelimiteerd kan uitslapen dus ik duik mijn nestje in. Truste!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef Cat22 het volgende:
Zwabbert en Trovey, ik laat de nachtploeg aan jullie.![]()
Morgen weer een dag waarin ik niet ongelimiteerd kan uitslapen dus ik duik mijn nestje in. Truste!
Ik ga eens even kijken...maar echt ik heb je verder op het forum nog niet gezien (je UI valt genoeg opquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
vinyl topic
anderen kan ik even neit terug vinden in mijn at, alleen maar sc topics
ik ben verder hartstikke monogaam met dit topic, wat gek is want er zijn veel meer dingen die ik lleuk vindquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Alsof ik dat kanmaar ga maar lekker slapen
![]()
[..]
Ik ga eens even kijken...maar echt ik heb je verder op het forum nog niet gezien (je UI valt genoeg op)....ik duik overal en nergens op behalve misschien in sport
En ik ga vreemd wil je zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben verder hartstikke monogaam met dit topic, wat gek is want er zijn veel meer dingen die ik lleuk vind
maar hier is het het gezelligst
behoorlijk jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:30 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik ga vreemd wil je zeggen.....
Heb ik toch meer gemeen met kitao dan ik dachtquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik toch meer gemeen met kitao dan ik dacht
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:41 schreef DeZwabber het volgende:
GODNONDEJU liep net op weg naar het toilet per ongeluk net tegen de zuilluidspreker van m'n pa aan
wat op zich niet erg is, ware het niet dat de spikes die er onderzitten nu gaatjes in het laminaat hebben geprikt![]()
de plaatjes staan er onder jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja die fijne gaatjes....blij dat ik nog steeds tapijttegels heb....ik neem aan dat je er al de bijbehorende plaatjes onder hebt liggen...eh hoe ga je dat verklaren aan je vader
Ken die plaatjes...zitten er bij mij ook onder....wat bouw je nou dan aan stelllagequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de plaatjes staan er onder ja, maar daar stootte ik em vanaf
plaatjes is ook een groot woord, t zijn net dikke euromunten met een putje in het midden
verklaring: niet, ziet hij toch niet, en het is niet het mooiste laminaat van het land
ben ik blij als de stellage in mijn kamer af is, ik hang twee stoeptegels op aan staaldraden, waarop de boxen komen te staan
heb niet zoveel ruimte op de vloerquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ken die plaatjes...zitten er bij mij ook onder....wat bouw je nou dan aan stelllage...is het niet handiger om standaarden ervan te maken...of de boel nou op de vloer staat of aan het plafond hangt contact maken ze toch. Geluk dat het laminaat niet gisteren is gelegd
Dus dan hang je ze opquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb niet zoveel ruimte op de vloer![]()
en aan de muur hangen wil ik niet want mijn buren zijn niet heel aardig, en mijn muziek niet heel erg wenselijk voor hun![]()
plus dat het er tof uit ziet
ze hangen wel uit de loop hoop, als het hangt plaats ik wel een fotootjequote:Op vrijdag 18 december 2009 02:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus dan hang je ze open zitten ze constant in de weg als je door je kamer loopt of de boel eens wil verplaatsen....mijn broer heeft dat met de lamp boven de salontafel....nieuwe tafel gekocht maar nu hangt de lamp er niet meer boven....en te eigenwijs om dat ding te verhangen....nee hij stoot liever elke dag zijn hoofd aan dat ding om het dan tierend een drukkert te geven waardoor hij zich nog een keer stoot
![]()
En inderdaad boxen op standaarden aan de muur zetten is niet zo handig met buren waar je niet de beste voet mee leeft.
Tot je denkt....laat ik eens mijn kamer veranderen want ik moet er nog iets in kwijt of ik krijg een ander meubelstukquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hangen wel uit de loop hoop, als het hangt plaats ik wel een fotootje
de keuze bestaat uit
10% coolfactor
60% geen contact met muur van de buren
30% geen contact met de vloer
ik heb gekeken naar speakervoeten, maar ik vond dit creatiever, en ze hangen uit de loop
neh, deze opstelling staat al tijden, en ik heb teveel dingen permanent verankerd om nu nog terug te kunnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Tot je denkt....laat ik eens mijn kamer veranderen want ik moet er nog iets in kwijt of ik krijg een ander meubelstukmaar ik zie de foto's graag als je zover bent....eens zien hoe creatief jij wel bent
.
Goed tijd om eens even de honden de sneeuw in te werpen en dan gaan slapen want anders komt ik met van de wallen bij de kerstlunch aan vanmiddagSlaap ze Zwabbertje van me
Dat zeiden er meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, deze opstelling staat al tijden, en ik heb teveel dingen permanent verankerd om nu nog terug te kunnen![]()
overigens is het een slaapkamer, ik plan niet om nog 10 jaar in te wonen bij mijn vader
oh het is alweer zo laatquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemorgen nachtbrakerts.
De ochtendploeg gaat van start.
Douchen en werken ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |