oei, oei, dat zijn echt kadootjes van een (bijna) echtgenoot?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Yes! 2 minuten voor 12!![]()
En nu ga ik kijken welke SS al bekend zijn en wie er dan nog overblijft als gok.....
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Boh! Jij hebt een PTerry gekregen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pics![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dat ook je eerste gok?quote:
Nee, het was onverwachtquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 22:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Miss Bliss, wist je dit van je werk? Of onverwacht?
Wat rot, net zo op het eind van het jaar.
Anderzijds, volgend hopelijk alsvast goed beginnen en hopelijk beter, (slechter kan haast niet)
Yes.quote:
Tot morgen.quote:
Dan had je het de eerste keer goed.quote:
Of ben jij stiekem mijn Santa? Mij een beetje in jouw TP-wereld sleuren en ook van die vuige avonturen laten beleven in de UK?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boh! Jij hebt een PTerry gekregen!![]()
Ga je volgend jaar mee naar Engeland? Laat ik buurmeisje wel wat extra kattediensten draaien.![]()
Waar staat een recent Tombola lijstje? Kan ik kijken op welk poesje ik gok.
Naar het schijnt ben ik al voor zoveel mensen SS, kan er nog wel eentje bij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Of ben jij stiekem mijn Santa? Mij een beetje in jouw TP-wereld sleuren en ook van die vuige avonturen laten beleven in de UK?![]()
Ook nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Of ben jij stiekem mijn Santa? Mij een beetje in jouw TP-wereld sleuren en ook van die vuige avonturen laten beleven in de UK?![]()
Watskebeurt? Baan kwijt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het was onverwachtIk weet het sinds vorige week..
Nee, slechter kan idd bijna nietNou ja, er zíjn natuurlijk wel wat dingen denkbaar, maar daar ga ik maar niet vanuit.. Het moet wel beter worden.
Lieverd, dat vind ik ondertussen toch een beetje een k*streek van je werk hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, het was onverwachtIk weet het sinds vorige week..
Nee, slechter kan idd bijna nietNou ja, er zíjn natuurlijk wel wat dingen denkbaar, maar daar ga ik maar niet vanuit.. Het moet wel beter worden.
quote:
in de OP staat t linkjequote:
Ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar het schijnt ben ik al voor zoveel mensen SS, kan er nog wel eentje bij.![]()
Was MrS niet de jouwe las ik ergens?
Scherp, scherp!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had Bamba niet 1 poes? En Maes heeft alleen Maes
MrS was MIJN secret santa!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar het schijnt ben ik al voor zoveel mensen SS, kan er nog wel eentje bij.![]()
Was MrS niet de jouwe las ik ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |