Nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je nog foto's van jou in je pyama?
(Dol op pyama party's)
Geef de katten maar weer de schuld.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, kan ik eerst gaan douchen of ben je bijna klaar?![]()
ja, ik weet dat ik een half uur terug ook al zou gaan douchen, maar toen gingen Tom en Luna weer schattig doen
quote:
ik zei vanmorgen om 4 uur al hallo, ik wist niet dat je dat gemist hebt , anders had ik t nog wel een keer gezegd...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kijk, je komt hier binnen zonder ook maar normaal gedag te zeggen en je roept meteen dat je 'delletje' langs komt terwijl je vrouw er niet is.
Je kunt op zijn minst even hallo roepen hier voordat je je dubieuze (sorry) leven hier neer plempt.
We zijn heel benieuwd!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb HINTS in mijn gedicht!![]()
Twee zelfs!![]()
*gaat overtypen en nadenken en uitpakken en foto´s maken*
Oh... Geweldig!quote:
Vanmorgen om 04.00 uur was ik hier niet hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zei vanmorgen om 4 uur al hallo, ik wist niet dat je dat gemist hebt , anders had ik t nog wel een keer gezegd...
bij deze dan
jaquote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een grappig gezicht zo van onderaf!
En die zijn dus van die mensen die boven je wonen? En dan lopen ze op de galerij ofzo of hoe moet ik dat zien?
Wordt het dan niet tijd om jezelf eens een schop onder de kont te geven en te gaan opruimen en in ieder geval wat fatsoenlijks te gaan eten.....het is 2009 hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , echt niet , het is hier een ongelooflijke puinhoop en ik eet chips en blikvoer.
En ze kunnen er niet vanaf/weglopen ofzo dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaonze galerij is overdekt zeg maar meer een gang met aan weerskanten eenkamerappartementen
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog een dikkevoor Tombola, die alles hier de hele dag al keurig up to date houdt
Tot over 700 meter...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
even de laptop inpakken en verkassen, tot zo
dat zei ik niet :quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmorgen om 04.00 uur was ik hier niet hoor![]()
Maar je begrijpt echt niet wat ik bedoel? Als je dan 's avonds weer komt kan je toch wel even gewoon gedag zeggen voordat je je 'slettedelletje' er in gooit?
Nou ja laat maar ook, deja-vu enzo.
Oh ja nee, dat verandert alles!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:54 schreef kitao het volgende:
[..]
dat zei ik niet :
het is mijn vriendinnendelletje.
aaaaaaaaaaah? TOE????quote:
Ja lach maar, jij was ook niet al te snuggerquote:
Dat zál toch zeker wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef JJH het volgende:
Zouden we voor 0:00 een verslag hebben van mijn lief?
jij zou op mij passen weet je nog ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
even de laptop inpakken en verkassen, tot zo
nee er zitten deuren aan beide kanten van de gang naar de lift dus ze kunnen alleen weg als ze met iamdn mee lopen de .lift inquote:Op donderdag 17 december 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze kunnen er niet vanaf/weglopen ofzo dan?
Ze keken er zelf ook helemaal verbaasd van leek wel![]()
Zag je ze voor het eerst?
M_M, weet je zeker dat dit geen Secret Santa kadootje was???quote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een grappig gezicht zo van onderaf!
En die zijn dus van die mensen die boven je wonen? En dan lopen ze op de galerij ofzo of hoe moet ik dat zien?
Wrijf het er nog maar ff in hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij was ook niet al te snugger![]()
Ik weet het écht niet meer, volledig de draad kwijt.quote:Mijn pakje bevat veel rood.... F_R?
ik ben zo moe van de kou en het vroege opstaan...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Wordt het dan niet tijd om jezelf eens een schop onder de kont te geven en te gaan opruimen en in ieder geval wat fatsoenlijks te gaan eten.....het is 2009 hoor
Nee dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zál toch zeker wel?
Oh wacht, dat is het al bijna
Ga het even lezen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Owww ik vind het zo erg van Sjeekie-Beekie dat ze haar hond kwijt is geraakt in het bos vandaag.
En die zwerft dus met dit weer en deze kou in het donker door het bos![]()
![]()
Op een stuk dat de hond niet kent. Verdorie. Daar kan ik nou echt van wakker liggen vannacht.
Arm dier.
die is ook leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef Takaiki het volgende:
Mijn pics![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:56 schreef kitao het volgende:
[..]
jij zou op mij passen weet je nog ?
niet ver(kassen)
dit is al de 2e keer trouwens...
dat zijn er idd niet zoveelquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
Wat leuk Cat!![]()
Maar met die hints kom ik niet zo ver
Een dame met een poesje!
Het staat in het hondentopic met foto's.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ga het even lezen.
Dat is echt zo vreselijk, we hebben eens een halve dag lopen zoeken naar e
één van de honden van m'n schoonouders. Vreselijk, paniek all over
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt het niet zijn.
Hoewel, jij hebt ook een poesje![]()
Neen, sorryquote:Op donderdag 17 december 2009 23:59 schreef MissBliss het volgende:
Voordat ik kijk of cat al gereageerd heeft, wil ik mijn gok veranderen in Takaiki!
Zo, nu bijlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |