Lieve, lieve Maes,quote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Maes het volgende:
Ik kreeg een lieve doch dringende sms van Greys en hier ben ik eindelijk![]()
Er ging hier veel fout met afspraken vanmiddag en vanavond mijn hele planning in de war, maaaaaaaaaaaar hij staat, de kerstboomen is versierd, eindelijk
![]()
Nu mijn gedicht:
Trouwens mijn Secret Santa is Pagan (ik weet het zeker, bijna)
Een dame uit Capelle aan den IJssel leek aan Secret Santa meedoen wel fijn
Vooral iets warms voor in haar muts zou aangenaam zijn![]()
Dus vroeg Secret Santa zich af
Is die Maes niet een beetje maf![]()
Volgens hem ligt een theemuts toch meer in haar lijn![]()
Geniet ervan, fijne feestdagen
Je Secret Santa
Foto's komen eraaaaaaaaan!
Als ze maar gaat koken en de troep op gaat ruimen , dan hou ik tenminste nog een beetje van haar.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ja ook hoi!
En veel plezier zullen we maar zeggen.
je slist een beetjequote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!
*ss-list aanpassen gaat*
Ik verander mijn ui , je laat me schrikken met je stoicijns gedrag...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god dat heb ik een keer meegemaakt, mijn vader had medicijnen nodig en dus moest mijn moeder snel met de auto de straat uit, alleen had er een of andere kwast dubbelgeparkeerd, omdat de buurman een feestje had![]()
aanbellen bij buurman, of de auto even een paar meter opzij kon...
nee dat kon niet![]()
toen ben ik stoicijns benzine over zijn mtorkap gaan gieten
toen kon de auto ineens wel weg
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze maar gaat koken en de troep op gaat ruimen , dan hou ik tenminste nog een beetje van haar.
Ik denk het niet.....
Doe je dit nou expres, van dit non-likable dingen posten?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze maar gaat koken en de troep op gaat ruimen , dan hou ik tenminste nog een beetje van haar.
Ik denk het niet.....
Tsjaquote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef Maes het volgende:
Jij kan dat best en misschien nog beter
Nu ben ik zo aan het twijfelen
voyeurquote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Hahaha hoe geniaal, hier in de flat hebben we op de gang glazen platen liepen er net twee onwijs mooie katten op, geniaal zo van onderen, een noorse boskat en britje volgens mij
Me too, zometeen weer tramadol, gelukkigquote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe later ik mn pillen neem hoe langer ik slaap
waarom , wees blij voor me , wil jij graag alleen zijn ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres, van dit non-likable dingen posten?
Ik vind het wat moeilijk (understatement) om hier vriendelijk op te reageren.
Hoop dat je me dat niet kwalijk neemt
Wij zijn blij met Maes en de restquote:Op donderdag 17 december 2009 23:06 schreef Maes het volgende:
Ik had graag op Cat gewacht maar ik ga toch naar bed. Slecht geslapen vannacht en deze drukke chaotische dag eisen zijn tol.
Cat dikkeen veel plezier met uitpakken en foto's maken enz.
Voor iedereen Tot morgen![]()
* Maes is blij bij dit kliekje te horen
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgenavond weer lekker een nachtdienst. Die behapstuk ik een stuk beter.
ben jij f&f mod?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Hahaha hoe geniaal, hier in de flat hebben we op de gang glazen platen liepen er net twee onwijs mooie katten op, geniaal zo van onderen, een noorse boskat en britje volgens mij
quote:
Greys, van Cat moeten we negeren!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres, van dit non-likable dingen posten?
Ik vind het wat moeilijk (understatement) om hier vriendelijk op te reageren.
Hoop dat je me dat niet kwalijk neemt
Een serieuze vraag:quote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef kitao het volgende:
Ik denk het niet.....
nietwaar , cat was een beetje 22 graden bijgedraaid zei ze.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Greys, van Cat moeten we negeren!!!!!
(is Maes nou de SS van DML?)
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Goh.....Maes, mijn Pagan? Niets van gemerkt
nee , echt niet , het is hier een ongelooflijke puinhoop en ik eet chips en blikvoer.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een serieuze vraag:
Ben je....:
a) gewoon een ongelofelijke botte lul
b) onzeker en daarom voor het gemak maar wat overdreven stoer
c) een klein beetje afwijkend van de norm; een medemensch met een uitdaging
d) anders, namelijk: .....
Echt. Enlighten me, want ik kom er niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |