Leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
nog heel eventjes tot half 12
morgen schandalig uitslapen, wil er gewoon nog even zijn voor Cat
Ja, wij gaan er hier vanuit dat Muis Pagan had.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem het haar ook absoluut niet kwalijk hoor
Vind het alleen juist zo sneu dat ze alle lol heeft moeten missen, dat bedoelde ik
Muizel, ik hoop dat je plezier beleeft aan het teruglezen
Uitslapen wel, maar niet schandalig. Wekkertje gaat op uiterlijk 10u denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
nog heel eventjes tot half 12
morgen schandalig uitslapen, wil er gewoon nog even zijn voor Cat
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:02 schreef Enfermera het volgende:
Pfff ben kapot, ga ook lekker slapen.
Succes allen die nog hun secret santa moeten raden!![]()
![]()
hoe later ik mn pillen neem hoe langer ik slaapquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Uitslapen wel, maar niet schandalig. Wekkertje gaat op uiterlijk 10u denk ik.
Ik heb trouwens helemaal geen zin in morgen.We moeten morgen een rouwtje rijden en dat is toch de minst leuke kant van het beroep...
ja arme Laraquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef Maes het volgende:
Ik lees net even foto's van honden (of zoiets) topic, wat een leed daar zeg, zielig hoor
Ik snap jou wel hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik neem het haar ook absoluut niet kwalijk hoor
Vind het alleen juist zo sneu dat ze alle lol heeft moeten missen, dat bedoelde ik
Muizel, ik hoop dat je plezier beleeft aan het teruglezen
die zat toch in verweggistan ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef kitao het volgende:
mijn vriendinnendelletje is onderweg....
De anderequote:
De oppas was er, de buren benne nog niet thuis.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat zeiden de buren toen over het breekbare cadeautje?
idd wat een schrikquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef Maes het volgende:
Ik lees net even foto's van honden (of zoiets) topic, wat een leed daar zeg, zielig hoor
Molotovcoctail erin,quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Slaperds![]()
Ik ga ook op tijd, ik verwacht morgen de auto uit te moeten hakken, dus extra vroeg op![]()
Er heeft trouwens een of andere triangeljosti z'n auto voor onze oprit geparkeerd en ik heb geen idee wie het is.
En geen zin om overal aan te bellen, heb al 2 keer droge sokken en broek aan moeten trekken vandaag.
Ik ben benieuwd wat ze zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De oppas was er, de buren benne nog niet thuis.
Ik ga morgen wel ff langs
Ja ook hoi!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef kitao het volgende:
mijn vriendinnendelletje is onderweg....
dat is idd niet zo fijn, succesquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Uitslapen wel, maar niet schandalig. Wekkertje gaat op uiterlijk 10u denk ik.
Ik heb trouwens helemaal geen zin in morgen.We moeten morgen een rouwtje rijden en dat is toch de minst leuke kant van het beroep...
Het hoort er nu eenmaal bij en zo af en toe een keertje is niet erg hoor. Als ik het op een gegeven moment maar niet drie keer in de week heb. Ondanks dat ik de mensen niet ken, hakt het er toch altijd wel in, het is gewoon de sfeer die mij altijd weer doet denken aan begrafenissen in mijn eigen familie.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Maes, slaap lekker!
Enfermera, jij ook lekker slapen en niet teveel zorgen
JJH, sterkte morgen, da's idd niet een fijn vooruitzicht
Elies, fijn dat je het begreep
[..]
Ik ben benieuwd wat ze zeggen
En of hun kind nog bellen blaast!
[..]
Ja ook hoi!
En veel plezier zullen we maar zeggen.
oh god dat heb ik een keer meegemaakt, mijn vader had medicijnen nodig en dus moest mijn moeder snel met de auto de straat uit, alleen had er een of andere kwast dubbelgeparkeerd, omdat de buurman een feestje hadquote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Molotovcoctail erin,
-josti meldt zich
-ruiten ontdooit, klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |