quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
De rest van de foto's en gedichten zie/lees ik morgenmiddag wel.
Voor nu moet ik mijn waterbed op gaan zoeken, ben alweer ruim een uur over mijn geplande tijd.
Dat wordt weer maar 5 uurtjes slaap te gaan voordat de wekker afloopt.![]()
Veel plezier nog en welterusten voor straks.
Tot morgen.
Hoeveel dagen per week werk jij eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor nu moet ik mijn waterbed op gaan zoeken, ben alweer ruim een uur over mijn geplande tijd.
Tot morgen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Tot morgen.
Lekker, een waterbed!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Tot morgen.
Ze zag idd wat wit toenstraks aan de deurquote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kijk Ingetje dat links heeft buurmeisje dus gegeten
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:30 schreef nieslief het volgende:
Ik ga ook slapen.
Ik zie morgen wel hoe het met het raden is afgelopen.
Miss Bliss, wist je dit van je werk? Of onverwacht?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef Ynske het volgende:MB je werk ook nog kwijt
leuk pakje!
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil voor mijn lootje nog even kwijt dat de cadeaus die ik zelf kreeg toch wel een hint waren
En nu kan je er dus niet uit met de auto?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Slaperds![]()
Ik ga ook op tijd, ik verwacht morgen de auto uit te moeten hakken, dus extra vroeg op![]()
Er heeft trouwens een of andere triangeljosti z'n auto voor onze oprit geparkeerd en ik heb geen idee wie het is.
En geen zin om overal aan te bellen, heb al 2 keer droge sokken en broek aan moeten trekken vandaag.
Goh.....Maes, mijn Pagan? Niets van gemerktquote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Maes het volgende:
Ik kreeg een lieve doch dringende sms van Greys en hier ben ik eindelijk![]()
Er ging hier veel fout met afspraken vanmiddag en vanavond mijn hele planning in de war, maaaaaaaaaaaar hij staat, de kerstboomen is versierd, eindelijk
![]()
Nu mijn gedicht:
Trouwens mijn Secret Santa is Pagan (ik weet het zeker, bijna)
Een dame uit Capelle aan den IJssel leek aan Secret Santa meedoen wel fijn
Vooral iets warms voor in haar muts zou aangenaam zijn![]()
Dus vroeg Secret Santa zich af
Is die Maes niet een beetje maf![]()
Volgens hem ligt een theemuts toch meer in haar lijn![]()
Geniet ervan, fijne feestdagen
Je Secret Santa
Foto's komen eraaaaaaaaan!
Ik maak me alleen zorgen om Muisjequote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat leuk allemaal, ik vind het echt super geslaagd deze dag![]()
MB![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk een gok maar ik kan niemand anders bedenken.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Wat een enige kadootjes Maes!
En je weet zeker dat het Pagan is? Of is het nog een gok?
Simon Levelt.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef Maes het volgende:
Eerst: Bobbie past op het pakje (niet echt ze had totaal geen interesse)
[ afbeelding ]
Het mes waarmee het pakje opengemaakt gaat worden![]()
[ afbeelding ]
Het gedichtop de krant van vandaag
![]()
[ afbeelding ]
Nog een doosje![]()
[ afbeelding ]
Doosje open (ik zie thee, lekker)
[ afbeelding ]
Cadeautjes eruit
[ afbeelding ]
Cadeautjes uitgepakt, ik kreeg soorten thee, een zeefje om in heet water er echt thee van te maken en een hele leuke mok. Goed gedaan Santa, ik was de enige in dit huishouden die geen eigen mok had.
[ afbeelding ]
Dankuwel lieve Secret Santa Pagan![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik maak me alleen zorgen om Muisje![]()
Had haar nog gesmst begin van de avond en ze zou zich nog even laten zien, maar het is niet gelukt helaas
Waarom denk je niet dat ik zo'n leuk cadeautje voor jou kan kopenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef Maes het volgende:
Tuurlijk een gok maar ik kan niemand anders bedenken.
Ach, muis loopt echt niet in zeven sloten tegelijk, die komt straks vast wel om het hoekje kijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Had haar nog gesmst begin van de avond en ze zou zich nog even laten zien, maar het is niet gelukt helaas
Och das jammer, dan voelt ze zich zeker niet goedquote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is één van de weinig leuke dingen als ik weer in het UMCG lig,quote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef Bamba het volgende:
De shampoo ruikt ook echt heerlijk. Volgende keer maar eens een Rituals winkel inspringen
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom denk je niet dat ik zo'n leuk cadeautje voor jou kan kopen
What??quote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is één van de weinig leuke dingen als ik weer in het UMCG lig,
ze hebben daar een Rituals winkel......
quess what....
Tel daarbij op een leuke dokter die je er ff heen rijdt....jij gaat je vast wel vermakenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is één van de weinig leuke dingen als ik weer in het UMCG lig,
ze hebben daar een Rituals winkel......
quess what....
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef Takaiki het volgende:
Ow, ik denk ik vertel het met de foto's: batterij hangt in de lader![]()
Maar natuurlijk kunnen jullie niet wachten en dat had ik kunnen weten![]()
![]()
Een bakje met geurkaarsjes en wierrookkegeltjes van Bain d' esprit en een boekje van Terry Pratchett.
Ik heb van hem nog niets gelezen, maar uit de verhalen van Cat op te maken, weet ik zeker dat ik het leuk ga vinden![]()
Ik gok Ynske omdat het pakje met een luxe bolide persoonlijk is afgeleverd en aangezien MrS (die ik eerst verdachtte) al iemand anders blijkt te hebben en zij wel eens in Heerlen vertoeft en daarbij langs Weert moet....
Ja, Greys had het al verklapt....jij had mijquote:
Och, ik heb anders een leuke man die me er heen rijd, als de dokter geen tijd heeftquote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tel daarbij op een leuke dokter die je er ff heen rijdt....jij gaat je vast wel vermaken
Ik neem het haar ook absoluut niet kwalijk hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis komt wel weer bovendrijven. Als ze er niet is, dan lukt het blijkbaar ff niet.
Duimen en eenvoor Muis!
Dat gaat voor mij ook niet lang duren.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga naar bed en zie morgen wel of mijn lootje mij nog geraden heeft.
Jij boef!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, Greys had het al verklapt....jij had mij
En wat zeiden de buren toen over het breekbare cadeautje?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys; ik ben nog weer bij de buren aan de deur geweest ivm een auto voor onze oprit (ik kon er dus niet op en nu nog niet) en om te vragen naar een breekbaar cadeautje.
Toen stond buurmeisje erbij (de oppas was er nog)![]()
Maes, wat leuk!
Wie had jij dan.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
ja dat is wel 1 nadeel, dat ik niet mee kan hyperen over wie mij heeft enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |