Och das jammer, dan voelt ze zich zeker niet goedquote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik maak me alleen zorgen om Muisje![]()
Had haar nog gesmst begin van de avond en ze zou zich nog even laten zien, maar het is niet gelukt helaas
Dat is één van de weinig leuke dingen als ik weer in het UMCG lig,quote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef Bamba het volgende:
De shampoo ruikt ook echt heerlijk. Volgende keer maar eens een Rituals winkel inspringen
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom denk je niet dat ik zo'n leuk cadeautje voor jou kan kopen
What??quote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is één van de weinig leuke dingen als ik weer in het UMCG lig,
ze hebben daar een Rituals winkel......
quess what....
Tel daarbij op een leuke dokter die je er ff heen rijdt....jij gaat je vast wel vermakenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is één van de weinig leuke dingen als ik weer in het UMCG lig,
ze hebben daar een Rituals winkel......
quess what....
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef Takaiki het volgende:
Ow, ik denk ik vertel het met de foto's: batterij hangt in de lader![]()
Maar natuurlijk kunnen jullie niet wachten en dat had ik kunnen weten![]()
![]()
Een bakje met geurkaarsjes en wierrookkegeltjes van Bain d' esprit en een boekje van Terry Pratchett.
Ik heb van hem nog niets gelezen, maar uit de verhalen van Cat op te maken, weet ik zeker dat ik het leuk ga vinden![]()
Ik gok Ynske omdat het pakje met een luxe bolide persoonlijk is afgeleverd en aangezien MrS (die ik eerst verdachtte) al iemand anders blijkt te hebben en zij wel eens in Heerlen vertoeft en daarbij langs Weert moet....
Ja, Greys had het al verklapt....jij had mijquote:
Och, ik heb anders een leuke man die me er heen rijd, als de dokter geen tijd heeftquote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tel daarbij op een leuke dokter die je er ff heen rijdt....jij gaat je vast wel vermaken
Ik neem het haar ook absoluut niet kwalijk hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis komt wel weer bovendrijven. Als ze er niet is, dan lukt het blijkbaar ff niet.
Duimen en eenvoor Muis!
Dat gaat voor mij ook niet lang duren.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga naar bed en zie morgen wel of mijn lootje mij nog geraden heeft.
Jij boef!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, Greys had het al verklapt....jij had mij
En wat zeiden de buren toen over het breekbare cadeautje?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys; ik ben nog weer bij de buren aan de deur geweest ivm een auto voor onze oprit (ik kon er dus niet op en nu nog niet) en om te vragen naar een breekbaar cadeautje.
Toen stond buurmeisje erbij (de oppas was er nog)![]()
Maes, wat leuk!
Wie had jij dan.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
ja dat is wel 1 nadeel, dat ik niet mee kan hyperen over wie mij heeft enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |