Woohoo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had je het de eerste keer goed.![]()
Waar staat jouw uitpakpost? Ik wil ALLES bijlezen. En ik hoop dat je de kadootjes leuk vond, ik heb me rot gesleept in Engeland.
Tombolafan zal wel met hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de OP staat t linkje![]()
dr is geen OP
Ik denk dat ik weet wie jij hadquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet![]()
En ik word ook niet geraden
Anatomisch gezien heb ik 1 poes iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had Bamba niet 1 poes? En Maes heeft alleen Maes
hard werken voor de man als t er meer waren geweestquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Anatomisch gezien heb ik 1 poes idd
Ik had gelogen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Woohoo!
Thanks!
[SC] 448 Waar het raden nog niet afgelopen is
Rotgesleept?Je had toch via internet besteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Wouwquote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had gelogen.![]()
De thee wel, het geurkaarsje ook, dat heb ik op maat laten maken maar wel zelf opgehaald tijdens mijn UK weekend. De Lush heb ik live gekocht. En maar hopen en bidden dat die muis heelhuids thuiskwam.
Cat=Lushquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wouw
Toen ik het pakketje kreeg en de Lushgeur rook dacht ik gelijk: Cat22! Maar later dacht ik dat het ook m-m kon zijn en nóg later dacht ik ineens Takaiki, omdat zoveel mensen jou al dachtenMaar mn eerste instinct was dus goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb Kitao even aan de koffie/thee gezet...hij werd wat onrustig toen je weg wasquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:14 schreef Strega het volgende:
Zo lieverds, we gaan hier naar bed.
Nog veel fun voor de avond/nacht/vroege ochtend ploeg!
Helder als glas? Waarom dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:17 schreef nokwanda het volgende:
Heeft Draakje haar Santa nog niet geraden? Die is nog wel zo helder als glas.
Je schreef fruitthee, toen moest ik meteen aan die denken. Ik vind hem zelf te heftig. Maar las je fruit wil, dna krijg je fruit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben enorm benieuwd naar die thee trouwens!Wat een sterke geur! Maar wel helemaal wat ik lekker vind
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het zo grappig dat wel 5 mensen mijn naam hebben genoemd vandaag.![]()
Of zou ik me zorgen moeten maken, ben ik zo doorzichtig of generiek?
Ja, dat valt op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ga hem morgen gelijk proberen! De thee!quote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je schreef fruitthee, toen moest ik meteen aan die denken. Ik vind hem zelf te heftig. Maar las je fruit wil, dna krijg je fruit.En van dat merk hebben ze nog veel meer lekkere thee.
![]()
Is het geurkaarsje ook goed? Ik vind die sinaasappelgeur altijd heerlijk opwekkend, hopelijk is hij niet te sterk voor je.
En houd Re tegne als hij ermee naar de badkamer gaat.
Jouw muis is tenminste niet opgegetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had gelogen.![]()
De thee wel, het geurkaarsje ook, dat heb ik op maat laten maken maar wel zelf opgehaald tijdens mijn UK weekend. De Lush heb ik live gekocht. En maar hopen en bidden dat die muis heelhuids thuiskwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |