1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
Oh ja foto's
Kjell pakt zijn tasje en Gawain is al begonnen.
[ afbeelding ]
Punt.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lief is verwarrend met nieslief en met mensen hun vriendjes en vriendinnetjes
Ik ben al een afkortingquote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo goed als iedereen word afgekort met de letters kijk maar naar Ll, MM, MB etc
Dan is het Groentje, lekker makkelijk, lekker kort.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Groentje vind ik trouwens ook goed, klopt helemaal (in meerdere opzichten)
Dat is om grijze haren van te krijgen inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef Bamba het volgende:
Ben ik onderhand de eerste die het uitgepakt heeft, kan ik gewoon m'n SS niet raden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Punt.
ik hoor trouwens net dat er democratisch is besloten dat we voor madeliefje gaan .![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel een diep vijvertje, maar er ligt nu ook sneeuw op
Kan me voorstellen dat je daar van baalt; als er niets is valt er ook niets te behandelenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Zo, heb ff alle topics doorscrollt, supergaaf al die pakketjes!![]()
On another note; heb vandaag mn echo gehad van mn schouder, alles is in orde. Zelfs de peesontsteking zien ze niet.Ik ben wel blij dat er niks raars zit, maar mn gevoel is zo vaag hierbij, ik was zo depressief nadat dat geconstateerd was.. Wat is het dan? Er zit niks, maar ik heb wel pijn, ben ik dan gek? Zo'n gevoel krijg ik er echt bij
Heel deprimerend. Magoed, morgen fysio en daarna even een weekje weg, hoop dat ik mn gedachten op een rijtje kan zetten.
Die heb ik lekker nog nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is om grijze haren van te krijgen inderdaad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoi.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
On another note; heb vandaag mn echo gehad van mn schouder, alles is in orde. Zelfs de peesontsteking zien ze niet.Ik ben wel blij dat er niks raars zit, maar mn gevoel is zo vaag hierbij, ik was zo depressief nadat dat geconstateerd was.. Wat is het dan? Er zit niks, maar ik heb wel pijn, ben ik dan gek? Zo'n gevoel krijg ik er echt bij
Heel deprimerend. Magoed, morgen fysio en daarna even een weekje weg, hoop dat ik mn gedachten op een rijtje kan zetten.
quote:
Da's echt vervelend. Kunnen ze dan niks met een MRI scan ofzo? Of heb je die al gehad?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Dat is behoorlijk klote ja. Want je bent nog niet van die pijn af, maar het kan nu ook niet verder behandeld worden dus, behalve fysio?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
* Pagan zegt Daisycutter.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef nieslief het volgende:
Oh ja hoi groenmetmadeliefjes.
Hoe gaan we haar noemen? Die naam is toch veeel te lang om te typen.
Ik denk niet dat dat nodig is, voor het ging vriezen heeft mijn moeder er al een oude snorkel ingedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Tipje....er voorzichtig een wak in maken door een steelpannetje met heet water op het ijs te zetten en daarna zo'n luchtpompje met een bruissteentje (bij de vijverafdeling van een tiumcentrum of een dierenwinkel verkrijgbaar) in de vijver doen....hou je altijd een wak vrij en is beter voor het afvoeren van de gassen die er altijd onstaan in een vijver en voor de zuurstofvoorzienig van het vijverwater.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Woeiiiiiz!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga nu even foto's verkleinen en uploaden en gedichtje typen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nodig is, voor het ging vriezen heeft mijn moeder er al een oude snorkel ingedaan, waardoor de vissen kunnen ademen..
Leuk! Ik ben benieuwd, al heb ik het niet helemaal gevolgdquote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef MissBliss het volgende:
troost...RSI is ook (vaak)niet te zien ...heel veel mensen kregen ook het stempel "tussen de oren" opgespeld maar gewoon verder laten onderzoeken....sterktequote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Ja, haha, nu zie je een dikke witte laag sneeuw met een oranje snorkel erboven uitquote:
Te laat.quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nodig is, voor het ging vriezen heeft mijn moeder er al een oude snorkel ingedaan, waardoor de vissen kunnen ademen..
Die is pas laat terugquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Te laat.![]()
Had jij trouwens nog meegekregen dat ik jou als mijn SS geraden had?
die is op cursus en is pas tegen half 12 thuisquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Bamba, Maes komt er zo aan!
Dan kan ze bevestigen of ontkennen of ze je SS is!
Dat schreeuwt om een foto.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ja, haha, nu zie je een dikke witte laag sneeuw met een oranje snorkel erboven uit
Wat is laat?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ja, haha, nu zie je een dikke witte laag sneeuw met een oranje snorkel erboven uit
Jij kijkt scheef.....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef gothic-blackie het volgende:
nieslief, hebbie de namen niet verkeerd, of kijk ik nou scheef op de foto
half 12quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is laat?Dan word ik dus pas laat uit mijn lijden verlost
![]()
Wat lief !quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
Ok dan nu alle foto's in een post dan kunnen ze bij het lijstje geplakt worden
Kjell pakt pakje en Gawain is al begonnen
[ afbeelding ]
Natuurlijk vindt Gawain als eerste de chocolade
[ afbeelding ]
Kjell heeft die aan de kant gegooid terwijl Gawain probeert de chocolade uit te pakken want die vindt cadeautjes veeeeel leuker
[ afbeelding ]
En die heeft dan ook een mooie dvd van race auto's uitgepakt
[ afbeelding ]
Gawain heeft een dvd van een rode tractor!!!!
[ afbeelding ]
Helemaal goed gegokt Secret Santa. Als ze niet bezig zijn met treinen dan is Kjell idd aan het racen en Gawain is drukker met tractors en vrachtwagens.
Daarnaast kregen ze ook nog van die botsauto's met een afstandbediening eraan. Alleen daar heb ik geen foto's van. Dat uitpakken gaat zooooo snel.
Ze zijn er al wel de hele middag druk mee geweest.
Prachtig.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kjell heeft die aan de kant gegooid terwijl Gawain probeert de chocolade uit te pakken want die vindt cadeautjes veeeeel leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal goed gegokt Secret Santa. Als ze niet bezig zijn met treinen dan is Kjell idd aan het racen en Gawain is drukker met tractors en vrachtwagens.
Daarnaast kregen ze ook nog van die botsauto's met een afstandbediening eraan. Alleen daar heb ik geen foto's van. Dat uitpakken gaat zooooo snel.
Niet lachen.quote:
Als ik eraan denk zal ik het morgen doen (houd er wel rekening mee dat 'de vijver' er wat vreemd uitziet... oud bad als noodoplossingquote:
Nou, met een beetje geluk weet je het zo!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde film kijken vanavond, maar kan het ook niet uitstaan dat ik niet weet wie het is, dus blijf voorlopig nog maar hangen hier.
Trouwens Greys, kun jij mij op het lijstje van DTH in het rijtje van definitief zetten? Ik sta nu nog op onder voorbehoud
Wat een leuke ventjes heb je Niesquote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar van baalt; als er niets is valt er ook niets te behandelen
quote:
Ja, dat wil ik dus tzt ook doen, maar eerst ff de shockwave therapie van de fysio afwachten.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's echt vervelend. Kunnen ze dan niks met een MRI scan ofzo? Of heb je die al gehad?
Even lekker tijd voor jezelf nemen klinkt sowieso als een goed plan!
Nouja, als ze niks vinden lijkt me dat lastig. Ik ga nog even kijken wat het bij de fysio oplevert en anders maar weer naar de huisarts...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk klote ja. Want je bent nog niet van die pijn af, maar het kan nu ook niet verder behandeld worden dus, behalve fysio?
Liefquote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]... en typ eens wat groter joh, je mag nog steeds gewoon groot typen ook al is het SS avond... we willen nog steeds gewoon weten hoe het met je gaat
Ja idd.. Das ook zo bizar.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
troost...RSI is ook (vaak)niet te zien ...heel veel mensen kregen ook het stempel "tussen de oren" opgespeld maar gewoon verder laten onderzoeken....sterkte
Thanksquote:
Op dit moment ben ik zo desperate dat ik serieus opensta voor alles. Al halen ze mn oude schouder eruit en pleuren ze er een nieuwe in zodat ik van mn pijn af ben op lange termijn zou ik het nog doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]k hoop voor je dat ze niet aankomen strakjes met van die corticospuiten.
Oh, en ik herkende ook een paar plekken.. Zwollywoodquote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef JJH het volgende:
Trouwens, trovey. Een paar van die foto's zijn bij jou in de buurt gemaakt.
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/14896/55/
No offense, maar eigenlijk ben jij de hoofdatractie van vandaag. Je loopt al 1,5 maand met je hintenboek rond te rennen en als he puntje bij het paaltje komt mis je bijna alles.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Enfermera, wat onzeker zeg! Ik snap dat je er van baalt, ondanks dat het eigenlijk goed nieuws is
Wist Nieslief nou al wie haar SS is??
* Greys is de draad helemaal kwijt
Nee ik weet nog niets.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Enfermera, wat onzeker zeg! Ik snap dat je er van baalt, ondanks dat het eigenlijk goed nieuws is
ik keek scheef op de fotowquote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef gothic-blackie het volgende:
nieslief, hebbie de namen niet verkeerd, of kijk ik nou scheef op de foto
Ja precies, dat is het gekkequote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Bamba het volgende:
Jij bent ook nog niet geraden als SS he Greys?
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
No offense, maar eigenlijk ben jij de hoofdatractie van vandaag. Je loopt al 1,5 maand met je hintenboek rond te rennen en als he puntje bij het paaltje komt mis je bijna alles.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
No offense, maar eigenlijk ben jij de hoofdatractie van vandaag. Je loopt al 1,5 maand met je hintenboek rond te rennen en als he puntje bij het paaltje komt mis je bijna alles.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh, en ik herkende ook een paar plekken.. Zwollywood![]()
Zit trouwens op Ravages laptop, en ik heb weer last van mijn RSI-gevoelige rechterhand..Bij de mijne ging dat eigenlijk al heel lang goed.. Ik stop even met posten, ik lees alleen nog, ok?
Je had goed gegoktquote:
Lief, thanksquote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef nieslief het volgende:
@ Enfermera bij mij is ook niks te zien hoor op de foto's maar toch heb ik wel pijn. Maak je niet gek ze kunnen niet toveren he met echo's en foto's sommige dingen kunnen ze gewoon niet zien. Enne gewoon je verhaal vertellen hier hoor. Ook al valt het een beetje weg in al dat geraad en gedoe.
YWquote:Op donderdag 17 december 2009 21:37 schreef nieslief het volgende:
Joehoe ik weet mijn Santa.
Dank je wel Ingetje het was helemaal leuk.
Ik denk die foto's allemaal bij mij inde buurt zijn gemaaktquote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef JJH het volgende:
Trouwens, trovey. Een paar van die foto's zijn bij jou in de buurt gemaakt.
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/14896/55/
Nope!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Bamba het volgende:
Jij bent ook nog niet geraden als SS he Greys?
Ik denk dat haar lootje ook nog niet is geweest. Ze zit vast te wippen op d'r stoel van ongeduldquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Inderdaad... iedereen negeert dat maar mooimaar mevrouw grijs glipt er goed langs met al haar sherlock holmes lijstjes
Jij bent liefquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
YW![]()
Ik had het pakje elders willen posten, maar door alle stress rondom Baloe heb ik het alsnog heul snel hier int durp op de post gedaan.
Ik zie het helemaal voor me!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat haar lootje ook nog niet is geweest. Ze zit vast te wippen op d'r stoel van ongeduld
Mijn lootje is niet eens in de buurtquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Inderdaad... iedereen negeert dat maar mooimaar mevrouw grijs glipt er goed langs met al haar sherlock holmes lijstjes
Op die derde foto staat ook een auto van mijn oude baas, ik heb al gevraagd wie die auto vandaag mee had.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk die foto's allemaal bij mij inde buurt zijn gemaakt..die derde foto is de Hanekamp....dat hondje komt me wel heel bekend voor
...is volgens mij van mensen in de straat achter mij en Conchita en Sasha zijn gek op hem...Max en die foto waar je het bord van Super de Boer op ziet staan is ook bekend...kom ik altijd langs
...en ja de molen is natuurlijk niet te missen....is mijn eigen straat
....wonder dat ik er nog niet opsta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En doe eens een wat lager tempo!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Cat!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn lootje is niet eens in de buurt
Hoe wist jij datquote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef JJH het volgende:
Te laat.![]()
Had jij trouwens nog meegekregen dat ik jou als mijn SS geraden had?
ja of muis, die ze steeds aan t roepen isquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat
Ik dacht dat ik het nog wel zo goed verborgen had weten te houden
Ik vrees het ook iddquote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Bamba het volgende:
Zo hard gaat het toch niet?![]()
![]()
Dat wordt een F&F top 10 in de dagcijfers
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat
Ik dacht dat ik het nog wel zo goed verborgen had weten te houden
Dat zei ik gister al, ik vrees hget ergste. Volgens mij heb ik mezelf trouwens best in weten te houden.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Bamba het volgende:
Zo hard gaat het toch niet?![]()
![]()
Dat wordt een F&F top 10 in de dagcijfers
Ik vraag me ook wel af waar ze is.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja of muis, die ze steeds aan t roepen is
[..]
Cat en muis.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja of muis, die ze steeds aan t roepen is
[..]
MieToequote:Op donderdag 17 december 2009 21:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af waar ze is.
quote:
Dat zou op zich al wel lachen zijn he.....quote:
Ja die komt langsgewaaid en Takaiki heb ik geloof ik vanmorgen nog gezien maar daarna niet meer.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
MB komt af en toe wel eens langsgewaaid.
Takaiki heb ik ook nog niet gezien.
Niet in de buurt qua wat? Fysieke afstand? Aanwezigheid in het topic?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn lootje is niet eens in de buurt
En nu maar hopen voor degene achter het stuur dat hij/zij ook toestemming had de auto te gebruikenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Op die derde foto staat ook een auto van mijn oude baas, ik heb al gevraagd wie die auto vandaag mee had.
Leuk!!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Beginstatus:
[ afbeelding ]
Toen ik het papier van het pakketje haalde zat er een doosje in (met een postcode op de achterkant) en bovenop zat het gedicht!
Lieve Leonie
Je hebt een poosje moeten denken
Of jij als Secret Santa in de gelegenheid was om iemand iets te schenken.
Gelukkig konden alle hobbels worden gladgestreken
Dus kon ook jij gissen wie jouw weldoener was, al weken
Deze Secret Santa was heel tevreden met jouw lijst
Een dame met smaak, dat is duidelijk, en op Fok ook wel vereist!
Lekkere luchten, maar geen snoeperij
Santa moest stiekem zachtjes huilen toen hij zag: geen chocolade erbij! [Haha]
Maar gelukkig bevatte de lijst nog genoeg andere lekkere zaken
Dus Santa ging op zoek voor jou, hij hoefde er zelfs geen tripje naar buiten voor te maken
Met de mooie fok geschiedenis in zijn gedachten
Heeft hij alles online gekocht, waarna postduiven het thuis brachten
Wees gerust, alles is reeds vooraf door Santa getest
Want ook hier geldt: we only want the best!
Dat heeft ze wel verdiend, de laatste tijd had ze het zwaar [Jaja, gelijk traanoogjes]
En ik denk dat ze het heel graag afsluit, dit nare jaar. [Nogal ja, ik ben ook nog eens mn werk kwijt]
Hopelijk brengen de cadeautjes een lach op je gezicht
En anders lukt dat vast wel met dit armzalige gedicht.
Maak je pakje nu maar snel open
En als de inhoud bevalt: Secret Santa weet precies waar je alles kunt kopen! []
Veel liefs van je Secret Santa
Leuk gedichtLuie Santa
Ik kreeg er zeker een lach van op mn gezicht
En dan de cadeautjes
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: iets van Lush, een cupcakeje
, een theeblikje
En uitgepakt:
[ afbeelding ]
Links is een Fairytail Sugar Scrub (ken ik helemaal niet, ik ben een beetje uit de Lush, maar ruikt heerlijk! ) daarnaast dus het cakeje: Ik denk dat het een kaars is (want lont) en Re denkt dat het een zeepje is. En daarnaast dus een theezakje, smaak: superfruit
bursting with super berries
Klinkt en ruikt lekker!
Heel erg bedankt, Secret Santa!
Toen ik het pakketje kreeg rook het helemaal naar Lush en dacht ik gelijk aan Cat22Maar later bedacht ik dat het ook Memento-Mori kon zijn. Maar aangezien zij al iemand anders' Santa is denk ik dus: Cat22!
In de buurt qua radenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niet in de buurt qua wat? Fysieke afstand? Aanwezigheid in het topic?
Lief, vooral dat gedicht ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Beginstatus:
[ afbeelding ]
Toen ik het papier van het pakketje haalde zat er een doosje in (met een postcode op de achterkant) en bovenop zat het gedicht!
Lieve Leonie
Dus Santa ging op zoek voor jou, hij hoefde er zelfs geen tripje naar buiten voor te maken
Dat heeft ze wel verdiend, de laatste tijd had ze het zwaar [Jaja, gelijk traanoogjes]
En ik denk dat ze het heel graag afsluit, dit nare jaar. [Nogal ja, ik ben ook nog eens mn werk kwijt]
Leuk gedichtLuie Santa
En dan de cadeautjes
[ afbeelding ]
, een theeblikje
En uitgepakt:
[ afbeelding ]
Links is een Fairytail Sugar Scrub (ken ik helemaal niet, ik ben een beetje uit de Lush, maar ruikt heerlijk! ) daarnaast dus het cakeje: Ik denk dat het een kaars is (want lont) en Re denkt dat het een zeepje is. En daarnaast dus een theezakje, smaak: superfruit
Klinkt en ruikt lekker!
Toen ik het pakketje kreeg rook het helemaal naar Lush en dacht ik gelijk aan Cat22Maar later bedacht ik dat het ook Memento-Mori kon zijn. Maar aangezien zij al iemand anders' Santa is denk ik dus: Cat22!
Ik ben niet de enige die Cat dacht he?quote:
Ja, ik ben er heel blij meequote:Op donderdag 17 december 2009 @ 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, wat ontzettend lief en leuk!![]()
En wat kut van je werk
Lees jij alles terug?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef Takaiki het volgende:
Hier is Takkedinges![]()
Zit nog een paar topics terug, maar vind dat ik jullie niet langer kan laten wachten![]()
*uitpakken en foto's maken gaat*
Meid, hoe ráád je het zo!?quote:
Ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 december 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Meid, hoe ráád je het zo!?
(Bwhehehe, en ik maar vragen waar je dat doosje geluk kon kopen. Sorry)
Wat klote zeg.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef MissBliss het volgende:
... [Nogal ja, ik ben ook nog eens mn werk kwijt]...
2009 is met recht een kutjaarquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 21:51 schreef Ynske het volgende:MB je werk ook nog kwijt
leuk pakje!
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Leuk!!
Volgens mij heb jij de Lush die Ingetje mist.![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 21:51 schreef nieslief het volgende:
He bah MB het zit je ook niet mee he.
Maar 2010 wordt vast een topjaar.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef Enfermera het volgende:
Ik krijg soms nog steeds een hele nare associatie bij SS.Ben ik de enige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihiquote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
![]()
![]()
Ik ben gewoon nog slechter in raden dan jou![]()
![]()
Dank je wel
Ik zou werkelijk geen idee hebben wie het anders isquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Wat een leuk pakket en gedicht MB!
Maar Cat22 is al mijn SS, dus je gokt verkeerd
Ik hou ook van de onzin en het gehyper eromheenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Lees jij alles terug?
Tombolafan doet hele mooie overzichtjes.
Kom op, 2010 gaat gewoon jou jaar worden! Zie het positief in!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
2009 is met recht een kutjaarhopelijk wordt 2010 wat beter, of iig niet erger.
[..]
JaDat dacht ik ook al!
[..]
Ik hoop het
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef MissBliss het volgende:
Thanks allemaal
Laten we het nu weer over leuke dingen hebbenZoals Cat, die zo lief is voor zowel Goodbye als mij een pakketje te maken!
Haha idd! Dat komt omdat ik voor de rest weinig van m'n SS hoorde en nam daarom dus aan dat het iemand zou zijn die niet zo vaak online zou zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Oh en Bamba, ik heb jou dus ook al een paar keer letterlijk gezegd dat ik jou had he?
MrSubtle en ik verschillen wat dat betreft niet zoveel
Toen jij je pakje kreeg en zei dat het mooi was ingepakt zei ik nog 'Heb ik mooi gedaan he?'
En toen je zei dat je het idee had, nog voordat je het had uitgepakt, dat het iemand was die hier niet zo vaak komt vroeg ik ook al waar je dat idee vandaan haalde
Dat betekend dus ook dat er ergens iemand is die een pakketjes naar niemandsland verstuurd heeft.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:59 schreef MissBliss het volgende:
Thanks allemaal
Laten we het nu weer over leuke dingen hebbenZoals Cat, die zo lief is voor zowel Goodbye als mij een pakketje te maken!
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MB!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Kijk Ingetje dat links heeft buurmeisje dus gegetenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef MissBliss het volgende:
Beginstatus:
[ afbeelding ]
Lieve Leonie
Leuk gedichtLuie Santa
En dan de cadeautjes
[ afbeelding ]
, een theeblikje
En uitgepakt:
[ afbeelding ]
Klinkt en ruikt lekker!
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:00 schreef JJH het volgende:
Nah, nu moet ik ook eerlijk zijn. Goed gedaan Greys, geweldig.
Ik had je nog wel een tussendoor-opmerking gestuurd via de Geheime Vraag, maar idd niet teveel want ik was echt spookbang mezelf te verradenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha idd! Dat komt omdat ik voor de rest weinig van m'n SS hoorde en nam daarom dus aan dat het iemand zou zijn die niet zo vaak online zou zijn![]()
Maar over welke hint had oh-oh het nou vanmorgen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MB!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Er zit suiker op, dus ik snap haar welquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kijk Ingetje dat links heeft buurmeisje dus gegeten
In plaats van dat het meisje speelt met bellenblaas, is zel zelf bellenblaas.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zal dr leren zomaar pakjes open te makenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
In plaats van dat het meisje speelt met bellenblaas, is zel zelf bellenblaas.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Maes het volgende:
Ik kreeg een lieve doch dringende sms van Greys en hier ben ik eindelijk![]()
Er ging hier veel fout met afspraken vanmiddag en vanavond mijn hele planning in de war, maaaaaaaaaaaar hij staat, de kerstboomen is versierd, eindelijk
![]()
Nu mijn gedicht:
Trouwens mijn Secret Santa is Pagan (ik weet het zeker, bijna)
Een dame uit Capelle aan den IJssel leek aan Secret Santa meedoen wel fijn
Vooral iets warms voor in haar muts zou aangenaam zijn![]()
Dus vroeg Secret Santa zich af
Is die Maes niet een beetje maf![]()
Volgens hem ligt een theemuts toch meer in haar lijn![]()
Geniet ervan, fijne feestdagen
Je Secret Santa
Foto's komen eraaaaaaaaan!
Ja! Hoe geweldigquote:
Haha nee ken ik niet. Maar wat je voor me gekocht hebt ruikt heel erg lekkerquote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vond het moeilijk om mezelf niet te verraden
[..]
Ik had je nog wel een tussendoor-opmerking gestuurd via de Geheime Vraag, maar idd niet teveel want ik was echt spookbang mezelf te verraden![]()
De hint weet ik ook niet, want volgens mij zat er geen hint in mijn gedicht
Hoewel ik wel ooit heb gepost dat ik die mandarijntjes-doucheschuim (ken je dat? da's heeeeeeel zacht schuim!) van Rituals zo lekker vond
Rituals is echt heerlijk! Het is een soort van gel die verandert in een zacht schuim tijdens het douchen. En die geur is inderdaad ook héérlijk!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha nee ken ik niet. Maar wat je voor me gekocht hebt ruikt heel erg lekker. En idd je bericht tussendoor had je nog gestuurd
. Het heeft 14 uur (
) geduurd, maar ik weet m'n Secret Santa
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
In plaats van dat het meisje speelt met bellenblaas, is zel zelf bellenblaas.![]()
![]()
Ynske, nu verdenk ik jou m'n Secret Santa te zijn!quote:
Jaaaaaaa dat schuim! Ik heb er ook 2, hammam dinges en groene thee ietsquote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rituals is echt heerlijk! Het is een soort van gel die verandert in een zacht schuim tijdens het douchen. En die geur is inderdaad ook héérlijk!
Volgens mij heb ik die ook idd gekregenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rituals is echt heerlijk! Het is een soort van gel die verandert in een zacht schuim tijdens het douchen. En die geur is inderdaad ook héérlijk!
Net gedaan idd en wordt heerlijk zacht schuim idd!!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Bamba, spuit maar eens een heeeeel klein beetje op je hand, die gel, en wrijf er dan in!
Ik weet wel zeker dat je die hebt gekregen!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ook idd gekregen. Morgenvroeg meteen proberen
en de oogjes zijn van witte chocolaquote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zit suiker op, dus ik snap haar wel![]()
Haha, Greys is de SS van Bamba gewoon :S Dat je je al die tijd hebt ingehouden Greys!
Ik ga effe film kijken, kom straks wel weer kijken als Cat er hopelijk is
Foto's hebben de hele dag al geen haast.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:14 schreef Maes het volgende:
Och die foto's het schiet niet echt op, nog even geduld
sorry ik moet je teleurstellen, ik ben t nietquote:Op donderdag 17 december 2009 22:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ynske, nu verdenk ik jou m'n Secret Santa te zijn!
Ook door dat gehaakte mutsje in het gedicht
Ja, Niesje, echt leuk.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke reportage Nies...die blije koppies
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Bamba, spuit maar eens een heeeeel klein beetje op je hand, die gel, en wrijf er dan in!
shower foam, en dan zou ik gewoon zelf even ruiken welke je lekker vindt! Deze heet volgensmij mandarin delight? En ik vind bijvoorbeeld sunrise ook geweldigquote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Wij hebben zo'n winkel in Emmen.
Hoe heet het?
*kopen gaat*
Leuk he. Ik zat ook al zo mee te glunderen met die tweequote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, Niesje, echt leuk.
Die blije, verraste koppies ook!
Wat zat erin dan???quote:Op donderdag 17 december 2009 22:18 schreef Takaiki het volgende:
Uitgepakt!![]()
Alleen moet ik heel even de foto's schuldig blijven, batterij is leeg![]()
Ik ben heel blij met mn cadeautjes![]()
![]()
![]()
Het was niet makkelijk voor mijn SS, vooral doordat ik straal door afwezigheid, maar toch heeft ZIJ een hele goede keus gemaakt![]()
![]()
Gedicht, kort maar krachtig:
Takaiki uit het zuiden
Hoorde de kerstklokken luiden
Een pakje voor haar
't Is een klein gebaar
De kerstsfeer laat zich zo aanduiden
Mijn gok: Ynske
Fujiyama foaming shower gel sensation!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Wij hebben zo'n winkel in Emmen.
Hoe heet het?
*kopen gaat*
Jammer van de foto's. Wat zat erin?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:18 schreef Takaiki het volgende:
Uitgepakt!![]()
Alleen moet ik heel even de foto's schuldig blijven, batterij is leeg![]()
Ik ben heel blij met mn cadeautjes![]()
![]()
![]()
Het was niet makkelijk voor mijn SS, vooral doordat ik straal door afwezigheid, maar toch heeft ZIJ een hele goede keus gemaakt![]()
![]()
Gedicht, kort maar krachtig:
Takaiki uit het zuiden
Hoorde de kerstklokken luiden
Een pakje voor haar
't Is een klein gebaar
De kerstsfeer laat zich zo aanduiden
Mijn gok: Ynske
Ooooh ja die is lekker.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Fujiyama foaming shower gel sensation!![]()
Ben er zelf echt ook helemaal wild van! Het komt als gel uit het pompje, maar het wordt superzacht schuim, een beetje als scheergel/schuim! En het ruikt zalig naar mandarijntjes en een beetje kanelig ofzo.
[ afbeelding ]
Mandarin & mint zie ik net!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
shower foam, en dan zou ik gewoon zelf even ruiken welke je lekker vindt! Deze heet volgensmij mandarin delight? En ik vind bijvoorbeeld sunrise ook geweldig
Ik zeg meestal gewoon, die rooie of die groene of die oranjequote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
De rest van de foto's en gedichten zie/lees ik morgenmiddag wel.
Voor nu moet ik mijn waterbed op gaan zoeken, ben alweer ruim een uur over mijn geplande tijd.
Dat wordt weer maar 5 uurtjes slaap te gaan voordat de wekker afloopt.![]()
Veel plezier nog en welterusten voor straks.
Tot morgen.
Hoeveel dagen per week werk jij eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor nu moet ik mijn waterbed op gaan zoeken, ben alweer ruim een uur over mijn geplande tijd.
Tot morgen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Tot morgen.
Lekker, een waterbed!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Tot morgen.
Ze zag idd wat wit toenstraks aan de deurquote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:30 schreef nieslief het volgende:
Ik ga ook slapen.
Ik zie morgen wel hoe het met het raden is afgelopen.
Miss Bliss, wist je dit van je werk? Of onverwacht?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:51 schreef Ynske het volgende:MB je werk ook nog kwijt
leuk pakje!
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil voor mijn lootje nog even kwijt dat de cadeaus die ik zelf kreeg toch wel een hint waren
En nu kan je er dus niet uit met de auto?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Slaperds![]()
Ik ga ook op tijd, ik verwacht morgen de auto uit te moeten hakken, dus extra vroeg op![]()
Er heeft trouwens een of andere triangeljosti z'n auto voor onze oprit geparkeerd en ik heb geen idee wie het is.
En geen zin om overal aan te bellen, heb al 2 keer droge sokken en broek aan moeten trekken vandaag.
Goh.....Maes, mijn Pagan? Niets van gemerktquote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Maes het volgende:
Er ging hier veel fout met afspraken vanmiddag en vanavond mijn hele planning in de war, maaaaaaaaaaaar hij staat, de kerstboomen is versierd, eindelijk
![]()
Nu mijn gedicht:
Je Secret Santa
Ik maak me alleen zorgen om Muisjequote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat leuk allemaal, ik vind het echt super geslaagd deze dag![]()
MB![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk een gok maar ik kan niemand anders bedenken.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Wat een enige kadootjes Maes!
En je weet zeker dat het Pagan is? Of is het nog een gok?
Simon Levelt.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef Maes het volgende:
Eerst: Bobbie past op het pakje (niet echt ze had totaal geen interesse)
[ afbeelding ]
Het mes waarmee het pakje opengemaakt gaat worden![]()
[ afbeelding ]
Het gedichtop de krant van vandaag
![]()
[ afbeelding ]
Nog een doosje![]()
[ afbeelding ]
Doosje open (ik zie thee, lekker)
[ afbeelding ]
Cadeautjes eruit
[ afbeelding ]
Cadeautjes uitgepakt, ik kreeg soorten thee, een zeefje om in heet water er echt thee van te maken en een hele leuke mok. Goed gedaan Santa, ik was de enige in dit huishouden die geen eigen mok had.
[ afbeelding ]
Dankuwel lieve Secret Santa Pagan![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik maak me alleen zorgen om Muisje![]()
Had haar nog gesmst begin van de avond en ze zou zich nog even laten zien, maar het is niet gelukt helaas
Waarom denk je niet dat ik zo'n leuk cadeautje voor jou kan kopenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef Maes het volgende:
Tuurlijk een gok maar ik kan niemand anders bedenken.
Ach, muis loopt echt niet in zeven sloten tegelijk, die komt straks vast wel om het hoekje kijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Had haar nog gesmst begin van de avond en ze zou zich nog even laten zien, maar het is niet gelukt helaas
Och das jammer, dan voelt ze zich zeker niet goedquote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is één van de weinig leuke dingen als ik weer in het UMCG lig,quote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef Bamba het volgende:
De shampoo ruikt ook echt heerlijk. Volgende keer maar eens een Rituals winkel inspringen
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waarom denk je niet dat ik zo'n leuk cadeautje voor jou kan kopen
What??quote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is één van de weinig leuke dingen als ik weer in het UMCG lig,
ze hebben daar een Rituals winkel......
quess what....
Tel daarbij op een leuke dokter die je er ff heen rijdt....jij gaat je vast wel vermakenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat is één van de weinig leuke dingen als ik weer in het UMCG lig,
ze hebben daar een Rituals winkel......
quess what....
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef Takaiki het volgende:
Ow, ik denk ik vertel het met de foto's: batterij hangt in de lader![]()
Maar natuurlijk kunnen jullie niet wachten en dat had ik kunnen weten![]()
![]()
Een bakje met geurkaarsjes en wierrookkegeltjes van Bain d' esprit en een boekje van Terry Pratchett.
Ik heb van hem nog niets gelezen, maar uit de verhalen van Cat op te maken, weet ik zeker dat ik het leuk ga vinden![]()
Ik gok Ynske omdat het pakje met een luxe bolide persoonlijk is afgeleverd en aangezien MrS (die ik eerst verdachtte) al iemand anders blijkt te hebben en zij wel eens in Heerlen vertoeft en daarbij langs Weert moet....
Ja, Greys had het al verklapt....jij had mijquote:
Och, ik heb anders een leuke man die me er heen rijd, als de dokter geen tijd heeftquote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tel daarbij op een leuke dokter die je er ff heen rijdt....jij gaat je vast wel vermaken
Ik neem het haar ook absoluut niet kwalijk hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Muis komt wel weer bovendrijven. Als ze er niet is, dan lukt het blijkbaar ff niet.
Duimen en eenvoor Muis!
Dat gaat voor mij ook niet lang duren.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga naar bed en zie morgen wel of mijn lootje mij nog geraden heeft.
Jij boef!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, Greys had het al verklapt....jij had mij
En wat zeiden de buren toen over het breekbare cadeautje?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys; ik ben nog weer bij de buren aan de deur geweest ivm een auto voor onze oprit (ik kon er dus niet op en nu nog niet) en om te vragen naar een breekbaar cadeautje.
Toen stond buurmeisje erbij (de oppas was er nog)![]()
Maes, wat leuk!
Wie had jij dan.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
ja dat is wel 1 nadeel, dat ik niet mee kan hyperen over wie mij heeft enzo
Leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
nog heel eventjes tot half 12
morgen schandalig uitslapen, wil er gewoon nog even zijn voor Cat
Ja, wij gaan er hier vanuit dat Muis Pagan had.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem het haar ook absoluut niet kwalijk hoor
Vind het alleen juist zo sneu dat ze alle lol heeft moeten missen, dat bedoelde ik
Muizel, ik hoop dat je plezier beleeft aan het teruglezen
Uitslapen wel, maar niet schandalig. Wekkertje gaat op uiterlijk 10u denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:01 schreef Ynske het volgende:
nog heel eventjes tot half 12
morgen schandalig uitslapen, wil er gewoon nog even zijn voor Cat
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:02 schreef Enfermera het volgende:
Pfff ben kapot, ga ook lekker slapen.
Succes allen die nog hun secret santa moeten raden!![]()
![]()
hoe later ik mn pillen neem hoe langer ik slaapquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Uitslapen wel, maar niet schandalig. Wekkertje gaat op uiterlijk 10u denk ik.
Ik heb trouwens helemaal geen zin in morgen.We moeten morgen een rouwtje rijden en dat is toch de minst leuke kant van het beroep...
ja arme Laraquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef Maes het volgende:
Ik lees net even foto's van honden (of zoiets) topic, wat een leed daar zeg, zielig hoor
Ik snap jou wel hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
Ik neem het haar ook absoluut niet kwalijk hoor
Vind het alleen juist zo sneu dat ze alle lol heeft moeten missen, dat bedoelde ik
Muizel, ik hoop dat je plezier beleeft aan het teruglezen
die zat toch in verweggistan ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef kitao het volgende:
mijn vriendinnendelletje is onderweg....
De anderequote:
De oppas was er, de buren benne nog niet thuis.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat zeiden de buren toen over het breekbare cadeautje?
idd wat een schrikquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef Maes het volgende:
Ik lees net even foto's van honden (of zoiets) topic, wat een leed daar zeg, zielig hoor
Molotovcoctail erin,quote:Op donderdag 17 december 2009 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Slaperds![]()
Ik ga ook op tijd, ik verwacht morgen de auto uit te moeten hakken, dus extra vroeg op![]()
Er heeft trouwens een of andere triangeljosti z'n auto voor onze oprit geparkeerd en ik heb geen idee wie het is.
En geen zin om overal aan te bellen, heb al 2 keer droge sokken en broek aan moeten trekken vandaag.
Ik ben benieuwd wat ze zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De oppas was er, de buren benne nog niet thuis.
Ik ga morgen wel ff langs
Ja ook hoi!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef kitao het volgende:
mijn vriendinnendelletje is onderweg....
dat is idd niet zo fijn, succesquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Uitslapen wel, maar niet schandalig. Wekkertje gaat op uiterlijk 10u denk ik.
Ik heb trouwens helemaal geen zin in morgen.We moeten morgen een rouwtje rijden en dat is toch de minst leuke kant van het beroep...
Het hoort er nu eenmaal bij en zo af en toe een keertje is niet erg hoor. Als ik het op een gegeven moment maar niet drie keer in de week heb. Ondanks dat ik de mensen niet ken, hakt het er toch altijd wel in, het is gewoon de sfeer die mij altijd weer doet denken aan begrafenissen in mijn eigen familie.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Maes, slaap lekker!
Enfermera, jij ook lekker slapen en niet teveel zorgen
JJH, sterkte morgen, da's idd niet een fijn vooruitzicht
Elies, fijn dat je het begreep
[..]
Ik ben benieuwd wat ze zeggen
En of hun kind nog bellen blaast!
[..]
Ja ook hoi!
En veel plezier zullen we maar zeggen.
oh god dat heb ik een keer meegemaakt, mijn vader had medicijnen nodig en dus moest mijn moeder snel met de auto de straat uit, alleen had er een of andere kwast dubbelgeparkeerd, omdat de buurman een feestje hadquote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Molotovcoctail erin,
-josti meldt zich
-ruiten ontdooit, klaar!
Lieve, lieve Maes,quote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef Maes het volgende:
![]()
Nu mijn gedicht:
Je Secret Santa
Als ze maar gaat koken en de troep op gaat ruimen , dan hou ik tenminste nog een beetje van haar.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ja ook hoi!
En veel plezier zullen we maar zeggen.
je slist een beetjequote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!
*ss-list aanpassen gaat*
Ik verander mijn ui , je laat me schrikken met je stoicijns gedrag...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god dat heb ik een keer meegemaakt, mijn vader had medicijnen nodig en dus moest mijn moeder snel met de auto de straat uit, alleen had er een of andere kwast dubbelgeparkeerd, omdat de buurman een feestje had![]()
aanbellen bij buurman, of de auto even een paar meter opzij kon...
nee dat kon niet![]()
toen ben ik stoicijns benzine over zijn mtorkap gaan gieten
toen kon de auto ineens wel weg
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze maar gaat koken en de troep op gaat ruimen , dan hou ik tenminste nog een beetje van haar.
Ik denk het niet.....
Doe je dit nou expres, van dit non-likable dingen posten?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef kitao het volgende:
[..]
Als ze maar gaat koken en de troep op gaat ruimen , dan hou ik tenminste nog een beetje van haar.
Ik denk het niet.....
Tsjaquote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef Maes het volgende:
Jij kan dat best en misschien nog beter
Nu ben ik zo aan het twijfelen
voyeurquote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Hahaha hoe geniaal, hier in de flat hebben we op de gang glazen platen liepen er net twee onwijs mooie katten op, geniaal zo van onderen, een noorse boskat en britje volgens mij
Me too, zometeen weer tramadol, gelukkigquote:Op donderdag 17 december 2009 23:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe later ik mn pillen neem hoe langer ik slaap
waarom , wees blij voor me , wil jij graag alleen zijn ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres, van dit non-likable dingen posten?
Ik vind het wat moeilijk (understatement) om hier vriendelijk op te reageren.
Hoop dat je me dat niet kwalijk neemt
Wij zijn blij met Maes en de restquote:Op donderdag 17 december 2009 23:06 schreef Maes het volgende:
Ik had graag op Cat gewacht maar ik ga toch naar bed. Slecht geslapen vannacht en deze drukke chaotische dag eisen zijn tol.
Cat dikkeen veel plezier met uitpakken en foto's maken enz.
Voor iedereen Tot morgen![]()
* Maes is blij bij dit kliekje te horen
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgenavond weer lekker een nachtdienst. Die behapstuk ik een stuk beter.
ben jij f&f mod?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Hahaha hoe geniaal, hier in de flat hebben we op de gang glazen platen liepen er net twee onwijs mooie katten op, geniaal zo van onderen, een noorse boskat en britje volgens mij
quote:
Greys, van Cat moeten we negeren!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres, van dit non-likable dingen posten?
Ik vind het wat moeilijk (understatement) om hier vriendelijk op te reageren.
Hoop dat je me dat niet kwalijk neemt
Een serieuze vraag:quote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef kitao het volgende:
Ik denk het niet.....
nietwaar , cat was een beetje 22 graden bijgedraaid zei ze.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Greys, van Cat moeten we negeren!!!!!
(is Maes nou de SS van DML?)
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Goh.....Maes, mijn Pagan? Niets van gemerkt
nee , echt niet , het is hier een ongelooflijke puinhoop en ik eet chips en blikvoer.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een serieuze vraag:
Ben je....:
a) gewoon een ongelofelijke botte lul
b) onzeker en daarom voor het gemak maar wat overdreven stoer
c) een klein beetje afwijkend van de norm; een medemensch met een uitdaging
d) anders, namelijk: .....
Echt. Enlighten me, want ik kom er niet uit
Je geeft geen antwoord op de vraag, want:quote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef kitao het volgende:
nee , echt niet , het is hier een ongelooflijke puinhoop en ik eet chips en blikvoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |