1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
Oh ja foto's
Kjell pakt zijn tasje en Gawain is al begonnen.
[ afbeelding ]
Punt.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
lief is verwarrend met nieslief en met mensen hun vriendjes en vriendinnetjes
Ik ben al een afkortingquote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo goed als iedereen word afgekort met de letters kijk maar naar Ll, MM, MB etc
Dan is het Groentje, lekker makkelijk, lekker kort.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Groentje vind ik trouwens ook goed, klopt helemaal (in meerdere opzichten)
Dat is om grijze haren van te krijgen inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef Bamba het volgende:
Ben ik onderhand de eerste die het uitgepakt heeft, kan ik gewoon m'n SS niet raden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Punt.
ik hoor trouwens net dat er democratisch is besloten dat we voor madeliefje gaan .![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel een diep vijvertje, maar er ligt nu ook sneeuw op
Kan me voorstellen dat je daar van baalt; als er niets is valt er ook niets te behandelenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Zo, heb ff alle topics doorscrollt, supergaaf al die pakketjes!![]()
On another note; heb vandaag mn echo gehad van mn schouder, alles is in orde. Zelfs de peesontsteking zien ze niet.Ik ben wel blij dat er niks raars zit, maar mn gevoel is zo vaag hierbij, ik was zo depressief nadat dat geconstateerd was.. Wat is het dan? Er zit niks, maar ik heb wel pijn, ben ik dan gek? Zo'n gevoel krijg ik er echt bij
Heel deprimerend. Magoed, morgen fysio en daarna even een weekje weg, hoop dat ik mn gedachten op een rijtje kan zetten.
Die heb ik lekker nog nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is om grijze haren van te krijgen inderdaad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoi.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
On another note; heb vandaag mn echo gehad van mn schouder, alles is in orde. Zelfs de peesontsteking zien ze niet.Ik ben wel blij dat er niks raars zit, maar mn gevoel is zo vaag hierbij, ik was zo depressief nadat dat geconstateerd was.. Wat is het dan? Er zit niks, maar ik heb wel pijn, ben ik dan gek? Zo'n gevoel krijg ik er echt bij
Heel deprimerend. Magoed, morgen fysio en daarna even een weekje weg, hoop dat ik mn gedachten op een rijtje kan zetten.
quote:
Da's echt vervelend. Kunnen ze dan niks met een MRI scan ofzo? Of heb je die al gehad?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Dat is behoorlijk klote ja. Want je bent nog niet van die pijn af, maar het kan nu ook niet verder behandeld worden dus, behalve fysio?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
* Pagan zegt Daisycutter.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef nieslief het volgende:
Oh ja hoi groenmetmadeliefjes.
Hoe gaan we haar noemen? Die naam is toch veeel te lang om te typen.
Ik denk niet dat dat nodig is, voor het ging vriezen heeft mijn moeder er al een oude snorkel ingedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Tipje....er voorzichtig een wak in maken door een steelpannetje met heet water op het ijs te zetten en daarna zo'n luchtpompje met een bruissteentje (bij de vijverafdeling van een tiumcentrum of een dierenwinkel verkrijgbaar) in de vijver doen....hou je altijd een wak vrij en is beter voor het afvoeren van de gassen die er altijd onstaan in een vijver en voor de zuurstofvoorzienig van het vijverwater.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Woeiiiiiz!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga nu even foto's verkleinen en uploaden en gedichtje typen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nodig is, voor het ging vriezen heeft mijn moeder er al een oude snorkel ingedaan, waardoor de vissen kunnen ademen..
Leuk! Ik ben benieuwd, al heb ik het niet helemaal gevolgdquote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef MissBliss het volgende:
troost...RSI is ook (vaak)niet te zien ...heel veel mensen kregen ook het stempel "tussen de oren" opgespeld maar gewoon verder laten onderzoeken....sterktequote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Ja, haha, nu zie je een dikke witte laag sneeuw met een oranje snorkel erboven uitquote:
Te laat.quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nodig is, voor het ging vriezen heeft mijn moeder er al een oude snorkel ingedaan, waardoor de vissen kunnen ademen..
Die is pas laat terugquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Te laat.![]()
Had jij trouwens nog meegekregen dat ik jou als mijn SS geraden had?
die is op cursus en is pas tegen half 12 thuisquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Bamba, Maes komt er zo aan!
Dan kan ze bevestigen of ontkennen of ze je SS is!
Dat schreeuwt om een foto.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ja, haha, nu zie je een dikke witte laag sneeuw met een oranje snorkel erboven uit
Wat is laat?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Ja, haha, nu zie je een dikke witte laag sneeuw met een oranje snorkel erboven uit
Jij kijkt scheef.....quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef gothic-blackie het volgende:
nieslief, hebbie de namen niet verkeerd, of kijk ik nou scheef op de foto
half 12quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat is laat?Dan word ik dus pas laat uit mijn lijden verlost
![]()
Wat lief !quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
Ok dan nu alle foto's in een post dan kunnen ze bij het lijstje geplakt worden
Kjell pakt pakje en Gawain is al begonnen
[ afbeelding ]
Natuurlijk vindt Gawain als eerste de chocolade
[ afbeelding ]
Kjell heeft die aan de kant gegooid terwijl Gawain probeert de chocolade uit te pakken want die vindt cadeautjes veeeeel leuker
[ afbeelding ]
En die heeft dan ook een mooie dvd van race auto's uitgepakt
[ afbeelding ]
Gawain heeft een dvd van een rode tractor!!!!
[ afbeelding ]
Helemaal goed gegokt Secret Santa. Als ze niet bezig zijn met treinen dan is Kjell idd aan het racen en Gawain is drukker met tractors en vrachtwagens.
Daarnaast kregen ze ook nog van die botsauto's met een afstandbediening eraan. Alleen daar heb ik geen foto's van. Dat uitpakken gaat zooooo snel.
Ze zijn er al wel de hele middag druk mee geweest.
Prachtig.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kjell heeft die aan de kant gegooid terwijl Gawain probeert de chocolade uit te pakken want die vindt cadeautjes veeeeel leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal goed gegokt Secret Santa. Als ze niet bezig zijn met treinen dan is Kjell idd aan het racen en Gawain is drukker met tractors en vrachtwagens.
Daarnaast kregen ze ook nog van die botsauto's met een afstandbediening eraan. Alleen daar heb ik geen foto's van. Dat uitpakken gaat zooooo snel.
Niet lachen.quote:
Als ik eraan denk zal ik het morgen doen (houd er wel rekening mee dat 'de vijver' er wat vreemd uitziet... oud bad als noodoplossingquote:
Nou, met een beetje geluk weet je het zo!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde film kijken vanavond, maar kan het ook niet uitstaan dat ik niet weet wie het is, dus blijf voorlopig nog maar hangen hier.
Trouwens Greys, kun jij mij op het lijstje van DTH in het rijtje van definitief zetten? Ik sta nu nog op onder voorbehoud
Wat een leuke ventjes heb je Niesquote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef nieslief het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja precies...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar van baalt; als er niets is valt er ook niets te behandelen
quote:
Ja, dat wil ik dus tzt ook doen, maar eerst ff de shockwave therapie van de fysio afwachten.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's echt vervelend. Kunnen ze dan niks met een MRI scan ofzo? Of heb je die al gehad?
Even lekker tijd voor jezelf nemen klinkt sowieso als een goed plan!
Nouja, als ze niks vinden lijkt me dat lastig. Ik ga nog even kijken wat het bij de fysio oplevert en anders maar weer naar de huisarts...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk klote ja. Want je bent nog niet van die pijn af, maar het kan nu ook niet verder behandeld worden dus, behalve fysio?
Liefquote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]... en typ eens wat groter joh, je mag nog steeds gewoon groot typen ook al is het SS avond... we willen nog steeds gewoon weten hoe het met je gaat
Ja idd.. Das ook zo bizar.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef trovey het volgende:
[..]
troost...RSI is ook (vaak)niet te zien ...heel veel mensen kregen ook het stempel "tussen de oren" opgespeld maar gewoon verder laten onderzoeken....sterkte
Thanksquote:
Op dit moment ben ik zo desperate dat ik serieus opensta voor alles. Al halen ze mn oude schouder eruit en pleuren ze er een nieuwe in zodat ik van mn pijn af ben op lange termijn zou ik het nog doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]k hoop voor je dat ze niet aankomen strakjes met van die corticospuiten.
Oh, en ik herkende ook een paar plekken.. Zwollywoodquote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef JJH het volgende:
Trouwens, trovey. Een paar van die foto's zijn bij jou in de buurt gemaakt.
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/14896/55/
No offense, maar eigenlijk ben jij de hoofdatractie van vandaag. Je loopt al 1,5 maand met je hintenboek rond te rennen en als he puntje bij het paaltje komt mis je bijna alles.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Enfermera, wat onzeker zeg! Ik snap dat je er van baalt, ondanks dat het eigenlijk goed nieuws is
Wist Nieslief nou al wie haar SS is??
* Greys is de draad helemaal kwijt
Nee ik weet nog niets.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Enfermera, wat onzeker zeg! Ik snap dat je er van baalt, ondanks dat het eigenlijk goed nieuws is
ik keek scheef op de fotowquote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef gothic-blackie het volgende:
nieslief, hebbie de namen niet verkeerd, of kijk ik nou scheef op de foto
Ja precies, dat is het gekkequote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Bamba het volgende:
Jij bent ook nog niet geraden als SS he Greys?
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
No offense, maar eigenlijk ben jij de hoofdatractie van vandaag. Je loopt al 1,5 maand met je hintenboek rond te rennen en als he puntje bij het paaltje komt mis je bijna alles.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
No offense, maar eigenlijk ben jij de hoofdatractie van vandaag. Je loopt al 1,5 maand met je hintenboek rond te rennen en als he puntje bij het paaltje komt mis je bijna alles.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh, en ik herkende ook een paar plekken.. Zwollywood![]()
Zit trouwens op Ravages laptop, en ik heb weer last van mijn RSI-gevoelige rechterhand..Bij de mijne ging dat eigenlijk al heel lang goed.. Ik stop even met posten, ik lees alleen nog, ok?
Je had goed gegoktquote:
Lief, thanksquote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef nieslief het volgende:
@ Enfermera bij mij is ook niks te zien hoor op de foto's maar toch heb ik wel pijn. Maak je niet gek ze kunnen niet toveren he met echo's en foto's sommige dingen kunnen ze gewoon niet zien. Enne gewoon je verhaal vertellen hier hoor. Ook al valt het een beetje weg in al dat geraad en gedoe.
YWquote:Op donderdag 17 december 2009 21:37 schreef nieslief het volgende:
Joehoe ik weet mijn Santa.
Dank je wel Ingetje het was helemaal leuk.
Ik denk die foto's allemaal bij mij inde buurt zijn gemaaktquote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef JJH het volgende:
Trouwens, trovey. Een paar van die foto's zijn bij jou in de buurt gemaakt.
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/14896/55/
Nope!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Bamba het volgende:
Jij bent ook nog niet geraden als SS he Greys?
Ik denk dat haar lootje ook nog niet is geweest. Ze zit vast te wippen op d'r stoel van ongeduldquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Inderdaad... iedereen negeert dat maar mooimaar mevrouw grijs glipt er goed langs met al haar sherlock holmes lijstjes
Jij bent liefquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
YW![]()
Ik had het pakje elders willen posten, maar door alle stress rondom Baloe heb ik het alsnog heul snel hier int durp op de post gedaan.
Ik zie het helemaal voor me!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat haar lootje ook nog niet is geweest. Ze zit vast te wippen op d'r stoel van ongeduld
Mijn lootje is niet eens in de buurtquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Inderdaad... iedereen negeert dat maar mooimaar mevrouw grijs glipt er goed langs met al haar sherlock holmes lijstjes
Op die derde foto staat ook een auto van mijn oude baas, ik heb al gevraagd wie die auto vandaag mee had.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk die foto's allemaal bij mij inde buurt zijn gemaakt..die derde foto is de Hanekamp....dat hondje komt me wel heel bekend voor
...is volgens mij van mensen in de straat achter mij en Conchita en Sasha zijn gek op hem...Max en die foto waar je het bord van Super de Boer op ziet staan is ook bekend...kom ik altijd langs
...en ja de molen is natuurlijk niet te missen....is mijn eigen straat
....wonder dat ik er nog niet opsta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En doe eens een wat lager tempo!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Cat!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn lootje is niet eens in de buurt
Hoe wist jij datquote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef JJH het volgende:
Te laat.![]()
Had jij trouwens nog meegekregen dat ik jou als mijn SS geraden had?
ja of muis, die ze steeds aan t roepen isquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |