jij kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de mok terughalen hoor, weest niet bang.
Maar ik vrees dat de Lush aka Spekkie in de vuilnisbak ligt inmiddels.
Kom je naar DTH de 9e?
Dan doe ik je persoonlijk m'n excuses aanbieden
Hoi, ik ben JJH, wie ben jij?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Ik moet ook nog even bijlezen ja
gewoon het lijstje pakken joh! bijna alles staat er in!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef nieslief het volgende:
Nou zeg dit gaat alweer zo hard.
Foto's van de boys die aan het uitpakken zijn zijn aan het laden.
Nu nog even bijlezen (zucht)
Sta ik er al op?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook.![]()
*Schrijft nog weer een extra kerstkaartenadres op het lijstje.
Hoi, ik ben Groenmetmadeliefjesquote:
als je je recentste schema even post dan kijk ik of en wat er aangepast moet worden...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef MrSubtle het volgende:
ik ben even niet meer aan het opletten hier... moet ik nog schema aanpassingen doen?
Ik gok Goodbye! Gok nr 4quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef MrSubtle het volgende:
ik ben even niet meer aan het opletten hier... moet ik nog schema aanpassingen doen?
Het enige adres wat ik van hier heb is van MrS. Als jij een kerskaart wil moet je even je adres pm-en, krijg je er een.quote:
mocht ik gaan, kun je meerijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij kan er ook niks aan doen
Maar ik kom de 9e misschien wel trouwens, had er nog niet op gereageerd omdat ik dacht dat ik moest werken maar dat is niet zoalleen ff kijken qua vervoer. ben OV-afhankelijke
Waar woon je?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar ik kom de 9e misschien wel trouwens, had er nog niet op gereageerd omdat ik dacht dat ik moest werken maar dat is niet zoalleen ff kijken qua vervoer. ben OV-afhankelijke
Hoi Groenmetmadeliefjesquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Hallo trouwens iedereen
Ik geloof nooit dat jij mijn adres niet hebt!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het enige adres wat ik van hier heb is van MrS. Als jij een kerskaart wil moet je even je adres pm-en, krijg je er een.
Had je je al voorgesteld of heb ik dat grandioos gemist?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Groenmetmadeliefjes
Sinds gisteren dit topic aan het volgen en meepraten natuurlijk..
Tot nu toe erg leuk
Mijn adres heb je als het goed is ook hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het enige adres wat ik van hier heb is van MrS. Als jij een kerskaart wil moet je even je adres pm-en, krijg je er een.
Een aantal mensen hebben lootjes getrokken en cadeaus/rijmen naar elkaar gestuurd. Het is natuurlijk de vraag wie wie had en daar zijn nu schema's voor...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Waar gaat het hier nu over (snap het niet helemaal, probeer dit topic terug te lezen, schema's?)
Iets met een dubbele ontkenning?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat jij mijn adres niet hebt!
Dit is topic nummer 5 volgens mij, van vandaag, weet je zeker dat je gaat terug lezen ?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Waar gaat het hier nu over (snap het niet helemaal, probeer dit topic terug te lezen, schema's?)
Ik heb me érgens een beetje half voorgesteld (volgens mij in topic 441, gaat zo snel hier..)quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je je al voorgesteld of heb ik dat grandioos gemist?
En vanzelfsprekend zijn wij leuk.
Nee!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Morretje het volgende:
Goodbye! Je mag antwoorden met ja of nee!!!!!!!![]()
![]()
Ja?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mijn adres heb je als het goed is ook hoor!
We hadden Secret Santa georganiseerd en vandaag is iedereen zijn/haar pakjes aan het uitpakken en aan het gokken wie dienst Santa isquote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Tof, al dat werk wat jij er in steekt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je je recentste schema even post dan kijk ik of en wat er aangepast moet worden...
Ik ook, om deze reden doe ik het vaak pas vlak voor kerst.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef Bamba het volgende:
Ik moet jullie hier ook allemaal nog een kerstkaart sturen. Ik moet zelfs al mijn kerstkaarten nog schrijven
Volgens mij had ik 'm toen naar iedereen gestuurd met het boekjes gebeuren..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet nu waarom ik tombolafans adres heb.
*Schrijft op.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet nu waarom ik tombolafans adres heb.
*Schrijft op.
via www.lootjestrekken.nl kan je dat automagisch regelenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Maar eh, hoe kwamen jullie dan aan elkaars adres? (of kenden jullie elkaar allemaal al..)
Als het af is straks heb je een of meerdere kringetjes... dan is het heel duidelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap echt geen ruk van dat schema van Subtle
Het klopt hoor, echt! Maar het duizelt me als ik er naar kijk, het ligt aan mij, ik heb geen inzicht in dat soort dingen (in welke dingen dan wel Greys? nou erhm....)
owja, vergeet niet om je adres daar weer weg te halen, anders staat t er volgend jaar nog!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
via www.lootjestrekken.nl kan je dat automagisch regelen
Nope, via lootjestrekken.nl.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Maar eh, hoe kwamen jullie dan aan elkaars adres? (of kenden jullie elkaar allemaal al..)
Dan kan ik dat nazoeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij had ik 'm toen naar iedereen gestuurd met het boekjes gebeuren..
Lekker makkelijk toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
owja, vergeet niet om je adres daar weer weg te halen, anders staat t er volgend jaar nog!
Ongveer 15 euro per persoon en vandaag was de uitpakdag.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Wauw, dat is echt handigMaar, kan iemand mij nu dan een beetje bijpraten (ben erg geïnteresseerd
), hoeveel mochten jullie dan uitgeven? En hadden jullie een dag waarop jullie het allemaal mochten openmaken gepland? Klinkt allemaal zo gezellig
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Wauw, dat is echt handigMaar, kan iemand mij nu dan een beetje bijpraten (ben erg geïnteresseerd
), hoeveel mochten jullie dan uitgeven? En hadden jullie een dag waarop jullie het allemaal mochten openmaken gepland? Klinkt allemaal zo gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit dus
en ALTER-EGO en ik waren hier te laat, en hebben wat naar elkaar gestuurd
🐙
Maximaal een tientje pp excl verzenden, was gezegd, maar als ik zo alles voorbij zie komen is er hier en daar wel overheen gegaan volgens mij. We zouden het voor de 7de december versturen en dan vandaag openmaken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Gezellie!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nokwanda - DML moet groenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nokwanda - DML moet groen
Strega - Nokwanda moet groen
(gewone gokken weet ik even niet, ga nu eten!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu echt eten!J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, die vond al het pakpapier ook helemaal geweldig!quote:
Dan ben je, althans volgens mij, onze Benjaminquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
Even een antwoord op de vragen:
* Ik ben 15
* Huisdieren: hondje (Karel), twee ouwe kippen (Klaartje en Oekie), drie cavia's (Koffie, Pieps en Betje), een oud konijn (Witje), goudvissen (in een bevroren vijvertje..) Dat was het
Gave namen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
* Ik ben 15
* Huisdieren: hondje (Karel), twee ouwe kippen (Klaartje en Oekie), drie cavia's (Koffie, Pieps en Betje), een oud konijn (Witje), goudvissen (in een bevroren vijvertje..) Dat was het
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die vond al het pakpapier ook helemaal geweldig!![]()
[ afbeelding ]
Vijvertje vriest niet helemaal tot de bodem dicht?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
* Ik ben 15
Dan ben je net een jaartje jonger dan mijn zoon.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
* Ik ben 15
quote:
En anders mag je deze wel van Greys lenen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijvertje vriest niet helemaal tot de bodem dicht?
Da's mijn zorg namelijk
Maes smst dat ze er zo aan komt, die was ff kerstboom kopen en optuigen!
gmmquote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef nieslief het volgende:
Oh ja hoi groenmetmadeliefjes.
Hoe gaan we haar noemen? Die naam is toch veeel te lang om te typen.
Heldin van de dag.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dit topic helemaal bijgelezen!
Greys, dat jij niks door had ook![]()
Echt onvoorstelbaar![]()
En Ing en MM wat kut zeg, maja, jullie kunnen dr alletwee niks aan doen, dus excuses heen en weer lijken me geheel overbodig![]()
Ik weet denk ik wie de SS van GB is, makkie
Nee hoor, het is wel een diep vijvertje, maar er ligt nu ook sneeuw opquote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijvertje vriest niet helemaal tot de bodem dicht?
Da's mijn zorg namelijk
Maes smst dat ze er zo aan komt, die was ff kerstboom kopen en optuigen!
Gewoon groen, of lief. Dat klinkt ook wel schattig.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef nieslief het volgende:
Oh ja hoi groenmetmadeliefjes.
Hoe gaan we haar noemen? Die naam is toch veeel te lang om te typen.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Echt onvoorstelbaar![]()
Ik denk dat ik dat ook weet jaquote:Ik weet denk ik wie de SS van GB is, makkie
Madeliefjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon groen, of lief. Dat klinkt ook wel schattig.
Dat was vanwege de bambi kaartquote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Goodbye, dat schiet lekker op alvast!
Weet jij je eigen SS nou al?quote:
Doe mij eens die hint van mijn SS pm-en. Die weet ik namelijk nog steeds nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Echt onvoorstelbaar![]()
En Ing en MM wat kut zeg, maja, jullie kunnen dr alletwee niks aan doen, dus excuses heen en weer lijken me geheel overbodig![]()
Ik weet denk ik wie de SS van GB is, makkie
Klinkt wel wat...quote:
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was vanwege de bambi kaart![]()
Dan denk ik Cat22!
Die vind ik goedquote:
lief is verwarrend met nieslief en met mensen hun vriendjes en vriendinnetjesquote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon groen, of lief. Dat klinkt ook wel schattig.
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan denk ik Cat22!
Bij die Bambi kaart moest ik aan Bamba denken, maar die had al iemand.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan denk ik Cat22!
zo goed als iedereen word afgekort met de letters kijk maar naar Ll, MM, MB etcquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Klinkt wel wat...
boos ofzo![]()
Verzin eens wat anders![]()
(die enorme boor gaat vast helpen bij het vijvertje)
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
Oh ja foto's
Kjell pakt zijn tasje en Gawain is al begonnen.
[ afbeelding ]
Ja, het was ook mijn eerste idee, gelijk toen ik de zoete lucht uit de doos rook! Maar de Bambi kaart wat een slinkse manoeuvrequote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Al dacht ik eerst dat zij mij had
Neequote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet jij je eigen SS nou al?
Wie was je laatste gok? Ben ff de tel kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |