quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Bamba het volgende:
Jij bent ook nog niet geraden als SS he Greys?
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
No offense, maar eigenlijk ben jij de hoofdatractie van vandaag. Je loopt al 1,5 maand met je hintenboek rond te rennen en als he puntje bij het paaltje komt mis je bijna alles.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
No offense, maar eigenlijk ben jij de hoofdatractie van vandaag. Je loopt al 1,5 maand met je hintenboek rond te rennen en als he puntje bij het paaltje komt mis je bijna alles.
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh, en ik herkende ook een paar plekken.. Zwollywood![]()
Zit trouwens op Ravages laptop, en ik heb weer last van mijn RSI-gevoelige rechterhand..Bij de mijne ging dat eigenlijk al heel lang goed.. Ik stop even met posten, ik lees alleen nog, ok?
Je had goed gegoktquote:
Lief, thanksquote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef nieslief het volgende:
@ Enfermera bij mij is ook niks te zien hoor op de foto's maar toch heb ik wel pijn. Maak je niet gek ze kunnen niet toveren he met echo's en foto's sommige dingen kunnen ze gewoon niet zien. Enne gewoon je verhaal vertellen hier hoor. Ook al valt het een beetje weg in al dat geraad en gedoe.
YWquote:Op donderdag 17 december 2009 21:37 schreef nieslief het volgende:
Joehoe ik weet mijn Santa.
Dank je wel Ingetje het was helemaal leuk.
Ik denk die foto's allemaal bij mij inde buurt zijn gemaaktquote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef JJH het volgende:
Trouwens, trovey. Een paar van die foto's zijn bij jou in de buurt gemaakt.
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/14896/55/
Nope!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Bamba het volgende:
Jij bent ook nog niet geraden als SS he Greys?
Ik denk dat haar lootje ook nog niet is geweest. Ze zit vast te wippen op d'r stoel van ongeduldquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Inderdaad... iedereen negeert dat maar mooimaar mevrouw grijs glipt er goed langs met al haar sherlock holmes lijstjes
Jij bent liefquote:Op donderdag 17 december 2009 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
YW![]()
Ik had het pakje elders willen posten, maar door alle stress rondom Baloe heb ik het alsnog heul snel hier int durp op de post gedaan.
Ik zie het helemaal voor me!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat haar lootje ook nog niet is geweest. Ze zit vast te wippen op d'r stoel van ongeduld
Mijn lootje is niet eens in de buurtquote:Op donderdag 17 december 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Inderdaad... iedereen negeert dat maar mooimaar mevrouw grijs glipt er goed langs met al haar sherlock holmes lijstjes
Op die derde foto staat ook een auto van mijn oude baas, ik heb al gevraagd wie die auto vandaag mee had.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk die foto's allemaal bij mij inde buurt zijn gemaakt..die derde foto is de Hanekamp....dat hondje komt me wel heel bekend voor
...is volgens mij van mensen in de straat achter mij en Conchita en Sasha zijn gek op hem...Max en die foto waar je het bord van Super de Boer op ziet staan is ook bekend...kom ik altijd langs
...en ja de molen is natuurlijk niet te missen....is mijn eigen straat
....wonder dat ik er nog niet opsta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En doe eens een wat lager tempo!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Cat!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn lootje is niet eens in de buurt
Hoe wist jij datquote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef JJH het volgende:
Te laat.![]()
Had jij trouwens nog meegekregen dat ik jou als mijn SS geraden had?
ja of muis, die ze steeds aan t roepen isquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |