Ja, maar die oude bijzondere momenten moeten er ook bij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef superjojo het volgende:
tvp, en check mij de OP hebben vernieuwd...
Maar die van Hugo Borst was kapot en de Dik Voormekaar Show was helemaal niet leukquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar die oude bijzondere momenten moeten er ook bij.
Dus maassen was gefrustreerd over haar optreden en vond dat hij daar z'n kwakje over kwijt moest? Die maassen kwam er niet eens goed uit, kon op geen 1 vraag van paay goed antwoord geven maar kwam enkel met ongefundeerde en loze opmerkingen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke, nog een keer dan om mijn punt duidelijk te maken. Als je de bal kaatst kun je hem terug verwachten. Dus als Paay het nodig vindt om zich te misdragen bij Jensen, dan moet ze niet moeilijk doen als ze aangepakt wordt door Maassen. Het was van beide ongepast en smakeloos.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef thingamajig het volgende:
Wat heeft Patricia Paay uberhaupt eigenlijk gedaan, behalve 3x in de Playboy staan en jury spelen bij een of andere talenten (ahum) show???
Maassen laat mij al vele jaren lachen om zijn shows en daarvoor ben ik hem dankbaar. Ik hoef geen 60-jarige doos in de Playboy.
Theo had volkomen gelijk tijdens DWDD. Het werd tijd dat die smerige aandachtshoer eens wat tegengas kreeg.
Fout.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Speelman en Speelman is de naam waaronder ze nu optreden met volkomen kut show
doe wat goed voelt zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we eindelijk eens kappen over Maassen en die domme doos?
quote:Gasten in de uitzending zijn: Arend Jan Boekestijn, deelneemsters Sylvia en Merel uit 'KRO's Rode Kamer' en illusionistenduo Scott & Muriel. Muziek wordt verzorgd door Eefje en Marc-Marie Huijbregts is tafelheer.
Het lijkt zijn zoon sterk dat dit echt is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:31 schreef tim. het volgende:
Matthijs serieus op Twitter? Bijna 500 600 700 followers in minder dan een uur.
Ik vind het nog steeds ongelofelijk dat hij de VVD is uitgezet. Maar anderzijds ook wel weer typerend voor de VVD van de laatste jarenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:42 schreef tong80 het volgende:
Niet van mijn partij maar intelligente man. Kende hem niet. Vreemd dat zo iemand de nek wordt afgesneden.
En ze moeten de bever zien te vinden van patricia paay.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:17 schreef tong80 het volgende:
Zometeen Sjakie Swart Albert Mol Willy Dobbe en Simon Tahamata in een doolhof als marmot
Ja die heeft net zoveel aan zijn uiterlijk laten doen als Patricia paayquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef Ritmo het volgende:
Agassi maandag, das wel een grote naam zeg!
Zullen we Matthijs dan voor het eerst Engels gaan horen praten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef Ritmo het volgende:
Dennis the Pennis tegen Arnold Schwarzenegger :quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef Ritmo het volgende:
Dat heeft ie toch wel vaker gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zullen we Matthijs dan voor het eerst Engels gaan horen praten?
Ja, omdat Matthijs oprecht bang leek. Op dezelfde manier als bij Freek de slangenman.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dennis the Pennis tegen Arnold Schwarzenegger :
Je bent de grootste naam in Hollywood. 25 letters.
Ik ben toch een redelijk vaste DWDD-kijker, maar kan me niet herinneren dat ik het hem ooit heb zien doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch wel vaker gedaan?
Gelukkig is Jan Mulder de tafelheer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zullen we Matthijs dan voor het eerst Engels gaan horen praten?
Volgens mij wel een paar keer. Tijdje terug met die lesbische vrouw met die actrice uit Engeland nog.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:26 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik ben toch een redelijk vaste DWDD-kijker, maar kan me niet herinneren dat ik het hem ooit heb zien doen.
Ligt er een beetje aan. Als Mattijs maar niet de hele tijd Andre gaat zich verafgoden en over Kristel Methf gaat beginnen. Maar op zich wel weer eens wat andersquote:
inderdaad en dat is dan ook prettigquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:36 schreef Ringo het volgende:
Met dat soort gasten vervalt Van Nieuwkerk vaak in een GroteHeldenLegendarischeMannen-toontje. Zoals veel kerels obligaat over sporters kunnen doorzaniken.Dan wou ik altijd dat ik vrouw was.
Niet gezien, en UitzendingGemist werkt niet op mijn smartphone... laptop is onlangs overleden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:26 schreef Manono het volgende:
[..]
inderdaad en dat is dan ook prettig
al raakte Sjaak laatst wel een snaar moet ik toegeven
Elke dag dat jij iets op het forum post, tover je een glimlach op mijn gezicht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:18 schreef starla het volgende:
[..]
En ze moeten de bever zien te vinden van patricia paay.
Ik zeg dan 'Neuken ?'quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Elke dag dat jij iets op het forum post, tover je een glimlach op mijn gezicht.
Als ik dit zo lees, blijft het niet bij een glimlach...quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Elke dag dat jij iets op het forum post, tover je een glimlach op mijn gezicht.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, blijft het niet bij een glimlach...
Ik moet toegeven dat ik die uitzending nou net gemist had, maar heb het net bekeken op de site van DWDD. Hij spreekt er inderdaad even Engels, maar het blijft beperkt tot één zin/statement direct na een instartje. Een interview in het Engels is wel wat anders. Ben simpelweg benieuwd hoe hij dat doet, of dat hij heel erg op Jan Mulder gaat leunen. Zou leuk zijn als er wat vaker buitenlandse gasten/muziekbandjes bij DWDD gaan aanschuiven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij wel een paar keer. Tijdje terug met die lesbische vrouw met die actrice uit Engeland nog.
Hoe heb je aan de hand van die beschrijving die aflevering/fragement gevonden?quote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik die uitzending nou net gemist had, maar heb het net bekeken op de site van DWDD. Hij spreekt er inderdaad even Engels, maar het blijft beperkt tot één zin/statement direct na een instartje. Een interview in het Engels is wel wat anders. Ben simpelweg benieuwd hoe hij dat doet, of dat hij heel erg op Jan Mulder gaat leunen. Zou leuk zijn als er wat vaker buitenlandse gasten/muziekbandjes bij DWDD gaan aanschuiven.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe heb je aan de hand van die beschrijving die aflevering/fragement gevonden?
Kunnen ze beter Hans Teeuwen de vragen laten stellen, die spreekt prima Engels.quote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Holland Sport sprak Mathijs ook wel eens Engels, maar dat was echt niet vlekkeloos, bijna amateuristisch.
Zeker met Jan Mulder als tafelheer wordt echt tenenkrommend ben ik bang, wel toffe gasten trouwens!
M'n nichtjequote:Komende uitzending
Gasten in de uitzending van maandag 14 december zijn: Alexander Pechtold, Hans Teeuwen, Diederik Ebbinge, Jamie Grant en Andre Agassi. Tafelheer is Jan Mulder.
Ik kan dat Engelse gedoe van Teeuwen eerlijk gezegd maar flauwtjes waarderen. Ik heb er veel bewondering voor, omdat het razend moeilijk is en hij flikt het gewoon, maar ik mis de brille van zijn Nederlandse spel.quote:Op maandag 14 december 2009 18:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kunnen ze beter Hans Teeuwen de vragen laten stellen, die spreekt prima Engels.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef wdn het volgende:
In Staphorst doen de pinautomaten het niet op zondag![]()
Serieus
Lekker nichtjequote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
M'n nichtje
(ja ze is ouder maar nicht klinkt zo gay![]()
. )
Inderdaad, dit wordt echt een flutinterview.quote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Holland Sport sprak Mathijs ook wel eens Engels, maar dat was echt niet vlekkeloos, bijna amateuristisch.
Zeker met Jan Mulder als tafelheer wordt echt tenenkrommend ben ik bang, wel toffe gasten trouwens!
Stop iets in haar mond en je hebt daar geen last meer van.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Stop iets in haar mond en je hebt daar geen last meer van.
Sorry, SG.
Zij wel.quote:
Te doen.quote:
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef buddyb het volgende:
Wie was de rondborstige dame in de blauwe jurk?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
lekker hoor die Jessica Alba Jamie Grant
Olga Zuiderhoek.quote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef buddyb het volgende:
Wie was de rondborstige dame in de blauwe jurk?
Ik ken FOK! al wat langer.quote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat je hier vanavond durft te lezen dan.
Wat ben je toch een vies ventje.quote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef Ringo het volgende:
lobbig zaad
Is dat eigenlijk nog toegestaan, een relatie met je nichtje?quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit is toch je nichtje.
Haar 'doe' je niet. Je bedrijft er de liefde mee.quote:
In een bed van rozen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar 'doe' je niet. Je bedrijft er de liefde mee.
Ook goed. Whatever comes first.quote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef marcodej het volgende:
Haar 'doe' je niet. Je bedrijft er de liefde mee.
Waarschijnlijk met 20 seconden vertraging uitgezonden.quote:
Inderdaad... live zeggen ze en de ondertiteling staat er al voordat ie 1 woord gezegd heeftquote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef Bragi het volgende:
't Is niet echt live of wel?
Dat kind is grappig en lief en aandoenlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs dit kind zou nog zeggen: "ja nu dimmen Frans".
quote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Inderdaad... live zeggen ze en de ondertiteling staat er al voordat ie 1 woord gezegd heeft
Britten die Nederlands pratenquote:
Nee, oké, dat snap ik, maar d'r zal volgens mij ook wel meer dan dertig seconden tussen zitten...quote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn als ze dan al iets ondertitelen, terwijl de zin nog niet afgemaakt is
Nee, dat gaat altijd zo.quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, oké, dat snap ik, maar d'r zal volgens mij ook wel meer dan dertig seconden tussen zitten...
Hij is geland en dat komt mede door Steffie.quote:Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef marcodej het volgende:
Ik vond Agassi tijdens zijn carriere altijd maar een rare kwibus met dat haar, maar hij is echt sympathiek.
Wat maakt het allemaal uit, je hoeft het niet te lezen. Het gaat hier meer over de ondertiteling dan over wat 'ie zegtquote:
Ik denk dat je hier gelijk hebt jaquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hij is geland en dat komt mede door Steffie.
Kan dat lijkt van een Patricia Paay nog wat van lerenquote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef Xenomaniac het volgende:
Netjes!
Alle gasten een hand geven.
Er is veel wat die twee delen.quote:
Hij heeft z'n praatje nu wel vaak genoeg gedaan denk ikquote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij had Andre Agassi ook een autocue
Ik vond het Engels van Kraai juist het slechtst.quote:Op maandag 14 december 2009 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
Agassi is er echt, leuk. Krajicek is er ook, die heeft geen problemen met Engels lijkt me.
Is voor Amerikanen natuurlijk wel wat beschamender om open over te praten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef mitt het volgende:
Krajicek lult wel heel erg over het drugsgebruik heen.
Amerikanen, beschaafd volk.quote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen een hand geven. Wat een goede kerel
Stelt ook niet bepaald heel veel voor dat drugsgebruik van hem.... Maar goed, als een US sporter het opschrijft is het wel direct schokkend natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef mitt het volgende:
Krajicek lult wel heel erg over het drugsgebruik heen.
Sowieso, mensen in het algemeen. Beschaafde lui.quote:
gelukkig alleen het eerste stukje, dat was inderdaad bijna letterlijkquote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Stofje het volgende:
Whehe, nu Agessi bij Holland Sport. Vertelt ie precies hetzelfde.
Dude, zoek een vriendin.quote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef Ringo het volgende:
Ik ga alvast keihard fappen op Jamie Grant.
Inderdaad wat een schatje is dat.quote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Ringo het volgende:
Wat een überlekkere chica, en nog het nichtje van een Fok!ker ook.
Én terecht.quote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef Ringo het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:
Jammer dat Paay er vandaag niet zat. Tegen Assagi: "So you don't know me? I've never even heard of you, i had to ask my sister who you were".
quote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef Ringo het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:48 schreef Ringo het volgende:
Wat een überlekkere chica, en nog het nichtje van een Fok!ker ook.
Samen met DWDD wel allemaal programma's met één of meerdere presentatoren die misschien wel een pruik ophebben.quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef Stofje het volgende:
Nou gaat ie door naar Voetbal International, daarna naar Pauw en Witteman.
Die had de rest van z'n optredens in Nederland geschrapt en direct naar Schiphol gevlucht, om er later achter te komen dat ze nog een vakantiehuis vlakbij hem heeft daar.quote:
Bij Studio Voetbal ook duidelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Samen met DWDD wel allemaal programma's met één of meerdere presentatoren die misschien wel een pruik ophebben.
Vertel 'r door, hoe aan haar gewijd zaad als heilige pudding zacht klotsend op m'n buik belandt, nageslacht negerend.quote:
Zoek hulp.quote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vertel 'r door, hoe aan haar gewijd zaad als heilige pudding zacht klotsend op m'n buik belandt, nageslacht negerend.
Gast, kom je echt klaar op je buik?quote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vertel 'r door, hoe aan haar gewijd zaad als heilige pudding zacht klotsend op m'n buik belandt, nageslacht negerend.
Dude.quote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij geilt op alles wat tieten heeft volgens mij. Van vrouwen van 60 die in de playboy staan tot actrices van 19.quote:
Dit vindt ie ook geil..quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Ritmo het volgende:
Hij geilt op alles wat tieten heeft volgens mij. Van vrouwen van 60 die in de playboy staan tot actrices van 19.
Gastquote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Volgens mij staat het inderdaad 90% van de tijd vast, tenzij er belangrijke actuele gebeurtenissen zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef Ritmo het volgende:
Mathijs noemt de gasten van de volgende dag altijd aan het einde op toch?
Wel dom dan dat er tot de volgende dag 13:00 uur ofzo 'meer info volgt' op de site staat, alsof het nog niet bekend is.
Dit seizoen doet hij dat niet meer. Tegenwoordig is het: "Tot zover. Tot morgen!"quote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef Ritmo het volgende:
Mathijs noemt de gasten van de volgende dag altijd aan het einde op toch?
Nee hoor, Assagi en Hans Teeuwen kondigde hij vrijdag al aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:23 schreef broer het volgende:
[..]
Dit seizoen doet hij dat niet meer. Tegenwoordig is het: "Tot zover. Tot morgen!"
Dan was dat de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:51 schreef Ritmo het volgende:
Nee hoor, Assagi en Hans Teeuwen kondigde hij vrijdag al aan.
Nee, de actualiteit is dat de estafettezwemsters genomineerd zijn voor 'Sportploeg van het Jaar' en ze Europees Kampioen zijn geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef AryaMehr het volgende:
DWDD is omgetoverd tot Holland sport?
Alsof zwemmen een serieuze sport isquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef feelslikelove het volgende:
[..]
Nee, de actualiteit is dat de estafettezwemsters genomineerd zijn voor 'Sportploeg van het Jaar' en ze Europees Kampioen zijn geworden.
Heel leuk, maar waarom zoveel sporters? Ik sla vandaag over.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef feelslikelove het volgende:
[..]
Nee, de actualiteit is dat de estafettezwemsters genomineerd zijn voor 'Sportploeg van het Jaar' en ze Europees Kampioen zijn geworden.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef Ringo het volgende:
Aan Kromowidjojo wijd ik graag enkele scabreuze regels in dit topic. Maar zoveel sporters in één uitzending gaat me wel wat ver.
Kromowidjojo valt zo op omdat de rest zo tegenvalt. Dat zijn gezellige meiden maar meer nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef Ringo het volgende:
Aan Kromowidjojo wijd ik graag enkele scabreuze regels in dit topic. Maar zoveel sporters in één uitzending gaat me wel wat ver.
Wie is dat nou weer?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef Haaibaaike het volgende:
en tafeldame is Paulien Cornelisse.
Ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze zijn één team. Zaten er na BZV teveel boeren in de uitzending?
Ja.quote:Zaten er na Komt een vrouw bij de dokter teveel acteurs in één uitzending.
Geeft meestal wel aan dat het komkommertijd is bij DWDDquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef AryaMehr het volgende:
DWDD is omgetoverd tot Holland sport?
Vind haar wel leuk hoe ze het doet, beetje apart dus leukquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze staat onder Mathijs afgebeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |