SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door AdvancedPower op 09-12-2009 20:58:17 ]
Theo-haterquote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef deepart het volgende:
Theo hoopt natuurlijk dat heel nederland het erover heeft dat hij zo uitgesproken was bij DWDD zodat iedereen weer weet dat theo nog leeft
Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachtenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Ik had Theo hoger ingeschat, wat een domme uitspraken van de beste man.
Muv wat hij zei over wat ze over haar ex had gezegd sloeg het idd helemaal nergens op. Beetje goedkoop scoren dit.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Ik had Theo hoger ingeschat, wat een domme uitspraken van de beste man.
Nee hoor maar dit vind ik een beetje vreemd gedragquote:
Ik noem het goedkoop scoren.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachten
Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kentquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Choad het volgende:
Volgens mij zat Theo een beetje te haten omdat Patricia hem geen hand gaf bij binnenkomst. Mensen die Theo niet kennen![]()
iddquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef svefn het volgende:
Die opmerking over dat-ie geen necrofiel is,
Wat is dit nou weer voor domme opmerkingquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |