abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75457543
Ouwe troel van een Patricia Paay bij DWDD Ga eens uit mijn Playboy!!!
Gelukkig is Theo aanwezig, dus eigenlijk is dit één grote antiklacht.

Klacht: Patricia Paay
Antiklacht: Theo Maassen
Eens met wat hierboven staat
pi_75457575
Dus jij wil Theo Maassen in de Playboy?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 38% gewijzigd door AdvancedPower op 09-12-2009 20:58:17 ]
pi_75457656
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's, maar Theo was wel super bezig hoor. Nog steeds trouwens.
pi_75457717
Haha, wat een baas die Theo
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75457744
Theo hoopt natuurlijk dat heel nederland het erover heeft dat hij zo uitgesproken was bij DWDD zodat iedereen weer weet dat theo nog leeft
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_75457746
Wat een pijnlijke tv zeg, jezus
pi_75457761
Theo is een held qua uitspraken
pi_75457783
Nou Paay zou ik zeker wel flink knallen. Ziet er beter uit dan gemiddelde 35plusser
pi_75457796
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef deepart het volgende:
Theo hoopt natuurlijk dat heel nederland het erover heeft dat hij zo uitgesproken was bij DWDD zodat iedereen weer weet dat theo nog leeft
Theo-hater
pi_75457827
Wie zou Patricia geven?
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75457839
Ik had Theo hoger ingeschat, wat een domme uitspraken van de beste man.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_75457876
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachten
Eens met wat hierboven staat
pi_75457887
Eindelijk iemand die het gewoon recht in haar gezicht zegt.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_75457902
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Muv wat hij zei over wat ze over haar ex had gezegd sloeg het idd helemaal nergens op. Beetje goedkoop scoren dit.
pi_75457949
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:09 schreef morningstorm het volgende:

[..]

Theo-hater
Nee hoor maar dit vind ik een beetje vreemd gedrag
Diepzinnige deepart.
pi_75457960
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Splutje het volgende:

[..]

Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachten
Ik noem het goedkoop scoren.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_75457974
Volgens mij zat Theo een beetje te haten omdat Patricia hem geen hand gaf bij binnenkomst. Mensen die Theo niet kennen
pi_75458011
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Choad het volgende:
Volgens mij zat Theo een beetje te haten omdat Patricia hem geen hand gaf bij binnenkomst. Mensen die Theo niet kennen
Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kent
Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:15:00 #19
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75458014
Prachtige televisie!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_75458019
Die opmerking over dat-ie geen necrofiel is,
pi_75458038
Theo was nog veel te aardig voor die hoer.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
pi_75458047
hebtie nou al gerukt onder de tafel?
  woensdag 9 december 2009 @ 20:15:54 #23
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75458055
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef svefn het volgende:
Die opmerking over dat-ie geen necrofiel is,
idd
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_75458112
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef deepart het volgende:

[..]

Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kent
Wat is dit nou weer voor domme opmerking ? Wanneer ken je dan wel iemand slappe faalhaas die je er bent
pi_75458139
Ik vond hem een huilie.

Ik krijg geen handje.
pi_75458244
Theo
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_75458325
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Choad het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor domme opmerking ? Wanneer ken je dan wel iemand slappe faalhaas die je er bent
Je probeert hem ook nog na te doen zie ik met je goedkoop gescheld

Je doet net of je helemaal weet hoe Theo in elkaar zit. Je bent best kortzichtig en naïef als je denkt dat hij dit doet puur omdat hij zijn mening wil geven. Dat kan ik je wel proberen uit te leggen maar dat snap je denk ik toch niet.
Diepzinnige deepart.
pi_75458485
Waar zijn trouwens de foto's van haar dochter?
  woensdag 9 december 2009 @ 20:27:39 #29
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75458523
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Waar zijn trouwens de foto's van haar dochter?
Het enige wat ik kon vinden

pi_75458539
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef deepart het volgende:

[..]

Je probeert hem ook nog na te doen zie ik met je goedkoop gescheld

Je doet net of je helemaal weet hoe Theo in elkaar zit. Je bent best kortzichtig en naïef als je denkt dat hij dit doet puur omdat hij zijn mening wil geven. Dat kan ik je wel proberen uit te leggen maar dat snap je denk ik toch niet.
Wat lul jij nou allemaal slap man ? Heb je de verkeerde post gelezen ofzo? Ik zei alleen dat mensen die Theo niet kennen zijn, net als mensen die bijvoorbeeld Hans Teeuwen of Mathijs van Nieuwkerk niet kennen. Dan leef je namelijk onder een steen en faal je dus. Heb je de uitzending überhaubt wel gezien? Ik zeg nergens dat Theo dit alleen zegt om zijn mening te geven dus kom niet bijdehand doen met je "dat snap je denk ik toch niet"

Mensen die faalhaas een scheldwoord vinden zijn ook trouwens
pi_75458648
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Choad het volgende:

[..]

Wat lul jij nou allemaal slap man ? Heb je de verkeerde post gelezen ofzo? Ik zei alleen dat mensen die Theo niet kennen zijn
Daarmee zeg je toch dat jij hem wel kent. Heb je een IQ van 80 ofzo
quote:
, net als mensen die bijvoorbeeld Hans Teeuwen of Mathijs van Nieuwkerk niet kennen. Dan leef je namelijk onder een steen en faal je dus. Heb je de uitzending überhaubt wel gezien? Ik zeg nergens dat Theo dit alleen zegt om zijn mening te geven dus kom niet bijdehand doen met je "dat snap je denk ik toch niet"
Wat lul je nou? Misschien eens van die poedersuiker die je als coke verkoopt afblijven, slaat op je hersenen
Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:32:33 #32
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75458715
Goede TV net, ondanks het feit dat Theo een kutbrabander is
  woensdag 9 december 2009 @ 20:33:23 #33
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_75458750
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Het enige wat ik kon vinden

[ afbeelding ]
Thx!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_75458780
Patricia Paay: "Ik heb alleen nog maar positieve reacties ontvangem "

Ik heb alleen nog maar negatieve reacties gehoord

Wat is de doelgroep voor de Playboy eigenlijk? Denk eigenlijk dat het meer tussen de 35-55 zit dan daaronder, <35 jaar is de internetgeneratie die zoiets download en met ":') " spuwt...

Verder was het goed dat iemand het voor een miljoenenpubliek in haar gezicht zei, later maakt ie een paar domme grapjes waar je niet over vallen maar die ook gewoon niks toevoegden.

Mooie televisie
pi_75458814
Maar ze is wel geil
Ga weg
pi_75458826
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef deepart het volgende:

[..]

Daarmee zeg je toch dat jij hem wel kent. Heb je een IQ van 80 ofzo
[..]

Wat lul je nou? Misschien eens van die poedersuiker die je als coke verkoopt afblijven, slaat op je hersenen
Als je zegt dat je iemand kent, betekent dat nog niet dat je zegt dat je meent hoe iemand helemaal in elkaar zit . Ik ken zoveel mensen, maar alleen van goede vrienden weet ik hoe ze in elkaar zitten. Ik ken Theo Maassen van zijn shows en van TV. Als je nog nooit van hem gehoord hebt dan faal je gewoon . IQ van 138 trouwens

Misschien heb je trouwens de show niet gezien. Patricia zei dat ze aan haar zus moet vragen wie hij was en ze wist niet dat hij bij het programma hoorde. Dat vond Theo niet zo leuk denk ik en dat is ook een faalactie van Patricia
pi_75458977
doe mij die dochter maar
pi_75458995
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Choad het volgende:

[..]

Als je zegt dat je iemand kent, betekent dat nog niet dat je zegt dat je meent hoe iemand helemaal in elkaar zit . Ik ken zoveel mensen, maar alleen van goede vrienden weet ik hoe ze in elkaar zitten. Ik ken Theo Maassen van zijn shows en van TV. Als je nog nooit van hem gehoord hebt dan faal je gewoon .IQ van 138 trouwens
Ow je kent hem van zijn TV shows Iedereen kent Theo, maar jij schijnbaar beter dan de rest omdat je op iedereen kotst die volgens jou zijn denkwijze niet kennen.

Een fok IQ van 138. Even rekenen hoor.

138 - 60 = een echt IQ van 78

Oftewel, je bent een lutser
Diepzinnige deepart.
pi_75459214
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef deepart het volgende:

[..]

Ow je kent hem van zijn TV shows Iedereen kent Theo, maar jij schijnbaar beter dan de rest omdat je op iedereen kotst die volgens jou zijn denkwijze niet kennen.

Een fok IQ van 138. Even rekenen hoor.

138 - 60 = een echt IQ van 78

Oftewel, je bent een lutser
We hadden het over IQ he. Mijn FOK! IQ is 198. 198-60 = een echt IQ van 138

Maar even serieus, ik heb het helemaal niet over zijn denkwijze gehad, werkelijk geen idee hoe je daar bij komt. Zoals je zelf zegt kent iedereen Theo. Behalve Patricia Paay. Daarom is zij om op te kotsen. Precies wat ik zei. Ik ken Theo niet beter dan jij of wie dan ook
pi_75459218
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Choad het volgende:
Misschien heb je trouwens de show niet gezien. Patricia zei dat ze aan haar zus moet vragen wie hij was en ze wist niet dat hij bij het programma hoorde. Dat vond Theo niet zo leuk denk ik en dat is ook een faalactie van Patricia
Meneer Maassen was op zijn pikje getrapt. En dat liet hij blijken ook.
Wat een afgang voor Maassen zeg
pi_75459299
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

Meneer Maassen was op zijn pikje getrapt. En dat liet hij blijken ook.
Wat een afgang voor Maassen zeg
Exact. Wel het mooie van livetelevisie dit soort dingen en het ging maar door ook
  woensdag 9 december 2009 @ 20:46:45 #42
278367 Flowers.
Cry me a river
pi_75459332
Ik vind het tof van haar .
pi_75459384
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Choad het volgende:

[..]

We hadden het over IQ he. Mijn FOK! IQ is 198. 198-60 = een echt IQ van 138

Maar even serieus, ik heb het helemaal niet over zijn denkwijze gehad, werkelijk geen idee hoe je daar bij komt. Zoals je zelf zegt kent iedereen Theo. Behalve Patricia Paay. Daarom is zij om op te kotsen. Precies wat ik zei. Ik ken Theo niet beter dan jij of wie dan ook
Dus jij weet hoe goed ik hem ken? Knap hoor

Waarom loop je trouwens zo interessant te doen met je "IQ van 138", iets zegt mij dat je dat doet ter compensatie van iets heel kleins
Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:48:42 #44
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_75459418
staat dit online?
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_75459435
Ik vond dat Theo zijn mening gewoon gaf. Patricia kon hier duidelijk niet mee omgaan, gaf hem een sneer dat ze hem niet eens kende. Daarna komt Jan even stoer tussendoor dat Theo nu ineens zijn bek lostrekt (alsof je als tafelheer over alles een mening moet geven; Theo werd nou zijn mening gevraagd en die gaf hij). Jammer alleen dat Theo nog die sneer over necrofilie moest geven. Te makkelijk.

Dat Patricia geen negatieve reacties heeft gehoord, is onder andere te danken aan de burgerlijkheid van Hilversum waar niet iedereen openlijk zijn mening durft te geven. Patricia komt daar duidelijk niet buiten, want ik heb genoeg negatieve reacties gehoord. Ikzelf ben overigens positief; ze ziet er goed uit en als de Playboy haar wilt hebben, waarom dan niet?

Hoewel ze loog toen ze zei dat ze nooit iets aan haar lichaam heeft laten veranderen. Ik kan mij een interview herinneren waarin ze stelde dat ze haar borsten had laten vergroten en later toch maar weer heeft verkleinen omdat ze toch iets te groot waren.

Just my 2 cents.
Derevaun Seraun.
pi_75459444
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef PietBel het volgende:
staat dit online?
Dadelijk op uitzending gemist
Diepzinnige deepart.
pi_75459453
Ik kon er wel om lachen, maar het was wel heel makkelijk scoren van Theo.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75459518
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef deepart het volgende:

[..]

Dus jij weet hoe goed ik hem ken? Knap hoor

Waarom loop je trouwens zo interessant te doen met je "IQ van 138", iets zegt mij dat je dat doet ter compensatie van iets heel kleins
Goede reactie volgens mij heb jij gewoon niet zo goed opgelet bij begrijpend lezen vroeger . Wanneer de ander begint over 'de compensatie van iets heel kleins', waarschijnlijk doelend op het geslachtsdeel, weet je dat hij inziet dat hij fout zat . Ik ben gewoon heel blij met mijn hoge IQ ja
pi_75459623
Lekker wijf hoor
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_75459686
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef Choad het volgende:

[..]

Goede reactie volgens mij heb jij gewoon niet zo goed opgelet bij begrijpend lezen vroeger . Wanneer de ander begint over 'de compensatie van iets heel kleins', waarschijnlijk doelend op het geslachtsdeel, weet je dat hij inziet dat hij fout zat . Ik ben gewoon heel blij met mijn hoge IQ ja
Ow heb je een klein geslachtsdeel dan? Daar doelde ik niet op maar waar het hoofdje van vol zit stroomt het mondje van over

Maar natuurlijk heb ik altijd goed opgelet op school, ik ga alleen niet met mijn opleidingen en IQ lopen pochen want wat heeft dat voor meerwaarde op een openbaar forum.
Diepzinnige deepart.
pi_75459694
tvp voor de uitzending gemist
pi_75459763
Eerst Theo vs Patricia, nu Choad vs deepart. Ik denk dat ik nog wat popcorn haal.
pi_75459769
Kom op zeg dit is toch nog wel een vrouw waar heel baby boomend Nederland graag over heen zou gaan denk ik. Zeker gezien de uitgedroogde trollen waarmee de gemiddelde baby boom man opgescheept zit. Nee dit is zeker niet verkeerd voor een 60 jarige vrouw mensen.
pi_75459776
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef deepart het volgende:

[..]

Ow heb je een klein geslachtsdeel dan? Daar doelde ik niet op maar waar het hoofdje van vol zit stroomt het mondje van over

Maar natuurlijk heb ik altijd goed opgelet op school, ik ga alleen niet met mijn opleidingen en IQ lopen pochen want wat heeft dat voor meerwaarde op een openbaar forum.
Nee, natuurlijk niet. Mensen met een klein geslachtsdeel .Als je goed had opgelet was deze discussie er nooit geweest. Als je niets hebt om mee te pochen is het ook weinig aan natuurlijk bovendien begon jij over IQ
pi_75459808
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef svefn het volgende:
Eerst Theo vs Patricia, nu Choad vs deepart. Ik denk dat ik nog wat popcorn haal.
Ja probeer die arme knul maar eens wat bij te brengen. Beetje morele plicht op het forum voor bazen zoals wij dacht ik zelf
pi_75459872
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef Choad het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Mensen met een klein geslachtsdeel .Als je goed had opgelet was deze discussie er nooit geweest. Als je niets hebt om mee te pochen is het ook weinig aan natuurlijk bovendien begon jij over IQ
Wees eens lief voor jezelf

Ik deed een gok naar je IQ. Jij verzon er zelf nog 58 IQ punten bij
Diepzinnige deepart.
pi_75459898
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Choad het volgende:

[..]

Ja probeer die arme knul maar eens wat bij te brengen. Beetje morele plicht op het forum voor bazen zoals wij dacht ik zelf
Hoor hem praten!
Diepzinnige deepart.
pi_75460010
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef deepart het volgende:

[..]

Wees eens lief voor jezelf

Ik deed een gok naar je IQ. Jij verzon er zelf nog 58 IQ punten bij
Mijn geslachtsdeel is net bovengemiddeld hoor . Ik vind 138 ook een beetje hoog, maar was wel een goede test. Bij de tests die niet officieel zijn scoor ik altijd rond de 133 dus ik weet niet welke ik moet geloven Maar als je verder wilt praten over mijn geslachtsdeel moe je even een PM sturen dan krijg je wel een lijstje met mails van mijn bitches
  woensdag 9 december 2009 @ 21:04:57 #59
168255 J.Herrer
pi_75460028

One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_75460057
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:01 schreef deepart het volgende:

[..]

Hoor hem praten!
Hoor hem haten dat hij geen baas wordt genoemd door iemand met een IQ van 138 .

Tijd voor on-topic trouwens: ik vond die foto die ze lieten zien op tv best aardig, ben wel nieuwsgierig geworden naar die foto's. Zolang ze er niet al te verlept uit ziet, vind ik het wel kunnen eigenlijk. Ik bedoel, boeiend
pi_75460123
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:05 schreef Choad het volgende:

[..]

Hoor hem haten dat hij geen baas wordt genoemd door iemand met een IQ van 138 .

Tijd voor on-topic trouwens: ik vond die foto die ze lieten zien op tv best aardig, ben wel nieuwsgierig geworden naar die foto's. Zolang ze er niet al te verlept uit ziet, vind ik het wel kunnen eigenlijk. Ik bedoel, boeiend

Baas.. En tof proberen te doen op internet met je IQ.. Jij komt er wel.
pi_75460141
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:04 schreef Choad het volgende:

[..]

Mijn geslachtsdeel is net bovengemiddeld hoor . Ik vind 138 ook een beetje hoog, maar was wel een goede test. Bij de tests die niet officieel zijn scoor ik altijd rond de 133 dus ik weet niet welke ik moet geloven Maar als je verder wilt praten over mijn geslachtsdeel moe je even een PM sturen dan krijg je wel een lijstje met mails van mijn bitches
Toe maar, jij hebt het wel helemaal gemaakt;
- IQ van 138
- Een bovengemiddeld geslachtsdeel
- Bitches
- Je bent een baas volgens eigen zeggen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pathologisch_liegen

Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 december 2009 @ 21:10:02 #63
3185 Adelante
To let it go now
pi_75460197
Kap eens met dat gebash!!!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75460199
Kunnen deepart en Choad hun conversatie verder voeren via PM zodat dit topic weer gebruikt kan worden waarvoor het geopend was?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75460205
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Adelante op 09-12-2009 21:11:59 (Wat zeggen we nou) ]
pi_75460226
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Kunnen deepart en Choad hun conversatie verder voeren via PM zodat dit topic weer gebruikt kan worden waarvoor het geopend was?
Wat is jouw probleem nou weer? Het was toch al een kuttopic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2009 21:10:54 ]
pi_75460235
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Oké
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diepzinnige deepart.
pi_75460319
Ja hoor, de discussie was toch al voorbij

Maar ik ben wel benieuwd wat men nou uiteindelijk van de foto's vindt. Hier trouwens een afbeelding waarop een van de foto's is te zien:

pi_75460371
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Choad het volgende:
Ja hoor, de discussie was toch al voorbij

Maar ik ben wel benieuwd wat men nou uiteindelijk van de foto's vindt. Hier trouwens een afbeelding waarop een van de foto's is te zien:

[ afbeelding ]
Moeilijk om een mening te hebben met zo'n bewerkte foto's.
pi_75460375
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Choad het volgende:

[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, ik wil die foto's best zien morgen.
pi_75460411
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Moeilijk om een mening te hebben met zo'n bewerkte foto's.
Dat gevoel heb ik ook een beetje ja. Volgens mij zijn die foto's nog best redelijk (voor iemand van 60) maar ze zullen wel zwaar bewerkt zijn op plaatsen waar zij dat zelf niet is
pi_75461738
Theo zat gewoon heel geforceerd negatief te doen. Een beetje kansloos.

Maar nog erger zijn die mensen die hem aanmoedigen 'omdat die 'zijn bek open trekt'

Dat was ook zijn probleem, hij wou eens lekker anders doen, te triest.

Overigens, het is gewoon een bijzonder knap dat ze op haar 60e nog zo uitziet. Waarom dat afkraken?
pi_75461881
Ik las Pirate Bay

woensdag 9 december 2009 @ 21:57:10 #74
168255 J.Herrer
pi_75462103
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:48 schreef Confetti het volgende:
Overigens, het is gewoon een bijzonder knap dat ze op haar 60e nog zo uitziet. Waarom dat afkraken?
En jij denkt dat dat puur natuur is? Dat is gewoon het resultaat van 30 jaar plastische chirurgie
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 9 december 2009 @ 22:13:45 #75
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_75462770
Theo had gewoon gelijk. Patries is een aandachtsgeile ombouwkit die er alles aan doet in de publiciteit te blijven.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  woensdag 9 december 2009 @ 22:17:09 #76
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_75462899
ik word kankerziek van die hoer
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_75463577
Op SBS6 is er steeds een grote ophef over.
SPOILER
Roken is lekker
pi_75463596
TVP voor link van filmpje.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:56:19 #79
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75464786
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:33 schreef onearmedman het volgende:
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_75464903
TV-momentje van het Jaar

Valt ook wel mee, maar dit is wel beste stukje live-tv van laatste weken/maanden
  woensdag 9 december 2009 @ 23:03:51 #81
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_75465148
quote:
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
pi_75465656
quote:
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
pi_75465839
Waarom staan hier nog geen foto's?
U MAD?
pi_75466155
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  woensdag 9 december 2009 @ 23:38:13 #85
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75466440
quote:
Thnx.
pi_75466831
quote:
Dolletjes Dit wordt smullen
  woensdag 9 december 2009 @ 23:49:33 #87
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75466918
Ah net gezien. Had beter van Theo verwacht moet ik zeggen. Hij werd gewoon op zijn plaats gezet door een blonde stoephoer. Hij had met wat beters moeten komen vind ik.
pi_75466981
Theo Maassen __!!!!

Die begint zich steeds gefrustreerder te gedragen. Natuurlijk is Patricia ook niet alles, maar Theo was wel heel erg
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_75467273
''Lieve schat...'' Ik haat het als vrouwen dat in een dergelijke context zeggen
pi_75468727
Morgen maar eens de Playboy kopen
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_75468772
Lapaay
  donderdag 10 december 2009 @ 00:49:48 #92
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75468868
Theo werd gewoon gedist. Er zijn genoeg mensen die ff willen fappen op Paay, dat weet ik zeker. En voor haar leeftijd ziet ze er zeker niet slecht uit. Ach negatieve aandacht is ook aandacht he!
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  donderdag 10 december 2009 @ 00:51:59 #93
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_75468949
Ik ga een Stichting Kioskleed oprichten. Patricia Paay mag ¤ 1000 betalen aan een ieder die tijdens het lezen van de Playboy onwel wordt.

Patries, waarom stap je niet uit als je het erg vindt ouder te worden?
  donderdag 10 december 2009 @ 00:52:56 #94
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75468980
Theo heeft wel gelijk.
Wat een vreemde zet. Om die oude vrouw er op te zetten.
Die playboy verkoper is helemaal snel op zijn teentjes getrapt.
Wat een nare vent. En die voelt zich macho ?
Ik hoef geen oma porno. Ik check de FHM wel waar de jonge versie in staat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 10 december 2009 @ 00:54:12 #95
111382 Ofyles2
pi_75469013
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:49 schreef Equites het volgende:
Theo werd gewoon gedist. Er zijn genoeg mensen die ff willen fappen op Paay, dat weet ik zeker. En voor haar leeftijd ziet ze er zeker niet slecht uit. Ach negatieve aandacht is ook aandacht he!
Misschien heb je wel lage standaarden.
  donderdag 10 december 2009 @ 00:56:36 #96
78498 classpc
I don't like change
pi_75469080
Patricia zou ik zeker doen

Haar dochter ook trouwens maar dat terzijde.

Mocht Patricia nog een vervanger zoeken voor die Curry dan wil ik best wel wat met haar
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 10 december 2009 @ 01:04:02 #97
111382 Ofyles2
pi_75469257
Ik ga voorlopig niet in op de liefhebbers, ik moet denken aan mijn hart...
  donderdag 10 december 2009 @ 01:08:13 #98
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_75469357
'Een goede vriend van me is necrofiel...'
You were born as an original. Don't die as a copy.
  donderdag 10 december 2009 @ 01:18:32 #99
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75469571
quote:
Op donderdag 10 december 2009 01:08 schreef Judeljuud het volgende:
'Een goede vriend van me is necrofiel...'
Haha ja dat was geniaal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75469773
Theo is een baas
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')