SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door AdvancedPower op 09-12-2009 20:58:17 ]
Theo-haterquote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef deepart het volgende:
Theo hoopt natuurlijk dat heel nederland het erover heeft dat hij zo uitgesproken was bij DWDD zodat iedereen weer weet dat theo nog leeft
Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachtenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Ik had Theo hoger ingeschat, wat een domme uitspraken van de beste man.
Muv wat hij zei over wat ze over haar ex had gezegd sloeg het idd helemaal nergens op. Beetje goedkoop scoren dit.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Ik had Theo hoger ingeschat, wat een domme uitspraken van de beste man.
Nee hoor maar dit vind ik een beetje vreemd gedragquote:
Ik noem het goedkoop scoren.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachten
Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kentquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Choad het volgende:
Volgens mij zat Theo een beetje te haten omdat Patricia hem geen hand gaf bij binnenkomst. Mensen die Theo niet kennen![]()
iddquote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef svefn het volgende:
Die opmerking over dat-ie geen necrofiel is,
Wat is dit nou weer voor domme opmerkingquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kent
Je probeert hem ook nog na te doen zie ik met je goedkoop gescheldquote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Choad het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme opmerking? Wanneer ken je dan wel iemand slappe faalhaas die je er bent
Het enige wat ik kon vindenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Waar zijn trouwens de foto's van haar dochter?
Wat lul jij nou allemaal slap manquote:Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Je probeert hem ook nog na te doen zie ik met je goedkoop gescheld
Je doet net of je helemaal weet hoe Theo in elkaar zit. Je bent best kortzichtig en naïef als je denkt dat hij dit doet puur omdat hij zijn mening wil geven. Dat kan ik je wel proberen uit te leggen maar dat snap je denk ik toch niet.
Daarmee zeg je toch dat jij hem wel kent. Heb je een IQ van 80 ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Choad het volgende:
[..]
Wat lul jij nou allemaal slap man? Heb je de verkeerde post gelezen ofzo? Ik zei alleen dat mensen die Theo niet kennen
zijn
Wat lul je nou?quote:, net als mensen die bijvoorbeeld Hans Teeuwen of Mathijs van Nieuwkerk niet kennen. Dan leef je namelijk onder een steen en faal je dus. Heb je de uitzending überhaubt wel gezien? Ik zeg nergens dat Theo dit alleen zegt om zijn mening te geven dus kom niet bijdehand doen met je "dat snap je denk ik toch niet"
Thx!..quote:Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Het enige wat ik kon vinden
[ afbeelding ]
Als je zegt dat je iemand kent, betekent dat nog niet dat je zegt dat je meent hoe iemand helemaal in elkaar zitquote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Daarmee zeg je toch dat jij hem wel kent. Heb je een IQ van 80 ofzo![]()
[..]
Wat lul je nou?Misschien eens van die poedersuiker die je als coke verkoopt afblijven, slaat op je hersenen
Ow je kent hem van zijn TV showsquote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Choad het volgende:
[..]
Als je zegt dat je iemand kent, betekent dat nog niet dat je zegt dat je meent hoe iemand helemaal in elkaar zit. Ik ken zoveel mensen, maar alleen van goede vrienden weet ik hoe ze in elkaar zitten. Ik ken Theo Maassen van zijn shows en van TV. Als je nog nooit van hem gehoord hebt dan faal je gewoon
.IQ van 138 trouwens
We hadden het over IQ he. Mijn FOK! IQ is 198. 198-60 = een echt IQ van 138quote:Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow je kent hem van zijn TV showsIedereen kent Theo, maar jij schijnbaar beter dan de rest omdat je op iedereen kotst die volgens jou zijn denkwijze niet kennen.
![]()
Een fok IQ van 138. Even rekenen hoor.
138 - 60 = een echt IQ van 78
Oftewel, je bent een lutser
Meneer Maassen was op zijn pikje getrapt. En dat liet hij blijken ook.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Choad het volgende:
Misschien heb je trouwens de show niet gezien. Patricia zei dat ze aan haar zus moet vragen wie hij was en ze wist niet dat hij bij het programma hoorde. Dat vond Theo niet zo leuk denk ik en dat is ook een faalactie van Patricia![]()
Exact. Wel het mooie van livetelevisie dit soort dingen en het ging maar door ookquote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meneer Maassen was op zijn pikje getrapt. En dat liet hij blijken ook.
Wat een afgang voor Maassen zeg
Dus jij weet hoe goed ik hem ken? Knap hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Choad het volgende:
[..]
We hadden het over IQ he. Mijn FOK! IQ is 198. 198-60 = een echt IQ van 138![]()
Maar even serieus, ik heb het helemaal niet over zijn denkwijze gehad, werkelijk geen idee hoe je daar bij komt. Zoals je zelf zegt kent iedereen Theo. Behalve Patricia Paay. Daarom is zij om op te kotsen. Precies wat ik zei. Ik ken Theo niet beter dan jij of wie dan ook
Dadelijk op uitzending gemistquote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef PietBel het volgende:
staat dit online?
Goede reactiequote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe goed ik hem ken? Knap hoor
Waarom loop je trouwens zo interessant te doen met je "IQ van 138", iets zegt mij dat je dat doet ter compensatie van iets heel kleins
Ow heb je een klein geslachtsdeel dan? Daar doelde ik niet op maar waar het hoofdje van vol zit stroomt het mondje van overquote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef Choad het volgende:
[..]
Goede reactievolgens mij heb jij gewoon niet zo goed opgelet bij begrijpend lezen vroeger
. Wanneer de ander begint over 'de compensatie van iets heel kleins', waarschijnlijk doelend op het geslachtsdeel, weet je dat hij inziet dat hij fout zat
. Ik ben gewoon heel blij met mijn hoge IQ ja
Nee, natuurlijk niet. Mensen met een klein geslachtsdeelquote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef deepart het volgende:
[..]
Ow heb je een klein geslachtsdeel dan? Daar doelde ik niet op maar waar het hoofdje van vol zit stroomt het mondje van over
Maar natuurlijk heb ik altijd goed opgelet op school, ik ga alleen niet met mijn opleidingen en IQ lopen pochen want wat heeft dat voor meerwaarde op een openbaar forum.
Ja probeer die arme knul maar eens wat bij te brengen. Beetje morele plicht op het forum voor bazen zoals wij dacht ik zelfquote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef svefn het volgende:
Eerst Theo vs Patricia, nu Choad vs deepart. Ik denk dat ik nog wat popcorn haal.
Wees eens lief voor jezelfquote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef Choad het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Mensen met een klein geslachtsdeel.Als je goed had opgelet was deze discussie er nooit geweest. Als je niets hebt om mee te pochen is het ook weinig aan natuurlijk
bovendien begon jij over IQ
Hoor hem praten!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:58 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja probeer die arme knul maar eens wat bij te brengen. Beetje morele plicht op het forum voor bazen zoals wij dacht ik zelf
Mijn geslachtsdeel is net bovengemiddeld hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 21:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Wees eens lief voor jezelf
Ik deed een gok naar je IQ. Jij verzon er zelf nog 58 IQ punten bij
Hoor hem haten dat hij geen baas wordt genoemd door iemand met een IQ van 138quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:05 schreef Choad het volgende:
[..]
Hoor hem haten dat hij geen baas wordt genoemd door iemand met een IQ van 138.
Tijd voor on-topic trouwens: ik vond die foto die ze lieten zien op tv best aardig, ben wel nieuwsgierig geworden naar die foto's. Zolang ze er niet al te verlept uit ziet, vind ik het wel kunnen eigenlijk. Ik bedoel, boeiend
Toe maar, jij hebt het wel helemaal gemaakt;quote:Op woensdag 9 december 2009 21:04 schreef Choad het volgende:
[..]
Mijn geslachtsdeel is net bovengemiddeld hoor. Ik vind 138 ook een beetje hoog, maar was wel een goede test. Bij de tests die niet officieel zijn scoor ik altijd rond de 133 dus ik weet niet welke ik moet geloven
Maar als je verder wilt praten over mijn geslachtsdeel moe je even een PM sturen dan krijg je wel een lijstje met mails van mijn bitches
Wat is jouw probleem nou weer? Het was toch al een kuttopic.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Kunnen deepart en Choad hun conversatie verder voeren via PM zodat dit topic weer gebruikt kan worden waarvoor het geopend was?
Okéquote:Op woensdag 9 december 2009 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
Kunnen deepart en Choad hun conversatie verder voeren via PM zodat dit topic weer gebruikt kan worden waarvoor het geopend was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Moeilijk om een mening te hebben met zo'n bewerkte foto's.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Choad het volgende:
Ja hoor, de discussie was toch al voorbij![]()
Maar ik ben wel benieuwd wat men nou uiteindelijk van de foto's vindt. Hier trouwens een afbeelding waarop een van de foto's is te zien:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, ik wil die foto's best zien morgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:13 schreef Choad het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd wat men nou uiteindelijk van de foto's vindt. Hier trouwens een afbeelding waarop een van de foto's is te zien:
[ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik ook een beetje ja. Volgens mij zijn die foto's nog best redelijk (voor iemand van 60) maar ze zullen wel zwaar bewerkt zijn op plaatsen waar zij dat zelf niet isquote:Op woensdag 9 december 2009 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moeilijk om een mening te hebben met zo'n bewerkte foto's.
En jij denkt dat dat puur natuur is? Dat is gewoon het resultaat van 30 jaar plastische chirurgiequote:Op woensdag 9 december 2009 21:48 schreef Confetti het volgende:
Overigens, het is gewoon een bijzonder knap dat ze op haar 60e nog zo uitziet. Waarom dat afkraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:33 schreef onearmedman het volgende:
TVP voor link van filmpje.
Thnx.quote:
Dolletjesquote:
Misschien heb je wel lage standaarden.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:49 schreef Equites het volgende:
Theo werd gewoon gedist. Er zijn genoeg mensen die ff willen fappen op Paay, dat weet ik zeker. En voor haar leeftijd ziet ze er zeker niet slecht uit. Ach negatieve aandacht is ook aandacht he!
Haha ja dat was geniaal.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:08 schreef Judeljuud het volgende:
'Een goede vriend van me is necrofiel...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |