abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75457543
Ouwe troel van een Patricia Paay bij DWDD Ga eens uit mijn Playboy!!!
Gelukkig is Theo aanwezig, dus eigenlijk is dit één grote antiklacht.

Klacht: Patricia Paay
Antiklacht: Theo Maassen
Eens met wat hierboven staat
pi_75457575
Dus jij wil Theo Maassen in de Playboy?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 38% gewijzigd door AdvancedPower op 09-12-2009 20:58:17 ]
pi_75457656
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's, maar Theo was wel super bezig hoor. Nog steeds trouwens.
pi_75457717
Haha, wat een baas die Theo
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75457744
Theo hoopt natuurlijk dat heel nederland het erover heeft dat hij zo uitgesproken was bij DWDD zodat iedereen weer weet dat theo nog leeft
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_75457746
Wat een pijnlijke tv zeg, jezus
pi_75457761
Theo is een held qua uitspraken
pi_75457783
Nou Paay zou ik zeker wel flink knallen. Ziet er beter uit dan gemiddelde 35plusser
pi_75457796
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef deepart het volgende:
Theo hoopt natuurlijk dat heel nederland het erover heeft dat hij zo uitgesproken was bij DWDD zodat iedereen weer weet dat theo nog leeft
Theo-hater
pi_75457827
Wie zou Patricia geven?
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_75457839
Ik had Theo hoger ingeschat, wat een domme uitspraken van de beste man.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_75457876
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachten
Eens met wat hierboven staat
pi_75457887
Eindelijk iemand die het gewoon recht in haar gezicht zegt.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_75457902
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:10 schreef El-Salvador het volgende:
Muv wat hij zei over wat ze over haar ex had gezegd sloeg het idd helemaal nergens op. Beetje goedkoop scoren dit.
pi_75457949
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:09 schreef morningstorm het volgende:

[..]

Theo-hater
Nee hoor maar dit vind ik een beetje vreemd gedrag
Diepzinnige deepart.
pi_75457960
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef Splutje het volgende:

[..]

Hij zei anders precies wat ik en ongetwijfeld velen met mij dachten
Ik noem het goedkoop scoren.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_75457974
Volgens mij zat Theo een beetje te haten omdat Patricia hem geen hand gaf bij binnenkomst. Mensen die Theo niet kennen
pi_75458011
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef Choad het volgende:
Volgens mij zat Theo een beetje te haten omdat Patricia hem geen hand gaf bij binnenkomst. Mensen die Theo niet kennen
Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kent
Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:15:00 #19
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75458014
Prachtige televisie!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_75458019
Die opmerking over dat-ie geen necrofiel is,
pi_75458038
Theo was nog veel te aardig voor die hoer.
Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
pi_75458047
hebtie nou al gerukt onder de tafel?
  woensdag 9 december 2009 @ 20:15:54 #23
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75458055
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef svefn het volgende:
Die opmerking over dat-ie geen necrofiel is,
idd
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_75458112
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef deepart het volgende:

[..]

Dat je hem toevallig een keer hebt gezien tijdens stappen op stratum wil nog niet zeggen dat je hem kent
Wat is dit nou weer voor domme opmerking ? Wanneer ken je dan wel iemand slappe faalhaas die je er bent
pi_75458139
Ik vond hem een huilie.

Ik krijg geen handje.
pi_75458244
Theo
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_75458325
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Choad het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor domme opmerking ? Wanneer ken je dan wel iemand slappe faalhaas die je er bent
Je probeert hem ook nog na te doen zie ik met je goedkoop gescheld

Je doet net of je helemaal weet hoe Theo in elkaar zit. Je bent best kortzichtig en naïef als je denkt dat hij dit doet puur omdat hij zijn mening wil geven. Dat kan ik je wel proberen uit te leggen maar dat snap je denk ik toch niet.
Diepzinnige deepart.
pi_75458485
Waar zijn trouwens de foto's van haar dochter?
  woensdag 9 december 2009 @ 20:27:39 #29
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_75458523
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Waar zijn trouwens de foto's van haar dochter?
Het enige wat ik kon vinden

pi_75458539
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef deepart het volgende:

[..]

Je probeert hem ook nog na te doen zie ik met je goedkoop gescheld

Je doet net of je helemaal weet hoe Theo in elkaar zit. Je bent best kortzichtig en naïef als je denkt dat hij dit doet puur omdat hij zijn mening wil geven. Dat kan ik je wel proberen uit te leggen maar dat snap je denk ik toch niet.
Wat lul jij nou allemaal slap man ? Heb je de verkeerde post gelezen ofzo? Ik zei alleen dat mensen die Theo niet kennen zijn, net als mensen die bijvoorbeeld Hans Teeuwen of Mathijs van Nieuwkerk niet kennen. Dan leef je namelijk onder een steen en faal je dus. Heb je de uitzending überhaubt wel gezien? Ik zeg nergens dat Theo dit alleen zegt om zijn mening te geven dus kom niet bijdehand doen met je "dat snap je denk ik toch niet"

Mensen die faalhaas een scheldwoord vinden zijn ook trouwens
pi_75458648
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Choad het volgende:

[..]

Wat lul jij nou allemaal slap man ? Heb je de verkeerde post gelezen ofzo? Ik zei alleen dat mensen die Theo niet kennen zijn
Daarmee zeg je toch dat jij hem wel kent. Heb je een IQ van 80 ofzo
quote:
, net als mensen die bijvoorbeeld Hans Teeuwen of Mathijs van Nieuwkerk niet kennen. Dan leef je namelijk onder een steen en faal je dus. Heb je de uitzending überhaubt wel gezien? Ik zeg nergens dat Theo dit alleen zegt om zijn mening te geven dus kom niet bijdehand doen met je "dat snap je denk ik toch niet"
Wat lul je nou? Misschien eens van die poedersuiker die je als coke verkoopt afblijven, slaat op je hersenen
Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:32:33 #32
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75458715
Goede TV net, ondanks het feit dat Theo een kutbrabander is
  woensdag 9 december 2009 @ 20:33:23 #33
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_75458750
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Het enige wat ik kon vinden

[ afbeelding ]
Thx!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_75458780
Patricia Paay: "Ik heb alleen nog maar positieve reacties ontvangem "

Ik heb alleen nog maar negatieve reacties gehoord

Wat is de doelgroep voor de Playboy eigenlijk? Denk eigenlijk dat het meer tussen de 35-55 zit dan daaronder, <35 jaar is de internetgeneratie die zoiets download en met ":') " spuwt...

Verder was het goed dat iemand het voor een miljoenenpubliek in haar gezicht zei, later maakt ie een paar domme grapjes waar je niet over vallen maar die ook gewoon niks toevoegden.

Mooie televisie
pi_75458814
Maar ze is wel geil
Ga weg
pi_75458826
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef deepart het volgende:

[..]

Daarmee zeg je toch dat jij hem wel kent. Heb je een IQ van 80 ofzo
[..]

Wat lul je nou? Misschien eens van die poedersuiker die je als coke verkoopt afblijven, slaat op je hersenen
Als je zegt dat je iemand kent, betekent dat nog niet dat je zegt dat je meent hoe iemand helemaal in elkaar zit . Ik ken zoveel mensen, maar alleen van goede vrienden weet ik hoe ze in elkaar zitten. Ik ken Theo Maassen van zijn shows en van TV. Als je nog nooit van hem gehoord hebt dan faal je gewoon . IQ van 138 trouwens

Misschien heb je trouwens de show niet gezien. Patricia zei dat ze aan haar zus moet vragen wie hij was en ze wist niet dat hij bij het programma hoorde. Dat vond Theo niet zo leuk denk ik en dat is ook een faalactie van Patricia
pi_75458977
doe mij die dochter maar
pi_75458995
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Choad het volgende:

[..]

Als je zegt dat je iemand kent, betekent dat nog niet dat je zegt dat je meent hoe iemand helemaal in elkaar zit . Ik ken zoveel mensen, maar alleen van goede vrienden weet ik hoe ze in elkaar zitten. Ik ken Theo Maassen van zijn shows en van TV. Als je nog nooit van hem gehoord hebt dan faal je gewoon .IQ van 138 trouwens
Ow je kent hem van zijn TV shows Iedereen kent Theo, maar jij schijnbaar beter dan de rest omdat je op iedereen kotst die volgens jou zijn denkwijze niet kennen.

Een fok IQ van 138. Even rekenen hoor.

138 - 60 = een echt IQ van 78

Oftewel, je bent een lutser
Diepzinnige deepart.
pi_75459214
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:38 schreef deepart het volgende:

[..]

Ow je kent hem van zijn TV shows Iedereen kent Theo, maar jij schijnbaar beter dan de rest omdat je op iedereen kotst die volgens jou zijn denkwijze niet kennen.

Een fok IQ van 138. Even rekenen hoor.

138 - 60 = een echt IQ van 78

Oftewel, je bent een lutser
We hadden het over IQ he. Mijn FOK! IQ is 198. 198-60 = een echt IQ van 138

Maar even serieus, ik heb het helemaal niet over zijn denkwijze gehad, werkelijk geen idee hoe je daar bij komt. Zoals je zelf zegt kent iedereen Theo. Behalve Patricia Paay. Daarom is zij om op te kotsen. Precies wat ik zei. Ik ken Theo niet beter dan jij of wie dan ook
pi_75459218
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef Choad het volgende:
Misschien heb je trouwens de show niet gezien. Patricia zei dat ze aan haar zus moet vragen wie hij was en ze wist niet dat hij bij het programma hoorde. Dat vond Theo niet zo leuk denk ik en dat is ook een faalactie van Patricia
Meneer Maassen was op zijn pikje getrapt. En dat liet hij blijken ook.
Wat een afgang voor Maassen zeg
pi_75459299
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

Meneer Maassen was op zijn pikje getrapt. En dat liet hij blijken ook.
Wat een afgang voor Maassen zeg
Exact. Wel het mooie van livetelevisie dit soort dingen en het ging maar door ook
  woensdag 9 december 2009 @ 20:46:45 #42
278367 Flowers.
Cry me a river
pi_75459332
Ik vind het tof van haar .
pi_75459384
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef Choad het volgende:

[..]

We hadden het over IQ he. Mijn FOK! IQ is 198. 198-60 = een echt IQ van 138

Maar even serieus, ik heb het helemaal niet over zijn denkwijze gehad, werkelijk geen idee hoe je daar bij komt. Zoals je zelf zegt kent iedereen Theo. Behalve Patricia Paay. Daarom is zij om op te kotsen. Precies wat ik zei. Ik ken Theo niet beter dan jij of wie dan ook
Dus jij weet hoe goed ik hem ken? Knap hoor

Waarom loop je trouwens zo interessant te doen met je "IQ van 138", iets zegt mij dat je dat doet ter compensatie van iets heel kleins
Diepzinnige deepart.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:48:42 #44
255527 PietBel
Hard as Hell
pi_75459418
staat dit online?
En als je `t nu nog niet snapt...
pi_75459435
Ik vond dat Theo zijn mening gewoon gaf. Patricia kon hier duidelijk niet mee omgaan, gaf hem een sneer dat ze hem niet eens kende. Daarna komt Jan even stoer tussendoor dat Theo nu ineens zijn bek lostrekt (alsof je als tafelheer over alles een mening moet geven; Theo werd nou zijn mening gevraagd en die gaf hij). Jammer alleen dat Theo nog die sneer over necrofilie moest geven. Te makkelijk.

Dat Patricia geen negatieve reacties heeft gehoord, is onder andere te danken aan de burgerlijkheid van Hilversum waar niet iedereen openlijk zijn mening durft te geven. Patricia komt daar duidelijk niet buiten, want ik heb genoeg negatieve reacties gehoord. Ikzelf ben overigens positief; ze ziet er goed uit en als de Playboy haar wilt hebben, waarom dan niet?

Hoewel ze loog toen ze zei dat ze nooit iets aan haar lichaam heeft laten veranderen. Ik kan mij een interview herinneren waarin ze stelde dat ze haar borsten had laten vergroten en later toch maar weer heeft verkleinen omdat ze toch iets te groot waren.

Just my 2 cents.
Derevaun Seraun.
pi_75459444
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef PietBel het volgende:
staat dit online?
Dadelijk op uitzending gemist
Diepzinnige deepart.
pi_75459453
Ik kon er wel om lachen, maar het was wel heel makkelijk scoren van Theo.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_75459518
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef deepart het volgende:

[..]

Dus jij weet hoe goed ik hem ken? Knap hoor

Waarom loop je trouwens zo interessant te doen met je "IQ van 138", iets zegt mij dat je dat doet ter compensatie van iets heel kleins
Goede reactie volgens mij heb jij gewoon niet zo goed opgelet bij begrijpend lezen vroeger . Wanneer de ander begint over 'de compensatie van iets heel kleins', waarschijnlijk doelend op het geslachtsdeel, weet je dat hij inziet dat hij fout zat . Ik ben gewoon heel blij met mijn hoge IQ ja
pi_75459623
Lekker wijf hoor
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_75459686
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef Choad het volgende:

[..]

Goede reactie volgens mij heb jij gewoon niet zo goed opgelet bij begrijpend lezen vroeger . Wanneer de ander begint over 'de compensatie van iets heel kleins', waarschijnlijk doelend op het geslachtsdeel, weet je dat hij inziet dat hij fout zat . Ik ben gewoon heel blij met mijn hoge IQ ja
Ow heb je een klein geslachtsdeel dan? Daar doelde ik niet op maar waar het hoofdje van vol zit stroomt het mondje van over

Maar natuurlijk heb ik altijd goed opgelet op school, ik ga alleen niet met mijn opleidingen en IQ lopen pochen want wat heeft dat voor meerwaarde op een openbaar forum.
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')