Ja, maar die oude bijzondere momenten moeten er ook bij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef superjojo het volgende:
tvp, en check mij de OP hebben vernieuwd...
Maar die van Hugo Borst was kapot en de Dik Voormekaar Show was helemaal niet leukquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar die oude bijzondere momenten moeten er ook bij.
Dus maassen was gefrustreerd over haar optreden en vond dat hij daar z'n kwakje over kwijt moest? Die maassen kwam er niet eens goed uit, kon op geen 1 vraag van paay goed antwoord geven maar kwam enkel met ongefundeerde en loze opmerkingen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke, nog een keer dan om mijn punt duidelijk te maken. Als je de bal kaatst kun je hem terug verwachten. Dus als Paay het nodig vindt om zich te misdragen bij Jensen, dan moet ze niet moeilijk doen als ze aangepakt wordt door Maassen. Het was van beide ongepast en smakeloos.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef thingamajig het volgende:
Wat heeft Patricia Paay uberhaupt eigenlijk gedaan, behalve 3x in de Playboy staan en jury spelen bij een of andere talenten (ahum) show???
Maassen laat mij al vele jaren lachen om zijn shows en daarvoor ben ik hem dankbaar. Ik hoef geen 60-jarige doos in de Playboy.
Theo had volkomen gelijk tijdens DWDD. Het werd tijd dat die smerige aandachtshoer eens wat tegengas kreeg.
Fout.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Speelman en Speelman is de naam waaronder ze nu optreden met volkomen kut show
doe wat goed voelt zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
Kunnen we eindelijk eens kappen over Maassen en die domme doos?
quote:Gasten in de uitzending zijn: Arend Jan Boekestijn, deelneemsters Sylvia en Merel uit 'KRO's Rode Kamer' en illusionistenduo Scott & Muriel. Muziek wordt verzorgd door Eefje en Marc-Marie Huijbregts is tafelheer.
Het lijkt zijn zoon sterk dat dit echt is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:31 schreef tim. het volgende:
Matthijs serieus op Twitter? Bijna 500 600 700 followers in minder dan een uur.
Ik vind het nog steeds ongelofelijk dat hij de VVD is uitgezet. Maar anderzijds ook wel weer typerend voor de VVD van de laatste jarenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:42 schreef tong80 het volgende:
Niet van mijn partij maar intelligente man. Kende hem niet. Vreemd dat zo iemand de nek wordt afgesneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |