quote:Op zondag 13 december 2009 12:47 schreef Chai het volgende:
-25 kilo weegt ze als nog 1000 kilo. Fucking ranzig dude.
Al is het voorbeeld een beetje jammer want zo mooi vind ik dat gezicht ook weer niet.quote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Terechte klacht. Altijd zonde als iets moois wordt verpest.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ze kijkt echt zo naar die banenen alsof ze denkt 'maar 3 of alle 4 tegelijk?'
Je hoeft niet te betalen hoorquote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Lubbert het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat dikke vrouwen vies zijn? Die van mij weegt 95 kilo en ze wast zich gewoon elke dag, net als een gratenkut. Sex met een volle vrouw is sowiso veel fijner. Ik kan het weten, ik spreek uit ervaring. Je moet het zo zien, je krijgt veel meer vrouw voor hetzelfde geld.
wel lullig als je per kilo moet betalenquote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Lubbert het volgende:
Je moet het zo zien, je krijgt veel meer vrouw voor hetzelfde geld.
Je hoeft het niet goed te praten hoor, stiekem heb jij ook liever een fotomodelchick met vormen dan een moddervet varkenquote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef Lubbert het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat dikke vrouwen vies zijn? Die van mij weegt 95 kilo en ze wast zich gewoon elke dag, net als een gratenkut. Sex met een volle vrouw is sowiso veel fijner. Ik kan het weten, ik spreek uit ervaring. Je moet het zo zien, je krijgt veel meer vrouw voor hetzelfde geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |