CG Tempest had ik al opgezocht, maar is paarsig... Niet mijn kleurquote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Sjeen misschien CG Tempest? Welke ik zelf erg mooi vind is CG Awaken, echt een prachtige diepe metallic kleur die in 1 keer dekt, vind ik een aanrader.
You don't know Jacques suede heb ik ook, mooie kleur ook, erg blij dat ik suede heb gekozen en niet de normale wel. Denk dat de normale iets te bruin zou worden.
PRACHTIGE kleur!!quote:Op zondag 6 december 2009 21:34 schreef Sjeen het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
CG Tempest had ik al opgezocht, maar is paarsig... Niet mijn kleurCG Awaken vind ik erg mooi, lief hier ook
Die komt dus op misschienlijst
[ afbeelding ]
fotootje? Viel het mee om zelf te doen?quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
Tvp maar nu met gel op de nagels! Easy does it.
dat wou ik nog vragen de eerste keer dat ik deze foto zag....die ribbels in je duimnagel, hoe kom je daar aan?quote:Op zondag 6 december 2009 21:42 schreef Maria2.0 het volgende:
Dit is Awaken op mijn nagels. Echt één van mijn favorieten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen flauw idee....Maar ze gaan niet weg. Is maar aan 1 kant en alleen linkerduim. Ik heb geen idee hoe ik er vanaf moet komenquote:Op zondag 6 december 2009 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat wou ik nog vragen de eerste keer dat ik deze foto zag....die ribbels in je duimnagel, hoe kom je daar aan?
wil namelijk even wat anders proberen.quote:China Glaze No-Chip Top Coat
Provides a protective shield, which prevents lacquer from chipping and peeling. This formula offers chip control to provide maximum protection. It is a brilliant, clear and glossy treatment that produces a durable top coat that can double the life of the lacquer. It enhances scuff resistance and is strong enough to protect from harsh detergents and cleaning chemicals.
Ik geloof dat Mirjam die heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef MissJ het volgende:
zooooooooo hee, ben weer bijgelezen![]()
Was ff paar dagen druk![]()
Iemand hier ervaring met deze topcoat?
[..]
wil namelijk even wat anders proberen.
Mijn nagellak chipt echt té snel namelijk
Ja, doe ik morgen bij daglicht even. Ja, het viel echt ontzettend mee en mijn vingers verkleuren ook niet, worden niet dik dus het lijkt me gelukt te zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 21:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
fotootje? Viel het mee om zelf te doen?
@Kleintje: http://www.puckzzz.nl/Nagels/main.html
Oh ok!quote:
Nee op dit moment niet, ik ben druk op zoek naar een goede primer (heb er wel 1 gevonden maar dat is 8 euro verzendkosten voor een flesje primer van 7.95quote:Op zondag 6 december 2009 21:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, doe ik morgen bij daglicht even. Ja, het viel echt ontzettend mee en mijn vingers verkleuren ook niet, worden niet dik dus het lijkt me gelukt te zijn.
Jij hebt ook gel op die geweldige nagels toch?
sorry, die heb ik nietquote:Op zondag 6 december 2009 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oh ok!
joehoe Mirjam, hoe issie?
En ik zag dat OPI ook soortgelijk werkende topcoat heeft.
Ik moest heel even Wegmisbruikers kijken, ging over een achtervolging die hier door de straat kwam een tijdje terugquote:Op zondag 6 december 2009 21:34 schreef tliciouz het volgende:
Haha ik open er ook net een. Omdat ik dacht dat jij hem niet opende
Lekker MiMu! Ik ga morgen naar Maastricht. Ik was al van plan om um te halen. Maar nu ren ik er helemaal heen nu je zegt dat het lekker is voor de harde hoekjes.quote:Op zondag 6 december 2009 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Lemony flutter is amaaaaaaaaaaazing Mike! Ik had van die harde eeltige stukjes naast mijn nagels en mijn nagelriemen konden ook wel wat goeds gebruiken. Gisteren opgesmeerd voor ik naar bed ging, vandaag helemaal lekker zachtje vingers zonder harde dingetjes!![]()
Ik zie mijn broertje ook al helemaal in die winkel staan... "Ja euh... ze wil euh... lemony flutter cuticle butter...bestaat dat?
"
En daarmee kwam hij niet aan het bedrag dus hij proberen of ze niet een grotere pot konden maken.
Nee dus, dus nu heb ik ook taai taai doucheschuim!
Oh, dat is crap.quote:Op zondag 6 december 2009 21:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee op dit moment niet, ik ben druk op zoek naar een goede primer (heb er wel 1 gevonden maar dat is 8 euro verzendkosten voor een flesje primer van 7.95)
ik heb ook van die harde plekken langs mijn nagels, wat is dit voor tovergoedje waar je het over hebt??quote:Lemony flutter is amaaaaaaaaaaazing Mike!
lemony flutter cuticle butter van de lush:quote:Op zondag 6 december 2009 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
Quote van MiMu:
[..]
ik heb ook van die harde plekken langs mijn nagels, wat is dit voor tovergoedje waar je het over hebt??
Wat ga je verder doe in Maastricht? (Ik heb er vandaag mijn Lemony Flutter gehaaldquote:Op zondag 6 december 2009 21:56 schreef mmascha het volgende:
[..]
Lekker MiMu! Ik ga morgen naar Maastricht. Ik was al van plan om um te halen. Maar nu ren ik er helemaal heen nu je zegt dat het lekker is voor de harde hoekjes.
Even voor Daph:Wat een bestelling! Nice!
En nu ga ik eens brainstormen voor de prijsvraag.
oefff nu wil ik deze ook hebben!!quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lemony flutter cuticle butter van de lush: [ afbeelding ]
lekker voor je vingers/andere ruwe plekjes, en het ruikt heeeerlijk
THNX!quote:Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, dat is crap.![]()
Staat hier misschien nog iets bij:
http://www.naildesigneurodiscount.nl/
Verzendkosten alsnog 6 euro maar je hebt daar wel alles voor weinig.
Check even je PM..quote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben gisteren de Lush winkel in New Castle voorbij gelopen (tegen beter weten in ) had ik dit toen maar geweten.....
Ik had gemeld dat ik weer naar Duitsland ging en dat ik wel wat mee wilde nemen voor de mensen die dat wilden. Maar vrees niet, ik kom voor het einde van het jaar nog wel een keer daar dus dan gil ik wel weer.quote:
Bij mij lakte hij prima. Ik ben inmiddels best wel verliefd op de kwaliteit van Orly.quote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Daph_ het volgende:
Mooi dat Awaken! Dat is donkerder dan ik in mijn hoofd had..
Ik hou Cashmere Cardigan toch maar op.. Het is niet helemaal glad, heeft iemand anders dat ook die Cashmere Cardigan heeft?
Ja is het gelukt? Foto!quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef Noek het volgende:
Tvp maar nu met gel op de nagels! Easy does it.
Nee, heb daar eigenlijk geen last van gehadquote:Op zondag 6 december 2009 21:37 schreef Daph_ het volgende:
Mooi dat Awaken! Dat is donkerder dan ik in mijn hoofd had..
Ik hou Cashmere Cardigan toch maar op.. Het is niet helemaal glad, heeft iemand anders dat ook die Cashmere Cardigan heeft?
Dat vroeg ik me ook al af ja.quote:Op maandag 7 december 2009 08:27 schreef zoeperzazke het volgende:
@Mirjam, mijn matte lakjes gaan gewoon glanzen met een topcoat hoor?
Shoppen, eten, slapen, naar de kerstmarkt, shoppen en nog meer shoppen. En naar de Lush natuurlijk! Of valt dat ook onder shoppen?quote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef Sjeen het volgende:
Wat ga je verder doe in Maastricht? (Ik heb er vandaag mijn Lemony Flutter gehaald)
Ik hoor de laatste weken zo vaak mensen die daar zijn geweest en dat het er geweldig is. Maar eens bijschrijven op mijn vakantiewensenlijstje.quote:Op zondag 6 december 2009 22:16 schreef Puckzzz het volgende:Ik ben gisteren de Lush winkel in New Castle voorbij gelopen (tegen beter weten in ) had ik dit toen maar geweten.....
Suedes zijn mattes maar dan met shimmer.quote:Op maandag 7 december 2009 09:27 schreef Sjeen het volgende:
Mir had het toch over suedes en niet over mattes?
Ik heb echt geeeeeen ideequote:Op maandag 7 december 2009 10:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Suedes zijn mattes maar dan met shimmer.
Oh grappig, dat gaan we even in de gaten houden.quote:Op maandag 7 december 2009 09:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Heb jullie deze al gezien? De advent kalender van Essence . Elke dag nieuwe winkansen t/m 24 december![]()
Inwoners van Nederland kunnen gewoon meedoen en vandaag is dit de prijs![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt ook. Maria had het fout.quote:Op maandag 7 december 2009 10:26 schreef Mirjam het volgende:
ik had het idd over suedes.
ik meende gezien te hebben dat het suede effect dan verloren ging, dus vroeg me af hoe jullie dat deden. nu snap ik er helemaal niks meer van
ah, duidelijk. thanksquote:Op maandag 7 december 2009 10:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Maria had het fout.![]()
Suedes zijn matte lakjes met shimmer erin, met een topcoat wordt het een glanzende lak met shimmer erin. Ook mooi maar heeeel anders.
Kijk deze post van scrangie maar voor vergelijking met en zonder tc: http://www.scrangie.com/2(...)ction-fall-2009.html
Ik heb geloof ik maar een matte lak maar bij die doe ik eerst een normale tc zodat hij langer blijft zitten en dan een matte om hem weer mat te krijgen. Maar origineel zijn ze bedoelt om zonder tc te dragen.quote:Op maandag 7 december 2009 10:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, duidelijk. thanks![]()
maar doen jullie 't dan lekker zonder top coat, of met een matte topcoat?
ah, ik snap 't.quote:Op maandag 7 december 2009 10:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik maar een matte lak maar bij die doe ik eerst een normale tc zodat hij langer blijft zitten en dan een matte om hem weer mat te krijgen. Maar origineel zijn ze bedoelt om zonder tc te dragen.
Wat voor topcoat gebruik jij dan? Want normale topcoats glansen toch echt, tenzij het bedoeld is als matte topcoat maar dat staat er dan wel duidelijk op.quote:Op maandag 7 december 2009 11:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Nah bij mij ziet suede er nog suede uit met een topcoat![]()
Maar zal idd wel anders zijn dan
Ik gebruik zelf veel de Nail balsam en de Nail repair, die vind ik voor mij persoonlijk belangrijk ...quote:Op maandag 7 december 2009 11:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat voor topcoat gebruik jij dan? Want normale topcoats glansen toch echt, tenzij het bedoeld is als matte topcoat maar dat staat er dan wel duidelijk op.
@Assiej: Ik gebruik regelmatig de cuticle balsem en tegenwoordig ook de nail balsem. De rest vind ik een beetje onzinnig. Maar het is goed spul.![]()
Daarmee ben ik van afgekloven stompjes die praktisch geen nagels meer hadden naar dit gegaan.
Ik had echt heel pijnlijke nagels van de Nail repair, net of ze helemaal samentrokken, geen succes dus! DE nagellak remover vind ik ook niet zo prettig, laat een laagje achter of zo.quote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf veel de Nail balsam en de Nail repair, die vind ik voor mij persoonlijk belangrijk ...
Mijn nagels scheurden eerst in lagen, nu niet meer...
Alleen doordat ze lang zijn knapt er soms een af, grrr... ( blijf je achter haken of klapt ie pijnlijk dubbel haha ! )
Gebruik je het al lang ?
hmm, misschien dat het wel wat voor mij isquote:Op maandag 7 december 2009 11:38 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik had echt heel pijnlijke nagels van de Nail repair, net of ze helemaal samentrokken, geen succes dus! DE nagellak remover vind ik ook niet zo prettig, laat een laagje achter of zo.
De handcreme is wel heerlijk, fijne geur ook.
Als iemand de nail repair wilt ruilen voor een lakje dat je zelf niet gebruikt, laat het maar even weten, bij mij staat deze toch te niksen, en dat is zonde als ik er iemand anders blij mee kan maken. Maar een keer of drie gebruikt trouwens. En kan door de brievenbus.
Oh dat is het eerste wat ik hoor aan 'negatieve' ervaringquote:Op maandag 7 december 2009 11:38 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik had echt heel pijnlijke nagels van de Nail repair, net of ze helemaal samentrokken, geen succes dus! DE nagellak remover vind ik ook niet zo prettig, laat een laagje achter of zo.
De handcreme is wel heerlijk, fijne geur ook.
Als iemand de nail repair wilt ruilen voor een lakje dat je zelf niet gebruikt, laat het maar even weten, bij mij staat deze toch te niksen, en dat is zonde als ik er iemand anders blij mee kan maken. Maar een keer of drie gebruikt trouwens. En kan door de brievenbus.
PM me maar, leuk! Gaan we ruilen! hihiquote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, misschien dat het wel wat voor mij is
Is ook een allergische reactie denk ik, het zal voor de formaldehyde zijn die erin zit. Bij de hermone heb ik dat ook heel erg.quote:Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh dat is het eerste wat ik hoor aan 'negatieve' ervaring....
misschien ben je allergisch voor een ingredient / overgevoelig ofzo ? ( geen idee )
De nagellak remover vind ik zelf wel fijn, het laat een verzorgend laagje achter vind ik persoonlijk
en de nagels ruiken achteraf apart ( niet vies vind ik ) ... alsof er een parfum geurtje bij in zit
Ik gebruik het met tussenpozen af en toe. Maar ik ben er een jaar of vijf geleden mee begonnen toen ik nog nagels beet.quote:Op maandag 7 december 2009 11:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf veel de Nail balsam en de Nail repair, die vind ik voor mij persoonlijk belangrijk ...
Mijn nagels scheurden eerst in lagen, nu niet meer...
Alleen doordat ze lang zijn knapt er soms een af, grrr... ( blijf je achter haken of klapt ie pijnlijk dubbel haha ! )
Gebruik je het al lang ?
Lief vriendje.quote:Op maandag 7 december 2009 12:22 schreef P.F het volgende:
Die heb ik dus van m'n vriendje gekregen! Stond op m'n verlanglijstje![]()
Hij twijfelde, want hij zag ook een suede van O.P.I, deze:
[ afbeelding ]
En die vond hij ook heel tofEn dat vond ik zooo grappig want die vond ik ook echt heel erg leuk zonder dat ik dat verteld had! En ik ben pas 1 week met mijn nagellak collectie bezig dus daar kan het ook niet aan liggen
Geniaal vriendje heb ik
Heb je wel topcoat in huis? Dan zou je een laagje topcoat kunnen doen om het wat op te frissen. Doe ik normaal ook om de dag.quote:Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
Oja! Ik heb zaterdag 4 laagjes nagellak op gedaan - het zit nu nog steeds mooi....
Moet ik ondertussen er weer een laag bij doen? Of gewoon wachten tot het lelijk wordt? Ik heb geen top/basecoat gebruikt...
Ik doe er dagelijks een vers laagje topcoat over. Wachten totdat het lelijk wordt lukt meestal niet, dan wil ik wer een andere kleur!quote:Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef P.F het volgende:
Oja! Ik heb zaterdag 4 laagjes nagellak op gedaan - het zit nu nog steeds mooi....
Moet ik ondertussen er weer een laag bij doen? Of gewoon wachten tot het lelijk wordt? Ik heb geen top/basecoat gebruikt...
Alleen oude, van de etos oid... Dus denk dat die ondertussen te dik is geworden..quote:Op maandag 7 december 2009 12:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lief vriendje.
[..]
Heb je wel topcoat in huis? Dan zou je een laagje topcoat kunnen doen om het wat op te frissen. Doe ik normaal ook om de dag.
In de OP staat een handige link voor clean up.quote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef Assiej het volgende:
Doen jullie trouwens zelf ook nail art ?
Ik ben zelf een Nerd als het gaat om nagellak volledig opdoen.....
het word bij mij altijd vet lelijk
Wat is de geheime truc
Gewone doorzichtige nagellak?quote:Op maandag 7 december 2009 12:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Alleen oude, van de etos oid... Dus denk dat die ondertussen te dik is geworden..
De truuk is om het te blijven doen, op gegeven moment word je beterquote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef Assiej het volgende:
Doen jullie trouwens zelf ook nail art ?
Ik ben zelf een Nerd als het gaat om nagellak volledig opdoen.....
het word bij mij altijd vet lelijk
Wat is de geheime truc
Ik ben wel een beetjequote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In de OP staat een handige link voor clean up.![]()
[ afbeelding ]
Essie Chinchilly met China Glaze Robotika en konad. Het is wel ok maar ik ben niet verliefd.
Dat is topcoat.quote:Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef P.F het volgende:
Uhm, ja doorzichtige nagellak uit een french manicure setje..
Oh wauwquote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Essie Chinchilly met China Glaze Robotika en konad. Het is wel ok maar ik ben niet verliefd.
Het zit er mooi op en ziet er mooi uit maar het is idd net niet spectaculair genoeg!quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh mooi dat subtiele!quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Orly heeft geweldige kwaliteit lakkenquote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had gemeld dat ik weer naar Duitsland ging en dat ik wel wat mee wilde nemen voor de mensen die dat wilden. Maar vrees niet, ik kom voor het einde van het jaar nog wel een keer daar dus dan gil ik wel weer.![]()
[..]
Bij mij lakte hij prima. Ik ben inmiddels best wel verliefd op de kwaliteit van Orly.![]()
[..]
Ja is het gelukt? Foto!![]()
@MissJ: kijk even op www.theedgeofsanity.org voor de topcoat test.
@Puckzzz: TD verkoopt ook primers!
Ik heb gekonad met ChG Robotika over Essie Chinchilly. Best leuk geworden volgens mij.
Hm, dan ligt het misschien toch een beetje aan mijn lakkwaliteitenquote:Op zondag 6 december 2009 23:29 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Nee, heb daar eigenlijk geen last van gehad
En waarom vind je hem niet mooi kleuren bij jezelf?
Ik vind de dop van de Orly's altijd zo fijn!!quote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Orly heeft geweldige kwaliteit lakkenIk heb er nog niet zoveel, aangezien de lakken die ik wilde hebben uitverkocht waren bij TD, maar misschien in de toekomst
[..]
Hm, dan ligt het misschien toch een beetje aan mijn lakkwaliteiten![]()
Buiten vind ik mijn nagels nu wel mooi, maar dan zijn mijn vingers wat witterIk heb als ik binnen zit een roodachtige ondertoon in de huid van mijn handen, komt door de kou denk ik want in de zomer heb ik dat nooit. Op foto's komt het helaas ook niet naar voren dus ik kan het niet laten zien
Dát zeker! Lakt veel fijner dan die zwarte doppen van ChG of OPIquote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind de dop van de Orly's altijd zo fijn!!
En dat is ook zo fijn bij het openen maken van het flesje, zo makkelijk!quote:Op maandag 7 december 2009 15:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dát zeker! Lakt veel fijner dan die zwarte doppen van ChG of OPI
Mooiquote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh mooi dat subtiele!![]()
Ik zal als tegenhanger maar wat gewaagds laten zien.
Mijn eigengemaakte gelnagels in de sprankelende gewaagde kleur, OPI, Tickle My France.
[ afbeelding ]
Helemaal niet perfect maar toch ben ik er blij mee.
Netjes gedaan hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 14:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh mooi dat subtiele!![]()
Ik zal als tegenhanger maar wat gewaagds laten zien.
Mijn eigengemaakte gelnagels in de sprankelende gewaagde kleur, OPI, Tickle My France.
[ afbeelding ]
Helemaal niet perfect maar toch ben ik er blij mee.
Ik PM je net met daarin onder andere dat ik morgen bij de brievenbus ligquote:Op maandag 7 december 2009 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Netjes gedaan hoor.![]()
Dank voor de complimentjes.![]()
Ik heb alle pakketjes op de bus gedaan dus jullie kunnen bij de voordeur klaar gaan liggen!
Whehehehequote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik PM je net met daarin onder andere dat ik morgen bij de brievenbus lig
Zag ik, Scrangie.com oid .... ( heb erop gezocht op dat blog )quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet de link bij het bolletje hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 18:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zag ik, Scrangie.com oid .... ( heb erop gezocht op dat blog )
maar kan echt niks vinden
en als ik écht alles door moet zoeken
ben ik wel een dag bezig denk ik![]()
of heeft iemand een directe link?
btw ik vind je design wel cute
Ik wilde je ook PMmen, om te zeggen dat het geld als het goed is nu al op de rekening staat (ing naar ing) en om je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllll erg te bedankenquote:
Ik heb het geprobeerd en het wil nietquote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Mirjam het volgende:
weet iemand of china glaze gewoon door de brievenbussen past?
(ingepakt in bubbeltjesfolie)
Nee, dat past niet.quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Mirjam het volgende:
weet iemand of china glaze gewoon door de brievenbussen past?
(ingepakt in bubbeltjesfolie)
Wel als je het naar mij stuurtquote:
Het ligt inderdaad erg aan je postbode en aan je brievenbus. Heb je zo'n groen geval dan doen ze gewoon het klepje open en leggen ze hem erin en bij ons in het durp leggen ze dat soort dingen en pakjes altijd in de schuur.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Wel als je het naar mij stuurt, mijn postbode is inmiddels op de hoogte van mijn verslaving en die zegt gewoon de brievenbussen zijn te smal zijn
en geeft het netjes bij de buurvrouw af als ik niet thuis ben
Maar dan past het nog steeds niet in de brievenbusquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Wel als je het naar mij stuurt, mijn postbode is inmiddels op de hoogte van mijn verslaving en die zegt gewoon de brievenbussen zijn te smal zijn
Het eerste wat in me opkomt is dat het een "gezellig" kleurtje isquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
PM box is weer leeg!![]()
Mooi istie hè Daph? Ik ben helemaal flieft op dat kleurtje.
Volgens mij is mijn postbode ook wel een beetje autistisch (en dat bedoel ik heel erg positief!!!) want heb al een paar keer gehad dat bij een buitenlands pakje het helemaal wordt bekeken (stempels, stickers) en altijd van: zo een pakje uit de US is hier sneller dan uit Amsterdam en maar lachenquote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad erg aan je postbode en aan je brievenbus. Heb je zo'n groen geval dan doen ze gewoon het klepje open en leggen ze hem erin en bij ons in het durp leggen ze dat soort dingen en pakjes altijd in de schuur.
Bijzonder mooi zelfs! ik zet um om mijn wensenlijst!quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het eerste wat in me opkomt is dat het een "gezellig" kleurtje isIk moet er een beetje aan wennen, maar hij is wel mooi ja
Het ligt trouwens niet alleen aan de postbode maar ook aan degene die het pakje op het postkantoor aanneemt.quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn postbode ook wel een beetje autistisch (en dat bedoel ik heel erg positief!!!) want heb al een paar keer gehad dat bij een buitenlands pakje het helemaal wordt bekeken (stempels, stickers) en altijd van: zo een pakje uit de US is hier sneller dan uit Amsterdam en maar lachen
maar ik moet het toch ook bij TNT krijgen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik had hem net al leeg gegooid.quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef Maria2.0 het volgende:
MiMu, je inbox is vol maar verzendkosten zijn geregeld vanaf hier
Bij een postkantoor of agenstschap (in een supermarkt of zo) staat zo'n binnenbrievenbus waar het in kan daar zit namelijk een grotere opening in!quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar ik moet het toch ook bij TNT krijgen?
Td isquote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef mascarpone het volgende:
Top service by transdesign. Potje nagellak was gebroken, en ze hebben het gewoon teruggestort. Terwijl het eigenlijk niet eens hun fout is.
En cashmere cardigan...Helemaal goed!
I google'd my ass off, heb zelfs een bericht gepost op MUA maar geen reacties..quote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef Mirjam het volgende:
daph, ff wat anders, ben jij nog achter die geweldige naamloze winnertopcoats aangegaan? wordt dat nog wat denk je?
Er zijn op MUA inmiddels verschillende mensen die zonder problemen hun bestelling gekregen hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I google'd my ass off, heb zelfs een bericht gepost op MUA maar geen reacties..
Ik zag er een aantal voorbij komen jaquote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er zijn op MUA inmiddels verschillende mensen die zonder problemen hun bestelling gekregen hebben.
ben benieuwdquote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zag er een aantal voorbij komen jaIk ga MUA nog wel even af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
Als je overhebt, dan neem ik er nog wel een paar extra over, topcoat gaat er hier toch als een speer doorheen!quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken.
Dat is liefquote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Als je overhebt, dan neem ik er nog wel een paar extra over, topcoat gaat er hier toch als een speer doorheen!
quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef PartyHardy het volgende:
Pas hadden wij een excursie naar een fabriek waar de roomlikeur wordt gemaakt, daar moesten we zo'n debiele witte jas aan, die we mee naar huis mochten nemen. Ik heb dit toen gedaan om het vervolgens alsnog bij het vuil te zetten.
Vandaag was ik weer aan het worstelen om mijn glitternagellak te verwijderen toen mijn moeder aan kwam lopen met die jas. Ze knipte er een stuk uit en zei dat ik het moest proberen met dat stof.
En dat ging serieus super goed! Vond het wel leuk om dat even hier te vertellen.
Ik heb vervolgens de jas in heel veel stukken geknipt, en bewaar deze voor de volgende keer
Dank je voor de goede tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit!quote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Als je overhebt, dan neem ik er nog wel een paar extra over, topcoat gaat er hier toch als een speer doorheen!
Mooie nagelsquote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Nageltjes in oostenrijk.
ik vermaak me prima!
als dat zo zou zijn dan neem ik er ook wel een paar extra, op gaat het toch welquote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken.
zal eens kijken hier bij het postagentschapquote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Bij een postkantoor of agenstschap (in een supermarkt of zo) staat zo'n binnenbrievenbus waar het in kan daar zit namelijk een grotere opening in!
Of bij het sigarenboertje van MiMu
ooh, diewillikookquote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Ennnnn 3 op een rij denk ik...
China Glaze - He's going in circles:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Lindytje het volgende:
@Maria: Mooi!!!
@Daph: ik ben nog steeds 'in'! (zou ik nog een PM van jou krijgen?)
En: KAK!! Ik heb net mijn nagels gedaan (gradient over normale lak heen, dus minstens 9 lagen over elkaar... en nou valt dat ieniemienie-kaartje van mijn fototoestel (echt zo'n 1 bij 1/2 cm) ergens in mijn tas... dus ik kan de komende 3 uur niet kijken waar ie is, omdat ik dan mijn lak vernaggel...![]()
En ik wilde nog wel foto's van gisteren en vandaag showen...
Maar ik kan geen paypal en heb geen CC dus ik kan die niet kopuhhhhhuhhhh....quote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
seche vite top coat
binnen 10 minuten tasproof
kun je niet met iemand meebestellen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik kan geen paypal en heb geen CC dus ik kan die niet kopuhhhhhuhhhh....![]()
En lach me niet uit!!
quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Lindytje het volgende:
@Maria: Mooi!!!
@Daph: ik ben nog steeds 'in'! (zou ik nog een PM van jou krijgen?)
En: KAK!! Ik heb net mijn nagels gedaan (gradient over normale lak heen, dus minstens 9 lagen over elkaar... en nou valt dat ieniemienie-kaartje van mijn fototoestel (echt zo'n 1 bij 1/2 cm) ergens in mijn tas... dus ik kan de komende 3 uur niet kijken waar ie is, omdat ik dan mijn lak vernaggel...![]()
En ik wilde nog wel foto's van gisteren en vandaag showen...
Met iemand mee bestellen zou ideaal zijn, dus als iemand nog eens een gaatje over heeft??quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je niet met iemand meebestellen?
en paypal is makkelijk hoor, gratis, kun je aan je bankrekening koppelen enzo, ideaal?
ik heb echt nét besteld, anders had je met alle liefde met me mee mogen bestellenquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met iemand mee bestellen zou ideaal zijn, dus als iemand nog eens een gaatje over heeft??![]()
Ja, aan bankrekening koppelen is een beetje een probleem (lees: iemand die daar met mijn bankrekening (ja hoor, mag je wel gebruiken!) misbruik van heeft gemaakt...)
Wel lief!quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb echt nét besteld, anders had je met alle liefde met me mee mogen bestellen
Oh damn... die wil ik idd ook nog.. maar ik zag laatst dat ik die matte about you ook ergens in NL kon bestellen (kost dan wel 12 euro ofzo, maar daar kan ik tenminste wel aan komen!)quote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat dus Lindy....Balen anders had je ook wel met mij mee kunnen bestellen.
Ik ga de volgende keer ook die seche vite bestellen en essie matte about you.
12 Euro is zo zonde! Er zijn hier vast wel wat mensen die eigenlijk niet meer willen bestellen maar nog wel 1 of 2 lakken willen. Vorm je gewoon een groepje en dan kan je meebestellen. 12 Euro is gewoon idioot duur...Ik ben nu 13 euro kwijt voor 4 lakken uit Amerika inclusief verzenden..Zou dus zeker even wachten tot je daar kunt bestellen anders is het echt zonde van je geldquote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh damn... die wil ik idd ook nog.. maar ik zag laatst dat ik die matte about you ook ergens in NL kon bestellen (kost dan wel 12 euro ofzo, maar daar kan ik tenminste wel aan komen!)
En ook lief!!
Wat lief!!quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Wat voor matte topcoat heb je nu dan? En is ie in NL te krijgen? Of zou Essie beter zijn?
Mijnvond de matte topcoat uitvinding briljant dus ik krijg bij de volgende order in elk geval de Matte about you van hem
Oh prijs valt wel mee voor Orly toch?quote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat lief!!![]()
Ik heb nu: orly satin seal 'satin matte topcoat'
Gekocht in 1 of ander vaag winkeltje hier in Tilburg voor 4,95. Werkt ook best, maar ik wil ook nog matte about you
Oh... da's wel kak idd, als het niet goed smeert...quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Oh prijs valt wel mee voor Orly toch?
Ik wil toch idd ook die Essie. Liet net even het effect zien enzei meteen: Oh doe maar 2 flesjes
![]()
![]()
Dus nouja, nog eventjes geduld hebben en dan ga ik dat ook maar eens scoren. Lijkt me beter, heb nu OPI russian navy matte maar het smeert echt enorm kut, veel te dik en het lukt me niet om het goed te krijgen...
Done!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:22 schreef Mirjam het volgende:
ik zie nu pas dat er 3 pakketjes op dezelfde dag naar me zijn verzonden (2 dec.)
ben zo benieuwd wanneer ze aankomen![]()
Thanksquote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je moet de link bij het bolletje hebben: http://makeupalley.com/m_94731084
Wat voor een kleur is Splendid ook alweer? (zit op mijn werk en heb ze dus niet bij de hand)quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een schattige plate Franneh! Dat poppetje!![]()
Leuk Assiej!
Handige info over nagels: http://thenailnerd.blogsp(...)-1-nail-anatomy.html
Zo te zien wordt het een serie.
Ik heb net mijn nagels gelakt met P2 Splendid en ooooohhhh wat is die mooi! Helemaal niet wat ik verwacht had n.a.v. het flesje maar veel beter!
Gaat prima.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:32 schreef bernies het volgende:
Heeft iemand al eens de matte lakjes verdund? Is dat goed gelukt?
Deze:quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:06 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat voor een kleur is Splendid ook alweer? (zit op mijn werk en heb ze dus niet bij de hand)
Ik zou graag Re-Fresh Mint, Flyin’ High, Grape Pop willen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Linnie20v het volgende:
Ik kom er maar niet uit welke kleuren ik moet hebben van de up&away collectie.
Hier een mooi overzichtje van de lakjes :
http://www.temptalia.com/(...)tion-review-round-up
Goede tip! En weer een blog voor bij de favo's!quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Handige info over nagels: http://thenailnerd.blogsp(...)-1-nail-anatomy.html
Zo te zien wordt het een serie.
de Peachy Keen vind ik denk ik wel heel erg leuk als de zon weer schijnt en dan op de tenen in leuke slippers!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:52 schreef Linnie20v het volgende:
Volgens mij niet ! Ik heb er in ieder geval nog geen gevonden!
wij zijn dat zelf![]()
Je wilt dezelfde!! Ik wil er misschien nog die Peachy Keen bij doen
Ik heb ze nog niet kunnen vinden dus volgens mij zijn wij dat zelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Goede tip! En weer een blog voor bij de favo's!
Zijn er eigenlijk ook goede Nederlandse blogs of site over nagels (of zijn wij dat zelf hier op fok?)
Ja de tiener blogs!! Echt heel grappig soms!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen vinden dus volgens mij zijn wij dat zelf.
Er zijn een paar van die tiener-beautyblogs die wel eens iets over nagels en nagellak zeggen maar meestal kramen die de grootste onzin uit of geven zelfs gewoon ronduit slecht advies.![]()
Ik heb er wel over zitten denken om een blog te beginnen maar volgens mij vind ik nagels lakken en foto's posten ineens niet zo leuk maar als het min of meer moet. Plus ik heb eigenlijk ook helemaal geen zin om dan op al die comments te moeten reageren.
quote:Op maandag 7 december 2009 12:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien moeten we net als polish or perish een groepsblog beginnen. Iedere dag nieuwe content maar iedereen hoeft maar eens in de week of zo iets te posten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:18 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja de tiener blogs!! Echt heel grappig soms!
En idd zelf een blog beginnen, het is veel werken en helemaal als het moet...
Bij gratis nieuwe lakjes had je me...ik doe mee!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moeten we net als polish or perish een groepsblog beginnen. Iedere dag nieuwe content maar iedereen hoeft maar eens in de week of zo iets te posten.
En dan worden we wereldberoemd in Nederland omdat we de enige zijn en krijgen we van alle nagellakfabrikanten gratis de nieuwe collecties om ze te posten en die kunnen we dan lekker onderling verdelen.
Welke 5??? Vertel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Linnie20v het volgende:
Zo bestelling geplaatst! Maar 5 lakjes, dus ben trots !
I'm in! xDquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moeten we net als polish or perish een groepsblog beginnen. Iedere dag nieuwe content maar iedereen hoeft maar eens in de week of zo iets te posten.
En dan worden we wereldberoemd in Nederland omdat we de enige zijn en krijgen we van alle nagellakfabrikanten gratis de nieuwe collecties om ze te posten en die kunnen we dan lekker onderling verdelen.
LA.Girl lakjes (sale bij Cherry Culture, maar $ 2,80)quote:
op de 3de rij staan de laatste 2 om gedraaid..quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:38 schreef Linnie20v het volgende:
Ik kom er maar niet uit welke kleuren ik moet hebben van de up&away collectie.
Hier een mooi overzichtje van de lakjes :
http://www.temptalia.com/(...)tion-review-round-up
ik ga volgende keer ook maar zwichten dan...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:18 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
LA.Girl lakjes (sale bij Cherry Culture, maar $ 2,80)
Groupie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Head Banging
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overdose
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Punk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RockStar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was in totaal 19 euro kwijtdus wilde het wel een keer proberen
Ik heb een poging gedaan tot een blog schrijven over nagels/nagellak, maar het komt al snel kneuzig over en ik ben niet zo'n swatchkoningin als Scrangie; een hele collectie swatchen kost mij wel meer dan twee uurtjes en dan moet je er nog een stukje over schrijven, foto's uitzoeken en bewerken.. Volgens mij ben je met zo'n hele collectie gauw een uur of 6 - 8 bezig - of ben ik dan sloom?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef buzzwheedle het volgende:
er is in ieder geval wel een nederlandse nagelforum
http://www.beautifulnails4u.nl/index.php?option=com_kunena&Itemid=2&func=latest
is altijd wel erg gezellig![]()
het is een onafhankelijk forum, dus er mag geen reclame gemaakt worden door bedrijven, wat ik wel erg prettig vind![]()
dit zijn mijn nagels nu:
[ afbeelding ]
awaken gestempeld met m65, met rose paars en hardroze, steentje erop. ik ben er helemaal blij mee
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
Een beetje onwennig nog op mijn bureau poseren ze voor de foto!
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Spacy, Gorgeous!, Scandal, Rich, Dangerous, Elegant
En in hun nieuwe huisje tussen een deel van de andere vriendjes:
[ afbeelding ]
Ze voelen zich al helemaal thuis!
Jij gaat ook al zo hard met je collectie....quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
Een beetje onwennig nog op mijn bureau poseren ze voor de foto!
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Spacy, Gorgeous!, Scandal, Rich, Dangerous, Elegant
En in hun nieuwe huisje tussen een deel van de andere vriendjes:
[ afbeelding ]
Ze voelen zich al helemaal thuis!
Ja klopt, maar dit was het laatste nagellakbestelling gedeelte van dit jaar sowiesoquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef bernies het volgende:
[..]
Jij gaat ook al zo hard met je collectie....
Ik had gister de Nubar's en hoop vandaag ook op meer....
Iris dust, en iets met truffel. En van Zoya de groene matte.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit was het laatste nagellakbestelling gedeelte van dit jaar sowieso![]()
Collectie is een beetje te hard gegroeid, moet weer alles opnieuw inrichten in mijn kastje![]()
Welke Nubars had je nog meer ontvangen dan, behalve Peacock Feathers?
Moest nog aan je denken, want ik was Zaterdag in Leiden!quote:
Hey een paar foto's overgeslagen...quote:Op maandag 7 december 2009 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Thanks
voor mensen die het misschien interessant vinden
Mijn nagels van afgelopen woensdag tot vrijdag..
Topcoat liet weer eens los ...... (seche vite)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini nageltjes..quote:Op maandag 7 december 2009 23:57 schreef Franneh het volgende:
Gaaf Assiej!
Mooie kleur blauw zeg
Ik heb nu lieve pootjes ;p
Mag toch hopen dat ze snel groeien weer.. worstenvingers
[ afbeelding ]
(ben niet getrouwd hoor btw haha)
Ben inderdaad benieuwd hoe hij is in het echt..want op de foto toont ie niet zo...quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gaat prima.![]()
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Crappy flitsfoto.In het echt is hij wel mooi en zijn mijn handen niet zo wit.
Iris dust vond ik persoonlijk mooier dan Peacock Feathers, daarbij zag je het duochrome effect goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Iris dust, en iets met truffel. En van Zoya de groene matte.
Heb nu Peacock Feathers op, maar het effect valt me toch een beetje tegen. Heb er nu zwart onder, zal de volgende keer eens proberen met donkergroen eronder.
Doe jij er nog een kleur onder of niet?
Misschien met een groen konad er overheen dan het dan beter wordt met het effect.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Iris dust vond ik persoonlijk mooier dan Peacock Feathers, daarbij zag je het duochrome effect goedIk had niks onder Peacock Feathers, alleen maar basecoat. Ik had geloof ik drie laagjes nodig om het dekkend en mooi te krijgen. Volgende keer probeer ik het met donkerpaars eronder, ben benieuwd..
Ben stiekem wel blij dat ik niet de enige ben die hem tegen vind vallen qua effect
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef Mirjam het volgende:
bernies, ik ga vandaag ff in m'n stash kijken wat ik eventueel wel zou willen ruilen met je
True! Alleen het effect had ik wat spectaculairder verwacht en jij dus ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef bernies het volgende:
[..]
Misschien met een groen konad er overheen dan het dan beter wordt met het effect.
Ik laat het je wel weten als ik iets gevonden heb waardoor het beter wordt.
Maar in het algemeen is de kleur gewoon mooi!
Ja! wil jij ook nog wat ruilen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True! Alleen het effect had ik wat spectaculairder verwacht en jij dus ook
Zie ik hier een ruilhandel op gang komen?
Ja offf verkopen! Tegen schappelijke prijsjesquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True! Alleen het effect had ik wat spectaculairder verwacht en jij dus ook
Zie ik hier een ruilhandel op gang komen?
Nog een matte erbij???quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef Nieners het volgende:
Dames,
ik heb even advies nodig!
Voor kerst mag ik 9 lakjes via transdesign bestellen.
Nu heb ik tot nu toe CG:
TTYL
Ruby Pumps
Cashmere Creme
Recycle
Lubu heels
Awaken
Golden spurs
Allemaal best anders toch?
Moet er alleen nog 2 erbij doen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Heb even een collage gemaakt:
[ afbeelding ]
Met vraagteken twijfel ik nog over... ben er niet kapot van!
Dat zou ik doen danquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef bernies het volgende:
[..]
Nog een matte erbij???
Goede topcoat???
Dan ga je over de negen heen en worden de kosten hoger....of zijn het kleintjes? Dan zou ik ze even mailen om dat te vragen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef Nieners het volgende:
Ja dat zijn goede suggesties!.
Ik vroeg me trouwens iets af... er staat dat er bij 9 lakjes de VK 18 dollar zijn,
wat als ik 7 gewone lakjes heb en zo'n 4pack van essie? Zijn de VK dan nog steeds zoveel of duurder?
7 gewone lakken en 4 mini's past volgens mij welquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:32 schreef Nieners het volgende:
Ja dat zijn goede suggesties!.
Ik vroeg me trouwens iets af... er staat dat er bij 9 lakjes de VK 18 dollar zijn,
wat als ik 7 gewone lakjes heb en zo'n 4pack van essie? Zijn de VK dan nog steeds zoveel of duurder?
mwhihihi, another one downquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef TwiNNijN het volgende:
Jullie zijn echt erg....
Ben gewoon uit mijn lurkmode gerukt en aan het lakken geslagen door deze reeks![]()
heb je OMG al?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef Nieners het volgende:
Dames,
ik heb even advies nodig!
Voor kerst mag ik 9 lakjes via transdesign bestellen.
Nu heb ik tot nu toe CG:
TTYL
Ruby Pumps
Cashmere Creme
Recycle
Lubu heels
Awaken
Golden spurs
Allemaal best anders toch?
Moet er alleen nog 2 erbij doen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Heb even een collage gemaakt:
[ afbeelding ]
Met vraagteken twijfel ik nog over... ben er niet kapot van!
Haha! Welcome to the dark side!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef TwiNNijN het volgende:
Jullie zijn echt erg....
Ben gewoon uit mijn lurkmode gerukt en aan het lakken geslagen door deze reeks![]()
Jup.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
7 gewone lakken en 4 mini's past volgens mij wel
goed dat je dat door hebt, ik zou ander bij de volgende bestelling zo het verkeerde besteld hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
op de 3de rij staan de laatste 2 om gedraaid..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Haha! Welcome to the dark side!![]()
Fijn dat ze heel over gekomen zijn Daph!
Over Peacock Feathers: ik heb ergens gelezen dat bij een a twee laagjes het effect super is maar bij meer laagjes dat effect verloren gaat. Misschien dus inderdaad eens over iets anders proberen?
Mooie foto's en lakjes weer. Buzzwheedle (?): mooi geworden!
Welke is dat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben soms heel nuttigquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goed dat je dat door hebt, ik zou ander bij de volgende bestelling zo het verkeerde besteld hebben
Mooiquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén laagje China Glaze Stella en Seche Vite top coat. Niet bijgewerkt. En ik ben 's werelds slechtste fotograaf.
[ afbeelding ]
oeh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén laagje China Glaze Stella en Seche Vite top coat. Niet bijgewerkt. En ik ben 's werelds slechtste fotograaf.
[ afbeelding ]
Oh.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lakje, nee lakjequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke is dat?![]()
Oh en dames: hoe gaan we ons blog noemen?
Daar kan je best een dingetje van maken. Dat mensen dan zeggen "je moet xxx kopen want dat was een ja lakje op ja lakje nee lakje!"quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja lakje, nee lakje![]()
Zie net iets voorbij komen over ja zuster, nee zuster en ben een beetje flauw
Whehehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar kan je best een dingetje van maken. Dat mensen dan zeggen "je moet xxx kopen want dat was een ja lakje op ja lakje nee lakje!"
Whehehequote:
Heb je er iets van gemerkt dan, dat ik ook nog ergens anders dingen post?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:47 schreef Mirjam het volgende:
maarre, niet minder hier posten dan he!
quote:SMALL FLAT RATE BOX ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml)) OR maximum: 16 mini bottles only of 0.18oz
Lijkt mij wel leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Zo'n Blogspot blog is zo gemaakt met meerdere schrijvers... Doen?
Ik vind het wel wat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Zo'n Blogspot blog is zo gemaakt met meerdere schrijvers... Doen?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat.![]()
Gewoon allemaal je eigen ding doen qua bloggen maar dan op een blog zodat er regelmatig iets nieuws staat.
Ik vind nagelmutsen eigenlijk best een leuke naam.![]()
"Ik heb je al een PM gestuurd"quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb al ge- PMt! Hoe vervoeg je dit normaal?
Wijsneusquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
"Ik heb je al een PM gestuurd"
Nagelmutsen.blogspot.com is voorlopig toch wel ok, als het dan succesvol is dan kunnen we altijd nog een domein kopen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef zoeperzazke het volgende:
als mensen hulp nodig hebben met een domein of domeinnaam of de software daarop, dan kan ik wel helpen....
Ik doe het ook zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb al ge- PMt! Hoe vervoeg je dit normaal?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat.![]()
Gewoon allemaal je eigen ding doen qua bloggen maar dan op een blog zodat er regelmatig iets nieuws staat.
Ik vind nagelmutsen eigenlijk best een leuke naam.![]()
quote:This blog address is available.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:15 schreef Daph_ het volgende:
Even de vergelijking mét en zonder Avoplex cuticle treatment:
[ afbeelding ]
Links, mét
[ afbeelding ]
Rechts, zonder Nubbynail![]()
Groot gelaten want anders kon je het niet goed zien.
Sidenote: Cashmere Cardigan nu al twee dagen zonder topcoat op en ik heb niet meer 'schade' dan met topcoat
quote:
Flakies en holos zijn mensen altijd wel van onder de indruk. En konad doet het ook altijd goed.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Morgen heb ik een etentje met meiden van mijn vorige baan en ik wil eigenlijk hele mooie/bijzondere/prachtige nagels hebben bij dat etentjeIemand inspiratie?
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
PM maar emailadres als je mee wil doen. Krijg je uitnodiging om schrijver te worden tzt.
Flakies heb ik niet, van holo heb ik er maar twee: QT en Chainmail charm. Konad is misschien wel een leuke.. *fröbelen gaat*quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Flakies en holos zijn mensen altijd wel van onder de indruk. En konad doet het ook altijd goed.
Dankje Tegan. *gaat mailtje bekijken*
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:37 schreef Lindytje het volgende:
Mijn nieuwe vrienden zijn ook gearriveerd!!!![]()
Heeeeeeeeel erg bedankt voor alle moeite en sturen en het lieve kaartje![]()
Ja daaggggggquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:16 schreef Daph_ het volgende:
Mijn hart maakte een sprongetje net: ik zag # 51 op eBay! *klik* 40% nog in het flesje? Hmpf.
Dat dacht ik dus ookquote:
ik begreep dat het in dec ember weer in die estlandse (?) webshop komtquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookMaar # 51 is overal uitverkocht en niemand weet wanneer het weer komt. Dat is best irritant.. Ik wil echter wel een vol flesje
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik begreep dat het in dec ember weer in die estlandse (?) webshop komt
Ik heb net bij mijn geheime bron voor je geinformeerd of er nog 51-tjes aan zitten te komen....ik zal het je laten wetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
!! Ik had daar ook al gekeken, maar daar staan alle leuke op uitverkocht
Van wie wat waar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik begreep dat het in dec ember weer in die estlandse (?) webshop komt
*hypert* yay! Thanksquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:37 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb net bij mijn geheime bron voor je geinformeerd of er nog 51-tjes aan zitten te komen....ik zal het je laten weten
De heren in Korea hebben gewoon 6.000.000 flesjes klaar staan. Ze laten nu alle bronnen opdrogen. Posten op MUA enzo dat 51 super is, iedereen zoekt, ze plaatsen een 40% flesje op Ebay. Zien op MUA dat er 42.157 hits op die post zijn, denken nog heel even wachten. En dan zijn ze weer overal te koop en schenken ze een flesje aan Michelle Obama die dat dan opheeft bij Oprah en dan zijn ze zo door de 6.000.000 flesjes heen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*hypert* yay! Thanks
Ik heb gekeken bij fabuloustreet, viis.ee, een engelse site die op initi.co.uk eindigt, ebay en die le boutique dinges..
Hahahahaquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:44 schreef bernies het volgende:
[..]
De heren in Korea hebben gewoon 6.000.000 flesjes klaar staan. Ze laten nu alle bronnen opdrogen. Posten op MUA enzo dat 51 super is, iedereen zoekt, ze plaatsen een 40% flesje op Ebay. Zien op MUA dat er 42.157 hits op die post zijn, denken nog heel even wachten. En dan zijn ze weer overal te koop en schenken ze een flesje aan Michelle Obama die dat dan opheeft bij Oprah en dan zijn ze zo door de 6.000.000 flesjes heen.
(ik geloof in complot-theorieën)
het was ff klooien maar ik ben followerquote:
ehm, die viis.eequote:Op dinsdag 8 december 2009 18:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Van wie wat waar?![]()
Le Beauty Boutique (volgens mij in de OP) zegt dat er nu iemand in Korea is om in te kopen en dat ze over een week of twee/drie misschien ook wel weer 51 heeft.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ehm, die viis.ee
*ff in mail zoekt*
dat is van die viis.ee shopquote:Hello Thank you for your interest. Polish nr 51 will be back in stock around December. Best Regards, Pavel NikolenkoViis Ilusalong
Die hou ik inderdaad nauwlettend in de gaten, maar no luck (al weken niet)quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ehm, die viis.ee
*ff in mail zoekt*
zal d'r nog eens een mailtje tegenaan gooienquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die hou ik inderdaad nauwlettend in de gaten, maar no luck (al weken niet)
In dezelfde categorie (maar gelukkig maar ten halve gekeerd ipv ten hele [richting EHBO I guessquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh... en nog iets... (krijg ik inmiddels de kneus-award van dit topic??) ik hield net mijn remover te schuin, en toen ging er een hele straal over de zwart leren bank... Hele grote witte streep er op..![]()
Ik dacht: kut, heel dat leer uitgedroogd natuurlijk. En wat doe ik als ik zelf uitgedroogd ben? Juistem! Purol er op!
![]()
De bank lijkt er erg blij mee te zijn, ik zie geen witte streep meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |