abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75381026
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Mirjam het volgende:
weet iemand of china glaze gewoon door de brievenbussen past?
(ingepakt in bubbeltjesfolie)
Nee, dat past niet.
pi_75381027
ah, kut
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75381321
tvp!
pi_75381809
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee, dat past niet.
Wel als je het naar mij stuurt , mijn postbode is inmiddels op de hoogte van mijn verslaving en die zegt gewoon de brievenbussen zijn te smal zijn en geeft het netjes bij de buurvrouw af als ik niet thuis ben
pi_75381856
PM box is weer leeg!

Mooi istie hè Daph? Ik ben helemaal flieft op dat kleurtje.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75381968
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:

[..]

Wel als je het naar mij stuurt , mijn postbode is inmiddels op de hoogte van mijn verslaving en die zegt gewoon de brievenbussen zijn te smal zijn en geeft het netjes bij de buurvrouw af als ik niet thuis ben
Het ligt inderdaad erg aan je postbode en aan je brievenbus. Heb je zo'n groen geval dan doen ze gewoon het klepje open en leggen ze hem erin en bij ons in het durp leggen ze dat soort dingen en pakjes altijd in de schuur.
pi_75382075
quote:

[..]

Maar dan past het nog steeds niet in de brievenbus
pi_75382125
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
PM box is weer leeg!

Mooi istie hè Daph? Ik ben helemaal flieft op dat kleurtje.
Het eerste wat in me opkomt is dat het een "gezellig" kleurtje is Ik moet er een beetje aan wennen, maar hij is wel mooi ja
pi_75382288
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Het ligt inderdaad erg aan je postbode en aan je brievenbus. Heb je zo'n groen geval dan doen ze gewoon het klepje open en leggen ze hem erin en bij ons in het durp leggen ze dat soort dingen en pakjes altijd in de schuur.
Volgens mij is mijn postbode ook wel een beetje autistisch (en dat bedoel ik heel erg positief!!!) want heb al een paar keer gehad dat bij een buitenlands pakje het helemaal wordt bekeken (stempels, stickers) en altijd van: zo een pakje uit de US is hier sneller dan uit Amsterdam en maar lachen
pi_75382345
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Het eerste wat in me opkomt is dat het een "gezellig" kleurtje is Ik moet er een beetje aan wennen, maar hij is wel mooi ja
Bijzonder mooi zelfs! ik zet um om mijn wensenlijst!
pi_75383329
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef bernies het volgende:

[..]

Volgens mij is mijn postbode ook wel een beetje autistisch (en dat bedoel ik heel erg positief!!!) want heb al een paar keer gehad dat bij een buitenlands pakje het helemaal wordt bekeken (stempels, stickers) en altijd van: zo een pakje uit de US is hier sneller dan uit Amsterdam en maar lachen
Het ligt trouwens niet alleen aan de postbode maar ook aan degene die het pakje op het postkantoor aanneemt.
Wij hebben hier zo'n postagentschap die heel precies altijd alles door zo'n brievenbusje halen en als het daar niet door past moet het als pakje. Ga ik een dorp verderop bij de sigarenboer naar het postagentschap zegt die man altijd "Joh kan het schelen! Als je er geen afzender op zet bezorgen ze het heus wel!" En dan gooit hij met zijn olijke kop dat pakje zo in de postzak.
pi_75383357
quote:

[..]

maar ik moet het toch ook bij TNT krijgen?
  maandag 7 december 2009 @ 19:26:24 #115
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75383412
MiMu, je inbox is vol maar verzendkosten zijn geregeld vanaf hier
L'Enfer, c'est les autres.
pi_75383450
daph, ff wat anders, ben jij nog achter die geweldige naamloze winnertopcoats aangegaan? wordt dat nog wat denk je?
pi_75383527
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef Maria2.0 het volgende:
MiMu, je inbox is vol maar verzendkosten zijn geregeld vanaf hier
Ik had hem net al leeg gegooid.
Zou wel moeten werken toch. Wil je nog eens proberen een PM te sturen? Ander moet ik even iemand van fok mailen denk ik.
pi_75383644
Top service by transdesign. Potje nagellak was gebroken, en ze hebben het gewoon teruggestort. Terwijl het eigenlijk niet eens hun fout is.

En cashmere cardigan... Helemaal goed!
pi_75383747
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

maar ik moet het toch ook bij TNT krijgen?
Bij een postkantoor of agenstschap (in een supermarkt of zo) staat zo'n binnenbrievenbus waar het in kan daar zit namelijk een grotere opening in!

Of bij het sigarenboertje van MiMu
pi_75383796
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef mascarpone het volgende:
Top service by transdesign. Potje nagellak was gebroken, en ze hebben het gewoon teruggestort. Terwijl het eigenlijk niet eens hun fout is.

En cashmere cardigan... Helemaal goed!
Td is
pi_75384181
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef Mirjam het volgende:
daph, ff wat anders, ben jij nog achter die geweldige naamloze winnertopcoats aangegaan? wordt dat nog wat denk je?
I google'd my ass off, heb zelfs een bericht gepost op MUA maar geen reacties..
pi_75384425
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

I google'd my ass off, heb zelfs een bericht gepost op MUA maar geen reacties..
Er zijn op MUA inmiddels verschillende mensen die zonder problemen hun bestelling gekregen hebben.
pi_75384566
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Er zijn op MUA inmiddels verschillende mensen die zonder problemen hun bestelling gekregen hebben.
Ik zag er een aantal voorbij komen ja Ik ga MUA nog wel even af
  maandag 7 december 2009 @ 19:59:35 #124
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75385071
Wat een mooie nagels en lakjes weer Bij ons is de decembermaand altijd zo druk met werken,ik heb weinig tijd om te lakken momenteel dus loop veel met dezelfde kleur.Na de kerst komt het wel weer,maar lees/kijk hier natuurlijk wel gewoon mee!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_75385200
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik zag er een aantal voorbij komen ja Ik ga MUA nog wel even af
ben benieuwd
  maandag 7 december 2009 @ 20:29:21 #126
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_75386374
Gisteren sinterklaas gevierd! Helaas geen lakjes, maar die komen wel met kerst denk ik zo .
Wel een hoop andere dingen gehad .

Mooie nagels zijn er weer voorbij gekomen!
Living and loving in the moment.
pi_75386825

Nageltjes in oostenrijk.

ik vermaak me prima!
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_75387046
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken .
  maandag 7 december 2009 @ 20:45:26 #129
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_75387116
Pas hadden wij een excursie naar een fabriek waar de roomlikeur wordt gemaakt, daar moesten we zo'n debiele witte jas aan, die we mee naar huis mochten nemen. Ik heb dit toen gedaan om het vervolgens alsnog bij het vuil te zetten.

Vandaag was ik weer aan het worstelen om mijn glitternagellak te verwijderen toen mijn moeder aan kwam lopen met die jas. Ze knipte er een stuk uit en zei dat ik het moest proberen met dat stof.
En dat ging serieus super goed! Vond het wel leuk om dat even hier te vertellen.
Ik heb vervolgens de jas in heel veel stukken geknipt, en bewaar deze voor de volgende keer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_75387150
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken .
Als je overhebt, dan neem ik er nog wel een paar extra over, topcoat gaat er hier toch als een speer doorheen!
pi_75387191
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef bernies het volgende:

[..]

Als je overhebt, dan neem ik er nog wel een paar extra over, topcoat gaat er hier toch als een speer doorheen!
Dat is lief Maar ik hoop natuurlijk dat iedereen gewoon mee blijft doen
pi_75387204
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef PartyHardy het volgende:
Pas hadden wij een excursie naar een fabriek waar de roomlikeur wordt gemaakt, daar moesten we zo'n debiele witte jas aan, die we mee naar huis mochten nemen. Ik heb dit toen gedaan om het vervolgens alsnog bij het vuil te zetten.

Vandaag was ik weer aan het worstelen om mijn glitternagellak te verwijderen toen mijn moeder aan kwam lopen met die jas. Ze knipte er een stuk uit en zei dat ik het moest proberen met dat stof.
En dat ging serieus super goed! Vond het wel leuk om dat even hier te vertellen.
Ik heb vervolgens de jas in heel veel stukken geknipt, en bewaar deze voor de volgende keer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je voor de goede tip!
pi_75387398
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef bernies het volgende:

[..]

Dit!

LOL@ die jas. Zal wel ongeveer net zo werken als vilt dan.

Leuke nagels liiszle. Heb je nog leuke lakjes gescoord die hier niet te krijgen zijn?
pi_75387776
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Nageltjes in oostenrijk.

ik vermaak me prima!
Mooie nagels
En nu nog iets met FOK! maken voor de actie
pi_75387794
Ik zit nu, boven op een laagje zwart mijn eerste laagje nubar peacock feathers te doen, en wat een super lak is dat zeg!

Nubar =
pi_75387853
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
als dat zo zou zijn dan neem ik er ook wel een paar extra, op gaat het toch wel
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  maandag 7 december 2009 @ 21:11:44 #137
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75388402
MiMu, PM is verstuurd en deed het nu wel
Net CG He's going in circles opgedaan, geinig kleurtje maar erg subtiel. Meestal ben ik niet subtiel dus het ziet er naakt uit

Nog geen mail terug van TD overigens maar ik heb wel order nummertje 2 betaald via Paypal zoals het hoorde.
  maandag 7 december 2009 @ 21:12:21 #138
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75388436
Daph, als je een topcoatje kwijt moet als er mensen afhaken dan wil ik ook wel
  maandag 7 december 2009 @ 21:17:06 #139
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75388688
Ennnnn 3 op een rij denk ik...
China Glaze - He's going in circles:

pi_75388853
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef bernies het volgende:

[..]

Bij een postkantoor of agenstschap (in een supermarkt of zo) staat zo'n binnenbrievenbus waar het in kan daar zit namelijk een grotere opening in!

Of bij het sigarenboertje van MiMu
zal eens kijken hier bij het postagentschap
pi_75388894
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Ennnnn 3 op een rij denk ik...
China Glaze - He's going in circles:

[ afbeelding ]
ooh, diewillikook
  maandag 7 december 2009 @ 21:30:34 #142
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_75389318
@Maria: Mooi!!!

@Daph: ik ben nog steeds 'in'! (zou ik nog een PM van jou krijgen?)

En: KAK!! Ik heb net mijn nagels gedaan (gradient over normale lak heen, dus minstens 9 lagen over elkaar... en nou valt dat ieniemienie-kaartje van mijn fototoestel (echt zo'n 1 bij 1/2 cm) ergens in mijn tas... dus ik kan de komende 3 uur niet kijken waar ie is, omdat ik dan mijn lak vernaggel...
En ik wilde nog wel foto's van gisteren en vandaag showen...
Don't come closer, I might hurt you
pi_75389354
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Lindytje het volgende:

En: KAK!! Ik heb net mijn nagels gedaan (gradient over normale lak heen, dus minstens 9 lagen over elkaar... en nou valt dat ieniemienie-kaartje van mijn fototoestel (echt zo'n 1 bij 1/2 cm) ergens in mijn tas... dus ik kan de komende 3 uur niet kijken waar ie is, omdat ik dan mijn lak vernaggel...

seche vite top coat
binnen 10 minuten tasproof
pi_75389358
Thanks all

Ik ga slapen, lange dag gehad! En morgen moet ik fris en fruitig zijn om bij de brievenbus/voordeur te liggen om de P2 vriendjes/het DHL mannetje te tackelen

Nighty!
  maandag 7 december 2009 @ 21:32:37 #145
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_75389415
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef Mirjam het volgende:

[..]

seche vite top coat
binnen 10 minuten tasproof
Maar ik kan geen paypal en heb geen CC dus ik kan die niet kopuhhhhhuhhhh....
En lach me niet uit!!
pi_75389472
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Maar ik kan geen paypal en heb geen CC dus ik kan die niet kopuhhhhhuhhhh....
En lach me niet uit!!
kun je niet met iemand meebestellen?

en paypal is makkelijk hoor, gratis, kun je aan je bankrekening koppelen enzo, ideaal?
pi_75389520
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Lindytje het volgende:

. Done!

En je lakproblematiek Ik moest lachen .
pi_75389574
En nu ga ik echt slapen .

Nighty!
  maandag 7 december 2009 @ 21:35:53 #149
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_75389579
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kun je niet met iemand meebestellen?

en paypal is makkelijk hoor, gratis, kun je aan je bankrekening koppelen enzo, ideaal?
Met iemand mee bestellen zou ideaal zijn, dus als iemand nog eens een gaatje over heeft??
Ja, aan bankrekening koppelen is een beetje een probleem (lees: iemand die daar met mijn bankrekening (ja hoor, mag je wel gebruiken!) misbruik van heeft gemaakt... )
pi_75389616
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Met iemand mee bestellen zou ideaal zijn, dus als iemand nog eens een gaatje over heeft??
Ja, aan bankrekening koppelen is een beetje een probleem (lees: iemand die daar met mijn bankrekening (ja hoor, mag je wel gebruiken!) misbruik van heeft gemaakt... )
ik heb echt nét besteld, anders had je met alle liefde met me mee mogen bestellen
  maandag 7 december 2009 @ 21:36:26 #151
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_75389620
Nog al iemand die me uitlacht!!

Trusten!
  maandag 7 december 2009 @ 21:37:17 #152
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_75389656
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb echt nét besteld, anders had je met alle liefde met me mee mogen bestellen
Wel lief!
  maandag 7 december 2009 @ 21:39:58 #153
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75389804
Dat dus Lindy....Balen anders had je ook wel met mij mee kunnen bestellen.
Ik ga de volgende keer ook die seche vite bestellen en essie matte about you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')