Nee, dat past niet.quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef Mirjam het volgende:
weet iemand of china glaze gewoon door de brievenbussen past?
(ingepakt in bubbeltjesfolie)
Wel als je het naar mij stuurtquote:
Het ligt inderdaad erg aan je postbode en aan je brievenbus. Heb je zo'n groen geval dan doen ze gewoon het klepje open en leggen ze hem erin en bij ons in het durp leggen ze dat soort dingen en pakjes altijd in de schuur.quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Wel als je het naar mij stuurt, mijn postbode is inmiddels op de hoogte van mijn verslaving en die zegt gewoon de brievenbussen zijn te smal zijn
en geeft het netjes bij de buurvrouw af als ik niet thuis ben
Maar dan past het nog steeds niet in de brievenbusquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Wel als je het naar mij stuurt, mijn postbode is inmiddels op de hoogte van mijn verslaving en die zegt gewoon de brievenbussen zijn te smal zijn
Het eerste wat in me opkomt is dat het een "gezellig" kleurtje isquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef MinderMutsig het volgende:
PM box is weer leeg!![]()
Mooi istie hè Daph? Ik ben helemaal flieft op dat kleurtje.
Volgens mij is mijn postbode ook wel een beetje autistisch (en dat bedoel ik heel erg positief!!!) want heb al een paar keer gehad dat bij een buitenlands pakje het helemaal wordt bekeken (stempels, stickers) en altijd van: zo een pakje uit de US is hier sneller dan uit Amsterdam en maar lachenquote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad erg aan je postbode en aan je brievenbus. Heb je zo'n groen geval dan doen ze gewoon het klepje open en leggen ze hem erin en bij ons in het durp leggen ze dat soort dingen en pakjes altijd in de schuur.
Bijzonder mooi zelfs! ik zet um om mijn wensenlijst!quote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het eerste wat in me opkomt is dat het een "gezellig" kleurtje isIk moet er een beetje aan wennen, maar hij is wel mooi ja
Het ligt trouwens niet alleen aan de postbode maar ook aan degene die het pakje op het postkantoor aanneemt.quote:Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn postbode ook wel een beetje autistisch (en dat bedoel ik heel erg positief!!!) want heb al een paar keer gehad dat bij een buitenlands pakje het helemaal wordt bekeken (stempels, stickers) en altijd van: zo een pakje uit de US is hier sneller dan uit Amsterdam en maar lachen
maar ik moet het toch ook bij TNT krijgen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik had hem net al leeg gegooid.quote:Op maandag 7 december 2009 19:26 schreef Maria2.0 het volgende:
MiMu, je inbox is vol maar verzendkosten zijn geregeld vanaf hier
Bij een postkantoor of agenstschap (in een supermarkt of zo) staat zo'n binnenbrievenbus waar het in kan daar zit namelijk een grotere opening in!quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar ik moet het toch ook bij TNT krijgen?
Td isquote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef mascarpone het volgende:
Top service by transdesign. Potje nagellak was gebroken, en ze hebben het gewoon teruggestort. Terwijl het eigenlijk niet eens hun fout is.
En cashmere cardigan...Helemaal goed!
I google'd my ass off, heb zelfs een bericht gepost op MUA maar geen reacties..quote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef Mirjam het volgende:
daph, ff wat anders, ben jij nog achter die geweldige naamloze winnertopcoats aangegaan? wordt dat nog wat denk je?
Er zijn op MUA inmiddels verschillende mensen die zonder problemen hun bestelling gekregen hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I google'd my ass off, heb zelfs een bericht gepost op MUA maar geen reacties..
Ik zag er een aantal voorbij komen jaquote:Op maandag 7 december 2009 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er zijn op MUA inmiddels verschillende mensen die zonder problemen hun bestelling gekregen hebben.
ben benieuwdquote:Op maandag 7 december 2009 19:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zag er een aantal voorbij komen jaIk ga MUA nog wel even af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
Als je overhebt, dan neem ik er nog wel een paar extra over, topcoat gaat er hier toch als een speer doorheen!quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken.
Dat is liefquote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Als je overhebt, dan neem ik er nog wel een paar extra over, topcoat gaat er hier toch als een speer doorheen!
quote:Op maandag 7 december 2009 20:45 schreef PartyHardy het volgende:
Pas hadden wij een excursie naar een fabriek waar de roomlikeur wordt gemaakt, daar moesten we zo'n debiele witte jas aan, die we mee naar huis mochten nemen. Ik heb dit toen gedaan om het vervolgens alsnog bij het vuil te zetten.
Vandaag was ik weer aan het worstelen om mijn glitternagellak te verwijderen toen mijn moeder aan kwam lopen met die jas. Ze knipte er een stuk uit en zei dat ik het moest proberen met dat stof.
En dat ging serieus super goed! Vond het wel leuk om dat even hier te vertellen.
Ik heb vervolgens de jas in heel veel stukken geknipt, en bewaar deze voor de volgende keer
Dank je voor de goede tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit!quote:Op maandag 7 december 2009 20:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Als je overhebt, dan neem ik er nog wel een paar extra over, topcoat gaat er hier toch als een speer doorheen!
Mooie nagelsquote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Nageltjes in oostenrijk.
ik vermaak me prima!
als dat zo zou zijn dan neem ik er ook wel een paar extra, op gaat het toch welquote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Daph_ het volgende:
Okee, ik heb me door de posts op MUA gewerkt en zo te zien werkt bestellen zonder problemen. Ik wil dus een bestelling gaan plaatsen. Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven, ook daadwerkelijk nog meedoet en ik niet straks met 15 topcoats zit omdat mensen op het laatste moment afhaken.
zal eens kijken hier bij het postagentschapquote:Op maandag 7 december 2009 19:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Bij een postkantoor of agenstschap (in een supermarkt of zo) staat zo'n binnenbrievenbus waar het in kan daar zit namelijk een grotere opening in!
Of bij het sigarenboertje van MiMu
ooh, diewillikookquote:Op maandag 7 december 2009 21:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Ennnnn 3 op een rij denk ik...
China Glaze - He's going in circles:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Lindytje het volgende:
@Maria: Mooi!!!
@Daph: ik ben nog steeds 'in'! (zou ik nog een PM van jou krijgen?)
En: KAK!! Ik heb net mijn nagels gedaan (gradient over normale lak heen, dus minstens 9 lagen over elkaar... en nou valt dat ieniemienie-kaartje van mijn fototoestel (echt zo'n 1 bij 1/2 cm) ergens in mijn tas... dus ik kan de komende 3 uur niet kijken waar ie is, omdat ik dan mijn lak vernaggel...![]()
En ik wilde nog wel foto's van gisteren en vandaag showen...
Maar ik kan geen paypal en heb geen CC dus ik kan die niet kopuhhhhhuhhhh....quote:Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
seche vite top coat
binnen 10 minuten tasproof
kun je niet met iemand meebestellen?quote:Op maandag 7 december 2009 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik kan geen paypal en heb geen CC dus ik kan die niet kopuhhhhhuhhhh....![]()
En lach me niet uit!!
quote:Op maandag 7 december 2009 21:30 schreef Lindytje het volgende:
@Maria: Mooi!!!
@Daph: ik ben nog steeds 'in'! (zou ik nog een PM van jou krijgen?)
En: KAK!! Ik heb net mijn nagels gedaan (gradient over normale lak heen, dus minstens 9 lagen over elkaar... en nou valt dat ieniemienie-kaartje van mijn fototoestel (echt zo'n 1 bij 1/2 cm) ergens in mijn tas... dus ik kan de komende 3 uur niet kijken waar ie is, omdat ik dan mijn lak vernaggel...![]()
En ik wilde nog wel foto's van gisteren en vandaag showen...
Met iemand mee bestellen zou ideaal zijn, dus als iemand nog eens een gaatje over heeft??quote:Op maandag 7 december 2009 21:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je niet met iemand meebestellen?
en paypal is makkelijk hoor, gratis, kun je aan je bankrekening koppelen enzo, ideaal?
ik heb echt nét besteld, anders had je met alle liefde met me mee mogen bestellenquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met iemand mee bestellen zou ideaal zijn, dus als iemand nog eens een gaatje over heeft??![]()
Ja, aan bankrekening koppelen is een beetje een probleem (lees: iemand die daar met mijn bankrekening (ja hoor, mag je wel gebruiken!) misbruik van heeft gemaakt...)
Wel lief!quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb echt nét besteld, anders had je met alle liefde met me mee mogen bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |