Lijkt mij wel leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Zo'n Blogspot blog is zo gemaakt met meerdere schrijvers... Doen?
Ik vind het wel wat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Tegan het volgende:
Zo'n Blogspot blog is zo gemaakt met meerdere schrijvers... Doen?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat.![]()
Gewoon allemaal je eigen ding doen qua bloggen maar dan op een blog zodat er regelmatig iets nieuws staat.
Ik vind nagelmutsen eigenlijk best een leuke naam.![]()
"Ik heb je al een PM gestuurd"quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb al ge- PMt! Hoe vervoeg je dit normaal?
Wijsneusquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
"Ik heb je al een PM gestuurd"
Nagelmutsen.blogspot.com is voorlopig toch wel ok, als het dan succesvol is dan kunnen we altijd nog een domein kopen...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef zoeperzazke het volgende:
als mensen hulp nodig hebben met een domein of domeinnaam of de software daarop, dan kan ik wel helpen....
Ik doe het ook zoquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb al ge- PMt! Hoe vervoeg je dit normaal?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat.![]()
Gewoon allemaal je eigen ding doen qua bloggen maar dan op een blog zodat er regelmatig iets nieuws staat.
Ik vind nagelmutsen eigenlijk best een leuke naam.![]()
quote:This blog address is available.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:15 schreef Daph_ het volgende:
Even de vergelijking mét en zonder Avoplex cuticle treatment:
[ afbeelding ]
Links, mét
[ afbeelding ]
Rechts, zonder Nubbynail![]()
Groot gelaten want anders kon je het niet goed zien.
Sidenote: Cashmere Cardigan nu al twee dagen zonder topcoat op en ik heb niet meer 'schade' dan met topcoat
quote:
Flakies en holos zijn mensen altijd wel van onder de indruk. En konad doet het ook altijd goed.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:28 schreef Daph_ het volgende:
Morgen heb ik een etentje met meiden van mijn vorige baan en ik wil eigenlijk hele mooie/bijzondere/prachtige nagels hebben bij dat etentjeIemand inspiratie?
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
PM maar emailadres als je mee wil doen. Krijg je uitnodiging om schrijver te worden tzt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |