quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Haha! Welcome to the dark side!![]()
Fijn dat ze heel over gekomen zijn Daph!
Over Peacock Feathers: ik heb ergens gelezen dat bij een a twee laagjes het effect super is maar bij meer laagjes dat effect verloren gaat. Misschien dus inderdaad eens over iets anders proberen?
Mooie foto's en lakjes weer. Buzzwheedle (?): mooi geworden!
Welke is dat?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben soms heel nuttigquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goed dat je dat door hebt, ik zou ander bij de volgende bestelling zo het verkeerde besteld hebben
Mooiquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén laagje China Glaze Stella en Seche Vite top coat. Niet bijgewerkt. En ik ben 's werelds slechtste fotograaf.
[ afbeelding ]
oeh!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén laagje China Glaze Stella en Seche Vite top coat. Niet bijgewerkt. En ik ben 's werelds slechtste fotograaf.
[ afbeelding ]
Oh.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lakje, nee lakjequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke is dat?![]()
Oh en dames: hoe gaan we ons blog noemen?
Daar kan je best een dingetje van maken. Dat mensen dan zeggen "je moet xxx kopen want dat was een ja lakje op ja lakje nee lakje!"quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja lakje, nee lakje![]()
Zie net iets voorbij komen over ja zuster, nee zuster en ben een beetje flauw
Whehehehequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar kan je best een dingetje van maken. Dat mensen dan zeggen "je moet xxx kopen want dat was een ja lakje op ja lakje nee lakje!"
Whehehequote:
Heb je er iets van gemerkt dan, dat ik ook nog ergens anders dingen post?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:47 schreef Mirjam het volgende:
maarre, niet minder hier posten dan he!
quote:SMALL FLAT RATE BOX ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml)) OR maximum: 16 mini bottles only of 0.18oz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |