Wel lief!quote:Op maandag 7 december 2009 21:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb echt nét besteld, anders had je met alle liefde met me mee mogen bestellen
Oh damn... die wil ik idd ook nog.. maar ik zag laatst dat ik die matte about you ook ergens in NL kon bestellen (kost dan wel 12 euro ofzo, maar daar kan ik tenminste wel aan komen!)quote:Op maandag 7 december 2009 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat dus Lindy....Balen anders had je ook wel met mij mee kunnen bestellen.
Ik ga de volgende keer ook die seche vite bestellen en essie matte about you.
12 Euro is zo zonde! Er zijn hier vast wel wat mensen die eigenlijk niet meer willen bestellen maar nog wel 1 of 2 lakken willen. Vorm je gewoon een groepje en dan kan je meebestellen. 12 Euro is gewoon idioot duur...Ik ben nu 13 euro kwijt voor 4 lakken uit Amerika inclusief verzenden..Zou dus zeker even wachten tot je daar kunt bestellen anders is het echt zonde van je geldquote:Op maandag 7 december 2009 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh damn... die wil ik idd ook nog.. maar ik zag laatst dat ik die matte about you ook ergens in NL kon bestellen (kost dan wel 12 euro ofzo, maar daar kan ik tenminste wel aan komen!)
En ook lief!!
Wat lief!!quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Wat voor matte topcoat heb je nu dan? En is ie in NL te krijgen? Of zou Essie beter zijn?
Mijnvond de matte topcoat uitvinding briljant dus ik krijg bij de volgende order in elk geval de Matte about you van hem
Oh prijs valt wel mee voor Orly toch?quote:Op maandag 7 december 2009 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat lief!!![]()
Ik heb nu: orly satin seal 'satin matte topcoat'
Gekocht in 1 of ander vaag winkeltje hier in Tilburg voor 4,95. Werkt ook best, maar ik wil ook nog matte about you
Oh... da's wel kak idd, als het niet goed smeert...quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Oh prijs valt wel mee voor Orly toch?
Ik wil toch idd ook die Essie. Liet net even het effect zien enzei meteen: Oh doe maar 2 flesjes
![]()
![]()
Dus nouja, nog eventjes geduld hebben en dan ga ik dat ook maar eens scoren. Lijkt me beter, heb nu OPI russian navy matte maar het smeert echt enorm kut, veel te dik en het lukt me niet om het goed te krijgen...
Done!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 22:22 schreef Mirjam het volgende:
ik zie nu pas dat er 3 pakketjes op dezelfde dag naar me zijn verzonden (2 dec.)
ben zo benieuwd wanneer ze aankomen![]()
Thanksquote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je moet de link bij het bolletje hebben: http://makeupalley.com/m_94731084
Wat voor een kleur is Splendid ook alweer? (zit op mijn werk en heb ze dus niet bij de hand)quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een schattige plate Franneh! Dat poppetje!![]()
Leuk Assiej!
Handige info over nagels: http://thenailnerd.blogsp(...)-1-nail-anatomy.html
Zo te zien wordt het een serie.
Ik heb net mijn nagels gelakt met P2 Splendid en ooooohhhh wat is die mooi! Helemaal niet wat ik verwacht had n.a.v. het flesje maar veel beter!
Gaat prima.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:32 schreef bernies het volgende:
Heeft iemand al eens de matte lakjes verdund? Is dat goed gelukt?
Deze:quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:06 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat voor een kleur is Splendid ook alweer? (zit op mijn werk en heb ze dus niet bij de hand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |