Wat raarquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag begonnen met God of War! Blijft een ijzersterke game. Enige dat jammer is, is het feit dat ze de filmpjes niet geupgrade hebben. Die zijn maar lelijk!
Volgensmij moet het de tegenhanger van Call of Juarez worden. Ondanks dat hoop ik dat de game vermakelijker is dan CoJ. Ik heb hem uitgespeeld maar op een gegeven moment heb je het wel gehad met die 1 vs 1 shootoutquote:
Dat is wel een beetje jammer idd. Helemaal omdat die filmpjes op de PS2 juist ontzettend mooi waren (vergeleken met de graphics van het spel zelf dan) voor zover ik weetquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag begonnen met God of War! Blijft een ijzersterke game. Enige dat jammer is, is het feit dat ze de filmpjes niet geupgrade hebben. Die zijn maar lelijk!
Had ik ook. Steeds op dezelfde plek. Het was een beetje vaag. Er lag een schip een klein stukje buiten de stad die op de map werd aangegeven als een "restricted area". Een grote ronde rode cirkel dus. Het had totaal geen nut want er viel niets te halen. Maarja, ik ging er wel heen en toen liep ie vast. Toen dacht ik, "Fuck you. Als ik hier naartoe wil dan doe ik dat". Dus na nog eens 3 vastlopers ben ik toch maar verder gegaanquote:
Inderdaad, een heerlijke sniper game!quote:Op zondag 22 november 2009 18:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
lol, al die mensen die een beta code probeerden te krijgen voor BC2 en die dan niet werkten
Ik kwam toevallig via google vanacht op de gamespot site en ik kreeg een banner te zien voor de beta. ff m'n gegevens ingevuld en ik had direct een werkende codeZe waren blijkbaar nog niet op.
Echt een heerlijke sniper game
[..]
Had ik ook. Steeds op dezelfde plek. Het was een beetje vaag. Er lag een schip een klein stukje buiten de stad die op de map werd aangegeven als een "restricted area". Een grote ronde rode cirkel dus. Het had totaal geen nut want er viel niets te halen. Maarja, ik ging er wel heen en toen liep ie vast. Toen dacht ik, "Fuck you. Als ik hier naartoe wil dan doe ik dat". Dus na nog eens 3 vastlopers ben ik toch maar verder gegaan
Ja, ze hebben 36.000 keys, reken maar dat ze er nog genoeg hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 18:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
lol, al die mensen die een beta code probeerden te krijgen voor BC2 en die dan niet werkten
Ik kwam toevallig via google vanacht op de gamespot site en ik kreeg een banner te zien voor de beta. ff m'n gegevens ingevuld en ik had direct een werkende codeZe waren blijkbaar nog niet op.
Echt een heerlijke sniper game
[..]
Had ik ook. Steeds op dezelfde plek. Het was een beetje vaag. Er lag een schip een klein stukje buiten de stad die op de map werd aangegeven als een "restricted area". Een grote ronde rode cirkel dus. Het had totaal geen nut want er viel niets te halen. Maarja, ik ging er wel heen en toen liep ie vast. Toen dacht ik, "Fuck you. Als ik hier naartoe wil dan doe ik dat". Dus na nog eens 3 vastlopers ben ik toch maar verder gegaan
Helaas pindakaasquote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef wolfrolf het volgende:
Nee de coupon code is maar 1 keer geldig.
Heb m al sorryquote:Op zondag 22 november 2009 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog wel een God of War 3 demo code over die je mag kopen voor een euro! Moet je wel even een US account hebben!
Als je nou een Fok! account aanmaakt en daar de code opgebruikt, dan kunnen meer mensen die account gebruiken en dus ook downloaden...quote:Op zondag 22 november 2009 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog wel een God of War 3 demo code over die je mag kopen voor een euro! Moet je wel even een US account hebben!
Nee, GoW3 speel ik toch wel. Hoef ik geen demo voor te spelen, dat is alleen maar een spoiler!quote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Wil je zelf die demo niet checken dan N_R
Is maar 2671 MB!![]()
Ah joh. Gedoe om een demoquote:Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je nou een Fok! account aanmaakt en daar de code opgebruikt, dan kunnen meer mensen die account gebruiken en dus ook downloaden...![]()
Ik heb zelf al een code gehad op mijn eigen account, dus helaas.
Zou t graag doen, maar wat is KPD?quote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, GoW3 speel ik toch wel. Hoef ik geen demo voor te spelen, dat is alleen maar een spoiler!
[..]
Ah joh. Gedoe om een demoDe eerste die hier een foto uit KPD post krijgt mijn code
awe , jammer heb de demo al anders had ik em wel gepostquote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, GoW3 speel ik toch wel. Hoef ik geen demo voor te spelen, dat is alleen maar een spoiler!
[..]
Ah joh. Gedoe om een demoDe eerste die hier een foto uit KPD post krijgt mijn code
quote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Heb nog genoeg van die punten maar een beetje zonde, alsnog bijna net zo duur als importerenquote:Op maandag 23 november 2009 11:01 schreef MichelWuyts het volgende:
trouwens voor mensen die bij ing rentepunten hebben. Assasins creed 2 is voor 35 euro te koop(en dan nog iets van 4euro verzendkosten en dergelijke), dus in totaal 40 euro(xbox en Ps3)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op maandag 23 november 2009 12:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Je moet niet verwachten dat dat werkt wanneer jij dat wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 12:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Je moet niet verwachten dat dat werkt wanneer jij dat wilt.je moet dan ook wel in de buurt zijn van die dude om dat te kunnen, ik deed het door de hoogte op te zoeken, hem in te halen en snoeihard op de killknop te rammen. één van de kills met de meeste genoegdoening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Dat zat ik dus ook te doen. Ik sprong op die manier bovenop hem maar het was alsof ik gewoon door hem heen clipte. En het is niet zo dat je gewoon naar een eerder checkpoint kan gaan en opnieuw proberen. Je moet dan helemaal opnieuw buiten de tomb beginnen en weer helemaal naar het punt gaan waar hij begint met rennen. Naja, de guards waren een peulenschil dus een groot probleem was het ook weer niet. Ik had het gewoon graag gedaan op de manier waarop het ging in de trailersquote:Op maandag 23 november 2009 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet dan ook wel in de buurt zijn van die dude om dat te kunnen, ik deed het door de hoogte op te zoeken, hem in te halen en snoeihard op de killknop te rammen. één van de kills met de meeste genoegdoening.
Eensquote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, vaag. Verder wel een game waar ik van onder de indruk ben so far. Geen GOTY, maar wel in mijn top 5 denk ik
Mooie 4e plek tussen Batman en The Beatlesquote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, vaag. Verder wel een game waar ik van onder de indruk ben so far. Geen GOTY, maar wel in mijn top 5 denk ik
jij bent wel erg je best aan het doen om ex-crew te worden hè? Batman op de 3e plekquote:Op maandag 23 november 2009 14:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mooie 4e plek tussen Batman en The Beatles
Redactie Gamesquote:Op maandag 23 november 2009 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent wel erg je best aan het doen om ex-crew te worden hè? Batman op de 3e plek
Heb je hem op 1 staan danquote:Op maandag 23 november 2009 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent wel erg je best aan het doen om ex-crew te worden hè? Batman op de 3e plek
quote:Op maandag 23 november 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
MM Groningen:
[ afbeelding ]
Fuck, en mijn MW2 order is net verstuurd
Waar kwam ik hier nou niet eerder achter?
edit: oh wacht dit is aanstaande zondag.![]()
Jammer van de typo in het plaatjequote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik speel heul de kerst maar 1 spel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:
WAT?!quote:Op maandag 23 november 2009 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
MM Groningen:
[ afbeelding ]
Waar kwam ik hier nou niet eerder achter?
edit: oh wacht dit is aanstaande zondag.![]()
Nee.quote:Op maandag 23 november 2009 17:29 schreef rakotto het volgende:
Geld dit ook voor MM Enschede? Waar kan ik dit zien?
http://www.budgetgaming.nl/news/1289.htmlquote:Het is dan eindelijk weer eens zo ver, Mediamarkt legt deze week de gamende bezoeker flink in de watten! Zo kun je aanstaande zondag in Zwolle en Groningen tussen 15:00 en 16:00 veel toptitels krijgen voor slechts 35 euro per stuk! Wat dacht je bijvoorbeeld van Assassin's Creed 2 voor een euro of 35,-? Of Modern Warfare 2 voor 35 euro, een koopje! Let wel dat dit dus alleen aanstaande zondag tussen 15:00 en 16:00 geldt! Jammer alleen dat deze plaatsen niet voor iedereen in de buurt liggen.
Jaquote:Op maandag 23 november 2009 22:39 schreef Flubberbal het volgende:
hey,,
ik ben van plan om games te kopen van amazon.co.uk
oa. cod 6 modern warfare 2, fifa 10, en uncharted 2.
doen deze het gewoon op mijn ps3? weet iemand welke talen er op de COD6 MW2 cd zijn?
thx
De textures zijn anders behoorlijk karig, het is echt een stap terug hoorquote:Op maandag 23 november 2009 20:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik verbaas me trouwens wel over de kwaliteit van de graphics van God of War zeg. Nu ziet het er op de PS3 natuurlijk nog net wat scherper uit, maar dik respect dat ze een dergelijke game nog uit de PS2 hebben weten te persen.
Dan nog ziet het er vet uit IMHO. Het verbleekt wel stevig naast GOW3 maar soitquote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De textures zijn anders behoorlijk karig, het is echt een stap terug hoorEn er worden veel trucjes gebruikt als rook/mist enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan nog ziet het er vet uit IMHO. Het verbleekt wel stevig naast GOW3 maar soit
En dan een enorme frustratie uit de GOW3 E3 demoLet op dat je elke knop maar 1x moet indrukken, anders stopt ie met de actie. En soms heb je een ander icoontje dat zegt dat je die knop zo veel mogelijk moet indrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan nog ziet het er vet uit IMHO. Het verbleekt wel stevig naast GOW3 maar soit
En dan een enorme frustratie uit de GOW3 E3 demoWerken aan je reactievermogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
Het ei van Columbus. Ik druk inderdaad meerdere keren op de knop. 1 keer drukken dusquote:Op maandag 23 november 2009 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Let op dat je elke knop maar 1x moet indrukken, anders stopt ie met de actie. En soms heb je een ander icoontje dat zegt dat je die knop zo veel mogelijk moet indrukken.
quote:Op maandag 23 november 2009 23:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mijn vriendin is Modern Warfare 2 online aan het spelen![]()
Daar gaat mijn K/D ratio
ben je nou europeaan of nietquote:Op maandag 23 november 2009 19:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me helemaal in vinden'T is soms wat moeilijk te volgen met al die vage namen.
WAW is de vijfde game in de CoD-reeks, en MW2 de zesde game in de CoD-reeks. Wat doe je moeilijk zeg.quote:Op maandag 23 november 2009 22:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja
Alleen als je DLC wil gaan downloaden, werkt dat niet.
MW2 is GEEN COD6, net zoals ook WAW ook GEEN COD5 is. en daarom geef ik geen antwoord op je laatste vraag, omdat ik een hekel heb aan mensen die met COD5/6 aankomen, damn zeg
Eeeeh, wat maakt dat uit? Met al die vage namen die voorbij vliegen in de game weet ik vaak niet meer over wie ze het nou eigenlijk hebben. Gewoon Nederlander trouwensquote:
dat je makkelijk onderscheid moet kunnen maken van alle klanken dus alles gewoon best kan onthouden , en je geen amerikaan bent die het verschil tussen boe en bahh niet hoort als het geen engels isquote:Op dinsdag 24 november 2009 06:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeh, wat maakt dat uit? Met al die vage namen die voorbij vliegen in de game weet ik vaak niet meer over wie ze het nou eigenlijk hebben. Gewoon Nederlander trouwens
Maar ze gaan allemaal zo snel dood en worden vervangen door een andere dat ik niet meer weet wie nou welke naam heeft. Behalve natuurlijk leonardo en ezioquote:Op dinsdag 24 november 2009 06:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat je makkelijk onderscheid moet kunnen maken van alle klanken dus alles gewoon best kan onthouden , en je geen amerikaan bent die het verschil tussen boe en bahh niet hoort als het geen engels is
Oh ja?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
WAW is de vijfde game in de CoD-reeks, en MW2 de zesde game in de CoD-reeks. Wat doe je moeilijk zeg.
Spellen uit Engeland zijn dezelfde regio als NL, maar ik zou niet met zekerheid durven zeggen of de DLC wel of niet gaat werken...quote:Op maandag 23 november 2009 22:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja
Alleen als je DLC wil gaan downloaden, werkt dat niet.
Je blijft wel volhouden dat er helemaal gen Call of Duty voor hoort hè?quote:Op dinsdag 24 november 2009 09:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh ja?
1: Call of Duty
2: Call of Duty: United Offensive
3: Call of Duty: Finest Hour
4: Call of Duty 2
5: Call of Duty 2: Big Red One
6: Call of Duty 3
7: Call of Duty: Roads to Victory
8: Call of Duty 4: Modern Warfare
9: Call of Duty: World at War
10: Call of Duty: World at War: Final Fronts
11: Modern Warfare 2
Het lijkt me dus dat je bij deze kan concluderen dat zelf de COD's nummertjes geven niet handig is, zeker niet als in "COD6 Modern Warfare 2" want wees eerlijk, dat slaat gewoon helemaal nergens op.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:26 schreef SToRM81 het volgende:
Modern Warfare 2 kost nu maar 32 pond bij Amazon
Must resist...![]()
Whahahaha, deze lijst komt LETTERLIJK van wikipedia...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Je blijft wel volhouden dat er helemaal gen Call of Duty voor hoort hè?![]()
En het is wel Call of Duty 6.
It's true, 'cause I wikipedia'd it.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whahahaha, deze lijst komt LETTERLIJK van wikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Call_of_Duty_media
INCLUSIEF Moder Warfare 2, zonder COD ervoor.
quote:
Dat plaatje, ik moet er altijd om lachen als ik het ziequote:Op dinsdag 24 november 2009 12:57 schreef Kn0x het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik een spel besteld, is die overal voor 35 te krijgen. Ik heb er 45 voor betaald :S
kan helpen dat ik anime kijk , maar heb er niet echt moeite meequote:Op dinsdag 24 november 2009 07:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Maar ze gaan allemaal zo snel dood en worden vervangen door een andere dat ik niet meer weet wie nou welke naam heeft. Behalve natuurlijk leonardo en ezio
Maare, kun jij als "europeaan" het verschil in klanken ook goed horen als je naar een chinees oid luisterd?Probeer dan maar eens namen te onthouden
iedereen kan op wikipedia posten, de helft klopt vaak niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het zo uitleggen. Call of Duty 4: Modern Warfare is het vierde deel in de CoD-serie. Iedereen kortte dat toen af met CoD4. Maar dit deel liep zo goed, dat Infinity Ward ermee door is gegaan, en een directe sequel gemaakt heeft. Zij kondigden dit aan als Modern Warfare 2. Ze willen dat CoD het liefst dumpen, want daar zijn ook Treyarch en andere developers mee bezig, ze willen hun eigen reeks. Maar toen bleek uit onderzoek dat "modern warfare" als merknaam niet zo'n bekendheid had bij het grote publiek. Daarom hebben ze later (enkele weken voor de release) Call of Duty er toch bij gezet. Zoals je ziet staat Call of Duty er nu veel kleiner en Modern Warfare 2 heel groot. De officiële naam is Call of Duty: Modern Warfare 2 (zoals te zien is op de doos), maar fans zullen het nu afkorten en het "Modern Warfare 2" noemen. Hiermee is het probleem verdwenen, want door dit deel wordt de naamsbekendheid van Modern Warfare veel groter. Ik denk dat het volgende deel daarom wel gewoon Modern Warfare 3 zal heten, zonder CoD.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er net Call of Duty voorgezetquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:12 schreef maess het volgende:
[..]
iedereen kan op wikipedia posten, de helft klopt vaak niet.
He wat jammer nou. Ik had me er nog zo op verheugd om 'm te fileren met kerst.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
Yo CyberiaGoW is tof! Ik stuur niet mijn hamster op je af
Ik vond juist de spec ops makkelijker dan de single player op veteranquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MW2 is goed te doen op veteran hoor.![]()
Alleen die special ops op veteran..........en dan ook nog tijdsdruk
![]()
Ik haal bijna nooit die 3 sterren
Bron: http://uk.playstation.com(...)oftware-Usage-Terms/quote:PlayStation®Store Download items
-In-game items or content that you have purchased may be downloaded from PlayStation®Store. Pursuant to the particular terms of use that govern a specific in-game item or content you have purchased, you may use that item or content on up to three (3) different PlayStation®3 systems that have been activated for your account. You may deactivate or activate specific PlayStation®3 systems, as long as the maximum activated number of PlayStation®3 systems for your account at any given time is three (3).
-There are two sets of usage schemes for content, corresponding to two categories of in-game items and other content that you purchase.
-The first category, called Network Content, can only be accessed by one activated PlayStation®3 system per day and only by the account through which the Network Content was purchased. Network Content cannot be used on two different PlayStation®3 systems within a twenty-four (24) hour period.
-The second category, called Local Content, once installed on a PlayStation®3 system by the account that purchased it, can be accessed by other accounts on that same PlayStation®3 system.
Dat gebeurt vaker inderdaad, heeft met drukte te maken ofzo. Gewoon blijven proberen of via je friendslist bekijken, dat wil ook nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:15 schreef Godtje het volgende:
Bij meerdere mensen het trophy systeem een beetje down, meldingen, etc?
Ik kreeg gisteren regelmatig meldingen als ik ze wilde bekijken en hij heeft de nieuwe nog niet omhoog gegooid.
Die laatste gaf ook een fout. Het geeft ook niet ik was alleen benieuwd. Een dagje zonder overleef ik wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker inderdaad, heeft met drukte te maken ofzo. Gewoon blijven proberen of via je friendslist bekijken, dat wil ook nog wel eens helpen.
Trophies updaten werkt bij mij al weken niet. Op geen enkele manier. Vaagquote:Op woensdag 25 november 2009 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker inderdaad, heeft met drukte te maken ofzo. Gewoon blijven proberen of via je friendslist bekijken, dat wil ook nog wel eens helpen.
Ik doe het na elke speelsessie om mijn trophies op Facebook te laten zettenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Trophies updaten werkt bij mij al weken niet. Op geen enkele manier. Vaag
Bij mij werkt het al 6 weken niet, sinds het uitkomen van Uncharted 2. Sony heeft al een officiële reactie gegevemn, ze hebben niet genoeg serverruimte voor alle nieuwe Slim, Uncharted 2 en Modern Warfare 2-spelers die tegelijk op PSN zitten. Ze "werken eraan om de situatie te verbeteren". Zal me benieuwen hoe lang het duurt.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Trophies updaten werkt bij mij al weken niet. Op geen enkele manier. Vaag
"e:Red Dead Redemption confirmed for April
Rockstar confirmed Red Dead Redemption for an April 2010 release today, having previously said it would ship in the first half of next year.
The news came from a general mailout on the western adventure.
A new trailer’s slated to release next Tuesday.
quote:Confirmed: Dead Space 2 reveal Dec 22
Dead Space 2 will be officially revealed on December 22, another magazine has confirmed.
Yesterday Official PlayStation Magazine made a subtle tease that we'll be seeing the EA horror sequel in its next issue, but now Xbox World 360 has practically let the hounds off the leash.
The Next Month page in its latest issue features a not-so-subtle 'teaser' featuring a big picture of Dead Space protagonist Isaac and a dirty great '2' in the series font.
"One of 2010's biggest sequels. Next issue," the accompanying text reads
Of course this isn't the first we've heard about the not-so-secret sequel: a few weeks ago an EA job ad revealed that the 360 and PS3 follow-up is currently in pre-production with the "core" original team and is said to feature online multiplayer.
Only a few weeks to go...
Ik ben normaal niet zo voor die horror-games, maar Dead Space is echt een goeie gamequote:Op woensdag 25 november 2009 15:01 schreef janrad het volgende:
Gisteren met Deadspace begonnen, creepy game hoor soms is ie echt eng
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Bij mij werkt het al 6 weken niet, sinds het uitkomen van Uncharted 2. Sony heeft al een officiële reactie gegevemn, ze hebben niet genoeg serverruimte voor alle nieuwe Slim, Uncharted 2 en Modern Warfare 2-spelers die tegelijk op PSN zitten. Ze "werken eraan om de situatie te verbeteren". Zal me benieuwen hoe lang het duurt.
Das mooi dan, dan kan jij mij mooi co-op helpen op veteranquote:Op woensdag 25 november 2009 06:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik vond juist de spec ops makkelijker dan de single player op veteranIn de single player heb ik in de villa van makarov met m'n controller zitten smijten
Die snowmobile race met die vlaggetjes in spec ops is trouwens wel extreem irritant
![]()
Dealquote:Op woensdag 25 november 2009 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
same here, blijft steken op 31%
En ik kan mijn profiel kleur niet veranderen
[..]
Das mooi dan, dan kan jij mij mooi co-op helpen op veteran![]()
Ondertussen is mijn vriendin weer MW 2 aan het spelen![]()
Helemaal happy als ze een kill streak heeft van 2, ondertussen wel al 3 levels gestegen
![]()
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
vandaag m'n PS3 gekocht, met COD:MW2 erbij
Dat kan 't altijd.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef RedemptioN het volgende:
Deze week uncharted uitspelen, zondag mw2 halen =D
Beta van b:bc2 valt nog een beetje tegen. Heb het gevoel dat het mooier kan dan dat het is.
Daar voor is het ook een betaquote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef RedemptioN het volgende:
Deze week uncharted uitspelen, zondag mw2 halen =D
Beta van b:bc2 valt nog een beetje tegen. Heb het gevoel dat het mooier kan dan dat het is.
Waar heb je 'm gehaald?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War uitgespeeldIk heb zelfs de gouden trofee gewonnen voor de spiked column in Hades. Ik heers.
Nu deel 2 nog hequote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War uitgespeeldIk heb zelfs de gouden trofee gewonnen voor de spiked column in Hades. Ik heers.
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef RedemptioN het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:42 schreef RedemptioN het volgende:
Beta van b:bc2 valt nog een beetje tegen.
quote:
Catch my drift ?quote:
Ik ga eerst even een andere game spelen, anders is het een GoW overkill en dat vind ik niet tof.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:19 schreef SToRM81 het volgende:
Vandaag krijgen we toch Vidzone? Ik ben benieuwd of het wat is.
[..]
Nu deel 2 nog heIk ga er binnenkort ook maar eens aan beginnen vanaf deel 1.
Winkel bedoel je? VGP natuurlijkquote:
Nou, ik vind MW2 er zeker niet voor onder doen, en er misschien wel beter uitzien. BC2 heeft zn charme qua uitstraling, en na 5 minuten ben je wel vergeten dat het zo kartelig is. Maar supermooi is het niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Catch my drift ?
Volgens vele previews ziet BFBC2 er beter uit dan welke shooter dan ook.
Deze doen het zeker op jouw PS3. Ook als je DLC (downloadable content) binnenhaald, zal deze gewoon werken, aangezien Engeland en Nederland in dezelfde regio vallen. (spreek uit ervaring)quote:Op maandag 23 november 2009 22:39 schreef Flubberbal het volgende:
hey,,
ik ben van plan om games te kopen van amazon.co.uk
oa. cod 6 modern warfare 2, fifa 10, en uncharted 2.
doen deze het gewoon op mijn ps3? weet iemand welke talen er op de COD6 MW2 cd zijn?
thx
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=486_488&products_id=16485quote:Op donderdag 26 november 2009 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga eerst even een andere game spelen, anders is het een GoW overkill en dat vind ik niet tof.
[..]
Winkel bedoel je? VGP natuurlijk
Verzendkosten voor hardware zijn 25 euro geloof ik, voor games 4. Iets in die grootte in ieder geval.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef Impry het volgende:
[..]
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?cPath=486_488&products_id=16485
Daar dus?
Dan heb je dus een 250GB Slim voor ¤ 221,70 (omgerekend met huidige koers) excl. verzendkosten. (hoe hoog zijn die?)
Hoe zit het dan met de garantie als er problemen komen?
Want dat is natuurlijk wel een hele aantrekkelijke prijs.
Er staat op die page: "Due to the unusual size and weight of the Playstation 3 this item is only shipped DHL and charges will be calculated at checkout under the international shipping cost. ".quote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Daar dus?
Dan heb je dus een 250GB Slim voor ¤ 221,70 (omgerekend met huidige koers) excl. verzendkosten. (hoe hoog zijn die?)
Daar komt nog wel belasting en importheffing enzo overheen, dus ik denk dat het uiteindelijk niet heel interessant is. Nederland heeft ook goede deals af en toequote:Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Daar dus?
Inderdaad, DHL geeft alles aan. Da's keer 1,19 = 340 euro, duurder dan in NL (+game). Plus die kosten van het heen en weer sturen bij een eventueel defect.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar komt nog wel belasting en importheffing enzo overheen, dus ik denk dat het uiteindelijk niet heel interessant is. Nederland heeft ook goede deals af en toe
Als je de frontpage van Budgetgaming.nl een beetje in de gaten houdt komen er sowieso wel genoeg goede aanbiedingen langsquote:Op donderdag 26 november 2009 13:45 schreef Impry het volgende:
Ja, dan wordt het totaalplaatje toch wel iets anders inderdaad. Ik wacht toch even tot ±januari omdat ik weinig tijd heb.
Controller al binnen?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je de frontpage van Budgetgaming.nl een beetje in de gaten houdt komen er sowieso wel genoeg goede aanbiedingen langs
Brütal Legendquote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef Ipho het volgende:
Mensen,
Heb nog bonnen van gamemania!
En die moeten natuurlijk het liefst vanavond op
Maar welk spel moet ik nou kopen dan ben er een beetje uit!![]()
Heb Call of duty natuurlijk al..
Is Brutal legend wat? Of zijn er andere toffe games, guitar hero 5? of dat dj hero leuk?
I agree with this man.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Brütal Legend
Ass Creed 2
Uncharted 2
Ratchet & Clank Crack In Time
DJ Hero is wel grappig, maar als je hem uit hebt (en das vrij snel) kijk je er niet meer naar.
Ik vind het tofquote:Op donderdag 26 november 2009 18:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Wes vindt DJ hero niet leuk? (u)
1 reden?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Muziekgames zijn per definitie kut.
Ik geef je er meerdere kokosmakroontje van me.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 reden?
En dan niet, JA JE ZIT MET PLASTIC GITAAR BEETJE VOOR TV WHEHEHE.
Eens op punt 3, klein beetje met 4.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geef je er meerdere kokosmakroontje van me.
1. In het geval van de GH & Rock Band franchise: belachelijke prijzen voor slechts hele minimale gameplay aanpassingen.
2. Rock gewoon zuigt.
3. Activision.
4. Appel.
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik geef je er meerdere kokosmakroontje van me.
1. In het geval van de GH & Rock Band franchise: belachelijke prijzen voor slechts hele minimale gameplay aanpassingen.
2. Rock gewoon zuigt.
3. Activision.
4. Appel.
SD 2 vragen:quote:
Schijn je 2 jaar garantie op te hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Wessiej het volgende:
Wat is nu de beste gitaar overal, mijn RB1 gitaar is net overleden (RIP)
Lijkt mij geen reet aan.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:14 schreef SocialDisorder het volgende:
DJ Hero is leuk, maar niet echt een lange game en een replay-value van 0.
Hmm val ik net een paar dagen buiten of binnen, weet ik nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Schijn je 2 jaar garantie op te hebben
Ik vind t geweldig en replay value is er dus echt wel als je af en toe vrienden langs hebt, of anders online.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt mij geen reet aan.
-kutmuziek
-mixen zijn maar op één manier te doen
Maar ik mix liever zelfquote:Op donderdag 26 november 2009 19:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vind t geweldig en replay value is er dus echt wel als je af en toe vrienden langs hebt, of anders online.
1) als je er aan kan komen, is de Rock Band 2 gitaar pure awesomenessquote:Op donderdag 26 november 2009 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
SD 2 vragen:
Wat is nu de beste gitaar overal, mijn RB1 gitaar is net overleden (RIP) heb nu nog een GH WT gitaar, maar moet Multiplayeren.
2e vraag, waarom hebben wij nog nooit tegen elkaar gebatlled?
Jij Rusherquote:Op donderdag 26 november 2009 20:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
AC2 uitgespeeld. Wat een stom verhaal zegSlaat echt nergens op
Naja, was verder wel erg leuk om te spelen, al dan niet erg langdradig.
Hmm kan er aan komen voor 86 euro... Kan ik ook voor 80 die Beatles gitaar kopen, als die goed is.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
1) als je er aan kan komen, is de Rock Band 2 gitaar pure awesomeness
2) omdat ik zuig in Rock Band en niet tegen anderen durf te spelen
Ik heb daar sinds kort ook last van :Squote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm mijn controllers en afstandsbediening werken niet meer met mijn ps3. Op mijn controllers knipperen de lampjes.
Edit: Een restart van mijn ps3 doet wonderen. Hij was blijkbaar in de war.
Ik heb in de tussentijd ook nog veel tijd besteed aan BF:BC2quote:
True dat! Ik wilde nog een extra gitaar halen, maar die van de Beatles vond ik toch wel errug duur. Zodoende heb ik nog steeds geen extra kietarquote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hmm val ik net een paar dagen buiten of binnen, weet ik niet
Maar ik wil wel weer een mooie nieuwe, die van The Beatles zijn mooi maar erg overpriced.
Het lijkt me inderdaad een bug. Tijd voor 3.11.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:51 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Ik heb daar sinds kort ook last van :S
zou het een 3.10 bug zijn?
Heeft er iemand verder ervaring met Eyepet?
Er moet dus een update voor de update komenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:22 schreef jslavenburg het volgende:
Is Vidzone er eindelijk, moet je hem updaten naar 1.05, crashed ie
Het is een mooie toevoegingquote:Op donderdag 26 november 2009 21:26 schreef Impry het volgende:
Op Tweakers zijn er lovende reacties op Vidzone. Grote muziekdatabase!
Nog nooit iets over gehoordquote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef GreatThomas het volgende:
even een vraagje..
heeft iemand wel eens gehoord van een guitar hero of rock band met als hoofdonderwerp de rolling stones, net zoals pas er eentje van the beatles is uitgekomen. Komt er misschien eentje in de toekomst?
Ik zou dan namelijk meteen dat spel kopen![]()
Same here, gister en vandaag last vanquote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm mijn controllers en afstandsbediening werken niet meer met mijn ps3. Op mijn controllers knipperen de lampjes.
Edit: Een restart van mijn ps3 doet wonderen. Hij was blijkbaar in de war.
Was niet van plan om ervoor te betalen, dus laat die reclame maar gewoon in beeldquote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
En de reclame onderin beeld mag ook wel weg
Muziekclips en gratis jaquote:Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor dingen staan er op vidzone dan? Gratis allemaal?
Muziekclips? That's it?quote:
In andere delen hebben ze ook video's, daarom heet het ook Vidzonequote:
In vergelijking met games is het een heel simpel idee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:45 schreef DJ_ het volgende:
muziek games zijn inderdaad gewoon kut , het is gewoon een achterlijk concept![]()
ben het helemaal met cybje eens
he, lekker genuanceerd weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:45 schreef DJ_ het volgende:
muziek games zijn inderdaad gewoon kut , het is gewoon een achterlijk concept![]()
ben het helemaal met cybje eens
Heel hard mee eens!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
Vidzone is echt geweldig!
Er mag wel meer van mijn smaak in, maar ik ben positief verrast.
Nu nog de interface onderhanden nemen, vooral een playlist maken en ordenen zou wat beter mogen. En een shuffle functie (of is die er en kan ik die niet vinden?)
Ik moet alleen nog een aantal spec ops missies op veteran halen en dan heb ik Platinum voor MW2quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Same here, gister en vandaag last van![]()
Heb toen de reset knop van de controller in moeten drukken,en na een paar keer klooien deed hij het weer
USB kabel erin doen, eruit en blijven knipperen.
Nu weer geen problemen
Overigens MW2 bijna gecleared op Veteran![]()
Daarna mock up van de losse trophy's , en daarna special ops![]()
die is beter dan de rb2 gitaar geloof ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hmm kan er aan komen voor 86 euro... Kan ik ook voor 80 die Beatles gitaar kopen, als die goed is.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef gamefreek het volgende:
1 groot voordeel: Niets van The Beatles
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:13 schreef Fallen het volgende:
Vanaf vandaag toch Double XP Weekend in Killzone?
Van Killzone weet ik het niet, maar volgens mij is het bij Uncharted 2 wel zoquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:13 schreef Fallen het volgende:
Vanaf vandaag toch Double XP Weekend in Killzone?
Ik hoop dat ik hem maandag nog niet heb, hij een nieuwe opstuurt, en ik er uiteindelijk 2 hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:22 schreef rakotto het volgende:
Hejje al antwoord?Ik hoop echt dat ik het vandaag binnen krijg.
het is een groot ATE event ( meende dat dat zo genoemd wordt als je knopjes op het juiste moment in moet drukken .) ik wordt er al niet echt warm van in gewone games , laat staan een game dat een en al ATE is . en tja als ik muziek wil horen zet ik wel een mp3 aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
he, lekker genuanceerd weer
Het is een prima concept vanuit spelbeleving en interactie. Het is leuk om te doen, en bied een andere manier van controle door de gebruiker.
Prima concept als je het mij vraagt.
Even downloaden wanneer ik thuis ben.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Vidzone werkt eigenlijk wel heel erg lekker!
U bedoelt:quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is een groot ATE event ( meende dat dat zo genoemd wordt als je knopjes op het juiste moment in moet drukken .) ik wordt er al niet echt warm van in gewone games , laat staan een game dat een en al ATE is . en tja als ik muziek wil horen zet ik wel een mp3 aan
Dankje denk dat het brutal legend word :$quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Brütal Legend
Ass Creed 2
Uncharted 2
Ratchet & Clank Crack In Time
DJ Hero is wel grappig, maar als je hem uit hebt (en das vrij snel) kijk je er niet meer naar.
Lalzquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is een groot ATE event ( meende dat dat zo genoemd wordt als je knopjes op het juiste moment in moet drukken .) ik wordt er al niet echt warm van in gewone games , laat staan een game dat een en al ATE is . en tja als ik muziek wil horen zet ik wel een mp3 aan
Je heerscht gewoonquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
ff een potje killzone2 online gedaan, ben ik nou opeens zo goed of is iedereen zo slecht? 64kills 32deaths
Ik denk hetquote:
Het hangt ook een beetje van de persoonlijike beleving van een persoon af. Sommige mensen hebben een heel inlevingsvermogen bij zo'n spel, maar als je niet houdt van rock, muziek en concerten, dan komt het al snel over als flauw knoppen indrukken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
LalzATE is Active Time Event (uit FFIX
)
QTE is wat je bedoeld (as mentioned before)
Om even inhoudelijk te reageren (want ik zie nu pas dat je reageert op mijn post) Ik denk niet dat je het kan zien als een QTE. QTE zijn echt gruwelijk kut (ik heb zojuist RE5 uitgespeeld, wat een pain in the fkn ass waren die QTE zeg, de tering), dus dat geef ik je wel mee, maar het afschrijven als GH of DJH als een groot QTE is natuurlijk niet waar. Dan zou iedere game een QTE zijn, want elke game is gebaseerd op op het juiste moment de juiste knopjes indrukken natuurlijk -_-''
Ook het hele statement van "als ik muziek wil luisteren zet ik wel een mp3 aan" is natuurlijk veel te kort door de bocht. Het gaat hier om de simulatie van een gebeuren, van een beleving. Equivalent zou zijn door te zeggen: joa als ik wat actie wil dan zet ik wil een film op. De beleving en de interactie liggen op beide vlakken haaks op elkaar, zo ook met DJH en een mp3 luisteren.
Het gaat bij dit soort games (eigenlijk bij alle games natuurlijk) om de simulatie, om de beleving dat jij iets doet wat (je) normaal niet zou kunnen. De gameplay zelf (vanuit de game gezien) is natuurlijk redelijk karig, maar het spel is niet ontwikkeld om alleen de beleving via het scherm te geven. Het gaat om de interactie. De besturing van deze gameplay is anders dan 'normaal'. Juist dat je een peripheral hebt waarmee je op een unieke manier iets neer kan zetten maakt het interessant. En die interactie heb je dus niet met het beluisteren van een mp3, of het kijken van een film. Dat ligt op een totaal ander vlak.
Savie?
QTE ook goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
LalzATE is Active Time Event (uit FFIX
)
QTE is wat je bedoeld (as mentioned before)
Om even inhoudelijk te reageren (want ik zie nu pas dat je reageert op mijn post) Ik denk niet dat je het kan zien als een QTE. QTE zijn echt gruwelijk kut (ik heb zojuist RE5 uitgespeeld, wat een pain in the fkn ass waren die QTE zeg, de tering), dus dat geef ik je wel mee, maar het afschrijven als GH of DJH als een groot QTE is natuurlijk niet waar. Dan zou iedere game een QTE zijn, want elke game is gebaseerd op op het juiste moment de juiste knopjes indrukken natuurlijk -_-''
Ook het hele statement van "als ik muziek wil luisteren zet ik wel een mp3 aan" is natuurlijk veel te kort door de bocht. Het gaat hier om de simulatie van een gebeuren, van een beleving. Equivalent zou zijn door te zeggen: joa als ik wat actie wil dan zet ik wil een film op. De beleving en de interactie liggen op beide vlakken haaks op elkaar, zo ook met DJH en een mp3 luisteren.
Het gaat bij dit soort games (eigenlijk bij alle games natuurlijk) om de simulatie, om de beleving dat jij iets doet wat (je) normaal niet zou kunnen. De gameplay zelf (vanuit de game gezien) is natuurlijk redelijk karig, maar het spel is niet ontwikkeld om alleen de beleving via het scherm te geven. Het gaat om de interactie. De besturing van deze gameplay is anders dan 'normaal'. Juist dat je een peripheral hebt waarmee je op een unieke manier iets neer kan zetten maakt het interessant. En die interactie heb je dus niet met het beluisteren van een mp3, of het kijken van een film. Dat ligt op een totaal ander vlak.
Savie?
Eh? Had je een ps3 controller of een xbox controller besteld?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef lkb9000 het volgende:
En dan moest ik tussendoor ook nog eens de controller neerleggen omdat mn nieuwe xbox controller werd bezorgd
Dit gaat om een andere bestellingquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Eh? Had je een ps3 controller of een xbox controller besteld?Of gaat dit om een andere bestelling?
Klopt, over smaak valt te twisten en niet iedereen vind altijd alles leuk natuurlijk. Dit doet verder niks af aan de discussie, waar het eigenlijk over gingquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van de persoonlijike beleving van een persoon af. Sommige mensen hebben een heel inlevingsvermogen bij zo'n spel, maar als je niet houdt van rock, muziek en concerten, dan komt het al snel over als flauw knoppen indrukken.
Uitmelking blijf je helaas houden in iedere tak van business (muziek, games, films maar ook in producten en diensten) Het is een lelijk fenomeen, aangezien het alle vormen van innovatie en verbetering onderuit haaltquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
QTE ook goed![]()
maar boeiend vind ik het niet om nu een liedje te maken , en de uitmelking van de games erger ik me al helemaal dood aan .
tja ieder zijn ding natuurlijk maar als ik het speel komt het nog steeds gewoon over als een QTE
Je scheert nu een heel genre over één kam. Guitar Hero-games zijn idd niet meer aan te slepen, maar van Rock Band zijn tot nu toe 2 reguliere edities (waarbij deel 2 echt veel gameplay-verbeteringen doorvoerde ten opzichte van 1), één speciale editie (The Beatles, en die staat qua opzet en uitvoering echt los van de overige Rock Bands) en een PSP-versie (die qua gameplay ook weer vernieuwd is). Je kan je afvragen of deel 2 nu echt nodig was en dat die verbeteringen niet met een patch in te brengen waren, maar de ondersteuning die Harmonix biedt voor de game in de vorm van wekelijks nieuwe DLC, kun je niet echt van uitmelken meer spreken. Ze hadden al die DLC ook op kunnen sparen en elke 3 maanden een nieuwe Rock Band uit kunnen poepen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
QTE ook goed![]()
maar boeiend vind ik het niet om nu een liedje te maken , en de uitmelking van de games erger ik me al helemaal dood aan .
tja ieder zijn ding natuurlijk maar als ik het speel komt het nog steeds gewoon over als een QTE
QFT!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Owh enne: weet je wat pas een QTE-filled game is? Buzz!
Ik zit hier helaas nog wachtend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dit gaat om een andere bestellingPS3 controller is nog niet binnen
Nu wel een prachtige zwarte xbox360 controller erbij
Ik zou die ebay verkoper ook maar even een bericht sturen dan als ik jou was.quote:
Ik zal dat maandag avond wel doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zou die ebay verkoper ook maar even een bericht sturen dan als ik jou was.
Ik denk dat ik mijne nu ook niet meer binnenkrijg, en dat ik moet wachten op een 2e zending
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, Platinum voor UC2
Er zit nu trouwens wel een scheur in m'n DS3En er mist een klein stukje plastic...
Huh?? 2x platinum voor Uncharted 2 ??quote:
Je mist de Rockband AC/DC versiequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heul veul rockband meuk
-knip-
Verrek, ik bedoelde AC2quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
[..]
Huh?? 2x platinum voor Uncharted 2 ??
JE ZIT TOCH NIET TE LIEGEBEESTEN TEGEN ONS HE
Tja, ze zijn allemaal goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef mindyourstep het volgende:
ik sta op het punt er 1 aan te schaffen, welke versie raden jullie me aan ?
dit is natuurlijk wel heel ver gezochtquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Zoals al aangegeven werd, als je een game dood-analyseert, is bijna elke game, van Tetris tot Assassin's Creed en van Pong tot Uncharted 2, één groot QTE-festijn.
Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staanquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef SPiDeY. het volgende:
Nog meer mensen die bij Zoombits.co.uk hebben besteld en om 'verificatie' vragen per telefoon in een e-mail? Betaalde mijn eerste order met paypal en kreeg toen die melding.
Ga echt niet peperduur naar de UK bellen voor zoiets. Dus een nieuwe order gemaakt en met creditcard betaald, meteen weer die melding! Irritant.
Ik zal de Live Chat module eens proberen, schijnt dat je daar ook het e.e.a. kan oplossen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staan
Heb je UC2 nog steeds in de verkoop?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MW2 cleared op Veteran
Nu die achterlijke intels verzamelen
Beiden niet geweldigquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdelijke packshots.
de bovenste is dan nog het bestquote:
Nope is inmiddels al weg, naar een meisjequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:31 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb je UC2 nog steeds in de verkoop?
heb ik niequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Pics van dat meisje.
Oh wacht dit is geen KLB.
mm ja daar ergerde ik met met AC1 ook al aan , heb op mijn windwaker hoesje ( gold ) ook een groot PU logo van de score die hun de game gavenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens, al hebben ze de E3 awards gewoon weg mogen laten. Werkelijk afgrijselijk.
Beatles gitaartje?quote:
Rock Band 1 gitaar is heilig, helaas heeft hij mij verlaten sinds eergister. Daarom deze mooie van de heer Harrison, zin inquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Beatles gitaartje?
Al vind ik de rockband1 gitaar echt kut, hij klikt niet, en op een of andere manier kan ik dan veel minder goed ritmes volhouden
Waar heb je die gekocht dan? Marktplaats ofzo? Kutactie jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Blijepeen het volgende:
Heb ik weer, koop ik Fallout 3 GOT editie, zit er een normale Fallout 3 disk in.![]()
Echt kansloos van degene die dat geflikt heeft.![]()
Morgen maar even ruilen.
Was inderdaad de Bart Smit, zou ook nog kunnen dat iemand zijn eigen disk van Fallout 3 heeft omgewisseld met die van de GOTY editie.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:10 schreef lkb9000 het volgende:
Al zijn bartsmit medewerkers etc echt niet slim genoeg op een goty disc te onderscheiden van een normale
Valt nog mee. Ik had bij Free Record Shop ooit eens een CD van Atari Teenage Riot gekocht (voor hen die onbekend zijn met deze lui: JoeTjoep!). Ik stap in de auto, stop de CD er in, knal het volume naar HARD en wat hoor ik?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Blijepeen het volgende:
Heb ik weer, koop ik Fallout 3 GOT editie, zit er een normale Fallout 3 disk in.![]()
Echt kansloos van degene die dat geflikt heeft.![]()
Morgen maar even ruilen.
alle games zijn regio vrij dus dat maakt niet uit die werken sowieso wel zelfs als er NTSC op het hoesje staat .quote:Op zondag 29 november 2009 14:47 schreef Kontiki het volgende:
Zo, we gaan maar eens een Playstation 3 aanschaffen met de kerst. Probleem is dat we over een paar maanden gaan verhuizen naar Australie.
Weet iemand hoe dat zit met regiocodes e.d.? Kunnen we daar gewoon spellen kopen en spelen op de Europese PS3? Wat ik heb begrepen is dat het lastig kan zijn met DVD's, aangezien Australie code 4 heeft, en Europa code 2. Maar met blu-ray zou het weer anders zijn, daar hebben Australie en Europa dezelfde code (B).
Beide regio's zijn zowiezo PAL. Maar ik kom erg tegenstrijdige berichten tegen. DVD maakt ons niet zoveel uit, maar we willen wel gewoon spellen kunnen spelen, en blu-ray films kijken.
Iemand enig idee?
quote:It's hardly surprising, then, that scaling up the action to 720p in this newly remastered God of War Collection merely enhances its striking visual allure. With the benefit of anti-aliasing to smooth out those unsightly jaggies, the removal of the previously jarring v-sync tearing, and a solid 60 frames per second, it feels like you're seeing the game live up to its true potential.
Soooo true.quote:Fortunately, the effect isn't as noticeable in the even more impressive God of War 2, which makes the original look tame by comparison. Not only did Sony Santa Monica serve up grander and more beautiful environments than the original, but the feast of epic boss battles laid on was as fitting a swansong imaginable for the glorious PS2 era. So much so, in fact, that it shamed the entire PS3 launch line-up in spring 2007.
http://www.eurogamer.net/(...)ection-review?page=2quote:As cynical an idea as 'remastering' old PS2 games sounds, the God of War Collection demonstrates how magnificent the net result can look in the hands of the right developer. Far from being mere exercises in nostalgia, these hugely entertaining HD versions underline exactly why we all got so excited about them in the first place, and suggests that while God of War III faces off against a lot of big names in 2010, the greatest threats to its dominance lie in its own past. Best of all, PS3 games are region-free, so there's no excuse for not importing this immediately. Simply divine.
Daar had ik 2 dagen lang last van, en toen niet meer.quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Gamer_V het volgende:
De laatste tijd faalt het synchroseren van trophies best veel hier. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Same 28% elke x, maar trophy's staan er wel bijquote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Gamer_V het volgende:
De laatste tijd faalt het synchroseren van trophies best veel hier. Ben ik de enige die daar last van heeft?
samequote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Gamer_V het volgende:
Al een week ofzo last van.quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Gamer_V het volgende:
quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ookal is dit het PS3 topic, toch wil ik dit ook ff hier kwijt..
Wat een ongelooflijk KUT spel is Jak & Daxter: The Lost Frontier![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben volgens mij het spel voor de PSP gemaakt, en daarna zo ongeveer het spel 1 op 1 gepoort naar de PS2.
Wat een bagger graphics en matige besturing. Je kan de camera niet eens fatsoenlijk tilten bijvoorbeeld. Wat een miskoop. 25 euro naar de haaien.
Een belediging voor de formidabele trilogie van Naughty Dog. Ik hoop echt HEEL erg dat ND met de Uncharted 2 engine een mega gruwelijke nieuwe J&D game zullen maken voor de PS3.![]()
![]()
High Impact Games
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |