quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, Platinum voor UC2
Er zit nu trouwens wel een scheur in m'n DS3En er mist een klein stukje plastic...
Huh?? 2x platinum voor Uncharted 2 ??quote:
Je mist de Rockband AC/DC versiequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heul veul rockband meuk
-knip-
Verrek, ik bedoelde AC2quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
[..]
Huh?? 2x platinum voor Uncharted 2 ??
JE ZIT TOCH NIET TE LIEGEBEESTEN TEGEN ONS HE
Tja, ze zijn allemaal goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:18 schreef mindyourstep het volgende:
ik sta op het punt er 1 aan te schaffen, welke versie raden jullie me aan ?
dit is natuurlijk wel heel ver gezochtquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Zoals al aangegeven werd, als je een game dood-analyseert, is bijna elke game, van Tetris tot Assassin's Creed en van Pong tot Uncharted 2, één groot QTE-festijn.
Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staanquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef SPiDeY. het volgende:
Nog meer mensen die bij Zoombits.co.uk hebben besteld en om 'verificatie' vragen per telefoon in een e-mail? Betaalde mijn eerste order met paypal en kreeg toen die melding.
Ga echt niet peperduur naar de UK bellen voor zoiets. Dus een nieuwe order gemaakt en met creditcard betaald, meteen weer die melding! Irritant.
Ik zal de Live Chat module eens proberen, schijnt dat je daar ook het e.e.a. kan oplossen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben echt zeer te spreken over die site! Woensdagavond mijn Sony headset besteld en zojuist was ie al binnen! Echt zeer snel en ik heb geen verzendkosten betaald. Ik heb de headset sowieso nog nergens zo goedkoop zien staan
Heb je UC2 nog steeds in de verkoop?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MW2 cleared op Veteran
Nu die achterlijke intels verzamelen
Beiden niet geweldigquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdelijke packshots.
de bovenste is dan nog het bestquote:
Nope is inmiddels al weg, naar een meisjequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:31 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb je UC2 nog steeds in de verkoop?
heb ik niequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
Pics van dat meisje.
Oh wacht dit is geen KLB.
mm ja daar ergerde ik met met AC1 ook al aan , heb op mijn windwaker hoesje ( gold ) ook een groot PU logo van de score die hun de game gavenquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens, al hebben ze de E3 awards gewoon weg mogen laten. Werkelijk afgrijselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |