Same here, gister en vandaag last vanquote:Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm mijn controllers en afstandsbediening werken niet meer met mijn ps3. Op mijn controllers knipperen de lampjes.
Edit: Een restart van mijn ps3 doet wonderen. Hij was blijkbaar in de war.
Was niet van plan om ervoor te betalen, dus laat die reclame maar gewoon in beeldquote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
En de reclame onderin beeld mag ook wel weg
Muziekclips en gratis jaquote:Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor dingen staan er op vidzone dan? Gratis allemaal?
Muziekclips? That's it?quote:
In andere delen hebben ze ook video's, daarom heet het ook Vidzonequote:
In vergelijking met games is het een heel simpel idee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:45 schreef DJ_ het volgende:
muziek games zijn inderdaad gewoon kut , het is gewoon een achterlijk concept![]()
ben het helemaal met cybje eens
he, lekker genuanceerd weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:45 schreef DJ_ het volgende:
muziek games zijn inderdaad gewoon kut , het is gewoon een achterlijk concept![]()
ben het helemaal met cybje eens
Heel hard mee eens!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
Vidzone is echt geweldig!
Er mag wel meer van mijn smaak in, maar ik ben positief verrast.
Nu nog de interface onderhanden nemen, vooral een playlist maken en ordenen zou wat beter mogen. En een shuffle functie (of is die er en kan ik die niet vinden?)
Ik moet alleen nog een aantal spec ops missies op veteran halen en dan heb ik Platinum voor MW2quote:Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Same here, gister en vandaag last van![]()
Heb toen de reset knop van de controller in moeten drukken,en na een paar keer klooien deed hij het weer
USB kabel erin doen, eruit en blijven knipperen.
Nu weer geen problemen
Overigens MW2 bijna gecleared op Veteran![]()
Daarna mock up van de losse trophy's , en daarna special ops![]()
die is beter dan de rb2 gitaar geloof ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hmm kan er aan komen voor 86 euro... Kan ik ook voor 80 die Beatles gitaar kopen, als die goed is.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef gamefreek het volgende:
1 groot voordeel: Niets van The Beatles
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:13 schreef Fallen het volgende:
Vanaf vandaag toch Double XP Weekend in Killzone?
Van Killzone weet ik het niet, maar volgens mij is het bij Uncharted 2 wel zoquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:13 schreef Fallen het volgende:
Vanaf vandaag toch Double XP Weekend in Killzone?
Ik hoop dat ik hem maandag nog niet heb, hij een nieuwe opstuurt, en ik er uiteindelijk 2 hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:22 schreef rakotto het volgende:
Hejje al antwoord?Ik hoop echt dat ik het vandaag binnen krijg.
het is een groot ATE event ( meende dat dat zo genoemd wordt als je knopjes op het juiste moment in moet drukken .) ik wordt er al niet echt warm van in gewone games , laat staan een game dat een en al ATE is . en tja als ik muziek wil horen zet ik wel een mp3 aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
he, lekker genuanceerd weer
Het is een prima concept vanuit spelbeleving en interactie. Het is leuk om te doen, en bied een andere manier van controle door de gebruiker.
Prima concept als je het mij vraagt.
Even downloaden wanneer ik thuis ben.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Vidzone werkt eigenlijk wel heel erg lekker!
U bedoelt:quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is een groot ATE event ( meende dat dat zo genoemd wordt als je knopjes op het juiste moment in moet drukken .) ik wordt er al niet echt warm van in gewone games , laat staan een game dat een en al ATE is . en tja als ik muziek wil horen zet ik wel een mp3 aan
Dankje denk dat het brutal legend word :$quote:Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Brütal Legend
Ass Creed 2
Uncharted 2
Ratchet & Clank Crack In Time
DJ Hero is wel grappig, maar als je hem uit hebt (en das vrij snel) kijk je er niet meer naar.
Lalzquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is een groot ATE event ( meende dat dat zo genoemd wordt als je knopjes op het juiste moment in moet drukken .) ik wordt er al niet echt warm van in gewone games , laat staan een game dat een en al ATE is . en tja als ik muziek wil horen zet ik wel een mp3 aan
Je heerscht gewoonquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
ff een potje killzone2 online gedaan, ben ik nou opeens zo goed of is iedereen zo slecht? 64kills 32deaths
Ik denk hetquote:
Het hangt ook een beetje van de persoonlijike beleving van een persoon af. Sommige mensen hebben een heel inlevingsvermogen bij zo'n spel, maar als je niet houdt van rock, muziek en concerten, dan komt het al snel over als flauw knoppen indrukken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
LalzATE is Active Time Event (uit FFIX
)
QTE is wat je bedoeld (as mentioned before)
Om even inhoudelijk te reageren (want ik zie nu pas dat je reageert op mijn post) Ik denk niet dat je het kan zien als een QTE. QTE zijn echt gruwelijk kut (ik heb zojuist RE5 uitgespeeld, wat een pain in the fkn ass waren die QTE zeg, de tering), dus dat geef ik je wel mee, maar het afschrijven als GH of DJH als een groot QTE is natuurlijk niet waar. Dan zou iedere game een QTE zijn, want elke game is gebaseerd op op het juiste moment de juiste knopjes indrukken natuurlijk -_-''
Ook het hele statement van "als ik muziek wil luisteren zet ik wel een mp3 aan" is natuurlijk veel te kort door de bocht. Het gaat hier om de simulatie van een gebeuren, van een beleving. Equivalent zou zijn door te zeggen: joa als ik wat actie wil dan zet ik wil een film op. De beleving en de interactie liggen op beide vlakken haaks op elkaar, zo ook met DJH en een mp3 luisteren.
Het gaat bij dit soort games (eigenlijk bij alle games natuurlijk) om de simulatie, om de beleving dat jij iets doet wat (je) normaal niet zou kunnen. De gameplay zelf (vanuit de game gezien) is natuurlijk redelijk karig, maar het spel is niet ontwikkeld om alleen de beleving via het scherm te geven. Het gaat om de interactie. De besturing van deze gameplay is anders dan 'normaal'. Juist dat je een peripheral hebt waarmee je op een unieke manier iets neer kan zetten maakt het interessant. En die interactie heb je dus niet met het beluisteren van een mp3, of het kijken van een film. Dat ligt op een totaal ander vlak.
Savie?
QTE ook goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
LalzATE is Active Time Event (uit FFIX
)
QTE is wat je bedoeld (as mentioned before)
Om even inhoudelijk te reageren (want ik zie nu pas dat je reageert op mijn post) Ik denk niet dat je het kan zien als een QTE. QTE zijn echt gruwelijk kut (ik heb zojuist RE5 uitgespeeld, wat een pain in the fkn ass waren die QTE zeg, de tering), dus dat geef ik je wel mee, maar het afschrijven als GH of DJH als een groot QTE is natuurlijk niet waar. Dan zou iedere game een QTE zijn, want elke game is gebaseerd op op het juiste moment de juiste knopjes indrukken natuurlijk -_-''
Ook het hele statement van "als ik muziek wil luisteren zet ik wel een mp3 aan" is natuurlijk veel te kort door de bocht. Het gaat hier om de simulatie van een gebeuren, van een beleving. Equivalent zou zijn door te zeggen: joa als ik wat actie wil dan zet ik wil een film op. De beleving en de interactie liggen op beide vlakken haaks op elkaar, zo ook met DJH en een mp3 luisteren.
Het gaat bij dit soort games (eigenlijk bij alle games natuurlijk) om de simulatie, om de beleving dat jij iets doet wat (je) normaal niet zou kunnen. De gameplay zelf (vanuit de game gezien) is natuurlijk redelijk karig, maar het spel is niet ontwikkeld om alleen de beleving via het scherm te geven. Het gaat om de interactie. De besturing van deze gameplay is anders dan 'normaal'. Juist dat je een peripheral hebt waarmee je op een unieke manier iets neer kan zetten maakt het interessant. En die interactie heb je dus niet met het beluisteren van een mp3, of het kijken van een film. Dat ligt op een totaal ander vlak.
Savie?
Eh? Had je een ps3 controller of een xbox controller besteld?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef lkb9000 het volgende:
En dan moest ik tussendoor ook nog eens de controller neerleggen omdat mn nieuwe xbox controller werd bezorgd
Dit gaat om een andere bestellingquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Eh? Had je een ps3 controller of een xbox controller besteld?Of gaat dit om een andere bestelling?
Klopt, over smaak valt te twisten en niet iedereen vind altijd alles leuk natuurlijk. Dit doet verder niks af aan de discussie, waar het eigenlijk over gingquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van de persoonlijike beleving van een persoon af. Sommige mensen hebben een heel inlevingsvermogen bij zo'n spel, maar als je niet houdt van rock, muziek en concerten, dan komt het al snel over als flauw knoppen indrukken.
Uitmelking blijf je helaas houden in iedere tak van business (muziek, games, films maar ook in producten en diensten) Het is een lelijk fenomeen, aangezien het alle vormen van innovatie en verbetering onderuit haaltquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
QTE ook goed![]()
maar boeiend vind ik het niet om nu een liedje te maken , en de uitmelking van de games erger ik me al helemaal dood aan .
tja ieder zijn ding natuurlijk maar als ik het speel komt het nog steeds gewoon over als een QTE
Je scheert nu een heel genre over één kam. Guitar Hero-games zijn idd niet meer aan te slepen, maar van Rock Band zijn tot nu toe 2 reguliere edities (waarbij deel 2 echt veel gameplay-verbeteringen doorvoerde ten opzichte van 1), één speciale editie (The Beatles, en die staat qua opzet en uitvoering echt los van de overige Rock Bands) en een PSP-versie (die qua gameplay ook weer vernieuwd is). Je kan je afvragen of deel 2 nu echt nodig was en dat die verbeteringen niet met een patch in te brengen waren, maar de ondersteuning die Harmonix biedt voor de game in de vorm van wekelijks nieuwe DLC, kun je niet echt van uitmelken meer spreken. Ze hadden al die DLC ook op kunnen sparen en elke 3 maanden een nieuwe Rock Band uit kunnen poepen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
QTE ook goed![]()
maar boeiend vind ik het niet om nu een liedje te maken , en de uitmelking van de games erger ik me al helemaal dood aan .
tja ieder zijn ding natuurlijk maar als ik het speel komt het nog steeds gewoon over als een QTE
QFT!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Owh enne: weet je wat pas een QTE-filled game is? Buzz!
Ik zit hier helaas nog wachtend.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dit gaat om een andere bestellingPS3 controller is nog niet binnen
Nu wel een prachtige zwarte xbox360 controller erbij
Ik zou die ebay verkoper ook maar even een bericht sturen dan als ik jou was.quote:
Ik zal dat maandag avond wel doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zou die ebay verkoper ook maar even een bericht sturen dan als ik jou was.
Ik denk dat ik mijne nu ook niet meer binnenkrijg, en dat ik moet wachten op een 2e zending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |