abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75037593
Vidzone werkt eigenlijk wel heel erg lekker!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 26 november 2009 @ 22:36:11 #202
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75037817
Vidzone is echt geweldig!
Er mag wel meer van mijn smaak in, maar ik ben positief verrast.

Nu nog de interface onderhanden nemen, vooral een playlist maken en ordenen zou wat beter mogen. En een shuffle functie (of is die er en kan ik die niet vinden?)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_75037875
En de reclame onderin beeld mag ook wel weg
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 26 november 2009 @ 22:44:01 #204
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_75038190
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm mijn controllers en afstandsbediening werken niet meer met mijn ps3. Op mijn controllers knipperen de lampjes .

Edit: Een restart van mijn ps3 doet wonderen. Hij was blijkbaar in de war .
Same here, gister en vandaag last van
Heb toen de reset knop van de controller in moeten drukken,en na een paar keer klooien deed hij het weer
USB kabel erin doen, eruit en blijven knipperen .
Nu weer geen problemen

Overigens MW2 bijna gecleared op Veteran
Daarna mock up van de losse trophy's , en daarna special ops
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_75038370
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:
En de reclame onderin beeld mag ook wel weg
Was niet van plan om ervoor te betalen, dus laat die reclame maar gewoon in beeld
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_75038451
Ook eens even kijken op Vidzone wat is.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_75038486
1 groot nadeel: Niets van The Beatles
Fok!Wormskampioen '09
pi_75039493
Wat voor dingen staan er op vidzone dan? Gratis allemaal?
pi_75039694
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:15 schreef lkb9000 het volgende:
Wat voor dingen staan er op vidzone dan? Gratis allemaal?
Muziekclips en gratis ja
Fok!Wormskampioen '09
pi_75039724
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:20 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Muziekclips en gratis ja
Ok tof! Denk niet dat ik het ooit ga kijken maar toch leuk
  vrijdag 27 november 2009 @ 00:11:54 #211
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_75041576
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:20 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Muziekclips en gratis ja
Muziekclips? That's it?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_75042373
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Muziekclips? That's it?
In andere delen hebben ze ook video's, daarom heet het ook Vidzone

Maar uitzending gemist gaat toegevoegd worden als het goed is
pi_75042428
muziek games zijn inderdaad gewoon kut , het is gewoon een achterlijk concept
ben het helemaal met cybje eens
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_75042459
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:45 schreef DJ_ het volgende:
In vergelijking met games is het een heel simpel idee.
In vergelijking met muziek spelen slaat het nergens op.
In de realiteit is het gewoon fucking awesome om te doen
pi_75042714
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:45 schreef DJ_ het volgende:
he, lekker genuanceerd weer

Het is een prima concept vanuit spelbeleving en interactie. Het is leuk om te doen, en bied een andere manier van controle door de gebruiker.

Prima concept als je het mij vraagt.
pi_75043173
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Fallen het volgende:
Vidzone is echt geweldig!
Er mag wel meer van mijn smaak in, maar ik ben positief verrast.

Nu nog de interface onderhanden nemen, vooral een playlist maken en ordenen zou wat beter mogen. En een shuffle functie (of is die er en kan ik die niet vinden?)
Heel hard mee eens!
De playlist kan je op shuffle zetten door op driehoekje te drukken op de playlist zelf. Je kan ze ook opslaan en zulks.
Ben echt heel aangenaam verrast!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  vrijdag 27 november 2009 @ 06:17:22 #217
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_75043680
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Same here, gister en vandaag last van
Heb toen de reset knop van de controller in moeten drukken,en na een paar keer klooien deed hij het weer
USB kabel erin doen, eruit en blijven knipperen .
Nu weer geen problemen

Overigens MW2 bijna gecleared op Veteran
Daarna mock up van de losse trophy's , en daarna special ops
Ik moet alleen nog een aantal spec ops missies op veteran halen en dan heb ik Platinum voor MW2 Ik wacht geduldig af tot je er klaar voor bent
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_75043728
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Hmm kan er aan komen voor 86 euro... Kan ik ook voor 80 die Beatles gitaar kopen, als die goed is.
die is beter dan de rb2 gitaar geloof ik.

en mooier
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 27 november 2009 @ 07:13:50 #219
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75043818
Vanaf vandaag toch Double XP Weekend in Killzone?
pi_75044163
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef gamefreek het volgende:
1 groot voordeel: Niets van The Beatles
pi_75047463
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 07:13 schreef Fallen het volgende:
ging gister erg lekker, 1,5 k d ratio

Hopen dat het vandaag net zo hard gaat
pi_75047602
Rakotto, die ebay gast heeft teruggemaild, en als ik maandag die controller nog niet binnen heb, stuurt ie een nieuwe op
pi_75048921
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 07:13 schreef Fallen het volgende:
Van Killzone weet ik het niet, maar volgens mij is het bij Uncharted 2 wel zo
PSN id: NL_SToRM
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:22:55 #224
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_75048944
Hejje al antwoord? Ik hoop echt dat ik het vandaag binnen krijg.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_75049674
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:22 schreef rakotto het volgende:
Hejje al antwoord? Ik hoop echt dat ik het vandaag binnen krijg.
Ik hoop dat ik hem maandag nog niet heb, hij een nieuwe opstuurt, en ik er uiteindelijk 2 heb
pi_75049774
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 01:05 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

he, lekker genuanceerd weer

Het is een prima concept vanuit spelbeleving en interactie. Het is leuk om te doen, en bied een andere manier van controle door de gebruiker.

Prima concept als je het mij vraagt.
het is een groot ATE event ( meende dat dat zo genoemd wordt als je knopjes op het juiste moment in moet drukken .) ik wordt er al niet echt warm van in gewone games , laat staan een game dat een en al ATE is . en tja als ik muziek wil horen zet ik wel een mp3 aan
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_75052536
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Vidzone werkt eigenlijk wel heel erg lekker!
Even downloaden wanneer ik thuis ben.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:03:52 #228
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75052649
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:43 schreef DJ_ het volgende:

[..]

het is een groot ATE event ( meende dat dat zo genoemd wordt als je knopjes op het juiste moment in moet drukken .) ik wordt er al niet echt warm van in gewone games , laat staan een game dat een en al ATE is . en tja als ik muziek wil horen zet ik wel een mp3 aan
U bedoelt:

Q uick
T ime
E vents

?
pi_75052850
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Brütal Legend
Ass Creed 2
Uncharted 2
Ratchet & Clank Crack In Time

DJ Hero is wel grappig, maar als je hem uit hebt (en das vrij snel) kijk je er niet meer naar.
Dankje denk dat het brutal legend word :$
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_75053464
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:43 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Lalz ATE is Active Time Event (uit FFIX )

QTE is wat je bedoeld (as mentioned before )

Om even inhoudelijk te reageren (want ik zie nu pas dat je reageert op mijn post ) Ik denk niet dat je het kan zien als een QTE. QTE zijn echt gruwelijk kut (ik heb zojuist RE5 uitgespeeld, wat een pain in the fkn ass waren die QTE zeg, de tering), dus dat geef ik je wel mee, maar het afschrijven als GH of DJH als een groot QTE is natuurlijk niet waar. Dan zou iedere game een QTE zijn, want elke game is gebaseerd op op het juiste moment de juiste knopjes indrukken natuurlijk -_-''

Ook het hele statement van "als ik muziek wil luisteren zet ik wel een mp3 aan" is natuurlijk veel te kort door de bocht. Het gaat hier om de simulatie van een gebeuren, van een beleving. Equivalent zou zijn door te zeggen: joa als ik wat actie wil dan zet ik wil een film op. De beleving en de interactie liggen op beide vlakken haaks op elkaar, zo ook met DJH en een mp3 luisteren.

Het gaat bij dit soort games (eigenlijk bij alle games natuurlijk) om de simulatie, om de beleving dat jij iets doet wat (je) normaal niet zou kunnen. De gameplay zelf (vanuit de game gezien) is natuurlijk redelijk karig, maar het spel is niet ontwikkeld om alleen de beleving via het scherm te geven. Het gaat om de interactie. De besturing van deze gameplay is anders dan 'normaal'. Juist dat je een peripheral hebt waarmee je op een unieke manier iets neer kan zetten maakt het interessant. En die interactie heb je dus niet met het beluisteren van een mp3, of het kijken van een film. Dat ligt op een totaal ander vlak.

Savie?

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2009 13:35:16 ]
pi_75053552
ff een potje killzone2 online gedaan, ben ik nou opeens zo goed of is iedereen zo slecht? 64kills 32deaths
pi_75053589
En dan moest ik tussendoor ook nog eens de controller neerleggen omdat mn nieuwe xbox controller werd bezorgd
pi_75053601
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
ff een potje killzone2 online gedaan, ben ik nou opeens zo goed of is iedereen zo slecht? 64kills 32deaths
Je heerscht gewoon
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75053710
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef Tain het volgende:

[..]

Je heerscht gewoon
Ik denk het alle potjes die ik tot nu toe heb gespeeld gaan zo goed

Bij MW1&2 gaat het ook altijd wel lekker maar niet zoals dit
pi_75055070
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Om even inhoudelijk te reageren (want ik zie nu pas dat je reageert op mijn post ) Ik denk niet dat je het kan zien als een QTE. QTE zijn echt gruwelijk kut (ik heb zojuist RE5 uitgespeeld, wat een pain in the fkn ass waren die QTE zeg, de tering), dus dat geef ik je wel mee, maar het afschrijven als GH of DJH als een groot QTE is natuurlijk niet waar. Dan zou iedere game een QTE zijn, want elke game is gebaseerd op op het juiste moment de juiste knopjes indrukken natuurlijk -_-''

Ook het hele statement van "als ik muziek wil luisteren zet ik wel een mp3 aan" is natuurlijk veel te kort door de bocht. Het gaat hier om de simulatie van een gebeuren, van een beleving. Equivalent zou zijn door te zeggen: joa als ik wat actie wil dan zet ik wil een film op. De beleving en de interactie liggen op beide vlakken haaks op elkaar, zo ook met DJH en een mp3 luisteren.

Het gaat bij dit soort games (eigenlijk bij alle games natuurlijk) om de simulatie, om de beleving dat jij iets doet wat (je) normaal niet zou kunnen. De gameplay zelf (vanuit de game gezien) is natuurlijk redelijk karig, maar het spel is niet ontwikkeld om alleen de beleving via het scherm te geven. Het gaat om de interactie. De besturing van deze gameplay is anders dan 'normaal'. Juist dat je een peripheral hebt waarmee je op een unieke manier iets neer kan zetten maakt het interessant. En die interactie heb je dus niet met het beluisteren van een mp3, of het kijken van een film. Dat ligt op een totaal ander vlak.

Savie?
Het hangt ook een beetje van de persoonlijike beleving van een persoon af. Sommige mensen hebben een heel inlevingsvermogen bij zo'n spel, maar als je niet houdt van rock, muziek en concerten, dan komt het al snel over als flauw knoppen indrukken.
pi_75055088
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Savie?

QTE ook goed

maar boeiend vind ik het niet om nu een liedje te maken , en de uitmelking van de games erger ik me al helemaal dood aan .
tja ieder zijn ding natuurlijk maar als ik het speel komt het nog steeds gewoon over als een QTE
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:28:17 #237
137562 rakotto
pi_75055625
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef lkb9000 het volgende:
En dan moest ik tussendoor ook nog eens de controller neerleggen omdat mn nieuwe xbox controller werd bezorgd
Eh? Had je een ps3 controller of een xbox controller besteld? Of gaat dit om een andere bestelling?
  Redactie Games vrijdag 27 november 2009 @ 14:29:14 #238
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75055658
SF
.....Kennedy
pi_75056130
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:28 schreef rakotto het volgende:

[..]

Eh? Had je een ps3 controller of een xbox controller besteld? Of gaat dit om een andere bestelling?
Dit gaat om een andere bestelling PS3 controller is nog niet binnen

Nu wel een prachtige zwarte xbox360 controller erbij
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:47:19 #240
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_75056376
Zo, Platinum voor AC2

Er zit nu trouwens wel een scheur in m'n DS3 En er mist een klein stukje plastic...

[ Bericht 22% gewijzigd door Moe_Szyslak op 27-11-2009 20:02:08 ]
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:51:34 #241
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_75056532
White Knight Chronicles komt in Q1 2010 uit. Maar er is nog geen release datum voglens mij.

Ze moeten er niet te lang mee wachten anders wordt het spel compleet overruled door Final Fantasy XIII.
pi_75056799
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Het hangt ook een beetje van de persoonlijike beleving van een persoon af. Sommige mensen hebben een heel inlevingsvermogen bij zo'n spel, maar als je niet houdt van rock, muziek en concerten, dan komt het al snel over als flauw knoppen indrukken.
Klopt, over smaak valt te twisten en niet iedereen vind altijd alles leuk natuurlijk. Dit doet verder niks af aan de discussie, waar het eigenlijk over ging , dat het interactie-concept globaal gezien meer oplevert dan simpelweg wat knopjes hengsten. En komaan, wie houdt er nu niet van rock, muziek en concerten
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

QTE ook goed

maar boeiend vind ik het niet om nu een liedje te maken , en de uitmelking van de games erger ik me al helemaal dood aan .
tja ieder zijn ding natuurlijk maar als ik het speel komt het nog steeds gewoon over als een QTE
Uitmelking blijf je helaas houden in iedere tak van business (muziek, games, films maar ook in producten en diensten) Het is een lelijk fenomeen, aangezien het alle vormen van innovatie en verbetering onderuit haalt Maar het is makkelijk, goedkoop en levert het geld op. Er is vraag naar, en wie zijn wij om daar niet aan te voldoen? Het bedrijfsleven is een grote bandieten-bende van egocentrische mannetjes die een dikke plasser krijgen van bergen met geld. Sad.
pi_75057353
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

QTE ook goed

Je scheert nu een heel genre over één kam. Guitar Hero-games zijn idd niet meer aan te slepen, maar van Rock Band zijn tot nu toe 2 reguliere edities (waarbij deel 2 echt veel gameplay-verbeteringen doorvoerde ten opzichte van 1), één speciale editie (The Beatles, en die staat qua opzet en uitvoering echt los van de overige Rock Bands) en een PSP-versie (die qua gameplay ook weer vernieuwd is). Je kan je afvragen of deel 2 nu echt nodig was en dat die verbeteringen niet met een patch in te brengen waren, maar de ondersteuning die Harmonix biedt voor de game in de vorm van wekelijks nieuwe DLC, kun je niet echt van uitmelken meer spreken. Ze hadden al die DLC ook op kunnen sparen en elke 3 maanden een nieuwe Rock Band uit kunnen poepen.

Zoals al aangegeven werd, als je een game dood-analyseert, is bijna elke game, van Tetris tot Assassin's Creed en van Pong tot Uncharted 2, één groot QTE-festijn.

En het zang gedeelte van Rock Band/Guitar Hero is uiteraard geen groot QTE-feest, maar dat snap je zelf ook wel

Ook je beredenering "als ik muziek wil luisteren dan zet ik wel een MP3 op" klopt van geen kant. FIFA --> "ik zet wel voetbal op", Uncharted 2 --> "ik zet wel een Indiana Jones-film aan", etc etc.

Rythmgames vind ik best leuk in m'n eentje, maar met een groepje (liefst 4 man sterk) is het gewoon dikke fun, en volgens mij draait het daarom bij gamen, of heb ik iets gemist?

Owh enne: weet je wat pas een QTE-filled game is? Buzz!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  Redactie Games vrijdag 27 november 2009 @ 15:13:36 #244
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_75057419
SD, weer 2 vragen

Heb je The Beatles Rock Band?
Heb je de US of EU editie van Rock Band 2 ivm DLC.

Had bijna die Beatles gitaar gekocht, 77 euro.... Sta op het punt om het te doen, hij is zo gaaf, zoveel geld
.....Kennedy
pi_75057443
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Owh enne: weet je wat pas een QTE-filled game is? Buzz!
QFT!!
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:24:52 #246
137562 rakotto
pi_75057814
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dit gaat om een andere bestelling PS3 controller is nog niet binnen

Nu wel een prachtige zwarte xbox360 controller erbij
Ik zit hier helaas nog wachtend.
pi_75057892
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:24 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ik zit hier helaas nog wachtend.
Ik zou die ebay verkoper ook maar even een bericht sturen dan als ik jou was.

Ik denk dat ik mijne nu ook niet meer binnenkrijg, en dat ik moet wachten op een 2e zending
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:11:32 #248
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_75059596
OooooooowwwwwwwwwwwwH!

De gameshop heeft mijn God of War Collection binnen!

Snel naar huis zo en dan meteen:
....
...
..
.
even wachten tot mijn kids slapen voordat ik ze een jeugdtrauma aandoe.
en dan........

TSJAKKA! KLATS! EN ATTACK!
Giggity giggity giggity!
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:27:09 #249
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75060230
Ik denk dat ik GoW collectie maar een keer leen van iemand. Om nou weer te gaan kopen terwijl ik een 60gb model heb en de games, is ook zo overdreven. Maarja, trophies hè?
  vrijdag 27 november 2009 @ 16:30:59 #250
137562 rakotto
pi_75060377
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik zou die ebay verkoper ook maar even een bericht sturen dan als ik jou was.

Ik denk dat ik mijne nu ook niet meer binnenkrijg, en dat ik moet wachten op een 2e zending
Ik zal dat maandag avond wel doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')